im a rulebreaker babey



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 im a rulebreaker babey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ridge •
Member
im a rulebreaker babey Giphy
Kip
35
Actief
Im a rulebreaker babey!!!

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ridge •
BerichtOnderwerp: im a rulebreaker babey   im a rulebreaker babey Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 21:03


Misschien niet helemaal de bedoeling dat hij in z'n eentje het kamp uithobbelde, maar hey. Nu zijn mentor ciao had gezegd en hij eventjes zonder zat, verveelde hij zichzelf dood. Niet alleen een probleem voor hem, ook een probleem voor zijn directe omgeving. Ridge was namelijk een gevalletje 'vermaak me of ik zoek vermaak' en zijn idee van vermaak was meestal niet al te fijn voor iedereen die Ridge niet was. Hey, negatieve aandacht was ook aandacht. Eerder die middag had hij een poging tot jagen gedaan, maar dat was geen groot succes geweest. Dus nu liep hij rustig tussen de enorme bomen door en keek zijn ogen uit. Best wel mooi.


& De lieftallige dame Sedge



im a rulebreaker babey Rdigeos
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedge •
Member
im a rulebreaker babey SjyEkM4
♡ Michelle ♡
70
Actief
Instead of being afraid, I could become something to fear.

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 19 moons ♡
Gender: She-cat ♀
Rank: Cave Guard
Sedge •
BerichtOnderwerp: Re: im a rulebreaker babey   im a rulebreaker babey Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 21:13

Love is a noble cause.
Ooooh hij ging hier zoveel problemen voor krijgen. Ze had zijn mentor het zelf nog horen zeggen dat hij niet in zijn eentje er op uit moest. Natuurlijk had haar mentor dat ook aangegeven. Maar hey, ze moest hem toch tegenhouden van stomme dingen doen. Ja, dat was honderd procent absoluut de rede waarom zij niet naar haar mentor had geluisterd. Om het goede voor de tribe te doen. Ze stalkte hem vanuit de schaduwen. Haar gele ogen gefocust op zijn rug. Voor ze zichzelf schrap zette en met een grote sprong naar hem toe vloog. Een luide grom over haar lippen. HA, zou hij eens schrikken, kreeg ie dr van van zomaar er op uit gaan.
How can anything done in the service of a noble cause be wrong?



He's flint you're tinder.


Terug naar boven Ga naar beneden
Ridge •
Member
im a rulebreaker babey Giphy
Kip
35
Actief
Im a rulebreaker babey!!!

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ridge •
BerichtOnderwerp: Re: im a rulebreaker babey   im a rulebreaker babey Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 21:31

Tja. Als caveguard werd je er wel zeg maar soort van een beetje op getraind om altijd op te letten, maar laten we eerlijk zijn, Ridge was niet bepaald iemand die z'n trainingen serieus nam. Waarschijnlijk de reden dat hij alweer een nieuwe mentor zou krijgen, zo was het leven. Wat dan wel een beetje jammer werd, was wanneer je opeens beslopen werd door een freaking monster! Ridge liet een niet al te mannelijke kreet horen toen plots iets uit de bosjes kwam en hem besprong. Ding was dan weer wel dat hij een potje knokken wel heel gezellig vond, waardoor hij instinctief het grote gevaar dat hem besprong tegen de grond aan probeerde te drukken. Al schoten zijn nageltjes heel snel weer in hun hulzen toen hij de culprit zag. Oh. Bleek dat het ''''''''gevaar'''''' Sedge was. Zeer dodelijk. "Zo hey, moet dat nou?" maak geen What in StarClan's name? grap maak geen What in StarClan's name? grap maak geen What in StarClan's name? grap.


im a rulebreaker babey Rdigeos
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedge •
Member
im a rulebreaker babey SjyEkM4
♡ Michelle ♡
70
Actief
Instead of being afraid, I could become something to fear.

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 19 moons ♡
Gender: She-cat ♀
Rank: Cave Guard
Sedge •
BerichtOnderwerp: Re: im a rulebreaker babey   im a rulebreaker babey Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 21:38

Love is a noble cause.
Ze had hem te pakken, hij had geen idee wat hem overkwam. Echter betekende dat dat hij met volle kracht terug vocht en haar al snel tegen de grond wierp. Oeps, dat was niet het plan. Ze haalde dan ook even opgelucht adem toen hij zijn nagels wegtrok. Met een grijns die al heel snel weer terug kwam op haar gezichtje keek ze omhoog naar Ridge en gaf met haar achterpoot hem een stomp in zijn buik. Zo krabbelde ze onder hem vandaan en schoot weer bovenop hem. ”ontsnapper.” Antwoord ze enkel haar tanden in zijn nekvel zettende om hem naar de grond te krijgen. Lachen in proberen te houden. Al glipte er toch gegiechel tussen haar lippen vandaan.
How can anything done in the service of a noble cause be wrong?



He's flint you're tinder.


Terug naar boven Ga naar beneden
Ridge •
Member
im a rulebreaker babey Giphy
Kip
35
Actief
Im a rulebreaker babey!!!

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ridge •
BerichtOnderwerp: Re: im a rulebreaker babey   im a rulebreaker babey Icon_minitimedi 23 jun 2020 - 22:59

Haha, soms was het best leuk een cave guard te zijn. Hij was misschien wat laks, maar zijn spierballetjes zaten er zeker hoor, jaja. Zijn rollende biceps wisten zijn belager tegen de grond te duwen, al schoten zijn nagels heel rap weer in zijn hulzen toen hij de knappe Sedge herkende. Hij gunde haar een charmante grijns, die iets minder charmant werd toen ze hem in zijn buik trapte. "Bwuuh," ontsnapte hem. ”ontsnapper." ze probeerde zijn nekvel te pakken en hij liet haar. Ridge kon een vrouw op zich wel waarderen. "Buik trapper!" sprak hij zogenaamd heel beledigd, maar zijn gelach maakte wel duidelijk dat hij het heerlijk amusant vond. Hij liet de poes hem overmeesteren, waarna hij één poot dramatisch over zijn voorhoofd legde en verloren zuchtte. "Oh Tribe of Endless hunting, ze heeft me gevangen. Geachte Sedge growing at the waterside, ik smeek je, verklap me niet aan de autoriteiten. Ik doe alles voor je," hij grinnikte zachtjes en keek haar plagend aan.


im a rulebreaker babey Rdigeos
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedge •
Member
im a rulebreaker babey SjyEkM4
♡ Michelle ♡
70
Actief
Instead of being afraid, I could become something to fear.

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 19 moons ♡
Gender: She-cat ♀
Rank: Cave Guard
Sedge •
BerichtOnderwerp: Re: im a rulebreaker babey   im a rulebreaker babey Icon_minitimema 20 jul 2020 - 1:29

Love is a noble cause.
Ja dit was leuk, ze kon haar krachten testen tegenover hem. En terwijl hij in het stof hapte staarde ze victorieus naar de kater. Een brede grijns op haar zandkleurige lippen. "Oh is dat zo Ridge where Wolves Wander." Tinkeltjes van plezier speelde in haar ogen terwijl ze haar neus dichter naar hem toe bracht. Zachtjes adem blazend van haar neusgaten in de zijne. "En wat moet ik dan verstaan onder alles mijn gevangene? Want ik weet vrij zeker dat Fireteller al zijn woede zal laten zegevieren als hij er achterkomt dat jij zonder toestemming en alleen vertrokken bent. Wie weet zal hij mij zelfs meer geven voor het terugslepen van jouw kont dan jij mij ooit zal kunen geven hmmm." Nogmaals schoot ze de kater een brede grijns en duwde hem nog net ieieetsje harder de stoffige grond in.
How can anything done in the service of a noble cause be wrong?




He's flint you're tinder.


Terug naar boven Ga naar beneden
Ridge •
Member
im a rulebreaker babey Giphy
Kip
35
Actief
Im a rulebreaker babey!!!

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ridge •
BerichtOnderwerp: Re: im a rulebreaker babey   im a rulebreaker babey Icon_minitimewo 29 jul 2020 - 19:01


Tuurlijk was het niet zo. Als ze hem zou vragen om zichzelf van de voeten af te gooien zou hij toch wel misschien een klein beetje dat niet gaan doen, maar hey, hoefde zij niet te weten. Melodramatisch zuchtte hij en liet zijn lichaam helemaal slap worden onder haar greep. Sexy, een vrouw op je. "Alles, edelachtbare Sedge," bij haar woorden over Fireteller kon hij het niet lachen om te grinniken, al verging hem dat snel toen ze hem nog harder het stof in duwde. "Pfuh! spuugde hij wat stof uit. Nou goed, beetje lullig dit. Maar over zijn makker Fireteller maakte hij zich nou niet reuze erg zorgen. Als hij gewoon even zijn sexy achterkant voor zijn neusje zou schudden zou de mentaal hem vast wel vergeven. Anders was het ook niet erg, even goed gestraft worden... "Mijn Alles is ook echt alles, madame. Hou zou ik jou kunnen weigeren," hij had wel door dat ze heel dichtbij stond, en Ridge hield daar wel van. Hij voor iets verder naar voren en gaf haar een ook over de neus, waarna hij met oranje oogjes branden van kwajongsachtige pret haar aan keek.


im a rulebreaker babey Rdigeos
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedge •
Member
im a rulebreaker babey SjyEkM4
♡ Michelle ♡
70
Actief
Instead of being afraid, I could become something to fear.

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 19 moons ♡
Gender: She-cat ♀
Rank: Cave Guard
Sedge •
BerichtOnderwerp: Re: im a rulebreaker babey   im a rulebreaker babey Icon_minitimewo 9 sep 2020 - 11:43

Love is a noble cause.
Hij likte haar neus en ze stapte versuft even een klein beetje naar achteren. Nou nou, met alles bedoelde ze niet percee dat.. hoewel ze moest zeggen dat het niet geheel onfijn had gevoeld. Ze trok even met haar oortjes om zichzelf weer steady op haar poten te maken voor ze naar de kater knikte. " Dan is het hierbij je taak om voor altijd mijn slaaf te zijn." Een brede grijns twinkelde mee in haar ogen terwijl ze hem aankeek. "Alles voor mij toch lieve Ridge?" Spinde ze haar staart onder zijn kin door spelend. "Dan ben je nu dus ook helemaal van mij. Anders krijg je groooote problemen." Ze daagde hem een klein beetje uit door een stapje weg van hem te doen en zwaaide met haar staart heen en weer. "hup hup. Laten we maar ook lief prooi terug brengen naar de tribe." Spinde ze hem aankijkend over haar schouder.
How can anything done in the service of a noble cause be wrong?



He's flint you're tinder.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
im a rulebreaker babey
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: