Forget me not



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Forget me not

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honorbound
Member
Forget me not Honor2
Butter
468
Actief
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honorbound
BerichtOnderwerp: Forget me not   Forget me not Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 10:02

If you want to be a hero,
you need to have dreams and honor.
Vroeger had Chivysniff, haar lieve grote zus veel voor haar betekend en ondanks het feit dat ze ouder was geworden, was het niet veranderd. Haar blauwe ogen gleden dan ook al snel naar het bekende gestalte van de vroegere Medicine Cat die op dit moment een nestje onder haar hoede had, voordat ze langzaam naar haar toe liep. Nadat Chivysniff haar gehoor was verloren, had Coyotespirit al snel haar taken overgenomen, ze snapte niet geheel wat er was gebeurd maar wist wel dat de grijze kattin een poosje minder vrolijk was geweest. Soms was het in haar opinie goed om op pad te gaan en meestal gingen Elders niet alleen naar buiten toe, hoewel ze niet in staat was om de ander te verdedigen want zoveel vechttrainingen had ze nog niet gehad, toch was het wel duidelijk dat ze ook wel wat frisse lucht kon  gebruiken. Honorpaw stapte dan ook vastberaden op haar grote zus af waarna ze haar aandacht trok door voorzichtig haar neus tegen diens schouder aan te drukken. Haar mond vormde het woord. ’Buiten?’ Terwijl ze met haar staart in de richting van de kampuitgang gebaard en met haar poten het mos aan wees, mos kwam van buiten het kamp. Veel duidelijker dan dat kon ze het niet maken voor haar zus, ze moest echt diens gebarentaal leren, misschien dat ze ooit aan een van de kittens kon vragen om haar daarbij te helpen, of wellicht buiten het kamp aan Chivysniff. Haar blauwe ogen glinsterden vrolijk voordat ze gevolgd door haar grote zus het bekende kamp uit stapte. Ze had de tijd om even met haar familie te zijn, en zelfs als ze het niet had zou ze het ongetwijfeld maken. Immers wilde ze haar liefdevolle gezin voor  geen goud missen.
words: 294| tag: Chivysniff


Forget me not Honors13
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forget me not
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Lily Pool-
Ga naar: