Van uit Starclan.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Van uit Starclan.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightheart
StarClan
Van uit Starclan. DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 14:30

[Dit mag toch wel? Gewoon ff posten met Lightheart van in RPG training, want hier zijn toch geen rules? Of wel?]
Zo viel de jonge poes bijna te pletter in het ravijn en werd haar poot gesloot door een tak. Zo werd ze super ongelukkig om dat ze nooit een krijger zou worden. Toen werd ze vermoord door een genadeloze ziekte. En nu joeg de warrior met Starclan. Alles was weer mooi aan haar. Maar gevoelens had ze nog. Elke avond waakte ze over Honestheart. Ze hielp hem, zonder dat de kater het in de gaten had. Ze wist nu alles over haar geboorte clan; Riverclan. Ze wist dat één van haar beste vriendinnen onterecht was verbannen, Moonstream. Ze wist dat de poes verliefd was op Honestheart waar Lightheart nog steeds op wachtte. Ze voelde zich er niet blij over, maar Honestheart moest door leven. Een nieuwe liefde was het beste voor hem. Ze wist ook dat er iets vreselijks met Crookedstar was gebeurt. Ze zou ook op hem wachtten tot de dood hem naar de starclan toe leidde. Hoe vreselijk het ook was. Weg zou een dode kat nooit gaan.
Lightheart bleef in het kamp zitten kijkend naar hoe alles hier gebeurde, niemand zag haar of wel?
Wie zou haar dan zien?
De medicinecat? De leider? Of een speciale krijger?
Toen merkte ze op dat iemand háár aan keek, en niet een andere kat. Lightheart wachtte af naar wat er gebeuren ging.


Van uit Starclan. 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokedust
StarClan
Van uit Starclan. DPKsfdL
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Age: 73 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 16:59

[wil ook posten dus doe ik het maar zo om op dit topic te reageren xD]
Smokekit was heel erg bezig met spelen toen hij opeens voelde dat er iemand was. ze keek om en zag helemaal niemand. De rillingen gingen door haar rug heen. ''W-wi-wie is da-daar?'' Stotterde ze. ''i-ik b-b-ben echt niet b-b-bang hoor!'' Tja eigenlijk was ze wel bang. Toen zag hij een kat voor zich. Een kat met een soort van gloed over haar vacht. Ze keek haar recht in haar ogen en vroeg. ''Wie ben jij?'' Plots had ze moed. Ze ging rechtop zitten en keek recht in haar ogen. Smokekit zag dat ze de vreemde kat verbaasd was. Maar waarom? Al die vragen stroomden door haar hoofd. ''Wie is deze kat? Wat doet ie hier?'' ze dacht even dat ze gek werd toen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Van uit Starclan. DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 17:11

[Ff wat tipjes:
Probeer je posten langer te maken door meet details er in te zetten. Hoe ze kijkt, hoe ze zich voelt, wat er om haar heen is
Oh, je weet ook dat dit enkel mag in de oefen RPG en niet in Dé RPG?]

Het was een kitten die haar had op gemerkt. Hoe kan dat? Alleen Leiders en Medicine katten konden af en toe gestorven katten zien. Lightheart besloot om naar de kitten toe te gaan. ''W-wi-wie is da-daar?'' had de kitten gezegd. Lightheart keek haar warm aan met een zachte blik in haar ogen. 'Ik ben Lightheart, een poes die maanden geleden is gestorven,' zei ze op kalme toon. ''i-ik b-b-ben echt niet b-b-bang hoor!'' zei de kitten. Lightheart glimlachte warm terwijl ze ging zitten. 'Je hoeft ook niet bang te zijn, ik ben een kat van uit Starclan. Daar heeft je papa of mama vast wel over verteld,' zei ze op een zachte warme toon. Haar staart bewoog zich sierlijk en haar poten waren weer zoo mooi als vroeger. Haar ogen waren helder en haar vacht glansde mooi. Niemand zag haar. De krijgers om haar heen zagen haar niet. De vogels in de lucht zagen haar ook niet. De muizen in de gras zagen haar ook niet. Ze voelde een soort van heimwee, maar ze voelde zich goed dat de kitten met haar sprak. Ze had iemand uit de clan om mee te praten. Een levend iemand, en niet een dood iemand. Lightheart waakte over deze katten met haar liefde. Een troostte de katten zonder dat ze het in de gaten hadden wanner ze liefdes verdriet hadden.


Van uit Starclan. 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokedust
StarClan
Van uit Starclan. DPKsfdL
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Age: 73 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 17:21

[yeah i know maar deze kitten is nog niet geboren dus kan ik alleen maar in de oefen RPG xD]
'Ik ben Lightheart, een poes die maanden geleden is gestorven,' zei de mysterieuze kat. 'Je hoeft ook niet bang te zijn, ik ben een kat van uit Starclan. Daar heeft je papa of mama vast wel over verteld,' ze knikte alleen even. even denken wat hadden Mama en papa erover vertelt? Oh ja! de katten in de Starclan waren overleden aan een ziekte of is gedood door iemand of is ergens in gevallen waardoor ze overleden. in de Starclan zouden alle wonden of de ziekte weg zijn en je zou een eeuwig leven hebben. Ze keek terwijl ze dacht heel raar. Ze keek alsof ze scheel aan het kijken was. ''Maar wat is er dan met je gebeurt?'' Vroeg ze heel nieuwsgierig. Ze zag dat om haar heen heel veel katten haar raar aankeken. ''Zagen zij deze kat soms niet?'' dacht ze bij zichzelf. ''En waarom zitten die katten zo raar naar ons te kijken?'' Ze bleef gewoon een nieuwsgierige kitten.

(Zoiets dus?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Van uit Starclan. DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 17:46

Van uit Starclan. 238-97
[beter ja en dat dan nog beter vol houden

En ik ben ook Lightheart ^^]

De kitten knikte na dat Lightheart had gevraagd of haar ouders ook over Starclan had verteld. En de kitten leek nu een stuk minder bang, en daar was Lightheart blij mee. Ze wist dat haar naam Smokekit was, dat wist ze om dat ze bij elke geboorte een bezoekje bracht. 'Jouw naam is Smokekit, toch?' zei ze met een warme blik in haar ogen. ''Maar wat is er dan met je gebeurt?'' Had Smokekit gezegd na dat Lightheart om zeker heid van zijn naam had gevraagd. 'Ik was nog een apprentice toen ik het kamp verliet om te jagen, dat mocht niet, want ik had geen toestemming,' vertelde ze met een heldere stem. 'In het bos merkte ik te laat honden op, en die joegen me naar de kliffen, de grens tussen Windclan en Riverclan. Ik viel er in. Maar ik ging niet dood. Mijn poot is toen kapot. Crookedstar had mijn leven gered. De leider voor Stormstar. Maar mijn poot was kapot gegaan. Een stak was er door heen gestoken. Daar door heb ik nooit warrior kunnen worden. Ik werd ongelukkig en werd langzaam ziek. Uiteindelijk werd ik zo ziek dat ik overleed. En nu is mijn geest naar de Starclan gegaan, en ben ik op nieuw begonnen met mijn leven.' Vertelde de poes met een heldere stem. Er was iets bedroefds in haar stem te vinden. Maar ze had het mooi verteld. Met deze stem zou ze veel interesse trekken. ''En waarom zitten die katten zo raar naar ons te kijken?'' Vroeg de kitten. Lightheart knipperde even met haar ogen. 'Niemand ziet mij, behalve jij, jij bent speciaal.'

Van uit Starclan. Dvfzuo


Van uit Starclan. 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Van uit Starclan. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:00

'Ik was nog een apprentice toen ik het kamp verliet om te jagen, dat mocht niet, want ik had geen toestemming, In het bos merkte ik te laat honden op, en die joegen me naar de kliffen, de grens tussen Windclan en Riverclan. Ik viel er in. Maar ik ging niet dood. Mijn poot is toen kapot. Crookedstar had mijn leven gered. De leider voor Stormstar. Maar mijn poot was kapot gegaan. Een stak was er door heen gestoken. Daar door heb ik nooit warrior kunnen worden. Ik werd ongelukkig en werd langzaam ziek. Uiteindelijk werd ik zo ziek dat ik overleed. En nu is mijn geest naar de Starclan gegaan, en ben ik op nieuw begonnen met mijn leven.' ''Wow! Dat is een erg verhaal zeg!'' Zei Smokekit met een angstige stem en met angst in haar ogen. 'Niemand ziet mij, behalve jij, jij bent speciaal.' Antwoorde ze op de tweede vraag. ''Je- je bedoelt dat je een soort van on-onzichtbaar bent?'' Zei ze nu met een pieperig stemmetje en met angst in haar ogen.


Sucks don't it?
Van uit Starclan. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Van uit Starclan. DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:19

[Probeer nog steeds zelf je post langer te maken, met meet details van je kat. Want eigenlijk heb je nu een hele korte post, als je weg haalt wat Light zei]
''Wow! Dat is een erg verhaal zeg!'' Zei Smokekit. Lightheart knikte instemmend. 'Dat is inderdaad erg ja. Ik hoop voor je dat jij, en niemand hier zo iets ooit hoeft mee te maken.' Zei ze op een wijze toon. Ze wou inderdaad dat niemand ooit zo iets vreselijks hoefde mee te maken. Het was een vreselijke gebeurtenis. Ze was nooit warrior geworden en was gestorven als een te jonge elder. Dat was naar. En iedereen had het met haar te doen gehad. En dat begreep ze. Ze had zich altijd alleen gevoeld. Ze was ook altijd alleen. Soms kwamen vrienden bij haar op bezoek, en dat was lief. En soms zelfs kittens om verhalen te horen. Vlak voor ze ziek werd was ze gaan trainen om tevergeefs toch nog warrior te kunnen worden. Maar dat was nooit gelukt. Toen werd ze ziek. Het was niet besmettelijk geweest, maar wel dodelijk voor de drager van die ziekte, en dat was Lightheart geweest. Nu was ze een Starclan/Riverclan kat. Ze voelde zich nog steeds een Riverclan kat, maar hoorde nu bij de Starclan. Ze was nog steeds loyaal aan de Riverclan. ''Je- je bedoelt dat je een soort van on-onzichtbaar bent?'' Vroeg Smokekit. 'Dat klopt, niemand ziet me tenzij ik dat wil, of Starclan dat wil, en blijkbaar heeft Starclan jouw de kracht gegeven om mij te kunnen zien. Ik heb geen boodschap binnen gekregen, maar wel blijkbaar de opdracht om met jou te praten.' Zei Lightheart.


Van uit Starclan. 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Van uit Starclan. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:46

[oke zal het proberen (;]
'Dat klopt, niemand ziet me tenzij ik dat wil, of Starclan dat wil, en blijkbaar heeft Starclan jouw de kracht gegeven om mij te kunnen zien. Ik heb geen boodschap binnen gekregen, maar wel blijkbaar de opdracht om met jou te praten.' zei Lightheart. ''M-m-maar waarom zouden ze willen dat je met míj zou praten? '' Zei Smokekit angstig en haar ogen schoten om haar heen om te kijken of niemand naar hun toe kwam. haar vacht zette een klein beetje op en ze bleef maar angstig kijken. Ze was immers een kit. Later toen ze wat rustiger werd begon ze te kakelen ''Zullen we spelen?
tikkie! Jij bent em!'' En weg sprintte ze keek de hele tijd om om te kijken of Lightheart haar volgde. ''Mij krijg je toch nooit te pakken!'' Schreeuwde ze. En wat had ze een lol! Haar ogen stonden speels en haar staart stond vrolijk in de lucht. Maar het bleef haar dwars zitten dat alle katten raar naar haar stonden te kijken. Ze probeerde het te vergeten maar dat kon ze niet.


Sucks don't it?
Van uit Starclan. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Van uit Starclan. O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 19:30

''M-m-maar waarom zouden ze willen dat je met míj zou praten? '' Had de kitten gevraagd. Lightheart glimlachte. 'Ik zou het niet weten,' zei ze kalm, 'maar maak je geen zorgen, er is heus niks aan de hand hoor, Starclan zijn de goede katten, Darkforest zijn de slechte katten, katten die slecht zijn en nare dingen hebben gedaan, maar die kunnen hier niet komen,' verzekerde ze haar. Smokekit begon een speelse houding te krijgen en Lightheart grijnsde. ''Zullen we spelen?
tikkie! Jij bent em!'' zei de kitten. Ligthheart lachte met haar heldere stem. Smokekit was weg gesprongen en keek de hele tijd achter om om te kijken of Lightheart haar wel volgde. Lightheart zwiepte speels met haar lange staart. ''Mij krijg je toch nooit te pakken!'' Schreeuwde de kitten haar toe. Ze merkte op dat enkele katten raar naar de kitten keken. Maar dat maakte Lightheart niks uit, ze reageerde ook niet op wat de katten mompelden. Lightheart liet zich kort zien aan iedereen, en verdween toen weer. De katten knipperde even verbaasd met hun ogen toen dat gebeurde en gingen toen weer weg. 'Oh, is dat zo?' Zei Lightheart vrolijk. Ligtheart rende een tikkeltje harder en raakte de rug van de kitten. Dat zou tintelend voelen, maar de kitten zou het wel merken. Met eenr uk draaide Lightheart zich om en rende weer weg, iets langzamer om het haar niet te moeilijk te maken.


::"Bright's::

Van uit Starclan. SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Van uit Starclan. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Van uit Starclan.   Van uit Starclan. Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 19:58

'Oh, is dat zo?' Zei Lightheart. ''Ja dat is zo!'' Schreeuwde ze en sprintte nog harder. Toen voelde ze iets tintelen en draaide zich om en sprintte achter Lightheart aan. Ze kwam steeds dichterbij. Toen zette ze zich of en vloog ze tegen Lightheart aan en Sprintte de andere kant op. Smokekit lette niet op en had het dus niet door dat ze uit het kamp sprintte. pas toen ze merkte dat er geen katten meer waren was ze al heel ver uit het kamp. ''Lightheart?! Ben je hier? Lightheart?!'' Smokekit werd steeds banger en piepte daardoor ook steeds meer. ''Help! Help! Iemand!'' Ze was zo angstig dat ze niet wist waar ze was.. Ze wist niet meer wat ze moest doen en raakte in paniek. Haar haren gingen weer overreind staan en haar ogen stonden vol paniek. ''Iemand?! Alsjeblieft!''

[Sorry meer inspi had ik niet meer xD]


Sucks don't it?
Van uit Starclan. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Van uit Starclan.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: