Find me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Find me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silhouette
Member
Find me DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Find me   Find me Icon_minitimewo 20 mei 2020 - 0:40

Vandaag had zijn dwalen hem gebracht in het veldje vlakbij de voet van de berg. Het lag een stukje van dat grote bos vandaan en zag er rustgevend uit. Hij had zijn plaats genomen op een rots die daar ook lag, al was dat al eeuwen en genoot van de zon die zijn zwarte vacht verwamde. Languit, met zijn poten over de zijkant van de rots heen, zachtjes spinnend zelfs. Wie zei dat hij niet kon genieten? Gewoon even de zorgen die hij had vergeten of, misschien beter gezegd, opzij duwend. Zijn buik zat vol van een vink, dus jagen hoefde hij voorlopig ook niet meer. Misschien wel wat te drinken, maar hij had nog een kleine plas verderop gezien. Dat kwam wel goed.Silhouette legde zijn kop op zijn poten neer en dacht eens na over andere dingen. Er waren hier katten die in een groep leefde. Een grote groep, want hij had al veel gezien. Een soort van clan?Ze waren in elk geval weinig vijandig en lieten hem zijn gang gaan. Een keer, nog vroeg in de nacht, was hij op de ingang van een grote grot gestuit. Daar hing die groepsgeur het sterkst en twee behoorlijk gespierde katten hadden hem afwachtend aangekeken. Hij had gewoon zijn excuses aangeboden en geleerd dat daar die clan of wat het dan ook was verbleef.

Nooit had hij echt met een van ze gepraat...of met welke kat dan ook. Ja, een weekje geleden ongeveer was hij een andere rogue tegengekomen. Maar daar was niet veel uit gekomen, klikte niet echt. Voor de rest was hij toch wel alleen. Ach, alleen zijn had een voordeel. Je kon niet genegeerd worden. Want daarvoor had je anderen nodig om je te negeren. Over anderen gesproken, hij hoorde een geluid niet al te ver weg. Slaperig deed hij een oog open en zag vaag iets zwart. Hij knipperde een paar keer en het zwarte werd een kat. Wel, een zwarte kat dan. Het leek er niet meer op dat hij alleen was.

-Crow•


Find me Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow •
Member
Find me DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crow •
BerichtOnderwerp: Re: Find me   Find me Icon_minitimewo 20 mei 2020 - 21:12

Hij was er alleen op uit getrokken om zijn totem te vinden, maar tot nu toe had hij weinig succes gehad, maar niemand had gezegd dat zo'n zoektocht gemakkelijk zou worden. Crow with Black Feathers trippelde de bergen door opzoek naar een teken van wat hij zocht, maar het had hem tot aan de voet van de bergen gebracht. Hij kende alle paden door zijn trainingen en de jacht patrols die hij mee gegaan was. Zijn blik gleed zo nu en dan naar boven en soms had hij een havik of adelaar weg gejagen door naar hen toe te springen. Of de zwarte kater was achter een rotst gedoken als deze te groot voor hem alleen bleek te zijn. Nu zag de cave guard een zwart wit dier op een rots liggen. Maar schonk er niet direct aandacht aan. Misschien wilde die alleen gelaten worden? Crow kwam dichterbij en zijn blik gleed weer naar de hemel en maar goed ook! Hij zag een havik in de lucht bidden en zich klaar maken voor een duikvlucht! Crow kwam direct in actie en zetten een sprint in richting de niets vermoedende kat. Hij was misschien te ver weg, maar Crow sprong daardoor dan ook om van tactiek en zetten zich af en sprong nu van rots naar rots naar beneden waardoor hij grotere stukken naar beneden leek te vallen. Het laatste gedeelte zou hij toch moeten rennen, maar nu schatten de zwarte kater zijn kansen de ander te redden beter in. Met grote sprongen schoot Crow af op de rots waar de kat op lag en zetten zich ruim voor hij bij de ander aan kwam af met zijn krachtige achterpoten. De vogel was er al bijna toen Crow zich afzetten en hij sloeg zijn klauwen zo ver hij kon uit. Botste tegen de havik op en boorde zijn klauwen diep in het vel en het vlees van zijn prooi. De havik krijste van schrik en pijn, maar dat interesseerde Crow even niet en scheerde over de zwart witte kat heen. De landing was misschien alles behalve zacht, maar dat was de zwarte Cave Guard wel gewend geraakt. Zijn prooi wilde weg en probeerde hem te pikken met zijn snavel, maar Crow was eerder en beet de roofvogel zijn halswervels door. Waardoor het dier slap kwam te liggen in zijn dodelijke grip. Rustig maakte hij zich los en draaide zich na opgestaan te zijn om richting de kat wiens leven hij net gered had. De klauwen van een havik mochten dan niet zo lang zijn als die van een adelaar, maar toch konden ook die dodelijke verwondingen maken. 'Misschien handig om op de lucht te letten. Deze vogels zullen er niet voor terug schrikken om een kat te pakken te krijgen voor hun lunch.' gaf Crow een wijze raad op vriendelijke toon tegen de ander en pakte daarna de dode havik op en sleepte die richting de rots en ging er voor zitten waarna hij op het antwoord van de ander wachten.


image host
Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Crow • - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Find me DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Find me   Find me Icon_minitimedo 21 mei 2020 - 23:12

Zodra hij de kat zag, viel hem ook iets op in zijn ooghoek, boven hem. Een grote vogel. Zijn instinct liet hem van de steen afspringen, om te vluchten van de roofvogel. Intussen was de vreemdeling al in de aanval gegaan. Silhouette keek maar even toe, niet heel erg geïnteresseert, blijkbaar moest die kat de held uithangen. Toen het tafereel was afgelopen besloot de andere hem de les te leren. Silhouette snoof even, duidelijk niet onder de indruk. Dacht deze jonge vent nou dat hij stom was of zo? ''Ja, heel handig''mompelde hij. Misschien had de kat zijn leven gered, misschien ook niet. Maar hij moest niet verwachten dat hij een enorme dankbetuiging zou krijgen. Daarnaast, als hij wist wiens leven hij gered had, dan zou hij bovendien ook nog spijt hebben. Nee, Silhouette iets betere humeur was wel weer enigszins verpest. Hopelijk wou meneer de held snel oprotten. Alsof hij niet zou weten wat je tegen een havik moest doen, dat waren een van de weinige gevaarlijke dieren hier die ook in zijn oude woongebied voorkwamen.


Find me Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow •
Member
Find me DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crow •
BerichtOnderwerp: Re: Find me   Find me Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 20:58

Iemand de les lezen? Nee dat zou Crow nooit doen, nou ja misschien zijn leerling die nu voorlopig met een andere Cave guard mee zou moeten trainen, maar verder zou de zwarte kater geen andere kat erop willen wijzen op een kleinerende manier wat ze beter zouden kunnen doen wanneer ze bij of in de bergen zouden zijn. Echter verwachten Crow ook geen bedankje het was iets dat hij normaal al deed voor zijn Tribe genoten. Enkel als ze echt bijna de klauwen zouden voelen dan kreeg hij wel eens een bedankje, maar zoiets als nu net? Nee. Wel dat hij een mooie vangst zou hebben gedaan. Crow keek de andere kater even afwachtend aan, maar zag dat deze verder niets wilde zeggen. Kennelijk was hij hier nog niet zo heel lang of kende hij geen van de tribe katten. De zwarte Cave guard schudden zijn kop en verlegde zijn blik weer naar de prooi. 'Delen?' vroeg Crow en wees met zijn staart naar de dode havik. Het zou zonde zijn deze te laten verrotten en de vogel was te groot voor hem alleen. Hiermee zou hij de elders of de queens een groot plezier mee hebben gedaan. Wel jammer dat hij zo ver van de grot af was. Heel even ging zijn blik verlangend naar de bergen voor zijn ogen weer op de zwart witte kater voor hem bleven hangen.


image host
Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Crow • - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Find me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: