The cresent moon strikes again



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The cresent moon strikes again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Seahawk
StarClan
The cresent moon strikes again DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seahawk
BerichtOnderwerp: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 22:57

???

"In carnage, I bloom, like a flower in the dawn"


Dear Seahawk,
Ongeloof. Mijn laatste dagen zijn gevuld met ongeloof. Hoelang heb ik hier niet over nagedacht? Hoelang heb ik de acties niet voor mijn ogen gezien voor ik de stap durfde te zetten? En nu is dit spel in motie gekomen, eindelijk is het tijd om mezelf te bewijzen. Om mijn naam gehoord te laten worden. Natuurlijk voel ik ook angst dat de andere niet de puurheid in mijn werk zien. Hoe konden ze dit ooit begrijpen. Hoe konden ze míj ooit begrijpen. Want ik ben meer dan dat hun ooit zouden kunnen zijn. Ik kijk naar de sterren en zie enkel mijn eigen reflectie in hun brandende licht terug. Nee, ongeloof betekend niet dat ik spijt heb. Wat ik doe is juist, het is wat de sterren van mij zouden willen. Deze nacht zal ik onder hun schijnsel de volgende stap zetten. De clans moeten mij benoemen zodat ze me kunnen eren. En voordat ze dit doen moet ik ze laten zien dat ik niet weg ga. Dat mijn werk niet stopt tot alles gezuiverd is. Totdat ik mijn recht eindelijk kan toe eigenen. Ze moeten zien dat ik het waard ben. Ze zullen het snappen, net zoals ikzelf even nodig had deze waarheid in te zien. Mijn vacht meurt naar het spul waar de monsters op leven, en ergens past dit mij, ben ik ook niet net een dier dat onstopbaar is? Dat weet waar het heen moet en doelgericht snelheid maakt? In ieder geval bedekt het mijn geur, en verkleurt het mijn pels enkele tinten donkerder, tot een vuil bruin en bijna zwart. En zo begin ik deze avond, en eindig ik een leven. Het was een gevecht tot het leven uit jouw droop op het moment dat ik je keel doorscheurde. Ik laat je achter met mijn tekenen, de halve maan op je schouder en de anjer in je mond. Je lichaam leg ik op de grens tussen Riverclan en Thunderclan. Maar niet alleen, nee, ik zal je gezelschap brengen. May Starclan light your path, like I lighted yours.
With kind regards,
???

★ VERA





 The cresent moon strikes again Dcqsp1h-62bb60ac-57c8-4938-86a3-b9f52271ce95.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzBiNGM5ZjRhLTc1MTctNDk1ZS1hMmEwLWQ1MmY2ZGI5NzlhNlwvZGNxc3AxaC02MmJiNjBhYy01N2M4LTQ5MzgtODZhMy1iOWY1MjI3MWNlOTUucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Een vieze stank had zijn neus bereikt, een gore lucht die niet weg wilde gaan. Er waren toch geen monsters in de buurt? Hij zette zijn nekharen op en ging op onderzoek uit, waar het vandaan kwam kon niks goeds zijn. Ongerust gleed zijn blik over de rietkragen heen en liep hij verder, waar kwam het toch vandaan? De maan klom door de lucht heen maar hij weigerde terug te gaan naar het Camp. Hij voelde plots een set nagels in zijn vacht en hij slaakte een verschrikte kreet om daarna achteruit te deinzen. Voor hem stond een kat die stonk naar de monsters die de Twoleg's bestuurden. Seahawk trok zijn lip op en gromde. "Dit is RiverClan gebied" bromde hij met zijn oren ver in zijn nek en toen vloog de stinkende kat hem aan, hij was bijna gitzwart en wist hem stevige klappen toe te dienen. Hijgend stond hij nog overeind en met alle kracht die hij bezat vloog hij de kat terug aan. Met zijn nagels bewerkte hij de kat maar deze kat was een kat die niet normaal vocht, tanden boorden zich in zijn hals en happend naar adem klauwde hij door de lucht heen totdat er bloed in zijn keel opwelde. Alles werd zwart en donker en daarna verscheen er iets prachtigs. Sterren zo ver het oog reikte. Verbaasd knipperde hij met zijn ogen en keek hij naar beneden waar hij nog net zijn belager een maan in zijn schouder zag slaan en hoe bloed over het gras heen droop. Het was gedaan zijn leven, hij was niet meer. Diep van binnen vroeg de kater zich af of er ook maar een kat voor hem Vigil zou zitten, niet dat het nog iets uitmaakte, hij maakte nu deel uit van de sterren.



The cresent moon strikes again Seahaw13
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralwater
StarClan
The cresent moon strikes again DPKsfdL
Nynketjeeeeh
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons(2 jaren)
Gender:
Rank:
Coralwater
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimewo 10 jun 2020 - 17:16

???

"In carnage, I bloom, like a flower in the dawn"


Dear Coralwater,
Mijn lichaam heeft een geur van monsterbloed en de clan van water, waar mijn vorige bezoek is geweest. Maar ik weet dat ik snel moet zijn, mijn kans niet moet laten liggen. Nog zo veel dat deze avond moet gebeuren. Mijn ogen rijken naar de hemel en ik hoor hun prees. Ja. Vroeger heeft iemand tegen me gezegd dat je meer vangt met honing dan met azijn. En geduldig had ik gewacht. Geduldig bleef ik honing geven, onwetend dat dit enkel insecten trekt. Niet langer zal ik wachten tot hetgeen wat mij toebehoort naar mij toe komt, nee, ik zal het halen. Iemand zoals ik hoeft niet te wachten tot dat hun subjecten door hun knieën gingen, nee, iemand zoals ik zou ze forceren. Als een G.O.D. ben ik. Laat mij gevreesd worden maar ook tot mij gebeden. Laat mij beslissen wie ik gratie verleen en wie niet. Het licht van de sterren loopt door mijn aderen. Ik zal leven in deze wereld brengen en het evengoed weer ontnemen. Dat is mijn recht, onder vele andere. En oh Coralwater, jij zal hier deel van uitmaken. Waar ik oneindig ben, ben jij vergankelijk. Ik lik mijn lippen af en leg de anjer uiters voorzichtig neer op de grond. We vechten, en ik bloed. Maar mijn bloed, mijn bloed zal door de aarde dringen en hier één worden met de wereld. Het woud, het gras, de lucht. Ik zit in alles. Uiteindelijk houdt onze dans op en beëindig ik je zoals je lotgenoot, een beet door je keel heen. Ik rijt deze open en hijg, om hierna terug te lopen en de bloem delicaat in je warme muil te leggen. Spierwit, met een rand van zacht rood. Met mijn poot zet ik kracht en scheur ik het teken van de halve maan in je schouders, maar de pijn zal je niet meer voelen mijn vriend. Windclan was als eerste geweest met hun dode terugbrengen. Hun zouden gespaard worden. De sterren bewolkte en ik knik bij deze beslissing. Je hebt gelijk, morgen doen we de rest. Ik breng je lichaam bij je lotgenoot, vlei jou weg naast hem en neem de weg door de rivier, om de geur van mij af te spoelen. Morgen zal ik verder reiken. May Starclan light your path, like I lighted yours.
With kind regards,
???

★ VERA




Met vlugge passen bewoog Coralwater zich door de bossen. Ze was op jacht. De calico had al twee eekhoorns begraven, niet ver hier vandaan en nu volgde ze een vreemd spoor. Het stonk intens naar de monsters en ook wel naar Riverclan, wat haar in de war bracht. De warrior was op haar hoede toen ze een gedaante in de verte zag opdoemen. De onbekende had een bloem vast, maar ze kon niet identificeren wat voor bloem het was. Geschrokken deinsde Coralwater achteruit en haar oren doken in haar nek. Ze wilde vragen wat de kat hier deed, maar ze had geen tijd om te reageren. De Thunderclanner werd besprongen en in een chaos van klauwen en vacht rolden beide katten over de grond. Coral wist de ander zelfs nog een paar keer te raken, maar het zou niet genoeg zijn. Ze lag klem onder de andere en angstig keek ze toe hoe haar tegenstander toen de ander zich over haar heen boog en haar keel ruw en genadeloos verscheurde. Ze zou nooit weten waarom degene dat deed, waarom zij nou weer het slachtoffer moest zijn. Was dit puur toeval, of had de ander haar specifiek uitgezocht, haar opgewacht tot die kon toeslaan? Zwarte sterren dansden enkele seconden voor haar ogen voordat ze haar laatste adem uitblies en naar haar voorouders vloog.

Net zoals de slachtoffers voor haar legt de moordenaar een anjer in haar bebloede bek, en krast een halve maan in haar schouder. Haar lijk word opgetild en gebracht naar de plek waar het vorige slachtoffer is omgebracht. Daar wordt Coralwater neergelegd, klaar om gevonden te worden door een Riverclan patrouille.


The cresent moon strikes again 25t8do7
Thanks Lis voor het huidige setje!<'3
Accounts :
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
The cresent moon strikes again Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 22:43

Lionpaw was er weer even tussen uit. Nouja, niet echt want ze was gaan jagen samen met Dustpaw. Haar amberkleurige ogen keken vrolijk naar de ander terwijl ze verder liepen. "Je moet Sun echt gewoon van je afzetten joh. Dit is toch leuk, wij samen?" miauwde ze terwijl ze vrolijk verder dartelde, niet echt meer oplettende naar enige prooigeur. Daarbij naderden ze toch zometeen de Sunningrocks. Daar konden ze eventueel gaan zoeken achter waterratten. Haar oranje-witte vacht werd beschenen door het bladerdak-gefilterde zonlicht en bestrooide haar vacht met lichte vlekken. Haar mood voelde luchtig aan, niet te serieus. Na het heftige gesprek met Eveningglow voelde het aan alsof ze best voor een paar dagen rustiger aandeed. Even de druk van haar schouders schuddende om dan terug verder te gaan met een schone lei. Lionpaw wist toch dat als ze haar kop niet leegde ze met een bedrukt gevoel verder de dag in ging. En dat was nou niet bepaald wat ze wou hebben voor de rest van haar leven. Soms had je gewoon even rust nodig. Yoga-time op een andere manier.
Echter hielt de rosse kattin abrupt halt bij het naderen van de grens met Riverclan. Haar amberkleurige ogen keken ijzig voor haar uit en voorzichtig wenkte ze met haar staart naar Dustpaw dat ze ook moest stoppen. Verstijfd stond ze daar, haar kop rechtuit gericht. "Dust... wat is dat?" prevelde ze zachtjes, haar eigen ogen niet gelovende. Opnieuw voelde ze dat onhandelbare gevoel terugkomen... nee! Niet weer! Het begon in haar voorpoten en vond zich een weg door haar hele lichaam. Trillend nam ze een stapje naar voren, tot ze beter zag wie daar lag in het water. "Nee... Niet weer... Dust!" Ze begon haar woorden zachtjes maar sloeg een octaaf de lucht in bij het roepen van haar vriendin's naam. Dit kon niet waar zijn... En.... zag ze daar nou nog iemand liggen? Of sloeg de angst haar nu echt de kop in?


The cresent moon strikes again DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrose
Member
The cresent moon strikes again DPKsfdL
Bunny
145
Actief
Ashes to ashes,
dust to dust

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Dustrose
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 22:50

Dustpaw haalde halfslachtig haar schouders op toen Lionpaw mauwde dat ze Sunpaw gewoon wat van zich af moest zetten. Maar wat als ze dat niet wou? Ze zou nog sneller sterven dan haar zusje teleur stellen. En toch voelde het ergens alsof dat net exact was wat ze aan het doen was door nu met de ander om te gaan. Maar ja.. Het was ook zo sneu om Lionpaw te laten vallen, niet? Het tweetal liep naar de sunningrocks, waar vaak veel waterratten zaten. Zeker nu, met het mooie weertje, zouden ze misschien nog wel een mooie vangst kunnen mee naar het camp brengen.

Duspaw botste bijna tegen Lionpaw op toen die plots stil bleef staan, in gedachten verzonken als ze was. Met een lichte frons op haar snuitje liep ze iets verder, tot ze zij aan zij stond met de andere apprentice en zag wat Lionpaw gezien had. De oudere kattin echode meteen haar gedachten - niet opnieuw. Starclan, was dit een grap? Haar blauwe oogjes werden groot bij het zien van een lichaam, levenloos in het water.. En nog eentje. Twee lichamen. Dustpaw kon niet anders dan een paar stappen dichterbij nemen, tot ze de details van de lichamen haarscherp zag.

Twee lichamen.
Twee anjers.
Twee krassen.

"Het is een seriemoordenaar..", mompelde ze, waarna ze haar blik achteruit wierp, naar Lionpaw. "Het is de anjermoordenaar opnieuw.."


The cresent moon strikes again 3nEtKM
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
The cresent moon strikes again Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 22:57

De stem van Dustpaw kwam hard aan. Als nagels op een bord. Als bliksem door de stille hemel. Ze werd uit haar trance gesleurd en terug tot de realiteit gebracht. Haar amberkleurige ogen behielden nog altijd een ijzige blik, welke stilletjes aan gevuld werd door angst. Angst en onzekerheid over waarom dit weer gebeurd was. Uiteindelijk knikte ze, als reactie op de bruine tabby haar woorden. De details kwamen overeen met de eerste moord. Ja, want dat was het ook. Moord. Daylight was vermoord geweest, net zoals de twee katten voor hun. Lionpaw bekeek de lichamen even goed. Ze voelde braakneigingen opkomen. Ze herkende de poes als Coralwater, een krijger uit Thunderclan. Maar de andere kat, die kon ze niet goed plaatsen. Was hij van Riverclan? Voor het eerst in haar leven wist ze niet wat ze moest doen. Coralwater moest mee terug naar het kamp, maar wat met de kater? Voorzichtig liep ze naar de jongere poes toe, haar vacht zachtjes tegen de hare strijkende, zoekende naar steun. "We moeten haar terug meepakken... Coralwater... z-ze moet terug mee." klonk ze zacht, als een fluistering. Gelukkig stonden ze dicht bij elkaar, anders had Dustpaw haar stem vast niet eens gehoord. Lionpaw kneep even haar ogen dicht. Hoe moesten ze dit nu vertellen aan hun Clan?


The cresent moon strikes again DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
The cresent moon strikes again 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 23:02

Het lichaam van Smokedust was hem nog bijgebleven en bij Starclan hoopte hij dat het bij haar zou blijven. Dat het misschien een vergelding was waar hij niet van af wist. Alleen, de tekens die erbij waren, alsof haar moordenaar ze hints wou geven. Het voelde als een spel, een ziek spel. Met alles wat er al speelde konden ze een moordenaar er echt niet bij hebben, iemand die nog meer angst zaaide hier. Meer wantrouwen en onzekerheid. Hij besloot zijn gedachtes te verzetten en eens kijken bij de River bij Sunning Rocks. Thunderclan hield zich rustig, maar met al dit gedoe met Windclan moesten ze die clan niet vergeten. Even de grenzen checken kon nooit kwaad.

Hoop was nooit goed, want zo vaak had hij dat het kapot ging voor zijn ogen. Het tegendeel werd bewezen. Meerdere geuren hingen er, vreemd genoeg ook nog de vage geur van het Thunderpath, eentje die hij ooit geroken had en nooit vergeten was. De geur van bloed, zoveel bloed, gemengd met water. Bij de River aankomend zag hij het vloeien door het water. Het was geen angst wat hij voelde. Enkel woede. Meteen begon hij te rennen, stroomopwaarts. De Sunning Rocks kwamen in zicht, twee jonge katten die naar iets in het water keken. Vacht in het water. Nee, twee vachten. Hij schold in zijn gedachtes als hij zijn pas versnelde. Uiteindelijk kwam hij daaraan. Twee lichamen in het water. Hij herkende er een. Seahawk. De andere niet. Lynxfang keek naar de overkant, naar de twee Apprentices die daar stonden. Hadden zij? Nee, zij leken hier ook pas net te zijn. De andere kat was waarschijnlijk van Thunderclan. Zonder bij na te denken ging hij het water in, ondieper dan op de meeste plekken. ''Weten jullie wat er gebeurd is?''misschien hadden ze iets gezien. Hij liep naar de twee lichamen toe en bekeek ze. Het water maakte het lastig om het te zien, maar beide leken het meeste bloed bij hun keel te hebben.


The cresent moon strikes again Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
The cresent moon strikes again I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrose
Member
The cresent moon strikes again DPKsfdL
Bunny
145
Actief
Ashes to ashes,
dust to dust

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Dustrose
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 23:05

Lionpaw stond dicht bij haar, Starclanzijdank. Haar vacht was op dit moment het enige wat haar rechthield, waarschijnlijk. Dustpaw had geen idee hoe lang ze daar stilstond, voor plots een Riverclanner in haar gezichtsveld opdook. De jonge kattin keek op naar hem met een angstige, geschokte blik in haar blauwe ogen. "De anjermoordenaar heeft opnieuw toegeslagen", opperde ze als verklaring; haar stem klonk verrassend kalm, al was dat waarschijnlijk eerder van de schok dan van wat anders. Het was de tweede keer op zo'n korte tijd dat ze een lichaam vond met die tekens, de anjer en de kras in de vorm van een maantje, en ze kon het niet helpen om te voelen dat dit iets betekende. Bijna alsof iets, of iemand, hen - of haar - een teken wou geven.


The cresent moon strikes again 3nEtKM
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
The cresent moon strikes again Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 23:09

Lionpaw keek geschrokken op toen ze een gedaante zag verschijnen in de verte. Zou het? Zou de moordenaar teruggekeerd zijn om nu ook haar en Dustpaw af te maken? Haar vacht kwam overeind, maar zodra ze zag dat de onbekende kater net zo geschrokken leek te zijn als hun, kalmeerde ze terug. Dustpaw nam het woord toen er gevraagd werd of zij wisten wat er gebeurd was. Lionpaw zuchtte en kneep haar ogen dicht, waarna ze voorzichtig zich een weg naar het water baande. "Dat is Coralwater. Ze hoort bij ons. Thunderclan." miauwde ze, waarna ze op haar tanden beet en één van haar voorpootjes optilde. Klaar om het water in te gaan. Ze haatte dit. Niet alleen alles wat er gebeurde maar ook de rivier zelf. Werden haar angsten expres versterkt? Eerst bij de snakerocks, en nu de rivier? Lionpaw haalde diep adem, waarna ze zich in de rivier waagde, richting het ondiepe stuk waar de twee lagen. Dustpaw was nog te jong om een volwassen krijger uit het water te trekken... Al was Lionpaw ook niet zo zeker of ze nu zelf, in deze staat, de kattin mee zou krijgen.


The cresent moon strikes again DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
The cresent moon strikes again 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimedo 11 jun 2020 - 23:16

De twee leken te schrikken van hem, maar met een moord die net gepleegd was verbaasde hem dat niets. De jongste sprak eerst, zij was opmerkelijk kalm. Tot zijn schrik en verbazing was dit voor hun ook niet het eerste lichaam. Nee, de moordenaar was duidelijk buiten de grenzen bezig. Alleen, welke grenzen? De moordenaar kreeg een naam, maar daarmee nog geen gezicht. De andere liep naar het water toe en gaf hem de naam van de Warrior naast Seahawk. Coralwater. Hij knikte en wou naar voren lopen, maar de rooie poes ging toch zelf het water in. Om het lichaam van haar clangenoot eruit te halen. Even fronste hij, hoewel het hier ondiep was, kon de stroming soms nog verradelijk zijn. Als je viel kon het toch nog misgaan. ''Wacht maar''mompelde hij en hij stapte over Seahawk heen, om naast het lichaam van de Thunderclan Warrior te staan. ''Denk je dat je het kan?''vroeg hij aan de apprentice. Dit lichaam moest naar hun kamp toe. Het lichaam van Seahawk naar de zijne.


The cresent moon strikes again Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
The cresent moon strikes again I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
The cresent moon strikes again Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimevr 12 jun 2020 - 0:23


Vandaag had Coyotespirit een ander soort training voor Shrimppaw in haar hoofd. Natuurlijk was het belangrijkste vak van Medicine Cat-zijn kruidenkennis, maar ook was sporen volgen nog steeds hartstikke belangrijk. En persoonlijk vond Coyo het ook gewoon hartstikke leuk. Dus had ze haar apprentice opgedragen om een halfuur te wachten tot dat Shrimp haar spoor mocht volgen, en ondertussen zou Coyotespirit zo'n ingewikkeld mogelijk spoor maken. Halvewege het maken van het spoor werd ze afgeleid. Ze rook de dood, en nee, dat was geen plezierige geur. Abrupt was ze vergeten waar ze mee bezig was geweest en alsof ze gehypnotiseerd was spoorde ze de ranzige geur op. Het duurde best lang voordat er eindelijk was, en toen ze er eindelijk was trof ze naast het lijk nog een ander lijk en drie levende katten aan. In trans staarde ze naar de lijken die allebei bekrast waren met een halve maan en een anjer in de bek. Was er niet al eerder zo een moord gepleegd? Wie was zo wreed om dat te doen? "Wat... is hier gebeurd." mompelde ze zachtjes. Het lukte haar gewoon niet om haar ogen van de lijken af te wenden, ze moest er naar blijven kijken, hoe vies en verschrikkelijk ze het ook vond. Iets intrigeerde haar.


The cresent moon strikes again Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrose
Member
The cresent moon strikes again DPKsfdL
Bunny
145
Actief
Ashes to ashes,
dust to dust

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Dustrose
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimevr 12 jun 2020 - 8:55

Lionpaw liep naar voren, klaar om het water in te gaan en Coralwater eruit te halen. Ergens vond Dustpaw het ironisch, hoe een kattin met zo'n Riverclannaam in het water gestorven was, aan de zijde van een Riverclanner. Zou het iets betekenen? Zou het een signaal zijn naar hun clan, of naar Riverclan? De Riverclanner vroeg of Lionpaw het zou kunnen, waarop een andere Riverclanner er opeens bijkwam en vroeg wat er gebeurd was. Aan haar geur af te leiden was het een medicine cat; maar Dustpaw was nog te jong om de namen van de katten van andere clans al te kennen, ze was immers nog nooit bij een gathering geweest. "De anjermoordenaar..", herhaalde ze enkel opnieuw, bijna alsof dat het enige was wat ze kon zeggen. Haar blik was nog steeds vastgelijmd op het lichaam van Coralwater, die het dichtstbij lag. Dit voelde.. Belangrijk. Alsof het van levensbelang was dat ze elk detail onthield.


The cresent moon strikes again 3nEtKM
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
The cresent moon strikes again Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimevr 12 jun 2020 - 17:49

Lionpaw keek de bruine kater aan toen deze vroeg of het haar zou lukken. Eerlijk gezegd? Dat wist ze zelf niet eens. Ze haalde dan ook onwetend haar schouders op terwijl haar blik op het levenloze gestalte gericht bleef. Daar konden ze maar op één manier achterkomen. Voorzichtig ploeterde ze verder, tot ze vlak bij het lichaam van Coralwater was. "Ik zal proberen..." miauwde ze, haar stem zacht maar helder. Lionpaw wou haar ogen dichtknijpen, om ze dan weer te openen in de hoop dat dit alles slechts een nare droom was. Haar kopje ging voor een tel onder water, het nekvel van de poes vastgrijpende om dan krachtige passen achteruit te nemen. Haar ogen schoten wagenwijd open toen ze zich mis trapte en bijna zelf op de bodem lag. Algauw wist ze haar evenwicht te herstellen. Toen daagde er echter nog een Riverclan kat op. Lionpaw herkende haar vaag als de Medicine cat apprentice van Riverclan. Of zou ze als een volleerde medicijn kat zijn? Ze wist het niet, en eerlijk gezegd maakte dat haar op deze moment ook niet veel uit. De vraag die de poes gesteld had werd algauw beantwoord door Dustpaw, welke de dader van deze moorden een bijnaam had gegeven. Voor een tel flitste haar amberkleurige blik naar de twee Riverclan katten. Zouden zij ook al last hebben gehad van de anjermoordenaar? Was dit dan een fenomeen dat in de Andere clans ook afspeelde? Ergens borrelde er toch iets van nieuwsgierigheid in haar op. Hadden ze hier te maken met een doorgeslagen kat?


The cresent moon strikes again DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
The cresent moon strikes again 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimeza 13 jun 2020 - 16:29

Ondanks de woede die hij voelde lukte het hem om kalm te blijven en hij keek toe hoe de Thunderclanner verder naar het lichaam liep. Ze vertelde hem dat ze het zou proberen en na een korte twijfel pakte ze het nekvel onder het water vast. Ze trok het lijf mee, maar verloor bijna haar evenwicht. Lynxfang wou al gaan helpen, toch leek het haar weer te lukken. Hij keek naar Seahawk's lichaam, dat moest naar de oever aan hun kant toe. Een nieuwe gedaante verscheen in zijn ooghoek en hij keek op om Coyotespirit te zien. De poes keek geschokt naar het tafereel, de woorden uitsprekend die iedereen zich waarschijnlijk afvroeg. Lynxfang wou haar antwoorden, maar de jongste Thunderclan apprentice was hem voor. Ze sprak de naam die ze moordenaar had gegeven. ''Smokedust is waarschijnlijk ook vermoord door deze Anjermoordenaar, bij haar waren ook de bloem en het teken''zei Lynxfang, denkend aan hoe hij de poes gevonden had. Ze was gestorven door een andere manier, maar alles wees erop dat het dezelfde dader geweest was.


The cresent moon strikes again Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
The cresent moon strikes again I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
The cresent moon strikes again NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimeza 13 jun 2020 - 17:32


Shrimppaw had ongeduldig gewacht toen Coyotespirit was vertrokken. Ze wilde natuurlijk de oefening goed doen en vals spelen, daar deed ze niet aan. Maar omdat ze niks te doen had was het super saai om te wachten. Ze wilde ook niet even iets snel gaan doen, want stel je voor ze vergat de tijd. Dan was het al helemaal mislukt. Maar gelukkig was het eindelijk zover, ze mocht vertrekken. Shrimp ging eerst de richting uit naar waar Coyote was vertrokken, maar al snel maakte ze goed gebruik van haar neus. Ze liep met een open bekje door het territorium.

Plots rook ze nog iets anders. Iets wat ze eerst niet zo goed kon plaatsen. Toen ze besefte wat het was gingen haar haren regelrecht omhoog. Ze snuffelde nog wat goed en rook dat haar mentor richting de geur ging. Shrimppaw slikte maar volgde het geurspoor. Ze was opgelucht toen ze haar mentor levend en wel zag. Daarna zag ze de andere katten. Lynxfang, twee ThunderClanners en.. En twee lijken. Voorzichtig kwam ze dichterbij. 'C-Coyotespirit?' mauwde ze zachtjes. Wat was hier gebeurd?


if you see someone without a smile, give them one of yours
The cresent moon strikes again 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
The cresent moon strikes again Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimezo 14 jun 2020 - 21:18


Het duurde heel lang voordat Coyotespirit uit haar trance was, en haar blik kon wegtrekken van de twee dode katten. Met een vragende blik keek ze de Thunderclanapprentice aan die haar vraag beantwoordde. Dus, het was een seriemoordenaar, die hiervoor al Smokedust had omgebracht. En nu Seahawk en een Thunderclan poes... het was bizar. "D-de anjer... moordenaar? Heet ie nu zo?" vroeg ze met een hogere stem dan normaal. Ze kon het gewoon niet. Ze moest gewoon denken aan wat Warhound had gedaan met Ashlily, en onwillekeurig vroeg ze zich af of dat een begin was van een nieuwe hobby van haar goede vriend. Ze slikte nerveus waarna ze haar kop draaide naar haar apprentice die er net bij was gekomen. "Shrimppaw, ik wil dat jij zo snel als je kan weer terug keert naar het kamp en aan Pantherstar en Crystalshell uitlegt dat er weer een moord is gepleegd, dit keer niet alleen een Riverclanwarrior maar ook een Thunderclanwarrior." miauwde ze met een lichtelijk overslaande stem. Het was duidelijk dat ze gestrest was door deze situatie. "Oh, en geef de moordenaar maar de naam 'anjermoordenaar'. Ga. Nu." Ze hoopte dat Shrimppaw het dringende in deze situatie zag, en dat ze zo snel ze kon naar het kamp zou rennen. Hierna richtte ze zich op de twee apprentices van Thunderclan, die hoogstwaarschijnlijk rond de leeftijd van Shrimppaw zaten (aka jong). "Lukt het jullie twee om... haar mee te nemen?" Coyotespirit gebaarde vaagjes richting het lijk van de Thunderclanner, waarna ze even vluchtig naar Lynxfang keek. "Anders zou ik jullie kunnen helpen haar naar jullie kamp te dragen, dan zou ik misschien ook meteen over deze situatie kunnen overleggen met Thornstar en Rousebell." vervolgde ze met een lichte aarzeling in haar stem. Coyotespirit wist natuurlijk niet zeker of dat gewaardeerd zou worden, maar eigenlijk wilde ze wel dolgraag mee om te overleggen, want deze situatie was heel bijzonder, en nogal angstaanjagend.


The cresent moon strikes again Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrose
Member
The cresent moon strikes again DPKsfdL
Bunny
145
Actief
Ashes to ashes,
dust to dust

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Dustrose
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimezo 14 jun 2020 - 21:31


Lionpaw viste het lichaam van hun clangenoot uit het water terwijl de Riverclan warrior mauwde dat er nog al een moord gepleegd was met deze herkenningstekenen. Bij hen ook al twee? Hoeveel slachtoffers had de anjermoordenaar al gemaakt? Dustpaw slikte nerveus, maar kon haar blik nog steeds niet weg richten. Ze knikte lichtjes toen de Riverclan medicine cat hen aansprak, om te helpen Coralwater terug te dragen naar het camp. "J..Ja, kom maar mee..", mompelde de jonge kattin, waarna ze eindelijk haar blauwe ogen oprichtte. Nu pas merkte ze dat haar zicht redelijk wazig werd en dat ze eigenlijk wat stond te trillen op haar poten; maar ze liep naar voren en begon Coralwater op te heisen. Lionpaw en misschien de Riverclan medicine cat zouden zo wel helpen, en dan zouden ze ook dit lichaam naar het camp brengen. Weer een slachtoffer bij. De anjermoordenaar maakte veel slachtoffers.


The cresent moon strikes again 3nEtKM
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
The cresent moon strikes again N8yMMF1g_o
Julia
1286
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimema 15 jun 2020 - 11:16

Ze had net een patrouille gelopen, die eigenlijk prima was gegaan. Geen gekke dingen. Ze had Liopaw en Frostpaw vrijaf gegeven, dus besloot ze zelf wat te gaan jagen. Het was alleen geen prooigeur die ze oppikte maar de geur van Lionpaw en Dustpaw. Die waren vast samen er op uit. Het was niet haar bedoeling om hun geurspoor te volgen, ze mochten samen jagen, daar had ze niks op tegen. Totdat iets haar trikkerde. De geur van angst leek zich te mengen in die van hun. Gealarmeerd stopte ze met lopen. Toen draaide ze toch bij en begon hun spoor te volgen richting de rivier. Daar aangekomen zag ze nog net hoe Lionpaw het lichaam van Coralwater uit het water trok. Ze keek naar Lynxfang, Coyotespirit en Shrimppaw en daarna naar de twee ThunderClan apprentices. “Wat is hier aan de poot?” Er klonk argwaan in haar stem. Wat was hier in StarClan’s naam gebeurd…


The cresent moon strikes again BK21THfe_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
The cresent moon strikes again NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimema 15 jun 2020 - 11:56


Coyotespirit draaide naar haar toe en beval haar meteen om weer terug naar het kamp te gaan. Ze moest alarm slaan, of naja, vertellen dat de.. Anjermoordenaar weer bezig is geweest. Na een laatste blik op de twee dode katten slikte Shrimppaw nerveus en knikte. 'O-Oké,' mauwde ze gehaast. Ze zag nog net hoe er nog een poes bij hen voegde, maar daar had ze nu geen tijd voor. Shrimp draaide om en rende zo snel als ze kon terug naar het kamp.

eventjes tussendoor :p


if you see someone without a smile, give them one of yours
The cresent moon strikes again 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
The cresent moon strikes again 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimema 15 jun 2020 - 12:20

Een volgende kwam bij het tafereel, ditmaal was het Shrimppaw, Coyotespirit's Apprentice. Lynxfang keek naar de mentor en Apprentice als ze met elkaar spraken. Shrimppaw kreeg de opdracht vlug naar het kamp terug te keren en ze te waarschuwen. "Ik kom zo vlug mogelijk met Seahawk's lichaam"voegde Lynxfang eraan toe. Daarna vroeg Coyotespirit of de twee Thunderclanners hun gestorven Warrior konden meenemen. De grijze poes antwoordde en Lynxfang wist dat hij zelf hun Warrior mee zou nemen, maar dat gaf niet. Hij besloot om Seahawk's lichaam uit het water te halen, maar een nieuwe kat weerhield hem ervan. Ditmaal was het de Deputy van Thunderclan, Eveningglow. "Eveningglow"Lynxfang knikte en keek even naar Coyotespirit. "Beide katten zijn vermoord door een onbekende moordenaar, deze heeft volgens mij bij ons allebei al eerder toegeslagen"sprak hij, hoe de twee Apprentices hadden gereageerd gaf hem het gevoel dat het ook voor hun niet de eerste keer was."Er is een nieuwe dreiging onder de clans"



The cresent moon strikes again Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
The cresent moon strikes again I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
The cresent moon strikes again Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: The cresent moon strikes again   The cresent moon strikes again Icon_minitimema 15 jun 2020 - 16:40

Alles gebeurde in een waas. Lionpaw baande zich vermoeiend een weg uit het water, met Coralwater als haar last. Eenmaal op het droge liet ze de poes los, zichzelf in het zand laten vallende. Haar oortjes schoten pas terug overeind toen ze een bekende stem hoorde. Een gevoel van zekerheid borrelde in haar op, een gevoel van veiligheid. Haar kopje draaide zich om en haar ogen vonden die van Eveningglow. "Coralwater is dood... Op een andere manier maar dezelfde kenmerken als Daylight.." vertelde ze haar mentor. Maar nog voordat ze verder kon gaan, nam Lynxfang het woord. Voor een tel vernauwde haar ogen zich. Zij was hier aan het woord. Wat moeide de Riverclan kater zich met Thunderclan zaken? Echter vertelde de kater dat hun ook al last hebben gehad met de moordenaar, wat dus toch nog handige informatie was. Onwetend en toch een beetje bang keek ze naar haar mentor. Was het erg? Was het toevallig dat zij en Dustpaw de twee lijken hadden gevonden? Wat betekende dit toch allemaal.... Lionpaw ondedrukte haar gevoelens en haalde even diep adem. Ze mocht niet paniekeren, ze moest kalm blijven. Opnieuw nam ze Coralwater's nekvel vast en trok ze haar dichter naar haar mentor toe. Eenmaal hier aangekomen, hielt ze weer halt. Wat zou Eveningglow er van vinden?


The cresent moon strikes again DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The cresent moon strikes again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: