[Vigil] You were like a daughter to me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Vigil] You were like a daughter to me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Stallionheart
Member
[Vigil] You were like a daughter to me 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 16:39

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



De hemel was bezaaid met sterren en het toeziend oog van hun voorouders. Zijn blik was op de zilverpels gericht en verschoof toen naar het midden van het Camp waar het levenloze lichaam lag van zijn oud-Apprentice, dochter en vriendin. Zijn oren draaiden zich naar de zijkant toen hij naar haar lichaam liep en ging zitten. "Clangenoten, vandaag nemen we afscheid van Dewberry. Warrior, moeder en vriendin van vele" miauwde hij en sloot zijn ogen voor een poosje om haar te gedenken. "Ze zal altijd herinnerd worden en leeft voort in haar kinderen. Laat alle katten die dat willen afscheid nemen van haar" miauwde hij en duwde zijn neus in haar zachte vacht.

May you find swift running and shelter when you sleep, Dewberry"

Na deze woorden gezegd te hebben stapte hij achteruit en ging hij zitten. Het was een eind dat te vroeg was gekomen voor de poes en nog te veel vragen liet ze achter bij haar kinderen die er nu nog niks van moesten begrijpen. Hij keek naar katten die hun laatste eer kwamen betuigen en voelde een eenzame traan langs zijn wang gaan. Ze had dit nergens aan verdiend. Die vervloekte BloodClan.



[Vigil] You were like a daughter to me JXidV8r
[Vigil] You were like a daughter to me Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[Vigil] You were like a daughter to me BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 16:49

Amberstorm was niet de eerste die bij Dewberry afscheid ging nemen; ze liet eerst tijd aan de familie van de kattin, degenen die het verdienden om voor haar te rouwen. Maar ook zij ging uiteindelijk bij het lichaam van de jonge kattin staan. Ze keek neer op haar en duwde even zachtjes haar neus in diens vacht. "May Starclan be with you..", prevelde ze zachtjes het eeuwenoude gebed, waarna ze een stap achteruit zette en de anderen ruimte gaf om afscheid te nemen. Hoewel ze ergens dood al gewend waren, bleef elk lichaam zo ontzettend veel pijn doen. Het voelde alsof ze haar clan gefaald had, alsof ze op de één of andere manier iets anders had kunnen doen zodat Dewberry nu nog geleefd had. Ze zette zich naast Stallionstar. Hij had zijn dochter en zijn (ex)partner in één klap verloren - de ene aan de dood, de andere aan verraad. Ze kon zich amper inbeelden wat voor pijn hij momenteel doorstond; stoïcijns, zoals het een leider betaamde, ook al merkte ze de traan op zijn wang wel op. "We moeten iets doen aan dit Bloodclan probleem.", mauwde ze zachtjes tegen de grotere kater, niet echt willend om de doodse stilte in het camp al te veel te doorbreken. Maar verdriet was beter als het gebruikt kon worden, als ze ervoor konden zorgen dat niemand zonder reden moest sterven.


[Vigil] You were like a daughter to me WpFgCIB
[Vigil] You were like a daughter to me 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Hedgepaw.
Member
[Vigil] You were like a daughter to me A328f0c87544e7adda829f42026e21adeb5b8099
Elfje
183
Actief
You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hedgepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 20:33


Voor een tijdje lag zijn mama daar al, heel stil. Hedgekit wist niet wat hij er van moest vinden. Waarom sliep ze zo lang? Heel de dag was hij al aan het wachten tot mama wakker werd, maar toen de silverpelt aan de lucht stond en het al veel te laat was voor hem, was zijn mama nog steeds niet wakker. Een slecht gevoel had zich al een tijdje geleden in zijn maagje genesteld, maar de kitten wist niet wat dat moest betekenen. Misschien werd hij wel ziek.
Toen, ineens, stond opa Stallionstar naast zijn mama en begon hij dingen te zeggen. Dat ze afscheid van mama gingen nemen, dat ze herinnerd zou worden. Mama mocht niet weg! "Nee!" Riep hij dan ook luidkeels uit en hij rende naar haar toe. Het maakte hem niet uit dat hij de rust verstoorde, of een balangrijk ritueel onderbrak of wat dan ook. "Mama slaapt gewoon! Ze wordt wel weer wakker!" Hedgekit gaf haar kop een duwtje met zijn neusje, in de hoop dat ze wakker zou worden. Ze was niet meer warm, maar toch wilde hij niet geloven dat mama niet wakker zou worden. Dat ze weg was. "Mama, je moet wakker worden. Alsjeblieft, word wakker!" Zijn stemmetje was nu zacht en trilde met onzekerheid, een soort van smeekbede, en tranen vormden zich in zijn oogjes. Zijn mama kon niet weg zijn. Nogmaals gaf hij haar een duwtje, maar nog werd ze niet wakker. Nee... Tranen stroomden over zijn wangen terwijl hij luid snikte. "Mama alsjeblieft" Smeekte Hedgekit. Misschien als hij dat lang genoeg zou doen, dan zou ze terugkomen. Terug naar hem en Rookkit en Bumblekit en Stallionkit. Hij wurmde zich tegen zijn mama aan terwijl hij tegelijkertijd in een huilbui uitbarste. Zijn mama was weg. Maar ze mocht niet weg zijn. Dat mocht gewoon niet!


[Vigil] You were like a daughter to me Hedges10
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
[Vigil] You were like a daughter to me DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:34

Het was altijd weer pijnlijk om een clan genoot te verliezen. Hoe goed of niet goed hij deze katten ook kende. Zo ook nu weer met Dewberry. Het was vreselijk wat haar overkomen was. Ze had nog kittens die haar hard nodig hadden en Scarface wilde er best voor de kittens zijn maar wist zelf niet zo goed hoe er mee om te gaan. Deze kittens waren ongeveer even oud als hij toen een das hun kamp binnen was gebroken en zijn moeder had gedood. Voor dat ondier weg gejaagd kon worden. Hij wist hoe het voelde om je moeder nooit meer terug te kunnen zien. Toch wachten Scar even tot er plek was en stapte toen op de queen af en drukte zijn neus even in haar schoudervacht. 'Goede reis, ik zal proberen voor je jongen een steun te zijn.' mauwde de creme windclanner zacht voor hij zich terug trok en probeerde de blik van Ardentheart op te vangen om hem iets te vragen, maar alleen wanneer hij tijd had natuurlijk.

Tag @Ardentheart
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[Vigil] You were like a daughter to me DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimema 1 jun 2020 - 23:18


Dewberry was dood. De moeder van haar vriendje Hedgekit. Dat was alles wat ze wist, wat echt doorkwam bij haar. Wat was dood? Dat iemand weg was en niet meer terug kwam, al was hun lichaam nog daar. Dat was wat haar moeder haar vertelde, het lichaam was daar maar Dewberry zelf niet. Die was in Starclan nu. Waarom Starclan? Kon ze niet gewoon terugkomen dan?Ze had haar kittens in de steek gelaten, haar familie. Nee, dat kon helaas niet. Het leek alsof ze sliep, gewoon heel diep aan het slapen was. Maar slapende katten bewogen nog, hun rug ging op en neer. Haar rug niet. Stallionstar sprak, wijze woorden met een boodschap. Ze moesten afscheid nemen. Storkkit's moeder drukte haar tegen zich aan, de kitten drukte haar gezichtje in de vacht van haar mama. Ze hoorde Hedgekit roepen. Geen mama meer. Hij had geen mama meer. Ze rukte zich bijna los van haar veilige plek, kijkend naar hem. Ze snapte het en toch niet. Ze kon niet snappen waar hij doorheen ging, maar ze wou hem helpen. Het beter maken. Haar moeder probeerde haar nog tegen te houden, maar ze was te vlug. ''Hedgekit?''haar stem trilde lichtjes toen ze tegen hem sprak. Het lichaam waar hij tegen aan lag, het bewoog niet meer. Het ging niet meer bewegen. Nooit meer. ''Het spijt me..''ze wou zou veel meer zeggen, maar ze wist niet wat. Het spijt me. Was dat wat je zei? Was er meer of minder? Zij was niet verantwoordelijk voor de dood van Dewberry, was spijt niet iets wat je had wat van wat jezelf gedaan had. Ze wist het niet. Het maakte niet uit.
Tag: Hedgekit


[Vigil] You were like a daughter to me Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hedgepaw.
Member
[Vigil] You were like a daughter to me A328f0c87544e7adda829f42026e21adeb5b8099
Elfje
183
Actief
You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hedgepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 1:03

Mama was weg en ze kwam niet meer terug. Ze was bij Starclan nu. Starclan… Hedgekit had geleerd dat Starclan goed was. Maar als ze zo goed waren, waarom wilde ze haar dan niet terug geven. Waarom niet? Waarom? Hij wilde gewoon zijn mama terug. Ze moest terugkomen! De tranen maakten zijn wangen en de vacht van zijn moeder nat, maar dat maakte niet uit. Hij wilde niet dat mama wegging dus hij zou bij haar blijven. Hij hoorde de pootstappen achter hem geen eens, hij was te druk bezig met luid snikken. Toch, toen hij de stem van Strokkit hoorde, trok hij voorzichtig zijn kopje uit de vacht van zijn mama en draaide hij deze langzaam naar haar toe. Ze zij dat het haar speet. Maar zij kon er niets aan doen. Starclan moest spijt hebben. Zij konden mama terug brengen, en dat deden ze niet. “Waarom geeft Starclan mama niet terug?” Snikte hij.


[Vigil] You were like a daughter to me Hedges10
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidpaw.
Member
[Vigil] You were like a daughter to me DPKsfdL
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rapidpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 9:57

De dood. Voor een kitten is dat een onbegrijpelijke ding van het leven. Rapidkit had zijn mama ook verloren aan Starclan, maar wenste dat ze zo nu en dan eens bij hem kwam. Zijn vader kende de jonge kater nog wist de clan zijn naam. Toch had het zwarte katertje het met Hedgekit te doen. Hij kende Dewberry niet goed genoeg, maar wist dat ze vaak in de nursery te vinden was. Nu... nu zou ze dat nooit meer in lichamelijke vorm zijn. Misschien kwam zijn mama ook wel eens naast hem liggen zonder dat het zwarte jong er iets van merkte. Rapid kwam toch even naar de rode moeder van Hedge en drukte zijn neusje zacht tegen de wang van Dew. 'Happy Times, Will come.' Miauwde het zwarte katertje zacht en stapte daarna naar Hedgekit toe die net met Storkkit stond te praten. 'Dat kunnen ze niet. Anders was mijn mama ook wel terug gekomen' piepte Rapidkit met verdriet in zijn stem. Het zou tijd kosten om te wennen aan het idee dat je moeder die er altijd voor je was nu nooit meer komen zou. Rapid kon het zich nu niet meer voorstellen, maar begrijpen kon hij dat wel. In een poging tot troost bleef het zwarte jong bij Hedge en Storkkit zitten.
Tag: @Hedgekit, @Storkkit


[Vigil] You were like a daughter to me Rapidos
My Mood when you disrespect me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Vigil] You were like a daughter to me SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 12:10


Het was triest. In en in triest. Dew was rond zijn leeftijd geweest. Hij had avonturen gehad met Dew. Ze was net moeder geworden van kittens. En nu? Nu was ze weg. Naar StarClan. Neerkijkend op haar kittens en de Clan. De vader nog steeds -voor hem- onbekend. Een zucht gleed over zijn lippen terwijl hij zijn oren wat naar achteren draaide. Natuurlijk was hij verdrietig. Ze was maar net iets ouder geweest dan hem, zoveel ouder was ze niet. Ze was nog jong, had een heel leven voor haar gehad. Maar haar leven was ontnomen door een BloodClanner. Verpest door een Bloodclanner. Haar kinderen moesten nu gaan opgroeien zonder ouders, haar kinderen hadden vrijwel geen familie meer. En dat deed pijn, als hij heel erg eerlijk was. Hij hoopte dat de kittens een familie konden gaan vinden in de Clan, in hem, zoals hij had gedaan omdat hij geen vader had. Hij had wel een moeder, maar had ook meerdere andere moeders in de clan gevonden. Hij liep naar haar lichaam toe en drukte zijn neus tegen de vacht van de jonge poes. "We'll take care of them. Don't you worry about that. You deserve your rest. May you hunt with StarClan peacefully." fluisterde hij zachtjes tegen de poes, waarna hij voorzichtig weer afstand nam en naar Hedgekit keek. Die, begrijpelijk, heel onbegrijpend was. Hij slikte even, hij was al omringd met de andere kittens. Maar toch, hij voelde een soort verantwoordelijkheid. Voorzichtig liep hij naar de jonge kater, waarna hij even een lik over zijn kopje gaf. Een beetje vaderlijk. Maar goed, hij had dan altijd een zwak gehad voor kittens. "Je moeder zal altijd bij je zijn, Hedgekit." sprak hij warm tegen hem, waarna hij naar de andere kittens krijgt. "Al jullie moeders zijn nog steeds bij jullie." Hij wist immers dat Rapidkit ook zijn moeder was verloren. Het waren moeilijke dingen, een moeder verliezen. "Ze zal altijd op je neerkijken en van StarClan uit je beschermen." sprak hij zachtjes tegen de jonge kitten. Veel te jong om een moeder te verliezen. Storkkit had gelukkig haar moeder nog. Dat scheelde wel, maar tegenwoordig waren er zoveel kittens die hun moeders verloren.. dat het soms een beetje deprimerend was. Vooral in een periode als deze. Het enige wat hij kon doen om de moeders gerust te stellen? De kittens op zich nemen en voor ze zorgen. Zodat ze toch nog familie hadden.

Tag: Storkkit, Hedgekit & Rapidkit


그대는 나의 이야기였다
[Vigil] You were like a daughter to me Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oleanderpaw
Member
[Vigil] You were like a daughter to me Giphy
It’s ya BOI
22
Actief
I'm like a child in a sty
I play with vile
I burn you right out, I burned your bible

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Oleanderpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 14:44

[Vigil] You were like a daughter to me D426skz-14c53544-6e11-4698-b08e-b93f9b177fec.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2M3ZmI4N2EwLTA5NWQtNGQwMC1iYmE3LTYzNjZiOWM1YjAwY1wvZDQyNnNrei0xNGM1MzU0NC02ZTExLTQ2OTgtYjA4ZS1iOTNmOWIxNzdmZWMucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Er waren heel wat katten samen gekomen om het verlies van een Clangenoot gedag te zeggen. De jonge kater draaide onrustig met zijn oren. Stallionstar nam afscheid van zijn Apprentice en in een hoek zag hij een paar snotterende kittens. Hij liet een snortend geluid horen en draaide zich van het tafereel van de ktitens af. Dat waren echte pussy's. Hij had zijn moeder verloren toen hij geboren was en zij waren hier nu aan het huilen om hun moeder die ze tenminste gekend hadden. Het leven was hard maar ze moesten maar harder worden. De zoete woorden van Falconpaw deden hem bijna overgeven. Er was geen kat geweest die dat tegen hem gezegd had en waar verdiende hij het aan dat ze niet tegen hem gezegd werden? Bruusk draaide de jonge kater zich om en liep hij weg van de rouwende katten. Hij had wel iets beters te doen.
[Vigil] You were like a daughter to me Db1e4cw-a4bb4fc3-4cf8-495e-9498-c1b631503acd.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2MxZjUxYTg3LWQ0YWQtNDc5Ny1iZjNmLTI4N2ZlYjcwZDE2NVwvZGIxZTRjdy1hNGJiNGZjMy00Y2Y4LTQ5NWUtOTQ5OC1jMWI2MzE1MDNhY2QucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


[Vigil] You were like a daughter to me Oleander2
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionpaw
Member
[Vigil] You were like a daughter to me Tumblr_ppiv5rYFM51rzdliqo2_250
dodo
12
Actief
heart made of glass, my mind of stone

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Stallionpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 15:42

the earth is littered with the ruins
of empires that believed they were eternal

Met grote ogen had de poes naar haar moeder gekeken toen Stallionstar begon te praten over het nemen van afscheid. Waar Hedgekit begon te schreeuwen kon Stallionkit alleen maar zachtjes met haar neusje tegen de wang van haar moeder duwen. ”Mama,” piepte ze zachtjes en duwde nogmaals tegen haar wang. ”Dit zijn geen leuke grapjes meer mama” haar stem was niet luider dan een zachte fluistering die alleen voor haar moeder bedoeld was. ”Kom we gaan gewoon terug naar bed” zacht begon de kitten te snikken toen de tranen eindelijk hun weg naar beneden over haar wangen hadden gevonden. Haar onderlip begon te trillen en meer tranen biggelde naar beneden.

”Dat kunnen ze niet. Anders was mijn mama ook wel terug gekomen” de woorden van de zwarte kitten leken een gevoelige snaar bij de jonge poes te raken. Háár moeder lag hier nu, dood. ”Hou je mond!” Gilde ze met haar vacht die langzaam overeind kroop. ”Hou je vieze stinkmond!” Haar stem sloeg over van de emoties die door haar lichaam heen raasde, maar dat kon haar niks schelen. Iedereen moest gewoon zijn mond houden en als ze wilde praten dan moesten ze dat maar ergens anders doen. Niet hier terwijl ze haar moeder niet wakker kreeg. Ergens in haar achterhoofd wist ze dat haar moeder niet meer wakker zou worden, maar het grootste gedeelte van haar wilde haar moeder gewoon zo lang mogelijk heen en weer schudden totdat ze wakker zou worden. Ze draaide haar kop weg van de katten die er stonden en kroop tegen haar moeder aan terwijl ze zacht aan het snikken was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hedgepaw.
Member
[Vigil] You were like a daughter to me A328f0c87544e7adda829f42026e21adeb5b8099
Elfje
183
Actief
You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hedgepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 18:23

Hij kreeg geen antwoord van Storkkit, maar wel van Rapidkit. Hij vertelde dat Starclan zijn mama niet terug kon geven. “Nietes! Dat kunnen ze heus wel! Ze konden haar ook afpakken!” riep hij terug, vlak na het gegil van zijn zusje. Zijn stemmetje vloog over van het verdriet. Dit keer gaf hij Stallionkit groot gelijk. Hedgekit voelde toen een troostende lik over zijn kopje, maar dat hielp niets, want hij wilde gewoon zijn mama terug! Zelfs toen Falconpaw, want die had hem willen troosten, vertelde dat zijn mama altijd bij hem zou zijn en hem beschermde vanuit Starclan was hij nog steeds boos en verdrietig. Hij wilde niet dat mama daar was. Hij wilde dat ze hier was. Bij hem. Tranen begonnen weer naar beneden te druipen. Kon opa niet gewoon aan Starclan vragen of ze haar terug wilde geven?


[Vigil] You were like a daughter to me Hedges10
Terug naar boven Ga naar beneden
Storkpaw
Med. cat apprentice
[Vigil] You were like a daughter to me DPKsfdL
Aimée
363
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Med Cat App
Storkpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 18:41

Ze wist niet wat ze moest zeggen, haar hoofdje was leeg. Hoe moest zij hem vertellen dat zijn moeder niet terug zou komen? Als ze het zelf niet eens snapte. Stallionstar kon terug komen, dus waarom de anderen niet? Waarom was Starclan zo, dat ze iedereen afpakte van je. Het was niet eerlijk. Rapidkit kon wel praten. Zijn woorden klonken ergens niet juist, gewoon de harde waarheid. Het viel niet goed bij Stallionkit, Hedgekit zusje. Ze gilde. Storkkit keek geschrokken naar haar, wat zouden de anderen hiervan denken.Storkkit deed een stapje naar achteren. Dit was niet belangrijk voor haar, ze had hier niks mee te maken. Het was haar moeder niet, haar moeder leefde nog. Hedgekit zei dat Starclan gewoon zijn moeder terug moest geven, maar dat deden ze niet. Dat deden ze nooit. Starclan was oneerlijk, was het niet? Als Starclan zo machtig was, dan was Dewberry niet dood in de eerste plaats. Had die Bloodclan nooit bestaan. En dat alles was gebeurt, want Starclan was niet machtig. ''Waarom haalt Starclan ons weg van hier?''vroeg ze aan Falconpaw, kijkend naar de rouwende familie.

Tag: Hedgekit, Stallionkit, Rapidkit. Praat tegen Falconpaw


[Vigil] You were like a daughter to me Ae29f410

no limit reached:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bumblekit*
Member
[Vigil] You were like a daughter to me DPKsfdL
Rebecca
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bumblekit*
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 19:09


Bumblekit


Je suis prest



Trillend als een rietje keek de kleine gestreepte kater naar hoe zijn moeder werd binnengedragen door Lavenderstorm en Glenbreeze. Zijn zusje en broertje gingen er al naartoe en Stallionstar sprak een paar woorden van afscheid. "Ze is niet dood!'' verkondigde hij luid en liep naar zijn moeder toe en duwde zijn neusje in haar vacht. De aanraking van zijn neus vond alleen koude vacht. Geschrokken schoof de kitten achteruit en keek met grote ogen naar zijn moeder die hier voor hem lag. "Mam. Wordt wakker" piepte hij en gaf een likje over haar voorpoot. "Stallionkit en Hedgekit hebben je nodig mam. En Rookkit en ik" miauwde hij zacht en duwde nog met zijn kopje tegen haar poot die stijf in dezelfde positie bleef liggen. "Ma..ma" bracht hij uit met een piepje en begon te huilen.

M A M A


Je suis prest
[Vigil] You were like a daughter to me 1PxJ5Li
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidpaw.
Member
[Vigil] You were like a daughter to me DPKsfdL
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rapidpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 19:24

Rapidkit keek even half verbaasd op van de felheid van Stalionkit. Maar hij begon nu ook boos te worden. Waarom was hun mama zo speciaal? Waarom zou Starclan hun moeder wel terug moeten brengen en zijn mama niet? 'Je hebt zelf een stinkbek! Als Starclan jullie mama terug moet geven dan moeten ze mijn mama ook terug geven!' piepte Rapid verontwaardigt en sprong op waarna het zwarte katertje zich boos naar de verdrietige kit toe draaide. Hij had gemist wat Hoefde en Stork gezegd hadden, maar ook wat Falconpae zei.


[Vigil] You were like a daughter to me Rapidos
My Mood when you disrespect me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[Vigil] You were like a daughter to me 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 19:39

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Wat een vredig moment van afscheid had moeten zijn werd verstoord door een van de kittens die niet begreep wat hier gaande was. Gepikeerd keek hij op en zag dat het Rapidkit was die tegen Stallionkit tekeer ging en hij liep naar de kitten toe en gaf hem een zetje. "Gedraag je Rapidkit, en als je je niet kan gedragen blijf je een moon langer kitten" miauwde hij fel. "Dit is niet het moment of de plaats om te gaan lopen gillen. Er is een kat doodgegaan en je dient respect te tonen voor de overledenen" miauwde hij en keek de kitten waarschuwend aan. Hij keek daarna om naar de huilende kinderen van Dewberry en toen weer naar Rapidkit. "Eerste en laatste waarschuwing" miauwde hij en ging tussen Stallionkit en Rapidkit in zitten. Er was geen kat die het in zijn of haar botte hoofd moest halen deze vigil te verstoren voor zijn pleegdochter.



[Vigil] You were like a daughter to me JXidV8r
[Vigil] You were like a daughter to me Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Hedgepaw.
Member
[Vigil] You were like a daughter to me A328f0c87544e7adda829f42026e21adeb5b8099
Elfje
183
Actief
You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hedgepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 20:16

Alles om hem heen werd de kitten te veel. Hij stond te trillen op zijn pootjes en de tranen gingen alleen maar harder toen iedereen nog eens ruzie ging maken. Ruzie om zijn mama. En toen kwam opa erbij, maar Hedgekit had helemaal niet meer in de gaten wat er gezegd werd. De woorden wasten over hem heen terwijl hij zich tegen de poten van Stallionstar aanstortte en zich in de lange vacht van de kater verschool. Hij wilde zich veilig voelen, net zoals hij bij mama had gedaan. Maar alles voelde eng en verdrietig nu. Hij begon weer luid te snikken. Hij was er helemaal klaar mee en het enigste wat hij nog wilde was zijn mama terug en huilen. Niets anders was meer van belang.


[Vigil] You were like a daughter to me Hedges10
Terug naar boven Ga naar beneden
Rapidpaw.
Member
[Vigil] You were like a daughter to me DPKsfdL
52
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rapidpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 22:27

Nog voor Stallionkit kon reageren kwam haar naamgenoot en hun clan leider er aan die hem tot een halt riep. Rapidkit had niet door gehad hoe boos hij was geweest nog hoe gemeen zijn woorden geklonken zouden hebben. Rapidkit keek op en hoewel zijn boosheid nog altijd in zijn oogjes glansde keek hij in de ogen van zijn leider die hem bedreigde dat hij een maan langer in de nursery zou blijven als het zwarte jong zich niet zou gedragen en dat het nu niet de tijd nog de plaatst was voor ruzie en dat ze respect voor de doden hoorde te hebben. 'Ik begon niet!' piepte hij half uitdagend, maar deed wel een paar stappen opzij. Het liefst was hij Stallionkit aan gevlogen, maar ergens wist hij dat zijn moeder het zo niet gewild zou hebben. Zijn gehele houding was een en al verontwaardiging en het zwarte katertje stak zijn staart in de lucht en liep hoewel langzaam weg van Dewberry's lichaam. Hij had enkel steun willen geven, kon hij er wat aan doen dat zij de waarheid niet aankonden? Zijn recht voor zijn rapen woorden zouden hem nog wel vaker in de problemen kunnen brengen. Boos plofte Rapid tegen de wand van het kamp aan en sloot even zijn oogjes. Hij was nog een kit, kon hij de grotere katten altijd begrijpen, nee natuurlijk niet.


[Vigil] You were like a daughter to me Rapidos
My Mood when you disrespect me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[Vigil] You were like a daughter to me SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedo 4 jun 2020 - 14:27


Natuurlijk was er veel rumoer. Een jonge moeder had haar leven verloren aan een BloodClanner. Een vieze, vuile BloodClanner die alles had weg genomen van haar kittens. Een moeder, een familie. Het was gewoon niet eerlijk, het was niet eerlijk dat Dewberry was gestorven. Stallionkit en Rapidkit kwamen vrijwel meteen in een soort schreeuwgevecht en Falcon wilde er voor een moment tussen stappen, maar Stallionstar was hem gelukkig al voor. Hij schonk Stallionstar een zacht glimlachje als dank, dan kon hij zich weer meer ontfermen over Hedgekit. Arme ding was helemaal overstuur en dat was te begrijpen ook. Dat de jonge kitten niet op zijn lik of woorden reageerde was ook gewoon helemaal oké, wat de jonge kitten ook nodig had. ”Waarom haalt Starclan ons weg van hier?” klonk er van een stem af, waardoor hij zijn kopje draaide naar Storkkit. Tja… waarom gebeurde dat he? Wist hij het antwoord maar, soms waren daar geen antwoorden voor. ”Starclan heeft een ander pad voor Dewberry, eentje waarbij ze boven andere katten kan begeleiden.” sprak hij zachtjes tegen de kitten, waarna hij even met zijn oortjes draaide en een zachte zucht over zijn lippen gleed en zijn ogen naar Dewberry draaide. ”StarClan werkt met mysterieuze manieren, maar haar dood zal niet voor niets zijn geweest.” sprak hij zachtjes, waarna hij Hedgekit nog een warme lik over zijn kopje gaf en even zijn kopje zachtjes tegen zijn kleine lichaampje drukte. Gewoon om aan hem te laten weten dat hij er was voor de jonge kitten.

Tag: Hedgekit, Storkkit, Stallionstar


그대는 나의 이야기였다
[Vigil] You were like a daughter to me Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[Vigil] You were like a daughter to me 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimedo 4 jun 2020 - 15:40

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Er kwam nog een beetje protest uit Rapidkit die riep dat hij niet begonnen was en hij gaf de kitten nog een strenge blik. Voor nu was het niet het moment om erover te gaan roepen hoe en wat en dat leek de kitten zich ook te realiseren. Hij draaide zijn kop en voelde een zachte druk tegen zijn witte buik en toen hij naar beneden keek zag hij Hedgekit helemaal overstuur. Zijn gelaat werd zacht en warm en hij gaf de kitten een lik tussen zijn oren. “Shh, lad. I’m here for ye miauwde hij zacht en begon een deutje te neuriën, zacht genoeg om de andere rouwende katten niet te storen maar wel luid genoeg om Hedgekit hopelijk te troosten. “I’m here for ye wee one” murmelde hij en keek naar Rapidkit die nu naar de rand van het Camp liep. Hij merkte de blik van Falconpaw en glimlachte eventjes naar de Medicine Cat Apprentice die Storkkit uitleg gaf over StarClan. Ja, soms was het moeilijk te verkroppen dat er katten uit hun leven verdwenen. Bumblekit stapte nu ook naar voren en poogde zijn moeder wakker te maken en het brak het hart van de gevlekte kater om dit te zien. Met Hedgekit tussen zijn voorpoten keek hij omhoog naar de Silverpelt en fluisterde zacht de naam van Dewberry. Hij wist wel dat ze zou waken over haar kinderen en beloofde woordenloos dat hij op haar kinderen zou letten. "Hedge, ye wanna stay with me tonight? I have room for the both of us" miauwde hij fluisterend. Morgen in de ochtend zou hij samen met nog een paar Warriors het lichaam van Dewberry naar haar laatste rustplek brengen in de velden. De kater slikte en wendde zijn blik van het levenloze lichaam af en naar het bevende kleine lichaampje tegen hem aan.



[Vigil] You were like a daughter to me JXidV8r
[Vigil] You were like a daughter to me Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfall
Member
[Vigil] You were like a daughter to me CEvwkFZ
Renske
109
Actief
You're every move you make
So the story goes


CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Frostfall
BerichtOnderwerp: Re: [Vigil] You were like a daughter to me   [Vigil] You were like a daughter to me Icon_minitimeza 6 jun 2020 - 0:37

BUT SHE WAS MINE

Frostfall was bezig met zijn eigen dingen, toen opeens de lucht zwaarder werd. En toen, op de rug van één van zijn clangenoten zag hij zijn dochter, zijn prachtige, jonge dochter binnenkomen. Onbeweeglijk, dood. Frostfall zijn blik werd donker en zijn hart zonk als een steen in zijn maag. Hij begreep niet wat hij voelde. Hij was zo teleurgesteld in haar geweest, dat ze zwanger was geworden, dat ze zo verdrietig was, dat ze haar verantwoordelijkheden niet aan wilde gaan. Maar ook al was hij er niet altijd voor haar geweest, maar hij was deel van hem. Hij snelde naar haar lichaam. Kittens tolden om haar lijfje heen, Stallionstar, Amberstorm. Ze mochten allemaal van hem oprotten. Zijn kindje, zijn mooie meisje. Het was niet haar die hem had teleurgesteld, het was híj die haar had teleurgesteld. Hij zag de verse wonden op haar lijf. Hij had er voor haar moeten zijn. Ze had voor haar kindjes moeten zorgen. Hij knielde bij haar lijf neer, die opeens zo fragiel en klein leek. ‘Oh, mijn kind,’ miauwde hij triest. Hij duwde zijn neus in haar vacht, probeerde het gejengel te blokkeren. Hij streek zijn poot langs haar wang, en zuchtte diep. Ze was zoveel te vroeg van hem weggenomen. ‘Ik hoop dat de sterren beter voor je zijn dan je leven hier,’ bromde hij stilletjes, waarna hij zijn neus weer in haar nekvacht duwde. Ze was zijn dochter. En hij had haar tekort gedaan.
 




F R O S T F A L L

You are the move you make
Take your chances, win or loser



Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Vigil] You were like a daughter to me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: