Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 17:01

Ik maak dit omdat ik nog niet ben geaccepteerd in eender welke clan, en dus gebruik ik een oefentopicje. Tips geven mag, maar eigenlijk is meer het RPG werk hier de bedoeling.

Nog nagenietend van een heerlijk konijnenjong, liep Splinterclaw door het bos. Hij had eigenlijk geen idee waarheen, maar dat maakte niet uit. Deze dag was volmaakt geweest. Het werd al avond, maar als afsluiter van deze mooie dag wou hij graag nog iets vangen. Hij dacht niet dat dat echt zou lukken, hij was iets te loompjes vandaag, maar hij verveelde zich. Na een paar minutjes al rook hij een rat, en toen hij opkeek zag hij hem zitten. Het was een joekel van een beest. De adrenaline gierde door zijn lijf. Van die slome kat van enkele seconden geleden was geen snorhaar meer over. Hij nam niet de moeite om dichterbij te sluipen, en stormde op het beestje af. Blijkbaar had een andere kat dat ook zo gepland, want toen hij rende zag hij een andere kat op hetzelfde dier afstormen. Hij besefte niet wat er gebeurde, en botste tegen de andere kat op. Het enige wat hij toen zag was dat de rat ervandoor glipte, en toen viel hij op de grond.

Bouw maar voort Wink


Laatst aangepast door SplinterClaw op do 5 jan 2012 - 18:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 15:17

Jaykit was inmiddels al heel groot geworden terwijl hij nog een kitten was hij was ongeveer even groot als een volwassen kat. Jaykit volgde een geurspoor van een rat, een dikke rat. Toen zag hij de rat, maar de kat zag hij niet. Hij botste tegen de kat aan. Jaykit had al gezien in het kamp dat hij dan gelijk moest aanvallen. zo gezegd zo gedaan hij gooide de kater op de grond en zei'' Wie ben jij en wat doe jij hier?'' Jaykit was pas als hij wist dat hij niet vijandig was van plan om zijn naam, rang en leeftijd te vertellen. ''Nou? vertel op!'' zei Jaykit halfblazend. ''Van welke clan kom je vertel!'' Het lijkt net een spelletje zei Jaykit in zichzelf.


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
143

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 16:27

-Mag ik tipjes geven? (aa)
Splinterclaw, ik denk dat het duidelijker zou zijn als je sommige dingen wat meer beschrijft in je post. Voorbeeld: Na een paar minutjes al rook hij een rat, en toen hij opkeek zag hij hem zitten. Het was een joekel van een beest. Is goed, maar hoe ziet de rat er verder uit? Ruikt hij lekker of juist heel vies? Waar komt de geur vandaan? etc. Kleine details die je post nog beter kunnen maken (:-


In sluihouding liep hij een eind achter de bruingestreepte kater aan. Hij hield hem nu al een tijdje in de gaten en was hem vanaf het Thunderclan kamp blijven volgen tot op deze plek, verscholen tussen de dichte schaduwen van het bos.
Een luid gegrom van haat en afschuw rees op in zijn borst toen hij de kater achter een rat aan zag hollen en hem tenslotte ook ving. Verontwaardigd volgde hij iedere stap, iedere actie van de kat die hem steeds meer en meer begon te irriteren. Wat deed de indringer hier? Waar kwam hij vandaan? En vooral, waarom joeg hij op onbekend terrein?
Terwijl zijn nagels bloeddorstig de grond kneedden, besloot hij vastberaden te blijven waar hij was en niet meteen achter de kater aan te gaan. Hij zou wachten tot hij deze kant op kwam en hem gevangen nemen, en de warriors zouden hem als een uiterst dappere apprentice zien. Terwijl die gedachte zich in zijn hoofd afspeelde, doemde een kitten vanaf de rand van de bomen voor de vreemdeling op. Hij snakte naar adem terwijl hij de kitten razend naar hem toe zag lopen. Wat deed een kitten zo ver weg van het kamp? En toch sprak hij dapper en zonder vrees. "Wie ben jij en wat doe je hier? Nou? Vertel op! Van welke clan kom je, vertel!"
Hij wist dat het nu het moment was om ook in te grijpen, dus veerde hij op vanaf zijn schuilplaats en liep op het tweetal af. Zijn langharige rode vacht vlamde in de zon en zijn gouden ogen schoten vuur. "Dat wil ik ook wel eens weten," siste hij vol ergernis terwijl hij de vreemde kat kwaad aankeek, waarna hij de blik van de kitten naast hem ontmoette. "Goed gedaan," fluisterde hij prijzend, "maar het is gevaarlijk om buiten het kamp te gaan." Hij zweeg en zijn blik zoefde weer bliksemsnel naar de vreemde kat. Zijn geduld raakte langzamerhand op.


Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Lionpawdef3
Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 16:43

Jaykit was zo bezig met de indringer dat hij niet zag dat Lionpaw er was "Dat wil ik ook wel eens weten'' Siste Lionpaw. Jaykit schrok. "Goed gedaan," zei Lionpaw prijzend tegen Jaykit en Jaykit voelde zich trots. Maar ja er komt een maar. "maar het is gevaarlijk om buiten het kamp te gaan." Jaykit begon zich te schamen. ''Weet ik Lionpaw alleen ik hoorde dat de clan prooi nodig had en ik wou dus wat gaan jagen.. En het duurt nog Zó lang voordat ik appretice mag worden zoals jij en Marvelpaw.... Nog 2 manen dat duurt veelste lang voor mij.. Verveelde jij je dan niet?'' Maar toen keek hij naar de indringer. en hij fluisterde tegen Lionpaw '' Hij weet vast niet dat ik een kitten ben en wat gaan we met hem doen?'' Jaykit keek naar de kater. Hij zag er bang en onschuldig uit maar toch wel fors en zei zonder dat hij erbij nadacht ''Hij zou goed zijn voor de Thunderclan'' Jaykits ogen stonden vol met moed.


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:30

OOC: Sorry dat ik wat weinig beschrijf, ik ben dat nog niet zo goed gewend... Ik moet nog oefenen hé Wink

Splinterclaw had dit alles toegezien, maar hij was het zo wel beu. Hij sprong met een snelle boog recht en gooide Jaykit van zich af. Blazend naar de andere twee katten liep hij traag naar achter...
Toen hij pas goed zag hoe groot de andere katten waren, hoewel hij zeker wist dat het leerlingen waren, trilden zijn snorharen van angst. Hij had hier ook nooit moeten komen, maar hij trok zich die dag van niet veel aan. Dat had hij beter wel gedaan... De kleinste van stuk rook wat schrillig, en hij dacht dat het waarschijnlijk nog een kitten was. Ontdanks dat hij net was overmeesterd door een stomme kleine clankat, gaf hem dat wat moed. Hij stormde op Jaykit af en gaf een felle knauw, die miste. Splinterclaw schoof naar achter en gleed op zijn poten door het gras. Hij besefte niet dat hij zichzelf in de val lokte, in een u-vormige struik, waar hij onmogelijk door kon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:46

Jaykit sprong opzij toen de indringer uithaalde. ''Lionpaw! hij gaat de u-vorm Struik in!'' Jaykit rende achterhem aan en ging in de opening van de u - vormige struik staan. ''Nu hebben we je! Waarom rende je weg?'' Zei Jaykit zacht hij kwam langzaam naar de indringer toe. Jaykit wist dat Lionpaw hem ging proberen tegen te houden maar dat boeide hem niet. '' Vreemdeling? Kan ik rustig bij je komen om vragen te stellen of vind je dat niet goed? Ik zal niet aanvallen ik zweer het op de Starclan. Alleen als jij aanvalt moet ik me verdedigen en Lionpaw blijft daar staan.'' Jaykit kwam steeds een stukje dichterbij. ''Ik doe niks echt niet! Ik hoef maar een paar dingen te weten. Wie ben je? dat heb je nog steeds niet vertelt. Waar woon je? Waarom ben je hier? Wie of Wat heeft je hier gebracht?'' Jaykit wachtte rustig af op de antwoorden van de vreemdeling.


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:55

"Ik doe niks echt niet! Ik hoef maar een paar dingen te weten. Wie ben je? dat heb je nog steeds niet vertelt. Waar woon je? Waarom ben je hier? Wie of Wat heeft je hier gebracht?'' Vroeg de jongste en kleinst gebouwde van de twee katten voor hem.
Splinterclaw gaf een nerveus zwiepje met zijn staart, en keek met enige bewondering in zijn blik naar de kleine kater voor hem. Hij kwam hem bekend voor, maar bleef vol wantrouwen. Splinterclaw was echter geen domme kat en wist dat hij misschien wel een kans kon maken tegen een leerling en een kitten, zeker na dat konijn van daarnet, maar hij wist dat waar 2 katten zijn, meer katten zijn... Na enig aarzelen kwam hij even naar voren, en besnuffelde het jonge katje voor hem. Splinterclaw was angstig, maar de boslucht gaf hem kracht. "Ik ben splinterclaw" Sprak hij. Metteen daarna voegde hij daar angstig aan toe: "Zijn er meer katten van jullie Clan in de buurt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 19:02

Eindelijk sprak de kat nadat hij even aan Jaykit rook: "Ik ben splinterclaw" Zei hij en hij leek angstig want hij zei daar direct achter "Zijn er meer katten van jullie Clan in de buurt?". ''Nee Splinterclaw niet wat ik weet in iedergeval. Ik mag hier ook niet zijn omdat ik een kitten ben maar ja. Ik ben Jaykit en dat is Lionpaw. Wat doe je hier? Als we weten dat je niet vijandig bent kunnen we je meenemen naar Bluestar en als zij jou goedkeurt mag je misschien in de clan... Je kan alles tegen me zeggen.. Ik ben ook een buitenstaander'' fluisterde Jaykit in Splinterclaws oor '' Ik ben in een andere clan geboren welke clan weet ik niet.'' Jaykit zuchtte '' Maar we hebben het nu over jou. Waar kom je vandaan?''


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 19:11

Die berustende klank van Jaykit vertrouwde Splinterclaw niet. Hij dacht niet dat ook maar enige Clankat zo aardig kon doen tegen een buitenstaander, en dan nog wel in hun territorium... Toen Jaykit naar voren kwam en hem iets wou influisteren, dook hij naar achter. Maar die kleine kitten had iets hypnotiserend. Onwillekeurig mocht hij hem wel... Maar Splinterclaw vermande zich. Hij was alleen nu. Hij wist zeker dat niemand hem wou helpen. Dit was vast een valstrik ofzo.. In een boogje, nog steeds naar Jakit kijkend, kroop hij de struik uit.. maar hij botste per ongeluk tegen de grotere kat aan. Die Lionpaw. Die was hij helemaal vergeten! Van pure schrik sprong hij wel een meter de hoogte in, en lande op zijn rug op de grond, hij hoorde een takje kraken onder hem, en hij zag de kleine Jaykit voor hem... (iets doen, kies jij maar Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 19:23

''Splinterclaw! Wat doe jij nou!'' Jaykit liep naar Splinterclaw toen en gaf hem een por met zijn poot. ''Splinterclaw wat ik net wou vertellen was dat ik ook een buitenstaander ben. Ik....ik..... Ik ben in een andere clan geboren ok!? Ik heb nooit een vader of moederfiguur gehad ik heb alleen Marvelpaw mijn pleeg zusje & Colorkit mijn vriendin en Bravekit en Lionpaw maar voor de rest Niets!'' Jaykit ging liggen en huilde eigenlijk voelde hij zich bij Splinterclaw thuis. Hij voelde als een vader. Hij stond op en zei '' Ik vertrouwde je dat je bleef liggen maar je sloop weg. Net zoals mijn vader waarschijnlijk die me hier bracht en nooit meer naar me omkeek. Ik wou dat jij niet zo was ik vertrouwde je Splinterclaw! maar je sloop weg. Splinterclaw je hebt nog een kans dat als je gewoon rustig blijft zitten daar dat je bij ons in de Thunderclan kan komen ze hebben mij tenslotte ook in de clan opgenomen.....


(Flut XD)


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 19:28

Splinterclaw werd overmand door schuldgevoel, terwijl hij dit kleine hoopje ellende zag liggen... hij sprong recht en kroop naar hem toe, en begon rustig zijn oren te likken. Hij had erg veel medelijden, maar hij wist niet goed wat te doen. Zachtjes drukte de kater zijn neus in de kitten zijn vacht, en hij probeerde troostende woordjes te fluisteren. Hé, stil nou maar.. ik.. ik bedoelde het niet zó.. Zijn gezond verstand vertelde hem dat hij op zijn hoede moest zijn, maar hij was een beetje overdonderd door het plotse emotieveranderen bij de kitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 19:37

Jaykit werd steeds rustiger door de lieve woorden van Splinterclaw. ''Ik voel dat je nog angstig bent... Waarom?'' Jaykit keek even naar Lionpaw ''Lionpaw gaat het?'' Terwijl Jaykit dat zei zeiden Jaykits ogen naar Lionpaw dat hij op de wacht moest staan voor de andere katten. ''Splinterclaw? Waar kom je vandaan?'' Zei Jaykit nu met een meer Kitten stemmetje ''Je kan me vertrouwen echt waar! Ik zweer het op mijn kitten hartje.'' Zei hij giechelend. Jaykit was nu meer aan het lachen en Jaykit hoopt dat Splinterclaw er ook om moest gaan lachen.


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 19:47

''Splinterclaw? Waar kom je vandaan?'' Zei Jaykit. Maar hij sprong terug recht. Hij had maar al te goed gezien hoe die kleine kat een teken gaf aan Lionpaw. "Dit is een valstrik he? Ik zag heus wel dat je een teken gaf aan je vriendje daar" Splinterclaw wees even met zijn staart naar Lionpaw. "Zie je nu wel? Zie je? niemand kan ik vertrouwen! De kater voelde even een steekje in zijn hart toen hij dat zei.. het was waar.. Maar splinterclaw was een nieuwsgierige kat en wat Jaykit hem had toegefluistert intrigeerde hem wel. Dat soort verleden had hij ook, al was het zeker dat zijn moeder uit de RiverClan kwam.. Waarom vertrouwde ik jou ook? En dat verhaaltje van jouw ouders is zeker ook verzonnen.. Opeens knakte er iets in hem. Hij kon het niet meer aan.. "Dood me dan! Dat willen jullie toch allemaal" En hij zakte in elkaar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 19:54

''Nee! Ik gaf een seintje dat hij moest uitkijken voor andere katten! Want over enkele ogenblikken komt er een pattrouille Daarom! En over mijn ouders dat is waar! Mijn moeder is gestorven bij de geboorte en mijn vader had me naar de Thunderclan gebracht! En Waarom zouden wij jou doden! Waarom zou ik jou doden! Ik voel me juist fijn bij jou!'' Floepte er opeens bij Jaykit uit. Jaykit rende naar Splinterclaw toe want Splinterclaw zakte in elkaar. zachtjes likte Jaykit zijn oren. ''Waarom zou de Thunderclan jou doden als je een prima lid zou zijn? En alles wat ik zei is waar ik ben hier heengebracht toen ik pas een week was.....'' Jaykit slikte weer even bij die gedachte.......


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:01

Splinterclaw kon wel huilen toen Jaykit dat zei. Hij snorde en wist dat hij niet loog, maar als het waar was over die patrouille.. "Wat maakt het uit." Snorde hij onbewust luidop. "Als de patrouille mij niet dood, kan ik toch nergens heen." En hij likte zacht Jaykit's poot. Hij bewonderde dit kleine katje, en stiekem vond Splinterclaw het fijn om daar te liggen, terwijl dat kleine moedige katje aan zijn oren likte.. Hij bedacht hoeveel problemen Jaykit zou hebben als er ook werkelijk een patrouille kwam, en dat schrok hem wakker. "Jaykit, jij mag niet in de problemen komen! Ren vlug terug naar het kamp! Als ze je hier zien, zal je straf niet mild zijn!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:06

''Nee Splinterclaw! Ik ga niet ik Blijf bij jou!'' Schreeuwde de grote kitten(Want kleine Kitten past niet XD)Boeio dat ze me pakken! Jij bent een soort familie voor me!.... Wacht! Jij kan ook met ons mee naar het kamp.... Bluestar heeft immers mij ook opgenomen en ze heeft wel eens gezegt dat ik een goede aanwinst ben voor de Thunderclan en ze respecteerd jou ook wel toch Lionpaw? Ze heeft al vele malen andere katten opgenomen dus jou zou ze ook accepteren. En de katten zijn heel aardig. Maar als je dat niet wilt blijf ik hier bij je en als we gesnapt worden jammer dan!'' Jaykits ogen stonden vol met moed en wilskracht.


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:12

Nu bewonderde Splinterclaw de jonge kitten pas echt. Maar hij wilde hem allesbehalve in de problemen brengen. "Oke, jonge krijger" Splinterclaw knipoogde even. "Ik ga mee naar het kamp, en jij mag de grote held spelen die een volwassen kat gevangen heeft genomen" Hierbij glimlachte hij voldaan. Eigenlijk wilde hij best wel mee. Als hij niet zou gaan, zou hij vroeg of laat toch sterven. "Op voorwaarde dat jij die rat terug voor me vangt" Splinterclaw zij dit als grapje, hij hoopte maar dat de kitten zou lachen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:23

''Hahaha! Waar is ie dan? mag nog niet jagen maar wou gewoon rennen achter een konijn. Maar Eekhoorns zijn het lekkerst. Lionpaw we gaan terug naar het kamp ga je mee? Ze liepen terug naar het Thunderclan kamp en vertelde tegen Splinterclaw hoe geweldig Jaykit Bluestar. Ook over Colorkit en Bravekit en nattuurlijk Marvelpaw zijn pleegzusje. De medicijn katten ook niet te vergeten en de Deputy Fireheart. Toen ze bij de kamp ingang waren riep Jaykit ''Bluestar? Bluestar?! Ik moet je spreken!''

(ik PB Bluestar wel dat ze even hier moet reageren Wink )


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:41

Splinterclaw ging een beetje onwennig het ThunderClan-Kamp binnen. ''Bluestar? Bluestar?! Ik moet je spreken!'' Riep Jaykit over de open plek. Splinter schrok zich een hoedje, de kater had hier nog nooit een voet binnengezet, en al deze vreemde katten en geuren lieten de kater een beetje duizelen. "Jaykit, misschien is dit toch niet zo'n goed idee.." Maar Splinterclaw wou geen zwakheid tonen en bleef trots staan, al wist hij zeker dat ze zijn angstgeur konden ruiken.. Na enkele ogenblikken keek hij het kamp eens goed rond. Het was goed georganiseerd, dat zag hij metteen al. En een beetje verder in een soort van kuil lag een stapel verse prooi. Nu besefte Splinterclaw pas dat hij best wel honger had, maar hij wist dat het beter was te blijven staan, want enkele katten keken al wantrouwig om..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.   Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:54

''Kom maar mee Splinterclaw, Het is echt niet erg hoor en het is een goed idee!'' Jaykit was veel te vrolijk om naar de andere katten te kijken. ''Bluestar? Bluestar?!. Hebben jullie Bluestar gezien? Bluestar!!! Waar bent u? Bluestar?! Ze zal zo wel komen hoor Splinterclaw.'' Jaykit voelde dat Splinterclaw zich niet op zijn gemak voelde. ''Gaat het wel Splinterclaw?'' Jaykit was nu heel bezorgd. Hij dacht wel bij zichzelf ''Hij was wel dood geweest kunnen zijn als de pattrouille hem had ontdekt.'' ''Bluestar ik moet je snel spreken!''.

(Nu NIET Reageren nu moet Bluestar Wink )


Sucks don't it?
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oefen RPG! Bouw gerust verder, tips mag ook.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: