wat vindt je?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 wat vindt je?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Magicpaw
Member
wat vindt je? DPKsfdL
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥
436

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Magicpaw
BerichtOnderwerp: wat vindt je?   wat vindt je? Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 14:09

ik wil graag een topic aanmaken dus ik vroeg me af wat endere mensen van mijn bericht zouden vinden... dus geef maar commentaar en verbeteringen!

I'm so bored but also so alone

het was een typische dag voor de tijd van het jaar en een witte apprentice zat in de schaduw te kijken naar de wereld wat ze nog niet zo lang geleden voor de eerste keer had gezien. dat was geen fijne herinnering dus ze schudde het snel van zich af. Magicpaw had toen ze wakker werd het kamp nog wat beter verkent, maar nu was er niet zo veel meer te doen en ze verveelde zich. de witte poes was nog niet zo lang apprentice en haar mentor Butterbell had haar nog niet veel geleerd. ze zuchtte en ging liggen. ze zag andere katten komen en gaan vrolijk met elkaar kletsend of met prooi terugkomend. niemand merkte haar op omdat ze te druk bezig waren met hun verplichtingen. ze wilde niet nutteloos zijn! ze wilde ook kunnen jagen en de rest van de clan helpen en geaccepteerd worden. Magicpaw zou zelfs dolgraag willen leren zwemmen en de koelte op haar vacht voelen. water... en opeens kwam de herinnering die ze had geprobeerd weg te drukken weer in haar op. het dode lichaam van haar moeder, verdronken. ze was nog steeds niet echt over de dood van haar moeder heen, maar ze zal haar nooit vergeten! maar ze moest doorgaan met haar leven en dus was nu haar nieuwe doel in haar leven om een van de beste warriors te worden. ze zou wel willen proberen te jagen dan kan ze alvast oefenen en houdt ze Rainpaw en Butterbell niet zo op met haar onwetendheid. maar zou dat wel mogen? zou je zomaar het kamp uit mogen zonder begeleiding? Magicpaw wist nog niet zoveel van het apprentice-zijn en ze had zich dan gezegd dat ze minder laf en zenuwachtig zou zijn toch ging die verandering erg langzaam. had ze maar een goede vriend die haar kon helpen, tegen haar zou zeggen dat ze niet zo zenuwachtig hoefde te zijn en waarmee ze lol kon trappen. iemand die haar zou begrijpen. ze voelde zich opeens zo alleen in die grote wereld...

[iedereen die een poesje gezelschap wil houden]

dus wat vinden jullie?



wat vindt je? 5wjex3

I will be myself and I won't let anybody tell me what to do or how I should be, I will live my own life!

Just look :
Terug naar boven Ga naar beneden
Wizardkit
Member
wat vindt je? DPKsfdL
85

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Wizardkit
BerichtOnderwerp: Re: wat vindt je?   wat vindt je? Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 17:05

Open het en ik zal posten
Reserveer maar voor mij dan ;3

Het enige dat ik te zeggen heb

- Vergeet in het begin van de zin geen hoofdletters, toont mooier.

Meer weet ik niet te zeggen want het is best goed! ;3


wat vindt je? Wmo501
Terug naar boven Ga naar beneden
Summershade
Member
wat vindt je? DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: ;14 moons
Gender:
Rank:
Summershade
BerichtOnderwerp: Re: wat vindt je?   wat vindt je? Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 17:33

Het is heeel goed eigenlijk niks verkeerds.
Het is ook heel prettig dat je Punten,komma's en leestekens gebruikt dus dat is al heel goed. daardoor weten mensen als je wat vraagt of als je iets roept etc.
alleen wel om de hoofdletter denken netzoals wizardkit al zei!


wat vindt je? 2hocryv
Terug naar boven Ga naar beneden
Wiseheart
Member
wat vindt je? DPKsfdL
9
Wiseheart
BerichtOnderwerp: Re: wat vindt je?   wat vindt je? Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 18:37

Ik zou ten eerste aan je hoofdletters werken, die zijn er op dit forum niet automatisch;)
Daarbij gebruik je érg lange zinnen, dat is heel vermoeiend om te lezen. Als ik dit lees haak ik snel af omdat je veel herhaalt en de tekst niet luchtig schrijft. Probeer eens wat synoniemen, meer punten en verander de indeling van een zin eens. Veel afwisseling zorgt voor een makkelijk en leuk te lezen tekst.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
wat vindt je?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: