burn the stars



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 burn the stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Orchis
General
burn the stars Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: burn the stars   burn the stars Icon_minitimewo 11 maa 2020 - 15:19



burn the stars Dd5cjs10
note: Orchis is ong 5 meter over de grens, nog niet helemaal in windclan territory.

Zijn kromme poten hadden hem weer naar het konijnenclan gebracht. Misschien voelde hij zich er wel door aangetrokken omdat hij basically zelf ook zowat een konijn was. Of misschien omdat hij het gewoon leuk vond om grenzen uit te testen. Hij wou weten tot hoe ver hij komen kon. Wat hij allemaal kon uitspoken, hoeverre zijn stiekeme plannetjes lukte. Daarbij was hij ook opzoek naar geluk, want de tom had een probleempje die enkel een bepaalde kat oplossen kon. Hij had de roddels gehoord over Blueberry en hoe zij gevlucht was van Bloodclan omdat ze de hulp van een medicine cat had aangenomen. Hijzelf was ook gewond. ZWAAR gewond zelf. Het was echt ernstig. Hij kon namelijk met deze verwonding niet doorwerken aan zijn zelf gegraven den. Hij was nu op de helft gekomen maar door de vorst en sneeuw was de aarde te hard geworden voor zijn slappe klauwen. Nu had hij aan zijn voorpoten drie nagels gebroken. Twee aan de linker en eentje aan zijn rechterpootje. Het deed echt verdomd pijn weet je! Hij stelde zich echt niet aan. Hij had het goed proberen schoon te likken maar door al de viezigheid in het kamp en de twolegplace kon hij moeilijk ver komen dat zijn vingerkootjes gingen ontsteken. Nu had hij natuurlijk geen tijd om rustig alles te laten genezen, want elke nacht werd het kouder en kouder. Orchis was geen sterke kat, geen hele gezonde kat en had echt hulp nodig om deze winter te overleven. Vandaar dat hij langs het Windclan grens sloop. De grijze tom was goed in het stalken van andere en hij wist dat zo nu en dan een lief klein wit bruine poesje hier in de buurt kwam. Zij kon hem helpen. Zij ZOU hem helpen. Hij moest zijn den afmaken, mocht hij niet willen sterven door de kou. Hij zou alles doen om het kruidenkatje het werk te laten doen. Toen het hem te lang duurde nam hij een gok; hij stak de grens over, maar waagde zich nog niet te diep in het gebied van de vijand.. nog niet.

+ eerst Routnose, andere mogen daarna op toestemming: danku x


burn the stars Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
burn the stars BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: burn the stars   burn the stars Icon_minitimevr 13 maa 2020 - 13:52

burn the stars D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Wreed, eigenlijk, hoe zoiets dodelijk zo mooi kon zijn. De velden glinsterden onder de sneeuw dat was gevallen, want waar gisteren de hemel strak wist was geweest, was deze nu helder. Niet dat de zon iets van warmte bracht, al helemaal niet aan katten zoals Routnose met een vacht gemaakt voor lente. Het was nu ietsje dikker geworden, dat wel, maar veel scheelde het niet. De kruiden bedekt onder het pak dat lag waren al helemaal niet meer beschermd. Ofwel waren ze afgestorven, ofwel waren ze gereduceerd tot opgedroogde zaden diep onder de vastgevroren aarde. Een zucht rolde over haar lippen, die zich omtoverde tot een wit wolkje. Het had geen zin, er was niets meer te vinden. Piekerend liep ze terug langs de grens, zich afvragend of het het waard was om deze over te steken en naar de twoleg place te gaan. Daar waren planten vaak beter beschermd, alleen kon ze dat nu met Bloodclan in beweging beter niet alleen doen. Over Bloodclan gesproken, waarom was deze hier te ruiken? Alert kwam ze tot stilstand, haar oortjes gespitst. Gelukkig kon het typische Windclan gebied hem niet afschermen, waardoor ze zijn kleine, grijs-bruine gestalte in de verte al zag staan. Geschrokken bleef ze waar ze was, enkel haar nieuwsgierigheid hield haar daar. Als hij aanstalten zou maken zou weg sprinten zoals het konijn waar de vreemdeling ironisch genoeg een bijnaam aan te danken had.


It is both a blessing and a curse
burn the stars 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
burn the stars Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: burn the stars   burn the stars Icon_minitimedi 24 maa 2020 - 10:36



burn the stars Dd5cjs10
hihihihi

Daar was ze dan. Haar slanke kleine postuur afgeschilderd tegen de blauwe lucht terwijl de zon waterig op haar pels scheen. Ondanks dat het uitzicht verwarmend was, voelde Orchis zich net zo ijzig als de wind die blies. Met tipple toes kwam hij veder het Windclan gebied binnen. Zijn houding was slordig en hobbelig toen hij liep, hij leek nu net een echt konijntje hier op de openvlaktes. Straks zou hij nog opgegeten worden door een Windclanner oh! spannend~  ''Hallo daar bloempje,'' Mauwde hij met zijn nare stem en gniffelde zachtjes onder zijn adem. De kruidenpoesje leek geschrokken, bang misschien zelfs. Dat moest niet hoor! Hij zou haar niks kwaads aandoen, mits ze mee werkte natuurlijk. ''Wees niet bang, ik kom in vrede. Ik kom zelfs vragen om hulp.. want ja, kijk-'' De tom hield zijn pootje zielig omhoog. ''Ik heb erg veel pijn, alsjeblieft ik ben wanhopig.. Ik probeer een den te graven voor mezelf om de kou te overleven maar me nagels zijn bijna allemaal afgebroken.. help deze arme stakker overleven.''


burn the stars Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
burn the stars BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: burn the stars   burn the stars Icon_minitimevr 3 apr 2020 - 12:09

burn the stars D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Ze trok onrustig met haar oortjes, maar haar nieuwsgierigheid hield Routnose op haar plek. In de verte had de bloodclanner haar allang gespot en tippelde nu haar kant op. Ietwat onzeker keek ze toe, wetend dat ze hem misschien weg zou moeten sturen. Alleen, hoeveel zeggenschap had zij? De poes was geen vechter. Anderzijds, er leek iets mis met hem te zijn. Zijn manier van lopen was zo... Afwijkend.''Hallo daar bloempje,'' zijn stem bracht haar iets van ongemak, maar leek niet onvriendelijk. Naarmate hij dichterbij kwam merkte ze dat het niet alleen zijn loopje was, de kater was het tegenovergestelde van de stereotype Bloodclanner die ze gewend was. Op enkele staartlengtes afstand vond ze het genoeg, en naarmate hij nog dichterbij kwam deed zij schichtig een stapje achteruit. ''Wees niet bang, ik kom in vrede. Ik kom zelfs vragen om hulp.. want ja, kijk-'' haar groene ogen gleden naar zijn bloedende pootje.''Ik heb erg veel pijn, alsjeblieft ik ben wanhopig.. Ik probeer een den te graven voor mezelf om de kou te overleven maar me nagels zijn bijna allemaal afgebroken.. help deze arme stakker overleven.'' een frons lag op haar gelaat en twijfel in haar ogen. Ietwat nerveus keek ze om zich heen, zou er niet een patrol aan komen ooit? "Hoe...Hoe w-wist je mij te vinden..?" sprak ze wat nerveus, ietwat angstig dat hij naar haar specifiek op zoek was. Iets aan zijn manier van praten maakte haar wat terughoudend, maar zijn poten zagen er naar uit. En zij was er om te helen, voor ieder. "I-ik, het spijt me, ik kan niet..." twijfelend beet ze op haar lip, wetend dat ze in deze barre tijden niet zomaar de kruidenvoorraad van Windclan op kon maken voor iemand die bestempeld werd als vijand. Wie wist of hij niet al eens ooit een clangenoot vermoord had... Maar ieder verdiende zorg, en ze kon hem toch ook niet zo weg sturen? Er moest een tussenweg zijn.


It is both a blessing and a curse
burn the stars 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
burn the stars Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: burn the stars   burn the stars Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 13:28


burn the stars Dd5cjs10


Ze werkte niet meteen mee. Ze hield afstand door haar angst. De tom liet zijn kop wat zakken en verborg zijn kwade blik. Het was dat zijn nagels half van zijn vlees af bungelde anders had hij even een klauw over haar mooie koppie laten glijden. Ze vroeg hem hoe hij haar gevonden had. ah, tijd voor een spelletje. ''Door de sterren,'' Fluisterde hij. Zijn blik gleed weer van de grond naar haar groene ogen. Zijn eigen blauwe kijkers mengend in de hare en hield haar blik vast als een onbreekbare ketting. ''I-ik ben geboren met clanbloed. Orchis mama ja, mama Peonyrose, heeft Orchis uitgelegd over de sterrenhemel. Ik vroeg hen voor hulp en ze wijzen naar jou..'' Fluisterde hij haar kant op met zijn oren ver naar voren gericht. Zijn neus kietelde. Voelde een aandrang om haar aan te raken. De wind was koud, zij zich er warm uit. Kon hem helpen met de pijn. Met het overleven. "I-ik, het spijt me, ik kan niet..." Orchis trok zijn kop hard naar achteren en duwde zijn oren in zijn nek. Woede borrelde in zijn kop op. Hij kon niet tegen het woord nee. ''Ben je helemaal gek geworden, jij- jij- jij kleine verrotte bloemblad. JIJ hoort mij te helpen!'' Hij stapte naar voren toe, greep haar vast en duwde zijn voorhoofd boos tegen de hare. ''IK BEN EEN WINDCLANNER!!" De tom zijn ogen waren uitpuilend terwijl hij haar aankeek met zijn kop tegen de hare. ''Zeg. Me. Wat. Te. Doen. Om. Te. Overleven.'' Of moest hij het verdomme gaan spellen?


burn the stars Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
burn the stars BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: burn the stars   burn the stars Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 13:22

burn the stars D9qgc1k-83b9005e-2a8d-4efb-b704-863d970e9e81

Zijn verhaal over de sterren bracht verwarring teweeg. Uit ongemak zakten haar oren in haar nek, niet wetend wat ze hier van moest vinden. De sterren spraken niet tegen vreemden, zeker niet tegen buitenstaanders. Zeker niet tegen Bloodclan, daar waren ze star en onvergeeflijk in. Anderzijds, hoe wist deze kat van het bestaan van de sterren af? Hoe had hij haar toch hier weten te vinden? Iets in haar wilde hem geloven, dat hij voorbestemd was tot iets mooiers dan de tanden aan zijn nek. Twijfelend mompelde ze iets, zelf nog zoekende naar een uitweg die het beste was voor hun beide. Bij Orchis schoten haar woorden echter het verkeerde keelgat in. ''Ben je helemaal gek geworden, jij- jij- jij kleine verrotte bloemblad. JIJ hoort mij te helpen!'' geschrokken keek ze op, enkel om de haren op zijn rug recht overeind te zien staan. Toen hij haar vast greep en zijn kop tegen de hare aan smeet ontsnapte haar enkel een geschrokken geluidje. ''IK BEN EEN WINDCLANNER!!" haar hele lichaam verstarde van angst, volledig ontdaan door zijn plots zo agressieve switch. ''Zeg. Me. Wat. Te. Doen. Om. Te. Overleven.'ze kromp in elkaar, haar hart sloeg snel in haar keel. "S-stop! Ik, ik-" paniekerig schoten haar ogen van links naar rechts, er was geen patrouille in zicht. Haar blik bleef hangen op zijn welliswaar bloederige maar scherpe klauwen. "I-ik ga je helpen. Het spijt me, alsjeblief, l-laat me los," kwam er als een haf gepiep uit terwijl ze zich niet durfde los te treken van zijn greep


It is both a blessing and a curse
burn the stars 30590612_yVgB0fTiWICp29j
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
 
burn the stars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: