1 - Warrior Cats



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 1

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
trueheart
Member
1 DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
trueheart
BerichtOnderwerp: 1   1 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 13:31

ik moet even oefenen hoor


Lolly's zijn giganticsch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
1 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: 1   1 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 13:49

Trueheart,
Het is niet de bedoeling dat je hier een postje gaat maken die geen inhoud heeft,
Om te kijken hoe het werkt. Je moet hier een echte post maken,
Zodat mensen je erop kunnen bekriticeren.
Gelieve hier nie op te reageren in dit topic,
Maar in de PB.
Mvg, Dotpaw


1 Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
trueheart
Member
1 DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
trueheart
BerichtOnderwerp: het jagen   1 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 14:37

srry dat snap ik hier komt ie:

Trueheart liep naar de ingang van het kamp en trippelde op haar gemak het kamp uit. Ze besloot te gaan jagen. Het was bladkaal en dus was er bijna nergens groen te bekennen . terwijl ze onderweg was luisterde ze ook of ze prooi hoorde maar de grijze poes hoorde niks, Het was dan ook bladkaal. Bij de grenz aan het rivierclan-teritorium aangekomen ging Trueheart naar de rivier om wat te drinken. Terwijl ze dronk ving Trueheart iets op met haar oren, Het gescharrel van een eekhoorn! Het water liep haar al in de mond met het vooruidzicht naar eekhoorn. Toen schudde ze haar kop en herhaalde in haar hoofd: 'Eerst de CLAN dan ik'. Ze zakte in sluiphouding en sloop heel voorzichtig zonder maar 1 geluidje te maken dichterbij. Spande toen haar spieren en sprong met enorme snelheid op de eekhoorn. Het diertje probeerde wanhopig nog weg te komen maar Trueheart was te sterk en doodde het diertje meteen. Trueheart was best blij met haar gevangen prooi en liep zelfverzekerd terug naar het kamp.

zo goed? ik ben er zelf heel tevreden over


Lolly's zijn giganticsch lekker!


Laatst aangepast door trueheart op wo 11 jan 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrise
Member
1 DPKsfdL
157

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Nightrise
BerichtOnderwerp: Re: 1   1 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 18:00

Wat tips ^^

1. Meer afwisslenen et : Trueheart, ze, de vrouwelijke krijger, de poes, enzv...
2. Beschrijf wat meer: hoe de omgeving eruit ziet, hoe de kat eruit ziet, hoe het geluid klinkt,...
3. Gebruik meer punten:

Toen schudde ze haar kop en herhaalde in haar hoofd: 'Eerst de CLAN dan ik' Toen zakte ze in sluiphouding en sloop heel voorzichtig zonder maar 1 geluidje te maken dichterbij, Spande toen haar spieren en sprong met enorme snelheid op de eekhoorn, Het diertje probeerde wanhopig nog weg te komen maar Trueheart was te sterk en doodde het diertje meteen.

dit was een zin en je kan op verschillende plaatsen punten i.p.v. komma's zetten:

Toen schudde ze haar kop en herhaalde in haar hoofd: 'Eerst de CLAN dan ik'. Toen zakte ze in sluiphouding en sloop heel voorzichtig zonder maar 1 geluidje te maken dichterbij. Spande toen haar spieren en sprong met enorme snelheid op de eekhoorn , Het diertje probeerde wanhopig nog weg te komen maar Trueheart was te sterk en doodde het diertje meteen.

4. en als je een komma zet hoeft daar geen hoofdletter achter ^^

ik hoop dat je er wat mee kunt



Thornpaw~Ravenpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit

Lollys zijn giganties lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
trueheart
Member
1 DPKsfdL
25

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
trueheart
BerichtOnderwerp: Re: 1   1 Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 20:38

tnx daar heb ik veel aan Smile


Lolly's zijn giganticsch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
1
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: