[EVENT] a broken heart is all that's left



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [EVENT] a broken heart is all that's left

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Wolfheart
Dark forest
[EVENT] a broken heart is all that's left Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:01


Snel droegen zijn poten hem over de moors van WindClan. De heuvels en de velden door. Hij wist dat hij terug moest. Hij had uitgedacht hoe hij dit ging melden. Gorsepaw had zelfmoord gepleegd. Daar was niets aan gelogen, want dat was wat de kater had gewild. Hij had alleen hulp nodig gehad, maar dat hoefde niemand te weten. Hij had hem zien springen. Ja. En toen had hij proberen te helpen, maar het was te laat.

Met zijn oren in zijn nek kwam hij hijgend de kamp ingang door geduwd. Hij keek rond en vond de blik van Stallionstar, kort daarna die van Amberstorm. "Gorse-, gorsepaw.." Wolfheart heeg nog wat na, hij zocht de goeie woorden. Zijn mond was droog getrokken door het rennen en de emoties die tijdens de reis terug door zijn kop gegierd hadden. "Gorsepaw is in de gorge gesprongen. Hij wou zelfmoord plegen en ik-" hij stopte om kort adem te halen. "Ik wou hem stoppen, zei hem dat hij veel om voor te leven had en toen sprong hij gewoon! Starclan, ik.. ik kon niks doen. Het ging te snel, ik kon hem niet meer pakken." Langzaam kwam hij weer op adem en wachtte hij op de vragenstorm die ongetwijfeld zo meteen over hem heen ging komen. "We moeten zoeken, ik kon niet goed zien waar hij was.. hij verdween meteen in het water."

tldr; Gorsepaw is in de gorge gesprongen en Wolfheart komt het nieuws brengen!


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:07


Amberstorm keek met grote geschokte ogen toe toen Wolfheart het camp in kwam gelopen. Hun ogen ontmoetten even; zijn blik was een grote warboel van emoties. Hijgend vertelde hij zijn vreselijke nieuws. De deputy stond op, mond open van verbazing. Voor een moment leek de tijd stil te staan; maar meteen vloog haar blik naar Falconpaw. Nee.. Waarom, Starclanverdomme, waarom Gorsepaw?! Ze had achter hem aan moeten gaan toen ze hem zag weglopen, ze had hem moeten stoppen, Starclanverdomme! Maar nee, ze had gedacht dat ze het beter wist, dat ze er goed aan deed hem tijd te geven. Dit was haar schuld. Met snelle passen beende ze op haar zoon af; de blik in haar ogen was boos en haar kaken waren op elkaar geklemd, maar ze deed vooral heel hard haar best om niet in huilen uit te barsten. Maar zij had niet het recht om verdrietig te zijn, niet zoals Falconpaw dat had. Ze waren vrienden geweest, dat hij de medicine cat apprentice haar verteld met een grote glimlach zoals ze nooit eerder had gezien. En nu zou die glimlach in duizenden stukjes uiteen breken. En zij had het anders kunnen aanpakken, had iets anders kunnen doen, en dan had Gorsepaw nog geleefd en dan was iedereen niet nog meer gebroken dan nu was. Zonder te aarzelen drukte Amberstorm Falconpaw tegen zich aan, haar groene ogen toegeknepen terwijl ze hem stevig vasthield; alsof ze bang was dat hij de volgende zou zijn die zich te pletter zou storten, als ze hem niet fysiek tegenhield.

Tag: Falconpaw


[EVENT] a broken heart is all that's left WpFgCIB
[EVENT] a broken heart is all that's left 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:08

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Hij zat op een steen en staarde in de verte, de zware mededelingen die hij gedaan had hadden een zware impact gehad op de Clan en het zou nog wel een paar dagen duren voor alles bedaard was. Maar zo ging het wel vaker. Plots hoorde hij poten roffelen en stond hij op en draaide zijn oren naar voren. Wolfheart kwam in een noodvaart aangerend en bracht heigend de woorden uit die hem koud om het hart sloegen. "Gorse-, gorsepaw.." miauwde Wolfheart en hij snelde naar de kater toe. "Wat is er gebeurd?" miauwde hij met ernst in zijn stem en zijn ogen groot en bang voor de volgende woorden.

"Gorsepaw is in de gorge gesprongen. Hij wou zelfmoord plegen en ik .. Ik wou hem stoppen, zei hem dat hij veel om voor te leven had en toen sprong hij gewoon! Starclan, ik.. ik kon niks doen. Het ging te snel, ik kon hem niet meer pakken." Een kwade sis ging over zijn lippen heen. "Wijs ons de weg, NU!" Bulderde zijn stem en zijn nekharen gingen overeind. Het kon niet dat zijn jongen, zijn zoon in de Gorge was gesprongen. "We moeten zoeken, ik kon niet goed zien waar hij was.. hij verdween meteen in het water." miauwde de kater nog en hij grauwde naar hem. "LOPEN MET JE VLOOIENPELS" siste hij en rende het Camp uit.



[EVENT] a broken heart is all that's left JXidV8r
[EVENT] a broken heart is all that's left Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfheart
Dark forest
[EVENT] a broken heart is all that's left Frkp8xW
Kiki
328
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: I am eternal (died at 30 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:32

Zijn staart zwiepte. Katten stormde op hem af. Stallion en Amberstorm waren meteen bij hem. Stallion liet zelfs zijn emoties iets uit de hand lopen. Wat hij kon begrijpen, het was zijn zoon waar het om ging. Een adoptieve zoon, maar wel een kat die hij als een kind beschouwde. Hij rende met de katten mee naar de plek waar het gebeurd was, helemaal terug. Stallionstar had naar hem geschreeuwd dat hij moest lopen met zijn vlooienpels en ergens voelde Wolfheart dat hij het verdiende. Maar ergens niet. Shatteredice zou dit verdriet binnenkort net zo voelen. En dat voelde goed. Te goed.
Het duurde even maar ze bereikte de gorge. Hij wees de plek aan waar hij een tijdje terug Gorsepaw nog had zien staan. De rivier was snel, hij was nu zeker afgevoerd. "Hier, hier zag ik hem voor het laatst. Hier sprong hij." zei hij tegen Stallionstar. Het was moeilijk te bevatten dat hier net nog een kat had gestaan. En nu, nu was zijn leven beëindigd.


WOLFSTAR
Fear might be the death of me, fear leads to anxiety

Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:39


De afgelopen dagen draaiden door zijn kop heen. Stallionstar was een leven verloren. Shatteredice, zijn adoptiemoeder, verbannen uit WindClan omdat ze in RiverClan wilde blijven. Zijn kop draaide overuren, waarom? Waarom gebeurde dit allemaal? Maar, aan alles zat een goede kant... toch? Er zou een einde komen aan alle slechte dingen dingen en de zon zou weer op komen na een moeilijke periode. De nacht zou komen, maar de zon ook. En op dat soort dagen zou alles nog beter zijn.

Dacht hij.

Wolfheart stoof het kamp binnen, met een urgentie waarvan hij wist dat het niet goed kon zijn. De oren van de kater lagen in zijn nek terwijl hij rond keek. "Gorse-, gorsepaw.." Falcon voelde zijn hart al in zijn maag vallen. Gorsepaw? Wat... Wat was er met Gorsepaw? Was hij gewond? Ziek? Verdwaald naar de bergen zoals Hazel? Hij kon nu zijn spullen pakken en mee gaan, vertel hem waar hij was en hij zou gaan. "Gorsepaw is in de gorge gesprongen. Hij wou zelfmoord plegen en ik-" Bam. Hij voelde al zijn hoop uit zijn poten vloeien terwijl hij met grote blauwe ogen naar de kater keek die het nieuws kwam brengen. Zelfmoord? Maar, Gorse was oké. Gorse praatte met hem. Als hij dit had gepland dan had hij toch zeker..? Of niet? Had hij zoveel hints gemist? Ging het zo slecht met hem? Toen hij kwam logeren was hij nog oké geweest. Ze hadden nog speels gestoeid samen. Zijn brein maakte alleen maar meer overuren. Wat had hij gemist? Welk dingetje had hij gemist? Natuurlijk was hij verdrietig geweest over zijn vader en moeder maar, hij dacht dat ze zich er wel door heen konden slaan. Samen. Zoals ze het de hele tijd al hadden gedaan. Samen, zij aan zij. Zij met z'n tweetjes. "Ik wou hem stoppen, zei hem dat hij veel om voor te leven had en toen sprong hij gewoon! Starclan, ik.. ik kon niks doen. Het ging te snel, ik kon hem niet meer pakken." Nee, nee, nee! Dit kon niet. Dit was een leugen. Zometeen zou Gorse gewoon het kamp in lopen en lachend zeggen dat dit een grapje was! Dat kon niet anders! Gorse had echt wel met hem gepraat, Gorse had hem echt wel verteld als hem iets dwars zat! Voordat hij het überhaupt kon verwerken, bevond hij zich in een bekende vacht. Zijn ogen nog groot gericht op Wolfheart. Hij loog, hij kon niet dood zijn. Er werd nog gezegd dat ze moesten zoeken. En de stem van Stallion bulderde door het kamp heen. Maar de woorden kon hij niet eens meer registreren.

"Nee..." sprak hij met een zachte trillende stem terwijl hij zijn ogen sloot. Dit kon niet. "H-hij is gewoon oké. Toch? We vinden hem, ik kan hem helen. Ik kan hem beter maken!" sprak hij met fragiele hoop in zijn stem. Maar zelfs hij wist dat een val overleven van de Gorge miniem was. Dat dat vrijwel niet mogelijk was. Maar dat beetje hoop, dat beetje hoop dat hij had. Zelfs als hij wist dat die hoop hem alleen maar meer pijn zou gaan doen. Hij wist dat hij zodra het over was helemaal zou instorten. Al wist hij niet zeker of hij die waarheid onder ogen wilde gaan zien komen. "Hij- hij zal wel gewond zijn, ik moet hem dan helpen. Ik moet bij hem zijn." sprak hij met grote ogen terwijl hij naar Amberstorm keek en de eerste tranen al over zijn wangen begonnen te rollen naar de grond, want hij wist het zelf ook al. Gorsepaw was er niet meer. Gorsepaw was vertrokken naar StarClan. Maar zijn hoofd verbande dat idee, alsof Gorse ieder moment weer terug kon komen. Tranen begonnen meer op te komen toen hij een trillerige ademhaling los liet gaan uit zijn bekkie, terwijl hij naar zijn poten keek. "Waarom zag ik het niet?" sprak hij bijna piepend, zo fragiel als hij was. Hoe hij er dan ook om heen keek, Gorse was gesprongen. Dat feit was er. En hij had de tekenen er van niet kunnen ontdekken. Wat voor vriend en broer was hij dan?

Tag: Amberstorm


그대는 나의 이야기였다
[EVENT] a broken heart is all that's left Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:41

Hij zat net rustig zijn voorpoot te wassen toen een van zijn clan genoten het kamp binnen kwam stormen. Oh wow wat was er loos, De Bloodclan??? Maar Wolfheart kwam met een heel ander verhaal aan zetten. Eentje die iets minder verontrustend was, maar even belangrijk! Gorsepaw was de Gorge in gesprongen! Meteen zetten hij zich in beweging. 'Ik ga mee!' mauwde Scarface prompt, maar wel vastbesloten. Katten op die plek zelfs de Rivier clanners zouden die duik niet overleven... Scar wilde zijn best doen om te helpen waar hij maar kon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 1 jun 2020 - 21:42

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Zijn hart klopte in zijn keel toen hij over de heide schoot, achter Wolfheart aan die eindelijk zijn pas versnelde. Hij kwam tot een noodstop vlak aan de rand van de Gorge en keek naar beneden waar het water voorbij raasde. Achter zich hoorde hij Wolfheart nog zeggen dat hij Gorse hier had zien springen en hij draaide met een ruk zijn kop om en keek toen weer naar het water. "GORSE!" Riep hij luid en zocht naar beweging in het water en keek toen naar waar het water naartoe ging. Hij liep met de stroom mee en keek of hij de rode vacht zag van Gorse maar hij wist ook dat een kat die in de Gorge viel het zelden overleefde. "Gorse.." miauwde hij iets zachter en zag toen een weggetje dat naar beneden leidde en daalde een stukje af en zag dat de weg geblokkeerd werd door stenen en verraderlijke grond. "GORSE! GORSE!!" riep hij waarbij zijn stem bijna de rivier leek te overstemmen. Hij klom terug naar boven en keek Wolfheart indringend aan. "We moeten stroomafwaards zoeken, bij RiverClan" miauwde hij en liep vooruit en stap voor stap zoekend naar de rode pels van zijn zoon. Hij durfde de moed voor nu nog niet op te geven. Zijn kind... kon niet dood zijn. Toch?



[EVENT] a broken heart is all that's left JXidV8r
[EVENT] a broken heart is all that's left Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 1 jun 2020 - 22:44

Toen Wolfheart hijgend het kamp in was gestormd, had het de aandacht van de rood-witte apprentice getrokken. Iedere kat zou wel nieuwsgierig zijn naar wat er aan de hand was. Maar toen de warrior de naam van zijn beste vriend noemde viel hij gelijk stil. Wat was er met Gorsepaw? Zat hij in de problemen? Was hij gewond? Maar nee het was veel erger. De woorden, nee de uitleg, die Wolfheart gaf, drongen bijna niet tot Heatpaw door. Zijn vriend was in de gorge gesprongen, uit eigen wil. Nee, dat kon niet. Gorsepaw was toch niet zo ongelukkig geweest? Hij wilde het niet geloven. Had hij dan zo slecht op zijn vriend gelet? Hij had de laatste tijd niet verdrietig geleken, toch? Een akelig schuldgevoel bekroop hem. Hij had niet genoeg op zijn vriend gelet de laatste tijd, niet genoeg tijd met hem doorgebracht. Kon dit deels zijn schuld zijn?
Hij voelde zich leeg, hij kon het niet geloven. Alles spoelde over hem heen, maar veel kreeg hij er niet van mee. Het leek wel of hij zelf was gesprongen en nu onder het water was. Hij zag hoe er bevelen werden gegeven, maar de woorden bereikten hem niet echt. Het was pas toen Stallionstar, wild om het verlies van zijn zoon, het kamp uit ging met Wolfheart, om Gorsepaw te zoeken, dat hij weer een beetje bij zinnen kwam. Nee, niet Gorspaw, maar zijn lichaam. Hoe graag Heatpaw ook wilde geloven dat zijn vriend het overleefd had, dat hij nog leefde, wist hij dat dat haast onmogelijk was. De rivier was wild en dan was er ook nog de val. Het zou een wonder zijn als je dat overleefde.
Zijn vriend was weg en dat was een harde klap. Tranen welden op in zijn ogen en stroomden al snel naar beneden over zijn wangen heen. Zijn beste vriend die zijn hele leven nog voor zich had. Ze hadden altijd zo gelachen en samen gespeeld. Waarom had hij gewoon niet kunnen zien dat het zo slecht met hem ging dat hij zelfmoord had willen plegen. Waarom had hij er niet beter voor hem kunnen zijn. Het kamp voelde nu al een stuk leger en iedereen die het gehoord had moest de jonge apprentice ook wel missen. Hij kon Falconpaw zien, die eensgelijks bij Amberstorm zijn tranen liet vallen. Voor hem moest het vast nog harder zijn, want hij en Gorsepaw waren als broers voor elkaar geweest. Een band waar hij soms nog wel eens jaloers op was geweest, maar zich nu niet kon voorstellen.
Ook Scarface wilde nu mee gaan zoeken, maar hij niet. Heatpaw dacht niet dat hij dat aan zou kunnen, om het lichaam van Gorsepaw aan te treffen. Als ze hem zouden vinden zou het al moeilijk genoeg zijn om er naar te kijken tijdens de vigil die nog zou moeten komen. Het was een misselijkmakend idee. De rood-witte apprentice had dan ook het gevoel dat hij zomaar over zijn nek kon gaan ieder moment. Misschien was dat het verdriet en het schuldgevoel wel, maar dat maakte het er niet beter op. Hij had er gewoon moeten zijn.



[EVENT] a broken heart is all that's left Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 18:24

Terwijl Stallionstar razend bulderde, klonk haar zoon slechts bang en breekbaar en ongelovig. Amberstorm kneep haar ogen toe, probeerde de tranen binnen te houden.. Maar zijn stille, hoopvolle smeekbeden waren er te veel aan en de eerste traan ontsnapte en gleed over haar wang. Falconpaw sprak alsof hij nog leefde, alsof hij Gorsepaw nog zou kunnen redden - maar iemand die in de Gorge viel, of sprong, was niet te redden, dat wisten ze allemaal. En uiteindelijk leek dat ook bij hem binnen te dringen. Haar hart brak in duizenden stukjes opeen toen ze hem zo zag. Hij gaf zichzelf de schuld. "Nee, sssh, het is mijn schuld, ik had achter hem aan moeten gaan, ik had hem moeten stoppen..", murmelde ze zachtjes, keer op keer. Ze had iets anders kunnen doen, maar opnieuw was het enige resultaat van haar actie (of, in dit geval, inactie) dood en pijn. Falconpaw verdiende dit niet. Hij had lang met zijn beste vriend moeten leven, allerlei leuke herinneringen maken. Gorsepaw had warrior moeten worden, want hoewel de kater zeer schichtig was geweest - en vooral naar haar toe, ook al was ze zijn mentor - had hij potentieel, potentieel dat nu nooit waar zou worden. Amberstorm's lichaam trilde met de kracht van haar emotie en ze snapte zelf niet eens zo goed waarom ze zo intens reageerde. Misschien was het de samenloop van omstandigheden, misschien was het de verantwoordelijkheid die ze voor Gorsepaw gevoeld had, misschien was het nog iets anders.. Maar ze kon de tranen niet tegenhouden en ze duwde Falconpaw tegen zich in een omhelzing zoals nooit eerder gebeurd was, terwijl Stallionstar raasde en schold en met Wolfheart en enkele anderen het camp uitliep. Het voelde raar, alsof de rollen omgedraaid waren. Alsof ze plots iemand anders was; even irrationeel, maar zo veel gevoeliger, zo veel hormonaler.


[EVENT] a broken heart is all that's left WpFgCIB
[EVENT] a broken heart is all that's left 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrush
Elder
[EVENT] a broken heart is all that's left DPKsfdL
Cynthia
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 143 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder
Shadowrush
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 18:47

Gorsepaw was in de gorge gesprongen? Hoorde hij dat nou goed? Een jonge apprentice had ervoor gekozen om zijn leven weg te gooien? Hij schudde zijn kop zachtjes, het was jammer om dat te horen en ze zouden hem moeten vinden wilden ze er zeker van zijn dat de kater ook daadwerkelijk het leven gelaten had. Hij kon de emotie van Stallionstar goed begrijpen, maar wist ook dat als ze de apprentice mogelijk moesten gaan zoeken in Riverclangebied dat hij kalm moest blijven. Ze mochten niet een gevecht gaan starten puur omdat de emoties van de leader te hoog opliepen. Hij zette zijn stijve lichaam dan ook in beweging toen de leader uit het kamp verdween met Wolfheart richting de gorge. Hij mocht dan misschien niet de snelste meer zijn, maar zoeken kon hij zeker nog wel. Hij arriveerde dan ook iets later dan de andere twee katers bij de gorge en hoorde Stallionstar zeggen dat ze stroomafwaarts moesten zoeken bij Riverclan. "Stallionstar," Begon hij rustig. Hij wist dat hij dit goed moest verwoorden wilde hij de leader niet tegen de kop stoten. "Stroomafwaarts zoeken is een goed idee, maar probeer rustig te blijven wanneer we riverclan tegenkomen." Als Riverclan zou zien hoe wanhopig Stallionstar zou zijn om Gorsepaw te vinden, dan zouden ze mogelijk niet eens meewerken en anders zouden ze dat misschien nog kunnen vragen. Voor nu volgde hij achter de twee katers aan, zijn zintuigen op scherp voor een teken van de apprentice.

Tag: Stallionstar & Wolfheart


[EVENT] a broken heart is all that's left S3HIJn

[EVENT] a broken heart is all that's left EsObDFy[EVENT] a broken heart is all that's left UK1ajoI[EVENT] a broken heart is all that's left MKN7vHE[EVENT] a broken heart is all that's left LcrIgCQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 18:56


Hij was boos, verdrietig.. maar ook boos. Niet op Gorse, maar op zichzelf. Hij had het moeten zien, hij had moeten zien dat Gorse niet goed in zijn vel had gezeten en zichzelf iets aan had willen doen. Hij kon niet helpen. Hij had niet eens de kans gekregen om te helpen! Was die ene avond dat Gorse toen zo verdrietig bij hem in de den was blijven samen niet goed genoeg geweest? Had Gorse toen besloten dat hij niet kon helpen? Hij had het moeten proberen! Hij had kunnen helpen misschien! Ze hadden samen, samen met Routnose een oplossing kunnen vinden! ”Nee, sssh, het is mijn schuld, ik had achter hem aan moeten gaan, ik had met moeten stoppen..” klonk er van zijn moeder herhaaldelijk tegen hem, waarop hij zijn kop schudde en tegen haar aan drukte terwijl tranen over zijn wangen gleden, haar vacht in. Maar hij moest de hoop niet op geven, hij kon de hoop niet opgeven. Gorse kon zo het kamp in gedragen worden door Wolfheart en Stallionstar, dan konden ze hem zien en- en dan kon hij hem samen met Routnose gaan helpen! Dan konden ze hem samen helen zoals ze getraind hadden! Hier was hij voor opgeleid, hij kon hem nog redden! Ze moesten hem gewoon op tijd vinden en hier naar toe brengen! Hij werd meer tegen zijn moeder aan gedrukt, een knuffel die hij nooit eerder van zijn moeder had gekregen, maar eentje waar hij alleen maar op had kunnen hopen toen hij kleiner was geweest. Was het maar niet in een situatie zoals deze… ”N-nee, het is niet jouw schuld! Ik had het moeten zien, ik was zijn beste vriend, zijn broer. I-ik had het moeten zien. Ik had moeten zien dat het niet goed met hem ging.” snikte hij in de vacht van zijn moeder. Hij wilde niet huilen zoals hij nu deed. Hij zou nog levend terug kunnen komen en dan zouden ze er later om lachen hoe hij aan het huilen was geweest om hem! Dan zouden ze echt later terugkijken alsof hij zich had aangesteld al die tijd! En dan zou Gorse na een tijdland gezellig in de medicine cat den gelegen te hebben weer terug aan het werk kunnen om warrior te worden! Hij had immers nog niet eens zijn belofte kunnen vervullen en Gorse mee nemen naar de bloemen… Hij zou toch niet dood kunnen gaan voordat hij die belofte had vervuld..?

Tag: Amberstorm


그대는 나의 이야기였다
[EVENT] a broken heart is all that's left Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 19:48


Zijn oren suisde. Zijn blik werd wazig. De woorden van Wolfheart kwamen hard aan, maar alle commotie en roepende stemmen die na zijn woorden weerklonken zacht in zijn oren. Gorsepaw... Dood? Nee, dat kon niet. Hij hief zijn kop lichtjes op toen hij zijn beste vriend, de vader van de jonge kater, het kamp uit zag rennen. Hij zette een stap en zag toen hoe Falconpaw tegengehouden werd door Amberstorm. De emoties die hij daar zag... Shade trok zijn ogen van hen weg en zag hoe zijn Apprentice stilletjes rouwde. Een zachte zucht verliet zijn bekje. Had hij meer moeten doen? Had hij meer kunnen doen? Shadefeather had zijn best gedaan, maar alles was Gorse teveel geworden. Moest hij zichzelf hier de schuld van geven? Nee, dat niet. Maar het was moeilijk om dat niet te doen. Zo, zo moeilijk. De jonge Gorsepaw, hij had nog zoveel om voor te leven, zoveel om van te genieten. Het was zonde dat het zo had moeten gaan. Tranen welde op in zijn ogen en hij richtte zijn blik naar zijn pootjes. Stallionstar was nu al lang weg met een paar andere Warriors, hij zou hen niet meer kunnen inhalen. Hij moest er zijn voor de rest... Zijn blik ging weer omhoog en hij stapte op zijn Apprentice af. 'Heatpaw...' mauwde hij zacht, zijn stem schor. Hij slikte en sloeg vervolgens zijn poot om hem heen, hopend hem wat steun te bieden. Het was vreselijk om een goede vriend te verliezen.

Tag: Heatpaw


[EVENT] a broken heart is all that's left Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 20:26

De ene drama werd gevolgd door de volgende. Haar hartje timmerde in haar borstkas terwijl er weer paniek uitbrak in het kamp. Gorsepaw was de gorge ingesprongen. De beste vriend van haar broer… Ze moest naar Falconpaw toe, ze moest hem nu steunen. Alleen was hun moeder haar voor. Ze bleef als versteend zitten. Amberstorm omhelsde hem, iets wat ze nog nooit had gedaan en ze huilde. Hoe kon dat? Waarom nu ineens wel. Als een zielig hoopje bleef ze alleen zitten. Hun moeder hield van Falconpaw, dat kon ze nu met eigen ogen zien. Iets wat ze nooit bij haar zou doen, dat wist ze zeker. Zij was niet zoals Falconpaw, Amberstorm had haar nog nooit getroost. Tranen sprongen in haar ogen terwijl ze haar kop liet hangen. Gorsepaw was vast heel erg gewond of bij StarClan nu en dat was heel erg erg, maar op dat moment voelde ze ook nog ander verdriet. Verdriet die haar even haar adem benam. Was ze wel goed genoeg? Zou zij wel genoeg voor Falconpaw zijn. Zou Amberstorm haar ook ooit troosten. Vast niet. Ze snikte zachtjes en rolde zichzelf op, haar kop onder haar staart.


[EVENT] a broken heart is all that's left ASRBavM8_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
384
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 126 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 20:59

De woorden van Wolfheart lieten zijn kop omhoog schieten, opzoek naar zijn mate die al teveel tegenslagen had gehad de afgelopen tijd. Eerst moest hij zijn ex mate verbannen, toen overleed Dewberry en nu was de kans groot dat Gorsepaw ook een ster aan de hemel zou zijn geworden. Nog voordat hij ook maar iets had kunnen zeggen was de kater al het kamp uit vertrokken met een groepje andere katten waar hij zich zo snel mogelijk bij zou voegen. Hij maakte zich klaar om zijn mate te volgen opzoek naar zijn zoon, maar toen hij zijn apprentice als een zielig hoopje op de grond zag zitten had hij besloten iets later de groep te volgen, hoewel het zeer deed om zijn mate zo te laten stikken. De kater zijn oren draaide naar achteren en een zachte zucht rolde over zijn lippen voordat hij naar de poes toe liep. "Hazel" miauwde hij zacht terwijl hij naast haar ging zitten en zijn staart om haar opgekrulde lichaam heen sloeg. Zijn blik gleed naar Amberstorm die Falconpaw aan het troosten was en al snel was hij erachter wat de apprentice dwars zat. "Kom, zullen we samen gaan zoeken?" Stelde hij voor. Als ze niet met hem mee wilde was dat ook geen probleem, maar misschien was dit in haar hoofd een manier om zich te bewijzen tegenover haar moeder.

'papa' stag komt wel helpen hoor, foei Amber :boos:






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimedi 2 jun 2020 - 22:35

Eenmaal bij de Gorse zag hij hoe Stallionstar als een razende de afgrond af zocht. Hij had een pad genomen die dood liep. Scar rende achter Stallion aan toen deze weer terug kwam en luisterde naar wat Shadowrush zei. Dat zou wel handig zijn! Ze mochten eigenlijk geen zwakte tonen en met hoe hun leider nu was kon het al snel op vechten uitlopen als de rivierclanners hen van hun territorium af zouden willen hebben. Dat gedeelte bereikte ze al snel. Scar deed zijn best om de afgrond af te zoeken, maar het kon goed al zijn dat Gorsepaw veel verder weg was. Met zijn snelheid verhogend schoot Scarface weg, in de hoop zo sneller te zijn en zijn blik op het water beneden hen te houden. Het schuimende water gaf nog niets roods vrij zelfs nog geen plukje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelgrouse
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left Giphy.gif?cid=790b76115cd92ce45436595559104247&rid=giphy
Julia
307
Actief
What we do for love: those things endure. Even if the cats you do them for don't

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior[Moor runner]
Hazelgrouse
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimewo 3 jun 2020 - 10:57

Ze voelde hoe de staart van Stagstorm zich om haar heen sloeg en hij zachtjes haar naam uitsprak. Snikkend tilde ze haar kop op en keek hem met waterige ogen aan. “Ze… ze houdt wel van Falconpaw zie je dat?” Maar niet van mij… al zei ze dat er niet achteraan. Toen stelde haar mentor voor om samen te zoeken naar Gorsepaw. Ze fronste even en knikte toen. Ja, misschien kon ze dan Falconpaw helpen. Op een andere manier als te troosten want dat deed Amberstorm al. Ze keek nog even naar haar moeder en broer, waarna ze overeind krabbelde. Dan kon ze er ook voor Falconpaw zijn, want ze wilde er zo graag voor haar broer zijn. Maar ze was geschrokken van de reactie van Amberstorm en nu durfde ze er sowieso niet meer heen. En wat had het voor zin? Falconpaw had hun moeder nu toch… “Ja is goed.” Ze knipperde haar tranen weg en veegde ze aan haar poot af. Daarna stond ze op en rechtte ze haar schouders. Ze trippelde naar de uitgang van het kamp en er kwam zowaar een waterig glimlachje rond haar lippen, naar Stagstorm. Speciaal voor hem.

Tag: @Stagstorm


[EVENT] a broken heart is all that's left ASRBavM8_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimedo 4 jun 2020 - 23:11

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Verwoed zocht hij verder, zijn hart bleef in zijn keel kloppen maar het was alsof StarClan hem zelf influisterde dat het niet meer zou baten. Kwaad duwde hij de walgelijke gedachtes weg en liep hij door. Achter zich hoorde hij een stem kalm zijn naam zeggen en hij draaide zijn kop met een ruk om naar de kat die achter hem stond met een kalm gelaat vol emoties aan te kijken. "Stroomafwaarts zoeken is een goed idee, maar probeer rustig te blijven wanneer we riverclan tegenkomen." miauwde de kater en hij draaide kwaad met zijn oren. “Het is hun schuld” miauwde hij met een grom in zijn stem. “Shatteredice is nu een van die vieze visvreters geworden. Waarom zou Gorsepaw het leven anders niet meer zien zitten?” miauwde hij met zijn stem als vergif. Hij wist ergens wel dat Shadowrush het goed bedoelde maar op het moment voelde hij er weinig voor om zijn kalme zelf weer te zoeken. Iets verderop zag hij Heatherpaw ook verwoed zoeken naar haar broertje en hij slikt een brok in zijn keel weg. Hopelijk vonden ze Gorse nog… Hij schudde zijn kop en liep verder, zoekend net als de rest van zijn Clan.

Het zoeken werd ruw verstoord door een gil. De gevlekte kater trok zijn bovenlip op in een grauw en versnelde zijn pas. Hij kende de kat die bij die gil hoorde het was zijn ex-partner en verrader van zijn Clan. Hij kwam net iets later dan Heatherpaw aan bij de rand en wat hij daar zag deden zijn nekharen overeind komen en woede opvlammen in zijn borst. Wat dácht ze wel niet? Waar haalde ze het gore lef vandaan om zich zo te gedragen? Zijn oren vouwden zich in zijn nek en hij keek even naar de RiverClanner die erbij was en toen schoot zijn blik terug naar Shatteredice die over Gorsepaw’s … niet bewegende lichaam heen zat. Heatherpaw riep om haar moeder en kwam net over de waterval uit. Hij ging even naast haar staan en legde in de hoop haar te troosten even kort zijn staart over haar schouders heen. Toen richtte hij zijn woorden tot Shatteredice. “Jij vúílé verrader” grauwde hij en zijn groene ogen schoten vuur. “Je hebt het récht niet om om Gorsepaw te huilen. Het is jóúw schuld dat hij dood is! Jouw schuld dat hij in de Gorge gesprongen is!” gromde hij en voelde hoe woede zich meester van hem maakte. Verderop was een mogelijkheid om over te steken maar voor de lieve vrede bleef de gevlekte kater nog even staan. Oh, wat zou hij Shatteredice graag persoonlijk in de Gorge duwen.




De zoekende katten kunnen nu HIER posten!


[EVENT] a broken heart is all that's left JXidV8r
[EVENT] a broken heart is all that's left Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 20:53

Verdriet ging door heel het kamp heen, maar Heatpaw voelde zich niet meer vast. Hij zweefde ergens tussen schuld en verdriet en hij wist gewoon niet wat hij moest doen. Kon hij uberhaupt wel iets doen. Hij voelde zich machteloos en huilen voelde als de enigste optie. Hij huilde niet zo luid als anderen dat deden, noch was hij aan het schreeuwen of zoeken of wat dan ook. Maar het was genoeg voor zijn mentor om het op te merken en deze sloeg een poot om hem heen. Het maakte hem wat kalmer, maar het verlies van zijn vriend deed nog steeds pijn. “Waarom?”vroeg hij stilletjes, niet persé aan zijn mentor, maar aan de wereld.

Tag: @Shadefeather



[EVENT] a broken heart is all that's left Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimezo 7 jun 2020 - 16:52

Ze kon het niet aanhoren, hoe hij snikkend zichzelf de schuld gaf. Zijn warme vacht schokte tegen de hare en zijn stem klonk zo breekbaar. Amberstorm haalde een paar keer diep adem, probeerde zichzelf bij elkaar te houden. Starclanverdomme, normaal was ze zo goed in haar emoties bij elkaar te houden. Waarom was Gorsepaw's dood zo anders? Misschien was het het feit dat het niet alléén haar eigen verdriet was, waar ze om huilde. Starclan, ze zou haar leven geven om hem terug te zien glimlachen zoals toen hij vertelde over hoe hij zijn vriend ontmoet had. De deputy zette een stap terug, weg van hem, en keek hem aan met een intense groene blik. "Nee, Falconpaw, waag het niet je hiervoor schuldig te voelen.", mauwde ze, en haar stem liet geen ruimte voor discussie. Ze kende schuldgevoel maar al te hard, had zich erdoor laten verteren - meerdere keren. Hij mocht dat niet. Hij moest en hij zou béter zijn dan haar. "Iedereen verdiend een vriend zoals jij." Want Starclan, misschien was haar leven zo veel beter geweest als ze tijdens haar apprentice tijd iemand gehad had zoals Falconpaw - iemand die in haar geloofde, die van haar hield, die met zo'n intens verdriet zou gereageerd hebben op haar dood.

amber tries : (


[EVENT] a broken heart is all that's left WpFgCIB
[EVENT] a broken heart is all that's left 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
[EVENT] a broken heart is all that's left SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] a broken heart is all that's left   [EVENT] a broken heart is all that's left Icon_minitimema 8 jun 2020 - 20:07


Hij was een verschrikkelijke vriend, niemand kon hem vertellen dat het anders was. Zelfs de woorden van zijn moeder waren niet iets waar hij goed naar kon luisteren. Hij wilde de waarheid er wel in horen, maar hij kon het gewoon niet horen. Het was iets waar hij moeite mee had, vooral in een periode als deze. Zijn moeder gaf zichzelf de schuld, maar niemand had zoveel schuld als dat hij zelf had. Niemand had meer bloed aan zijn poten dan dat hij had. ”Nee, Falconpaw, waag het niet je hiervoor schuldig te voelen.” klonk er van zijn moeder af terwijl ze hem recht aan keek met haar groenige ogen. Dat kon ze wel zeggen, maar wat veranderde het? Wat hadden zijn woorden aan haar veranderd? Precies, niks. ”Iedereen verdiend een vriend zoals jij.” Hij kneep zijn ogen samen en schudde zijn kop, wild. Als hij zo’n goede vriend was? Waarom zat hij dan hier, niets te doen? Waarom waren zijn poten aan de grond genageld? Hij was een slechte vriend, want hij zocht niet eens naar hem. Hij was aan het janken alsof alles al over was. Hij schudde zijn kop nog een keer wendde het af, waarna hij het op een lopen zette, het kamp uit.


그대는 나의 이야기였다
[EVENT] a broken heart is all that's left Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[EVENT] a broken heart is all that's left
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: