I couldn’t help noticing you're staring at me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I couldn’t help noticing you're staring at me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Warhound
Member
I couldn’t help noticing you're staring at me B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: I couldn’t help noticing you're staring at me   I couldn’t help noticing you're staring at me Icon_minitimewo 1 apr 2020 - 14:58


De calico kater wachtte geduldig op zijn apprentice aan de rand van het kamp. Zijn gedachtes nog altijd op volle toeren over wat deze keuzes allemaal konden betekenen en hoe hij dit graag wilde aanpakken. Zo veel opties, zo veel eindresultaten waar hij naar toe zou kunnen werken. De grootste van de twee waren natuurlijk om of dit jonge kindje goed op leiden en zo vertrouwen en loyaliteit op te bouwen. Als hij dat zo goed zou spelen kon hij vast een redelijke positie aan respect opbouwen in de clan. Al zou dat pas op zijn volste kunnen ingaan wanneer Pantherstar dood was. Maar goed, als ouderdom hem niet velde dan zou zijn onbewogen trots hem wel een paar leventjes kunnen verminderen. Alles op zijn tijd. Dat was één kant van het verhaal maar goed hij kon net zo makkelijk dit kind compleet kunnen breken. Haar kunnen afzonderen van haar familie en vrienden, haar kunnen manipuleren en bespelen om zijn dag wat van de eeuwige verveling te ontdoen. En haar dan afmaken wanneer hij er klaar mee was. Beiden opties roerde niks in zijn binnenste, alles bleef even leeg. De ene optie niet meer aantrekkelijk als de ander. En ergens doemde een derde optie op. Om de witte bolle otter op te leiden tot een goed warrior, niet zo zeer voor zijn eigen bestwil, maar om die van de otter zelf. Het was intellectueel misschien de minst aantrekkelijke optie. Maar hij had altijd al een zwak gehad voor onschuld. En ergens had hij nog altijd die vuile smaak in zijn mond… en hoorde hij haar nog tegen hem praten. Hoorde hij haar stem nog die hem hier een afbrander gaf bij enkel het idee om de dochter van haar vriend zo te verpesten. Hij schudde zijn kop. Vreemd dat ze nog altijd zo veel effect op hem had. Hij zuchtte en richtte zijn blik weer op de apprentice den, wachtende op zijn witte otter.

+ Celestialkit



The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestialquartz
Member
I couldn’t help noticing you're staring at me UJEuK74
Loïs
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 13 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ✦ Young Warrior
Celestialquartz
BerichtOnderwerp: Re: I couldn’t help noticing you're staring at me   I couldn’t help noticing you're staring at me Icon_minitimewo 22 apr 2020 - 19:53

I couldn’t help noticing you're staring at me NwmZfcs

Ze had net haar eigen plek uitgezocht in de apprentice den. Ze had goed gekeken waar Honor & co hun nesten hadden neergelegd, en had zich vervolgens zo ver mogelijk van hen vandaan gesetteld. Zo had ze lekker vrijheid van hen na al die manen! Hierna trippelde ze met opgeheven hoofd naar buiten. Haar eerste training ging beginnen, en ze had er ontzettend veel zin in. Ze liep naar Warhound, die haar mentor was geworden. Ze kende hem niet zo, maar ze hoopte dat het tussen hen zou klikken. "Daar ben ik weer!" miauwde ze opgetogen, en ze keek hem vragend aan. Wat zouden ze gaan doen?


I couldn’t help noticing you're staring at me Celest16
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I couldn’t help noticing you're staring at me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: