A matter of time and prayers



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A matter of time and prayers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 21:07


Met samen getrokken ogen keek hij naar de vijandige katten die hun kamp hadden ingenomen als parasieten die zich een weg onder je huid door vreten. Eenmaal aangekomen zuigen ze al het leven uit hun arme weerloze slachtoffers alleen voor hun eigen personal gain. Geen respect was er te vinden in deze grote tom, deze hadden de bloed krijgers al lang in de sloot gegooid.

Met een zucht draaide de kater zich naar de apprentice den in de hoop daar wat interesante gesprek partners tegen te komen. Hij kon het altijd goed vinden met de jongere leden van zijn clan, hun jonge onschuldigheid en speelsheid wisten de krijger altijd wat op te vrolijke, oh hoe leuk hij het vond hen te plagen en voor de gek te houden. Maar nu was geen tijd voor grapjes, de kater kon maar al te gouw omslaan van luide grappenmeester naar een serieuzere warrior. En nu was het tijd om er voor elkaar te zijn, zeker in tijden als deze waar het zeker voor apprentices erg spannend kon zijn. Met een sierlijke beweging stapte hij dan ook de jonge katten hun den in, een doffe grijns op zijn gezicht toen hij daar Newtpaw vond. "Aye Newtpaw" mauwde hij kalmpjes "u okay champ?"

+Newtpaw



A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 22:16

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Sinds bloodclan hun kamp binnengekomen was was alles snel gegaan. Sinclaw was dood en ook Acorndust was weg. Overleden. De bloodclanners die in het kamp waren waren anders dan haar clangenoten, heel anders. Newtpaw had zich dan ook met haar oortjes plat in haar nek in haar nest neergelegd in de hoop dat ze met zijn allen gewoon een rare droom aan het dromen waren. Ja. Dat moest het wel zijn. "Aye Newtpaw" miauwde de kater toen hij voor haar neus stond en ze krabbelde overeind. "Hallo Bluejay" miauwde ze met een vriendelijke glimlach op haar snuitje, maar deze leek even haar blauwe ogen niet te bereiken. "U okay champ?" Ze knikte al snel. Natuurlijk was ze oke. Deze droom was straks wel weer over.





  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimevr 24 apr 2020 - 12:44

De apprentice knikte, gelukkig maar. De grote kater knikte ook, eeen glimlach op zijn doffe gezicht "Das goed om te horen newt'" even liet hij zijn blik door de entrance over het kamp heen glijden, het was stil, tot zijn grootste genoegen, iedereen zou wel uitgeput zijn "Je maakt je toch niet te druk hierover?" vroeg hij de apprentice toen, een kalme en zelfverzekerde expresie in zijn ogen die niet goed matchte met de gevoelens die op zijn hart lagen, hij was niet zelfverzekerd, hij was niet kalm. De kater mocht dan wel niet bang zijn maar relaxt was hij zeker niet, alleen psychopaten voelde zich relaxt nu, psycopaten zoals deze vieze parasieten, die voelde niks.


A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimevr 24 apr 2020 - 16:06

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Als ze haar ogen hard genoeg dichtkneep leek het net alsof er allemaal sterretjes voor haar ogen danste en daardoor voelde ze zich soms weer wat beter. Alsof de katten in starclan dan voor haar ogen wilde dansen als ze doorhadden dat ze niet lekker in haar vel zat, maar vandaag waren ze er niet en zouden die sterren hoog aan de hemel staan. "Das goed om te horen newt" reageerde hij toen ze geknikt had als antwoord op zijn vraag, maar of ze echt oke was wist ze niet zeker. Was iemand ooit wel oke? "Je maakt je toch niet te druk hierover?" De manier waarop de kater het aan haar vroeg liet het blijken alsof hij zich er helemaal geen zorgen over maakte en dus schudde ze met haar kop. "Nee hoor, helemaal niet" miauwde ze terug met een glimlach op haar snuit.





  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 21:57

"Nee hoor, helemaal niet" mauwde de aprentice met een glimlach. De kater knikte tevreden en liet even zijn blik over het poesje heen glijden, zich afvragend of zij zo mager van nature was of niet. "Zeg" begon hij voordat hij een goede vraag had bedacht, proberend het gesprek niet te awkward te maken, maar wilde haar ook niet lastig vallen met vervelende vragen over de nare situatie waarin ze zich nu bevonden dus besloot de kater zich maar op te stellen als die ene oom die iedereen kent. Een grijns verscheen dan ook al gouw op zijn gezicht "Zijn de toms er leuker op geworden nu je apprentice bent?" hij liet zijn blik weer terug naar haar vallen, een speelse glittering in zijn ogen


A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 22:35

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
"Zeg" begon de kater nadat hij zijn blik over haar heen had laten glijden en Newt ongemakkelijk met haar oortjes gewiebeld had. Soms, als iemand zoiets zei en er een stilte tussen twee katten was begon de ander over de verschillende opties na te denken van vragen die zouden kunnen komen. Of het nou zou gaan over iets wat ze gedaan hadden of over de huidige situatie. Soms schoten allerlei verschillende situaties door haar kop heen en dat gebeurde nu ook. "Zijn de toms er leuker op geworden nu je apprentice bent?" De vraag die hij aan haar stelde had ze helemaal niet verwacht en met een verwarde blik op haar snuit werd hij dus ook even aangestaard door haar. "Nee" reageerde ze met haar neus opgetrokken. "Ze zijn allemaal irritant en helemaal niet leuk" mopperde ze, maar toch had ze een kleine glimlach op haar snuitje zitten.





  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:34

"Nee" antwoorde ze met een opgestrokken snoetje. Even lachte de kater, sommige dingen veranderde nie op de 1 op de andere dag. "Ze zijn allemaal irritant en helemaal niet leuk" ging de poes verder. "Irritant? Nog steeds?" grapte hij met zijn kop schuddend. Bluekit moest er ook nog niks van hebben, liefde, bah. Het was best schattig moest hij toegeven maar benieuwd was hij wel, vana het moent dat hij appentice was had hij al kleine baby liefdes gehad maar dit bleek niet echt de norm te zijn hoe meer jonkies hij ontmoeten, hoe duidelijker dat werd. "Tragisch, buiten gewoon tragisch"


A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:39

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
Haar focus was nooit op de katers in de clan gericht, ook niet op de poezen trouwens. Er waren gewoon weinig katten die ze zo interessant of leuk vond dat haar hartje er sneller van ging kloppen. "Irritant? Nog steeds?" Newtpaw knikte en haar staartje lag naast haar lichaam in haar nestje. "Tragisch, buiten gewoon tragisch" met een kleine grijns keek ze naar de oudere warrior en ze knikte. "Zo zijn tomcats nou eenmaal" giechelde ze.





  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 13:46

"Zo zijn tomcats nou eenmaal" giechelde de apprentice. Even liet hij zijn blik over de poes heen glijden voordat hij hevig met zijn kop schudde "Leugens Newtpaw, dat zijn leugens" vertelde hij haar met een grijns "Wij tom's zijn gewoon eerlijk, dat is het"[/b zei de grootste leugenaar van het woud [b]"We dansen niet om het probleem heen met woorden die nergens op slaan" de kater knikte "Zo zit het newtpaw" zijn grijns werd een beetje groter "Ooit zul je het begrijpen oh little one" speels duwde hij haar een beetje


A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 18:14

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
De kleine poes rolde met haar oogjes toen hij haar vertelde dat wat ze zei leugens waren, maar toch draaide ze even onzeker haar rode oren naar achteren. Hij vertelde haar dat toms de eerlijkste waren in het hele woud en haar wenkbrauwen schoten verbaasd omhoog. "Sorry, maar daar geloof ik helemaal niks van" miauwde ze als antwoord. "Soms moet je met woorden dansen om ze mooier te maken dan dat ze daadwerkelijk zijn" reageerde ze met een zacht gesnuif. Wat hij haar allemaal vertelde klonk gewoon alsof hij een hekel had aan poezen, en dat was al helemaal niet aardig! "Ooit zul je het begrijpen oh little one" speels gaf hij haar een duwtje, maar doordat ze haar hersens aan het kraken was over zijn woorden viel de poes bijna om. "I doubt it, Bluejay"





  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimema 27 apr 2020 - 16:46

Met een grijns had de kater naar haar argument geluisterd, de kater wist zelf immers alles van woorden dansen, het was zijn hobby, zijn manier van leven. "I doubt it, Bluejay" sluitte de apprentice af nadat hij haar een speels zetje had gegeven en ze zowat bijna viel. De kater grinnikte kort "Hm wacht maar meid" de kater knikte en liet zijn blik weer over haar glijden "Maar de tom zijn nog altijd
stront vervelend, het staat genoteerd hoor"
. Hij zou haar maar gewoon gelijk geven, heus niet omdat hij geen gouede argumenten kon vinden hoor, neuh. "Maar, je zult vast je trainingen missen huh" ging de kater na een tijdje zoeken naar een gespreks onderwerp verder.


A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimewo 13 mei 2020 - 20:17

how am I supposed to make you feel okay
when all you do is walk the other way
"Hm wacht maar meid. Maar de toms zijn nog altijd stront vervelend, het staat genoteerd hoor" zachtjes grinnikte ze en ze knikte nog even toen hij zij dat de toms nog altijd stront vervelend waren. Dat waren ze ook. Het enige wat ze deden was herrie maken en stoeien. "Maar, je zult vast je trainingen missen huh" Newtpaw knikte weer en zuchtte. "Ja," begon de poes. "Maar ik krijg hoop ik snel een nieuwe mentor en dan kan ik weer verder met mijn trainingen!" Miauwde ze opgewekt naar de kater.





  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimedo 21 mei 2020 - 19:49






"Ja," begon de poes. "Maar ik krijg hoop ik snel een nieuwe mentor en dan kan ik weer verder met mijn trainingen!". De grote kater knikte begrijpend, hij zelf was natuurlijk ook ooit een apprentice geweest, hij had net als zowat iedere aprentice hetzelfde jeugdige enthausiasme gehad die de jongere katten overal mee naartoe leken te brengen. Het was opluchtend om te zien dat zelfs in tijden als deze dat enthausiasme nog altijd door branden in de jonkies. "Hm kan ik me voorstellen Newt, ik weet zeker dat jij gouw een nieuw zal krijgen, of anders train ik je hoor" een grijns verscheen op zijn snoet "Als de grootste en krachtigste warrior van het woud die ik ben" er hing een plagerige sfeer in zijn woorden, en hij hoopte dat de apprentice hem niet al te serieus zou nemen.




A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimema 25 mei 2020 - 23:18

look like a flower flower
Zonder trainingen merkte de flame point dat vast zat. Als ze haar poten kon strekken buiten het kamp dan kon ze nog wat doen, maar nu zat ze vast in het kamp met de ogen van de bloodclanners die voor haar gevoel haar ziel doorboorde, ogen die haar zagen als een prooidier. "Hm kan ik me voorstellen Newt, ik weet zeker dat jij gouw een nieuw zal krijgen, of anders train ik je hoor" zachtjes grinnikte ze. "Nou ik denk niet dat ik daar klaar voor ben hoor Bluejay" reageerde ze grappend. "Als de grootste en krachtigste warrior van het woud die ik ben" met opgetrokken wenkbrauwen keek ze naar de warrior voor haar neus en rolde met haar ogen, zachtjes grinnikend. "Ja hoor, als jij het zegt"

but be the serpent underneath
MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimedo 28 mei 2020 - 14:56

"Ja hoor, als jij het zegt" mauwde ze tot zijn verassing. Hij had er eerder niet op gereageerd toen ze had gezegd nog niet klaar te zijn voor zijn training aangezien ook hij wel doorhad dat dit een grapje was maar hier trok hij het toch echt in twijfel hoor. Nog altijd grijnzend liet hij zijn blik nogmaals over de poes heen glijdend, proberend uit te vinden of deze dit weer als grap bedoelde. "Zie, dat is de juiste instelling, ik heb altijd gelijk newtpaw" mauwde hij dan maar, als de peos het als grap bedoeld had, had hij haar hierbij dan toch duidelijk gemaakt dat dit geen dingen waren om mee te sollen alhoewel hij het zelf natuurlijk ook niet al te serieus bedoelde maar ssh dat hoeft zij niet te weten niet waar.

srry beetje een flutje ;-;


A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 20:48

look like a flower flower
"Zie, dat is de juiste instelling, ik heb altijd gelijk newtpaw" de flame point bracht langzaam een wenkbrauw omhoog voordat ze zachtjes begon te grinniken. "Ik denk dat dat een leugen is hoor Bluejay" reageerde ze op zijn opmerking terwijl haar pootjes met het mos speelde wat in haar nest lag. Ze wist niet zo goed meer wat ze moest doen nu ze alleen maar in het kamp mocht zitten.

but be the serpent underneath
MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
A matter of time and prayers  Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 21:24

A matter of time and prayers  Pixl_b11


Zijn ogen volgde het balletje terwijl het poesje deze heen en weer duwde en het zou de kater bijna hebben afgeleid van de gekke beschuldiging die de poes naar zijn kop heen yeete "Ik denk dat dat een leugen is hoor Bluejay". Bijna beledigd keek de kater op, met enkel een kleine schim van een grijns die hem zou verraden. "Pardon?! Noem jij mij nou een leugenaar Newtpaw, echt waar de a u d a c i t y " teleurgesteld schudde de kater zijn kop, hoe kon ze?.


A matter of time and prayers  Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
A matter of time and prayers  Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: A matter of time and prayers    A matter of time and prayers  Icon_minitimewo 10 jun 2020 - 14:23

look like a flower flower
"Pardon?! Noem jij mij nou een leugenaar Newtpaw, echt waar de a u d a c i t y " even keek ze hem met grote ogen aan, bang dat hij boos was op haar, maar de grijns op zijn snuit had hem verraden. "Nou sorry hoor meneer maar ik mag ook gewoon mijn mening uitten" mopperde ze met een kleine glimlach. Ze was altijd respectvol naar oudere katten, maar Bluejay leek haar wel een kater waarmee ze wat grapjes kon uithalen.
but be the serpent underneath
MONTY




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
 
A matter of time and prayers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: