Eerste keer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste keer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icefire
Member
Eerste keer DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 1,5 jaar
Gender:
Rank:
Icefire
BerichtOnderwerp: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 19:52

Icefire liep door het bos. Ze zag een konijn en pakte hem. Ze ging zitten en at hem op. Dat was lekker. Ze liep weer verder. Ze werd moe en ging even liggen. Maar dat vond ze een beetje saai. Ze zag een boom en klom erin.Dat was best moeilijk maar het lukte toch. Ze vond het een mooi uitzicht. Toen ging ze op een tak liggen en viel even in slaap. Ze werd wakker en ging terug naar de Thunderclan. Dat was de clan waar ze inzat. De Thunderclan vond ze de allerleukste clan!!!!!!!!!!!



Terug naar boven Ga naar beneden
Lavenderpaw
Member
Eerste keer DPKsfdL
Jinte :3
178

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moon.
Gender:
Rank:
Lavenderpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 19:55

Oke hier de tips:

-schrijf met leestekens zoals '' en , . is ook natuurlijk goed Smile
-Ookal had jeh t niet: geen smileys en niet zoveel uitroeptekens
-Schrijf 5 regels, om dat wat makkelijker te maken, kun je de omgeving of je gevoels uiten zoals:
Icefire liep door het bos, met grote groene balderen aan de bomen. Ze zag een konijn, en voelde hoe de honger plotseling begon te knagen in haar buik.



Lavenderkit
-Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail-
Eerste keer >
Terug naar boven Ga naar beneden
Hookpaw
Member
Eerste keer DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Hookpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 19:56

Meer met comma,s werken. En omschrijf het gebied, weer en zag af en toe bijvoorbeeld: De witte poes of de wat onhandige poes. (

En iets kleins: Witstorm is jou partner niet, dit is niet afgesproken en jij bent ook geen leider.

(Lavenderkit was me voor)


Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icefire
Member
Eerste keer DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 1,5 jaar
Gender:
Rank:
Icefire
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 13:49

Okey, ik ga jullie tips gebruiken:

Icefire had net een konijn op en had dus geen honger meer. Ze liep door het bos, Icefire voeldde zich alleen. Ze had nog een vrienden, ze was nog niet zo lang warrior en had nog niet echt gesproken met anderen katten. In het bos voeldde ze zich blij! Icefire begon te rennen en zigzagde door het bos. De lucht werd steeds donkerder. Het begon een beetje te regen, steeds harder en harder. Maar Icefire maakte dat niks uit. Regen hoorde erbij. Opeens kraakte er een tak. Zij stond stil, dus zij kon het niet zijn. "Hallo? Is er iemand?" Stamelde ze.

(Ik hoop dat dit beter is?)



Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Eerste keer DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 14:14

Al beter Very Happy

een tipje van mij:

- Neem niet te grote stappen in de tijd. Je probeert denk ik de regels vol te maken door veel te doen maar je kan beter meer dingen om schrijven enzo.



Het is dat ik geen kat in de Thunderclan heb anders wou ik wel een topicje met je...



Eerste keer D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
BraveKit
Member
Eerste keer DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: nearly 6 moons
Gender:
Rank:
BraveKit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 14:46

Hmm alles is wel gezegd zo een beetje ik zou je alleen nogeven een compliment over je avatar maken, mooi plaate heb je Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Eerste keer DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 16:53

Ik zou je ook wat tips geven met hoe ik heb leren RPG'en.
Lees de posten van anderen door.

En inderdaad, laat de tijd niet zo snel gaan, maak het wat uigebrijder, zoals je gevoelens beschrijven, uiterlijk kan je soms ook gebruiken.

Naja.

Lees dit maar eens.

De jonge warrior liep door het bos, ze had haar kop laag terwijl ze haar blauwe ogen op het konijn richtte. Ze voelde dat ze hele erge honger had, maar ze wist ook dat eerst de clan gevoed moest worden en daarna zich zelf. Ze liep wat dichter bij terwijl ze goed op lette waar ze haar poten neer zette, toen ze dicht genoeg was waagde ze een sprong met haar voor poten kwam ze op het konijn terecht, ze zette haar tanden er in om een einde aan het leventje te maken van het konijn.

Nu heb je al een redelijke post, en is dit nog maar het jacht gedeelte, zo kan je door gaan. Snapje?


Eerste keer 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icefire
Member
Eerste keer DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 1,5 jaar
Gender:
Rank:
Icefire
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimema 2 jan 2012 - 12:44

Icefire was onderweg naar het kamp. Ze had een konijn in haar bek. Maar wist dat de clan altijd voor ging. Ze zou daar wel wat van de prooistapel pakken. Onderweg ving ze opeens een vage geur op. Icefire was een nieuwschierige kat dus liep er meteen op af. De geur werd sterker en als snel rook ze dat het nog een prooi was. Nog een konijn! Als ze die ving kwam ze aan met twee konijnen! Ja dat zou ze doen. Het konijn dat ze nu in haar bek had legde ze neer bij een boom waar ze een par keer flink op krabde zodat ze het konijn weer gewoon kon vinden. Icefire sloop richting het anderen konijn en zodra ze het zag ging ze in liggen. Ze kroop dichterbij, en wachtte even. Ze wachtte nog even en.... Ze sprong! Het was raak! Ze beet hem dood en liep trots terug naar de boom met de krassen erop. Ze pakte het konijn dat er onder lag en liep naar de clan toe. Dar legde ze het op de prooistapel en pakte zelf een eekhoorn. Ze at het op en besloot maar weer eens het bos in te gaan. Hoewel.., het was al lat en het was tijd om te slapen!



Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Eerste keer Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimema 2 jan 2012 - 13:08

Mijn complimenten!
Je neemt echt het commentaar in je op en verbeterd je posts. Die laatste hier is al veel prettiger te lezen, echt goed hoor!


Eerste keer RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Eerste keer FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimema 2 jan 2012 - 13:35

Het is idd. erg goed, maar misschien moet je wat meer komma's gebruiken, dat leest iets fijner.
Maar jeg aat goed ooruit Smile


Eerste keer Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Eerste keer DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimema 2 jan 2012 - 14:51

Je word steeds beter ^.^ Ik vind hem bijna perfect, Nog 1 dingetje:

Gebruik nog steeds iets minder uitroeptekens. Ik zelf doe het meestal alleen als het iets is wat ze zeggen en heel soms als ze het letterlijk denken. Dus bij: Hoewel.., het was al laat en het was tijd om te slapen! zou ik eerder doen: Hoewel, het was laat en het was tijd om te slapen, dus......



Eerste keer D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icefire
Member
Eerste keer DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 1,5 jaar
Gender:
Rank:
Icefire
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimema 2 jan 2012 - 22:03

Thnxs Fireheart!
Meer komma's, ik onthoud het!
En die uitroeptekens is ook wel een goeie!

Langzaam kwam de zon op. Het licht viel over het kamp, en ook in de warriors den. Icefire stond op en rekte zich uit. Ze liep zachtjes richting de uitgang, zodat de anderen warriors niet wakker werden. Het velle zonlicht scheen in haar gezicht, waardoor ze haar ogfen moest fijn knijpen. Snel leip ze het kamp uit en het bos in. De bomen boden beschutting tegen het zonlicht. Ze zou vandaag meer prooi vangen dan ooit. Oja, dat was ze vergeten. Ze had gisteren nog een eekhoorn gevangen en begraven onder een boom. Als het goed was was die boom in de buurt van het donderpad. Ze zou hem snel gaan halen, het weer kion onvoorstelbaar zijn. En ze had geen zin om door de regen te lopen. Onderweg kwam ze nog en paar anderen konijnen tegen maar ze had totaal geen zin om daar op te letten. Ze kon de boom waar ze de eekhoorn had neergelged niet mer vinden. Na nog een langen tijd vond Icefirew hem toch nog. Hee, eindelijk. Snel renden ze terug naar het kamp. aar zwe vervogens zelf ook wat ging eten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Blackberry
Member
Eerste keer DPKsfdL
Mrs. Ikuro
68

CAT'S PROFILE
Age: :.- 12 moons -.:
Gender:
Rank:
Blackberry
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimedi 3 jan 2012 - 9:27

Erg mooie post ^^
Goede vooruitgang!
Als je veel oefent, worden ze vanzelf langer en langer.
Over een tijdje ga jij echt van die halve boekwerken schrijven hoor! ;D



Eerste keer Blackberrysig
Chikita | Lionclaw | Otterpaw | Foxsong | Raccoonpaw | Shego | 'Silverpaw | Blackberry

Eerste keer 9e4fcf59443f2d82ab8bcf4a36db6f82
stuff c:

Terug naar boven Ga naar beneden
Icefire
Member
Eerste keer DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: 1,5 jaar
Gender:
Rank:
Icefire
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimedo 2 feb 2012 - 7:28

Ik heb een paar anderen post gelzen ter inspiratie. Oja ik denk als jullie denken dat het gode genoeg is ik maar een topicje ga beginnen!!!!!!:

Icefire draafde door het bos. Ze was op jacht voor de clan, daarna mocht ze pas zelf eten hoewel ze vereslijke honger had. De zon ging al bijna weer onder. Meteen zakte Icefire door haar poten toen ze een konijn zag rondhupelen. Ze kroop iets dichterbij en wou net springen toen het konijn weg renden. meteen zette Icefire haar achtervolging in. Het konijn was snel maar Icefire was nog sneller. Toen ze hem bijna inhaald sprong ze, ze had hem en hield hem stevig tegen de grond gedrukt. Ze beet flink in zijn nek tot hij dood was. Daarna nam ze een besluit, ze had al een paar keer prooi gebracht naar de clan en nu was het wel genoeg geweest. Met de prooi in haar bek draafde ze teurg naar het kamp. Ze legde hem op de prooi stapel en pakte zelf meteen een dikke rat. Heerlijk zeg! Daarna liep ze naar haar den toe, ze zou nog wat met de anderen warriors praten over hiun belveingen en dan gaan slapen.

Okey als ik ga posten wat mag dan niet?



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste keer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: