Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Scorched shores [Ardentheart]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ardentheart
Member
Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Scorched shores [Ardentheart]   Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 mei 2020 - 17:22

it can't be a mistake if i just call it change

Hij had de vraag nog maar net gesteld, maar Stallionstar had geen eens de kans gehad om antwoord te geven. Als een storm verscheen Dewberry namelijk op het toneel. Ze kwam met grote, snelle en boven alles boze stappen op hen af. Op hem af. Een gevaarlijk vuur brandde in haar ogen. Een vuur wat hij nog nooit had gezien. Ze draaide zich naar hem toe, staart dik en vacht overeind, een teken van vijandigheid. Vijandig vuur naar hem toe. Iets wat hij zelf had veroorzaakt. "Dat gaat je geen ene reet aan, Ardentheart." Spuugde de grijze kattin naar hem toe en haar blik kruiste de zijne.
Maar ook Coalnose was niet veilig van de blik van Dewberry, een duidelijke hint om er buiten te blijven en Ardentheart hoopte maar dat ze dan kon. Hij wilde niet dat er een gevecht uitbrak, al leek dat nu haast onmogelijk, met de woede die van de Windclan kattin afgloeide. "Ik stel voor om mij en de rest van mijn clan met rust te laten" siste Dewberry en ze stapte langzaam naar hem toe, haar mond dicht bij zijn oor. "En als ik er ooit achter kom dat je iemand uit mijn clan naar mijn kinderen hebt gevraagd is het niet Thornstar waar je je zorgen om moet gaan maken" fluisterde ze, de woorden alleen voor hem. Hij kon het vergif in haar stem horen, ieder woord bedoeld om hem pijn te doen. Om hem duidelijk te maken dat hij weg moest blijven. Ook Coalnose wilde hem hier weghebben, ze bad zelfs de twee katten al gedag, maar zelf wilde hij helemaal niet weg.
Dat was dan ook het punt dat hij woede bij zichzelf op voelde wellen.”Nee.” Ardentheart had zich er al lang bij neergelegd dat Stallionstar hem misschien geen antwoorden zou hebben gegeven. Dat hij hem naar huis zou sturen. Maar wat Dewberry nu deed, hem verbieden ook maar één ding, hoe onbenullig ook, over zijn kinderen te mogen weten, dat wakkerde een vuur in hem aan. Hij werdt niet vaak boos, zeker niet kwaad, maar nu was hij dat wel. ”Stop met dat starclanverdomme gedrag!” Riep hij naar haar toe. Zij was met hem de bosjes in gedoken, zoals het eerder verwoord was. Zij had er in dat moment zelf ook voor gekozen, maar ze deed nu alsof hij de enigste was die die keuze had gemaakt. ”Ik heb hier ook niet bewust voor gekozen, maar je hebt niet het recht om mij te vertellen dat je kittens verwacht van mij en om mij daarna alle kennis over te te ontkennen. Ik wil alleen weten dat ze gezond zijn, levend. Dat hoor je mij niet te verbieden! Dus bedreig me al je wilt, maar ik ga er niet voor staan!” Zijn stem was met ieder woord zowat luider geworden, maar dat maakte hem niets uit. Ze kon doen wat ze wilde, ze mocht hem aanvallen voor zijn part en alle dreigingen maken die ze wilde, maar hij zou niet leven zonder iets over zijn kinderen te weten. Ze kon nu weglopen, blijven, dat maakte hem niet uit, maar dan zou hij gewoon een Windclanner opzoeken en het daar aan vragen. Daar kon ze zeker van zijn.

Angry Ardent



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Scorched shores [Ardentheart]   Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Icon_minitimema 4 mei 2020 - 23:47

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Het bleef een poosje stil na zijn woorden. Hij was niet van plan om gezonde toekomstige Warriors zomaar weg te geven en hij zag dat er iets leek te veranderen in Ardentheart, de kater accepteerde wat er boven zijn kop hing en bevocht het ook niet meer. De timide blik die hij toen toegeworpen kreeg snapte hij, en de vraag die Ardentheart daarna stelde al helemaal. Wat hun namen waren. Hijzelf was ook een vader en begreep maar al te goed dat Ardentheart de namen van zijn eigen vlees en bloed wilde kennen. Waar hij eerst een enorme uitspatting had voelen aankomen leek het wel of er een emmer water over een vuur gegooid werd waardoor de vlammen verdwenen. Zijn groene blik stond meeleven en hij wilde net zijn bek openen om hem te antwoorden toen hij boze pootstappen van achter zich hoorde. Wat verstoord keek hij op om daar de gedaante van Dewberry te zien die Ardentheart vertelde dat het hem geen reet aanging wat de namen van zijn kinderen waren. Afkeurend draaide de gevlekte kater met zijn oren, ergens begreep hij haar woede. Er lag pijn en verdriet in haar woede die ervoor zorgden dat ze zich zo gedroeg. Ze stapte naar Ardentheart toe en fluisterde iets in zijn oor om daarna zichzelf met een grom om te draaien naar hem en mede te delen dat ze zouden gaan. De gevlekte kater verzette geen poot en keek haar waarschuwend aan. “Nee, Dewberry. Jij mag gaan als je wil, ik was nog in een gesprek” miauwde hij koeltjes. Hij liet een warrior hem niet vertellen wanneer hij wel of niet ergens naartoe moest gaan.
Tegenover hen probeerde Coalnose Ardentheart mee te krijgen, weg van al het geblaas wat mogelijk op een gevecht kon uitlopen door hem mee uit jagen te nemen. Ardentheart leek er alleen geen heil in te zien en verzette zich dan ook tegen het advies van zijn Clanmate. De bruine kater sprak Dewberry bestraffend toe en gaf toen een paar duidelijke punten. Dat hij alleen wilde weten of zijn kinderen gezond en levend waren. Instemmend bromde de gevlekte Leader en hij ging tussen Dewberry en Ardentheart in staan voor er plukken vacht in het rond zouden gaan. “Stop met elkaar bedreigen” miauwde hij en hij keek beide katten streng aan. “Er zijn fouten gemaakt en daar moeten we nu mee dealen. En Ardentheart mag de namen van zijn kinderen wel weten omdat ik ze zal vertellen” miauwde hij en draaide zijn kop naar Ardentheart die in zijn optiek dat recht had. “Ikzelf ben ook een vader en begrijp je vraag Ardentheart. Je kinderen heten Bumblekit, Hedgekit, Rookkit en Stallionkit” miauwde hij en hij schonk Ardentheart een klein glimlachje. Daarna draaide hij zich om naar Dewberry en maakte een kort gebaar met zijn staart. “Nu is het tijd om te gaan” miauwde hij en gaf haar een knikje met een blik die geen tegenspraak duldde. Als ze zo nodig haar woede kwijt moest dan kon dat op een stuk grond maar niet op een kat die alleen maar de namen van zijn kinderen wilde weten.




Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 JXidV8r
Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Scorched shores [Ardentheart]   Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2020 - 0:37

Met haar staart die kwaad van links naar rechts sloeg was de stoom bijna te zien die uit haar neusgaten kwam als ze uitademde. De woorden die uit de zwarte thunderclanner kwamen gingen langs haar heen, ze ving er niks van op. Haar blik was gefocust op de kater voor haar neus en hoe hij ineens uit zijn slof schoot naar haar waardoor ze alleen maar zacht moest lachen. Haar gelach was altijd een vrolijke klank geweest, maar deze keer was het hol, alsof er niks meer binnenin haar zat wat ook maar enige emotie in haar stem zou overbrengen als ze lachte. Ze giechelde met dezelfde emotieloze klanken voordat haar kop naar haar leader toe schoot en hij de ander de namen van haar kinderen vertelde. Hoewel er woede danste in haar ogen als vlammen in een bosbrand knapte er iets binnenin haar. Ze kon het niet geloven dat de kater die ze als vader gezien had sinds ze zeven moons oud was zo tegen haar wensen in gegaan was en gedaan had wat hij zelf wou, alleen maar omdat ze ruzie hadden of omdat hij niet wilde dat zij hem rond commandeerde. Ze trok haar bovenlip naar hem en de andere twee op met een gesis en draaide zich vlug om om terug te gaan naar het kamp. De emoties waren teveel voor haar jonge lijfje geworden op dat moment en ze wilde gewoon weg.



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Scorched shores [Ardentheart]   Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 14:10

Love is like friendship
caught on fire.
In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable.


Heel boos had Coalnose, Ardentheart nog nooit gezien, maar nu had ze door dat de kater alles behalve blij was met de woorden van Dewberry, ze snapte dan ook niet waarom de andere kattin de moeite had genomen over de kittens te vertellen als ze niet eens wilde dat hij er naar vroeg. Het was Ardentheart, de kater met een groot hart, die af en toe wat meer naar zijn eigen hersenen moest luisteren. Het was een kater die alles zou doen voor de katten waarvan hij hield, behalve dan stil blijven terwijl de andere kattin hem uit foeterde, zelf hield Coalnose zich afzijdig, immers kon ze niet veel meer doen. Ze was wellicht niet de slimste, maar zeer zeker ook niet geheel gestoord. 'Nee,' klonk er standvastig, het was duidelijk dat dit iets was dat zijn hart niet kon verdragen, en met goed recht als het aan Coalnose lag had hij er ooit was van gehoord. 'Stop met dat starclanverdomme gedrag!' Beide waren in de bosjes gesprongen, het was niet alsof Coalnose hen had gevraagd het te doen of er iets mee te maken had maar ze snapte even goed als de anderen wat het inhield om drachtig te worden. Het was vrijwillig geweest van beide kanten, en beide katten moesten er mee leren leven. Net zoals de kittens, arme jongen. Ze gunde hen een warm nest, net zoals haar moeders hadden proberen te geven, ook al leek Swallowflight niet dol op haar kittens. Het was waarschijnlijk niet iets dat bij haar paste. Zelfs wist de zwarte kattin niet of ze ooit een nest zou willen krijgen, wat als ze hen niet goed kon leren wat ze moesten weten? 'Ik heb hier ook niet bewust voor gekozen, maar je hebt niet het recht om mij te vertellen dat je kittens verwacht van mij en om mij daarna alle kennis over te te ontkennen. Ik wil alleen weten dat ze gezond zijn, levend. Dat hoor je mij niet te verbieden! Dus bedreig me al je wilt, maar ik ga er niet voor staan!' Sprak de kater woest, terwijl hij met elk woord harder ging praten. Het leek erop dat Stallionstar het ook niet eens was met de aanpak van Dewberry, iets dat de jongste van het stel behoorlijk verbaasde. 'Nee, Dewberry. Jij mag gaan als je wil, ik was nog in een gesprek.' Verklaarde de Leader enkel toen het duidelijk was dat de kattin wilde vertrekken. Alsof ze alles had gezegd dat er gezegd moest worden. Coalnose hield zich gek genoeg stil, het was niet iets waar zijzelf nog woorden voor had en dat was een situatie waarin ze nog nooit had gestaan. Het enige wat ze had geprobeerd was om Ardentheart mee te krijgen zodat er geen gevecht zou ontstaan, echter was het duidelijk dat hij op zijn strepen stond en dat respecteerde ze van de ander. 'Stop met elkaar bedreigen,' klonk er nadat Stallionstar instemmend met de woorden van de Thunderclanner had gebromd. 'Er zijn fouten gemaakt en daar moeten we nu mee dealen. En Ardentheart mag de namen van zijn kinderen wel weten omdat ik ze zal vertellen,' sprak hij waardoor Coalnose hem verbaasd maar met een goedkeurende blik in haar ogen aan keek. 'Ikzelf ben ook een vader en begrijp je vraag Ardentheart. Je kinderen heten Bumblekit, Hedgekit, Rookkit en Stallionkit,' sprak de kater terwijl hij de Thunderclanner aan keek, voordat hij zich klaar maakte om te vertrekken. 'Nu is het tijd om te gaan,' mauwde hij terwijl hij zich omdraaide naar Dewberry. De knappe kattin trok haar bovenlip sissend op naar de andere drie katten voordat ze zich omdraaide en in de richting van het Windclan kamp verdween. Coalnose drukte kort haar neus tegen de schouder van Ardentheart aan, een stille steunbetuiging voordat ze respectvol naar Stallionstar knikte. 'Bedankt Stallionstar,' murmelde ze respectvol, wetende dat het niet makkelijk was om een woedende Queen in de ogen te kijken.

Ardentheart, Stallionstar
notes: Coalnose probeerd lief te zijn<3


Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Scorched shores [Ardentheart]   Scorched shores [Ardentheart] - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 jun 2020 - 23:00

Ardentheart.
They were frightened by his ardent, burning eyes.
Alles was uit de hand gelopen nu, maar ergens maakte dat de gestreepte Thunderclanner niet meer uit. Hij wilde gewoon iets te weten komen over zijn kinderen in een andere clan. Hij zou ze nooit kunnen opvoeden, waarschijnlijk nooit kunnen vertellen dat hij hun vader was, dus hun namen was toch wel het minste wat hij mocht weten. Dat ze allemaal gezond waren niet ver ervandaan. Stallionstar leek dat ook te begrijpen in zijn vaderhart en deelde dan ook de namen van zijn kinderen met hem. Bumblekit, Hedgekit, Rookkit en Stallionkit. Hij schonk hem een kleine glimlach, meer dan hij had verwacht van de leider. Maar hij had dan ook verwacht dat hij in grotere shit zou zitten dan nu. Voor de een of andere reden wist hij zich altijd onder dingen uit te praten, een minder strenge straf te krijgen dan dat eigenlijk hoorde. Het was niet dat hij een strenge straf wilde, maar het voelde soms wel een beetje oneerlijk. Maar in deze situatie was hij er uiterst dankbaar voor. Hij had al genoeg problemen aan zijn hoofd en een boze leider hoefde hij er echt niet bij. "Bedankt, je weet niet hoeveel dit al voor me betekend," vertelde hij de Windclanleider.
Met lichte tegenspraak vertrok Dewberry daarna met Stallionstar, waardoor hij alleen met Coalnose overbleef. Het was een hele rollercoaster geweest, dat gesprek, en hij was mentaal uitgeput nu. De namen van zijn kinderen bleven rondspoken in zijn hoofd. Ooit…Ooit zou hij ze misschien tegenkomen. Ooit zou hij misschien met ze kunnen praten. Maar zelfs dan zou het als een warrior van een andere clan zijn en niet als vader. “Sorry dat je hierin ben gesleurd, Coal,” Mompelde hij. Ardentheart had het puf niet om boos te zijn dat ze het overhoord had en daarnaast had hij zelf met haar gedeeld dat hij een fout had gemaakt. Op het moment kon hij iedereen aan zijn kant ook wel gebruiken, al was hij nog niet helemaal zeker of ze dat nou wel echt was. Ze had hem verdedigd ja, maar was dat uit een roeping van clanloyaliteit of loyaliteit aan hem?




Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scorched shores [Ardentheart]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: