Tell me who to be



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me who to be

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Serpentcoil
Member
Tell me who to be HY7r0kw
↬ Michelle ↬
101
Actief
Have I gone mad? I'm afraid so.
You're entirely Bonkers.
But I will tell you a secret,
All the best people are.

CAT'S PROFILE
Age: ↬ 13 Moons ↬
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Serpentcoil
BerichtOnderwerp: Tell me who to be   Tell me who to be Icon_minitimedo 7 mei 2020 - 0:27


If you don't know where you want to go,
then it doesn't matter which path you take

Hier zou ze moeten slapen. Hier hoorde ze thuis, maar het voelde vreemd en onvertrouwd. Haar nest in haar vaders.. de medicine cat? Wat was het den. Die voelde vertrouwd, rook naar haar en zelfs ergens een beetje naar die geur die ze zo zocht. De guer van mama was daar, of was het de geur van papa. Het was eigenlijk veilig en eigen. Dit was niet eigen, hier was niets eigen aan en het maakte haar bang. Net zo bang als het geluid achter haar, dat haar liet opschrikken. Maar ze zag wie het was, de kat die ze per direct wel herkende. Een rots inde branding, het was. Het was.. "Whitepaw!" Kraamde ze uit en sprong naar haar broer toe om haar poten om hem heen te gooien. Ja, hem herkende ze! Ineens was alles vertrouwd en warm hier, want haar broertje was heir.

@Whitepaw first




I'm afraid I can't explain myself,
Because I am not myself, you see?


Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelip
Member
Tell me who to be Tenor
↯ LOIS ↯
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ↯ 18 Moons ↯
Gender: Tomcat ♂
Rank: ↯ Elder ↯
Whitelip
BerichtOnderwerp: Re: Tell me who to be   Tell me who to be Icon_minitimewo 27 mei 2020 - 21:17

Met wiebelende oortjes lag hij in zijn nest. Hij hoorde.. Stemmen. Hij wist niet precies waar ze vandaan kwamen, want het was rustig in de den. Dus stelde hij vast dat het maar weer een verzinsel was, niet echt, fake. Vermoeid staarde hij voor zich uit. Hij werd er moe van. Zijn realiteit werd dagelijks in twijfel getrokken, en eigenlijk had hij geen idee wat echt was of wat niet. Een stel poten om zijn nek heen trok hem uit zijn gedachtes en verward knipperde hij met zijn ogen terwijl hij overeind sprong. Wie -- Wat? Serpentpaw stond voor hem, zijn zusje. Hij kantelde zijn kop. "Je bent wakker," constateerde hij met een frons op zijn gezicht. Hij had het wel geweten, maar was het echt? Het voelde echt. Maar de stemmen klonken ook echt en dat was.. Nep? Met grote ogen staarde hij haar aan, waarna hij met zijn poot tegen haar borst drukte. Voelde echt..


what the hell's going on can someone tell me please why i'm switching faster than the channels on tv
Tell me who to be Whitea11
i'm black and i'm white no something isn't right my enemy's invisible i don't know how to fight
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentcoil
Member
Tell me who to be HY7r0kw
↬ Michelle ↬
101
Actief
Have I gone mad? I'm afraid so.
You're entirely Bonkers.
But I will tell you a secret,
All the best people are.

CAT'S PROFILE
Age: ↬ 13 Moons ↬
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Serpentcoil
BerichtOnderwerp: Re: Tell me who to be   Tell me who to be Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 18:24

It's no use going back to yesterday
Met een enorme glimlach keek ze naar haar broertje. Alles klopte nu, want hij was hier. Hij sprak haar aan. Ze knikte entausiast en duwde zichzelf nogmaals tegen hem aan. ”Ik ben wakker.” Miauwde ze gelukkig. Ze herkende, herinnerde zo weinig meer. Maar haar broertjes waren haar rotsen in de branding. Die kende ze. Die hielden van haar. Die waren er voor haar. Ja. Dit was veilig. Dit was goed. ”Heb je me gemist?” Vroeg ze, semi uitdagend maar vooral lachend. Opgelucht. Bij haar broer.
because I was a different person then



I'm afraid I can't explain myself,
Because I am not myself, you see?


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me who to be
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: