first time, need tips



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 first time, need tips

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldenshadow
Member
first time, need tips DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: first time, need tips   first time, need tips Icon_minitimedi 3 jan 2012 - 14:25

ff een postje zodat ik zeker weet dat ik aan het RPG'en kan.

Langzaam liep goldenpaw langs de rivier heen, met een ondeugende blik in haar ogen keek ze om zich heen. Niemand te bekennen. Goldenpaw liep zachtjes verder, op zoek naar iets te eten. Haar blik viel op de vissen die in de rivier zwommen. likkebaardend liep ze verder, kijkend naar een goed plekje om te kunnen vissen. Na een paar meter zag ze een inham liggen. Weer keek ze om zich heen om te kijken of niemand haar volgde. Ze liep de inham in en keek naar de dikke grote vissen die rondzwommen. Ze stapte het water in, zo zachtjes mogelijk om de vissen niet aan het schrikken te maken. Sommige vissen zwommen snel weg, maar andere bleven in de inham zwemmen. Haar staart zwiepte langzaam heen en weer, haar spieren spanden zich aan om op de grote dikke tonijn af te springen die vlak voor haar zwom. Ze zette zich af vloog even door de lucht heen, om vervolgens met een grote plons in het water te belanden, haar klauwen groeven zich in de grond. Verbaasd keek ze om zich heen, waar was de vis gebleven? Grommend van frustratie sloeg ze in het water, maar daardoor werd ze nog natter dan ze al was. Ze kwam boos het water uit en schudde zich uit, haar vacht droop aan alle kanten. Achter zich hoorde ze gespetter, ze keek om en zag de vis uitdagend naar haar kijken. Grommend sprong ze weer in het water, helaas op de verkeerde plek, de grond onder haar schoof weg, en goldenpaw verdween onder water. Proestend kwam ze weer boven water, ze zwom terug naar de kant en klom vermoeit weer op de kant. Ze was pas half op de kant toen ze voor zich 2 poten zag staan, langzaam keek ze omhoog en keek recht in het gezicht van een kater.


Tips zijn erg welkom ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
first time, need tips 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: first time, need tips   first time, need tips Icon_minitimedi 3 jan 2012 - 14:36

Is het je eerste keer dat je RpG't? Want dit is echt ontzettend goed.
Ik heb er niets op aan te merken eigenlijk, misschien wat met de weersomstandigheid en op leestekens letten zoals hoofdletters voor namen. Maar dat verbeter je ook al uit jezelf, erg knap.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
first time, need tips DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: first time, need tips   first time, need tips Icon_minitimedi 3 jan 2012 - 15:05

Euhm... Zelfde situatie als spotkit: We kunnen wel RPG'en maar we zijn gewend met topics dat je meestal max. 3 regels schrijft, En veel minder omschrijft....


first time, need tips 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
first time, need tips Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first time, need tips
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: