Ma belle enfant



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ma belle enfant

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
Ma belle enfant Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Ma belle enfant   Ma belle enfant Icon_minitimema 22 jun 2020 - 21:07


Ma belle enfant Daqc6c6-b5660ab3-73e9-4ef5-940d-3cbce936e299.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNDc4NTNlZmUtODM1My00MzBiLTgzNWUtMzMzYzAzYjgyNWYwXC9kYXFjNmM2LWI1NjYwYWIzLTczZTktNGVmNS05NDBkLTNjYmNlOTM2ZTI5OS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


De open hemel die straalt met honderden sterren, toch.. daar zo in de lucht met al die andere prachtige sterren is er eentje die helderde schitter dan welke andere ook.

Kijk hoe hij dan de lucht verlicht, ma belle enfant. Zo ver boven mij, maar ik weet dat zijn hart en ziel bij mij is, ik mis je, ik hou van je mijn kind.

Mijn kleintje, je bent nu prins van de nacht, zo stil en ver maar zo dichtbij en duidelijk; mama is hier en jij bent daar en toch zijn we bij elkaar. Moederliefde vind altijd een weg, hoewel jij de lucht nu verlicht, jij daar en ik hier, ik weet dat je er bent.

Oh ik mis je zo mijn belle zoontje, kon ik je nou nog maar vasthouden, dan kon ik nog een laatste keer zeggen dat ik van je hou.



Ma belle enfant Daqc6c6-b5660ab3-73e9-4ef5-940d-3cbce936e299.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNDc4NTNlZmUtODM1My00MzBiLTgzNWUtMzMzYzAzYjgyNWYwXC9kYXFjNmM2LWI1NjYwYWIzLTczZTktNGVmNS05NDBkLTNjYmNlOTM2ZTI5OS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Ma belle enfant Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Ma belle enfant E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Ma belle enfant   Ma belle enfant Icon_minitimewo 24 jun 2020 - 22:16

Ze had Shatteredice niet weg zien gaan, maar toen Crystalshell in de avond het medicine cat den had bezocht was de flamepoint nergens te bekennen geweest. Hoewel ze wel wist dat de ander een volwassen kattin was, gaf Crystalshell iets te veel om haar om het maar te laten gaan. Ze voelde zich verantwoordelijk voor de veiligheid van haar vriendin. Als haar iets zou overkomen zou ze het zichzelf nooit kunnen vergeven. En dus was Crystalshell in de warme Leafgreen avond het kamp uitgeglipt en op zoek gegaan naar Shatteredice. Dat bleek niet al te moeilijk: Haar geur was nog niet volledig Riverclan dus ze stak er nogal uit. Rustig liep de deputy in de richting van het kleine meer dat Riverclan geschonken was. "Shatteredice?" Klonk haar stem terwijl ze naast de eenogige poes ging zitten. Ze hoopte maar dat ze geen waardevolle stilte had doorbroken. "Waar denk je aan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Ma belle enfant Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Ma belle enfant   Ma belle enfant Icon_minitimedi 8 sep 2020 - 19:17


Ma belle enfant Daqc6c6-b5660ab3-73e9-4ef5-940d-3cbce936e299.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNDc4NTNlZmUtODM1My00MzBiLTgzNWUtMzMzYzAzYjgyNWYwXC9kYXFjNmM2LWI1NjYwYWIzLTczZTktNGVmNS05NDBkLTNjYmNlOTM2ZTI5OS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Als de duisternis die deze nacht bracht voelde haar hart net zo donker van binnen. Toch, ondanks haar pijn haar zo zwart maakte leek het vandaag toch beter te gaan. De sterren die nu zo schenen, schenen ze door haar lichaam heen om haar hart weer te zuiveren met licht. Een trillende zucht gleed even van haar lippen af voor ze haar kopje liet wegkijken van de hemel en een klein traantje vanaf haar wang het water in liet druppelen. De wind blies lichtjes onder haar kin waardoor ze haar kop weer ophief en daardoor in twee ogen keek. "Shatteredice?" Het was Crystalshell, die haar blijkbaar was komen zoeken en nu plaats naast haar nam. Ze gaf geen antwoord, keek enkel naar haar toen haar lichaam naast de hare plaatsnam. "Waar denk je aan?" Haar blauwe oog week af van de she-cat toen ze weer naar de hemel keek. Naar die ene felle ster keek.. ''M'n zoontje,'' Sprak ze na enkele seconde, haar oog vasthoudend aan de extra schitterende ster in de lucht. ''Zie je hem Crystalshell?'' Haar stem was zacht. ''Kijk dan hoe hij de lucht verlicht..''


Ma belle enfant Daqc6c6-b5660ab3-73e9-4ef5-940d-3cbce936e299.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNDc4NTNlZmUtODM1My00MzBiLTgzNWUtMzMzYzAzYjgyNWYwXC9kYXFjNmM2LWI1NjYwYWIzLTczZTktNGVmNS05NDBkLTNjYmNlOTM2ZTI5OS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Ma belle enfant Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Ma belle enfant E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Ma belle enfant   Ma belle enfant Icon_minitimezo 13 sep 2020 - 21:28


Shatteredice keek enkel op, sprak niet en leek ook niet van plan iets te zeggen. Ook goed zo, als ze genoegen nam met Crystalshell's aanwezigheid had die daar helemaal geen probleem mee. Maar toen ze haar tweede vraag stelde werd de stilte toch verbroken. Opnieuw voelde ze het hartverscheurende verlangen om de kattin gerust te stellen, om te zeggen dat het goed zou komen. Allemaal leugens, maar zo aanlokkelijk. De deputy keek mee omhoog en hoewel ze niet wist welke ster Shatteredice bekeek, begreep ze het idee. "Ja, ik zie hem.. Hij is daar, hij is veilig." Haar stem was net zo zacht als die van haar vriendin. Starclan-zij-dank had ze nooit een kitten verloren, maar ze wist hoe het was om omhoog te staren en je af te vragen of er op je neer gekeken werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Ma belle enfant Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Ma belle enfant   Ma belle enfant Icon_minitimedi 22 sep 2020 - 17:47


Ma belle enfant Daqc6c6-b5660ab3-73e9-4ef5-940d-3cbce936e299.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNDc4NTNlZmUtODM1My00MzBiLTgzNWUtMzMzYzAzYjgyNWYwXC9kYXFjNmM2LWI1NjYwYWIzLTczZTktNGVmNS05NDBkLTNjYmNlOTM2ZTI5OS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Het was misschien niet slim, het was misschien niet veilig.. maar ze vertrouwde de grijze she-cat die naast haar was gaan zitten blindelings. Zo was het ook begonnen met Daintywhiff.. ze was toen ook naïef geweest en zag ze rode vlaggen niet. En toch, toch na alles wat er gebeurd was met het haar.. was er nog steeds een gevoel van vertrouwen. Ze vertrouwde Crystalshell, vertrouwde haar nieuwe vriendin. Ze voelde zich veilig met haar en zo durfde ze haarzelf ook te uitten. Bij haar hoefde ze even niet sterk te zijn. Een kleine trillende zucht glipte over haar lippen en ze staarde weer naar boven. Haar volgende woorden waren zacht maar bezatte zoveel diepte. Ze was een moeder met een verloren kind, een ongelofelijk pijnlijk gevoel.  Crystalshell keek met haar mee en haar woorden geruststelde de rouwende queen. "Ja, ik zie hem.. Hij is daar, hij is veilig." De flame-point draaide haar kopje zachtjes naar de deputy, haar kort aankijkend in de ogen om daarna voorzichtig haar kopje op haar schouder te leggen. Hopelijk vond de ander het niet vervelend, ze had daar niet eens bij stil gestaan. Nee, ze had het gedaan om beschermd te voelen, om ook eventjes de veiligheid te hebben zoals haar zoontje. De sterren waren met hem en hij met hen.

Ma belle enfant Daqc6c6-b5660ab3-73e9-4ef5-940d-3cbce936e299.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNDc4NTNlZmUtODM1My00MzBiLTgzNWUtMzMzYzAzYjgyNWYwXC9kYXFjNmM2LWI1NjYwYWIzLTczZTktNGVmNS05NDBkLTNjYmNlOTM2ZTI5OS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ


Ma belle enfant Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ma belle enfant
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Lily Pool-
Ga naar: