Age is just a word



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Age is just a word

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkmoon
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 5 jul 2020 - 22:27

Met haar stramme poten stapte ze langzaam richting de Medicine cat den. De oudere poes had er haar dagelijkse uitstap van gemaakt om haar gewrichten te ontlasten. Een goede massage deed haar wonderen en zorgde ervoor dat ze de volgende dag weer wat beter te been was. Nu was ze echter wat minder energiek. De slaap te pakken krijgen was de laatste nachten wat moeilijk. Ze glimlachte even naar Newtpaw die ze in de den als eerste tegenkwam. Hier was ze dan weer, net zoals gisteren en alle dagen daarvoor. Ze legde zich alvast in één van de nesten neer, wetende dat de jonge kat het anders toch aan haar zou vragen. "Ik ben er weer helemaal klaar voor," mauwde ze en geeuwde even. "Gisteren geraakte ik echt niet in slaap. Daar heb je toevallig geen wondermedicijn voor?" even legde de poes haar kop op haar voorpoten en hield ze haar ogen gericht op de medicine cat apprentice.

eerst Newtpaw


Age is just a word Fz87if

[spoiler="."]Age is just a word 2469njk
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Age is just a word Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 5 jul 2020 - 22:45


Het was een lange dag geweest, al had ze niet bizar veel gedaan. Haar nieuwe nest voelde nog steeds niet eigen genoeg en dus had ze een deel van de dag pogingen gedaan om dingen te zoeken en te bedenken om het meer van haar te maken, maar tot zo ver had ze nog niet erg veel succes. Alleen plukken mos achter haar oren. Toen ze wat geschuifel hoorde schoot haar kop omhoog en beantwoorde ze de glimlach van Darkmoon al snel. ”Hallo Darkmoon,” miauwde ze zacht maar vriendelijk. De poes was elke dag langsgekomen voor een massage. Iets wat Newtpaw haar maar al te graag gaf. Het was iets waarvan ze zeker wist dat ze het niet kon verpesten en ze aanwijzingen kon krijgen van de ander. ”Ik ben er weer helemaal klaar voor,” miauwde de oude kattin, duidelijk vermoeid. Snel schudde ze nog een plukje mos achter haar oortjes vandaan en strekte ze haar teentjes. ”Gisteren geraakte ik echt niet in slaap. Daar heb je toevallig geen wondermedicijn voor?” Een zacht giecheltje ontsnapte haar bekje en de flame point knikte. ”Ik denk dat we daar wel wat voor hebben, Darkmoon. Ik zal even kijken.” Het klonk bijna alsof ze zeker was van haar zaak. Alsof ze wist wat ze moest doen. Newtpaw liep naar de plek waar ze alle kruiden en dingetjes hadden opgeslagen en liet haar blauwe kijkers zoeken naar dat ene besje wat ze zocht. ”Gaat het verder wel goed met u?” Vroeg ze haar ondertussen.




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Darkmoon
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 5 jul 2020 - 22:55

De poes draaide haar kopje van de ene naar de andere kant om haar nek wat los te maken. Newtpaw was ondertussen op zoek tussen haar kruidenverzameling die, net zoals Acefray zijn verzameling, goed was aangevuld. ”Gaat het verder wel goed met u?” De poes knikte. "Naast de kleine gebreken van de ouderdom, gaat het wel redelijk." Haar snelheid werd minder en haar zicht ging lichtjes achteruit. Misschien dat ze binnenkort wel haar intrede zou doen bij de eldersden. Dan kon ze daar nog moons genieten van bediend te worden door apprentices. Daar kon ze wel mee leven.


Age is just a word Fz87if

[spoiler="."]Age is just a word 2469njk
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Age is just a word Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 5 jul 2020 - 23:03


Haar heldere kijkers gleden over alle plantjes en kruiden die er voor haar snuitje lagen, opzoek naar de maanzaadjes waar ze het er met Pepperpaw over gehad had. De andere flame point was op dat moment echter niet in de den en dus moest ze het zelf zoeken. Hoe moeilijk kon het zijn? Het waren ronde, zwarte zaadjes. "Naast de kleine gebreken van de ouderdom, gaat het wel redelijk." Terwijl de poes haar antwoord gaf op haar vraag deed Newt bijna een vreugdedansje toen ze de zaadjes gevonden had en nam ze mee naar de kattin. "Ik heb maanzaadjes voor u, daar kunt u op kauwen en dan zal ik u ondertussen masseren." Legde ze uit terwijl ze de -wat zij dacht- maanzaadjes voor haar neer legde. Nogmaals wiebelde ze met haar teentjes en wachtte ze geduldig af totdat de poes ze ingenomen had.




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Darkmoon
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 5 jul 2020 - 23:22

De jonge poes kwam niet veel later terug met een klein pakketje. "Ik heb maanzaadjes voor u, daar kunt u op kauwen en dan zal ik u ondertussen masseren." De oudere poes richtte zichzelf op en glimlachte dankbaar. "Super!"mauwde ze en boog naar voor om de zaadjes op te likken van het blad waar ze op lagen. Dat was weer een zorg minder. Ze legde zich iets gemakkelijk, ze was nu helemaal klaar voor de massage in haar poot gewrichten.


Age is just a word Fz87if

[spoiler="."]Age is just a word 2469njk
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Age is just a word Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 5 jul 2020 - 23:27


Stiekem was ze toch wel trots op zichzelf dat het haar gewoon gelukt was om de zaadjes te vinden zonder de hulp van de andere medicine cat apprentice, maar dat liet ze niet zien aan de ander. Straks zou ze haar nog in twijfel trekken en zo snel mogelijk de den uitrennen. "Super!" Met een zachte glimlach op haar snuit wachtte ze even totdat de poes de zaadjes ingenomen had en begon toen haar poten te masseren. "Vindt u het erg om oud te zijn?" De vraag was al uit haar bek ontsnapt voordat ze erover na kon denken en ze voelde hoe de puntjes van haar oren warm werden van schaamte. "Sorry, Darkmoon, zo bedoelde ik het niet..."




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Darkmoon
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 5 jul 2020 - 23:39

De poes gniffelde zachtjes bij de woorden van de jongere poes. "Sorry, Darkmoon, zo bedoelde ik het niet..." Ze schudde zachtjes haar kopje om aan te tonen dat het niet erg was. "Ik mag dan wel oud zijn, maar dat wil niet zeggen dat mijn levenslust weg is. Oud zijn heeft zo z'n voordelen." voegde ze er met een knipoogje aan. De poes had haar kopje naar de apprentice gericht en glimlachte nog even, waarna ze heel plots haar kop liet zakken. Een enorm pijn rees op in haar borst en als reactie zette ze haar klauwen in de ondergrond. Adem werd haar ontnomen en de frons op haar snoet maakte plaats voor een angstige blik. Dit leek voor haar een eeuwigheid te duren, maar duurde in feite niet enorm lang. Ze had geen tijd om even ene babbeltje te doen, om te praten tegen Newtpaw die naast haar zat. Haar ogen staarde in de verte, naar het licht dat dichter en dichterbij kwam. Licht werd het echter niet, het was de duisternis die overmande en zo snel als het gekomen was, was het weer weg. Het had het leven uit haar gezogen. Haar levenloze lichaam bleef achter in het nest in de medicine cat den, haar geest voegde zich bij Starclan. Sneller dan de bedoeling was geweest.


Age is just a word Fz87if

[spoiler="."]Age is just a word 2469njk
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Age is just a word Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 5 jul 2020 - 23:54


Gelukkig had de poes om haar vraag kunnen grinniken en ze merkte dat haar wangetjes al weer een stuk minder warm aanvoelde. "Ik mag dan wel oud zijn, maar dat wil niet zeggen dat mijn levenslust weg is. Oud zijn heeft zo z'n voordelen." Voorzichtig was Newtpaw ondertussen begonnen met het masseren van haar poot toen de kop van de kattin ineens haar kop liet zakken. "Darkmoon?" Miauwde ze zacht en haar pootjes waren van die van haar gegleden. "Gaat het?" Piepte ze en haar kop schoot van links naar rechts om ook maar iets te zoeken wat haar zou kunnen helpen nu. De angstige blik in haar ogen zou er eentje zijn die haar moons lang zou achtervolgen, net zoals hoe ze naar de grond klauwde alsof dat haar zou kunnen helpen. Alsof dat een houvast zou zijn. Maar beide wisten ze dat dat niet zou gebeuren. Newtpaw had de verkeerde bessen aan de kattin gegeven en nu zouden ze beide moeten boeten. Darkmoon omdat ze de jonge apprentice vertrouwde en Newtpaw omdat ze niet wilde zoeken naar Pepperpaw. Nogmaals sprak ze haar naam uit en duwde ze tegen haar schouder, maar haar lichaam lag stil en haar klauwen grepen niet meer naar de grond. Tranen welde op in haar ogen en biggelde over haar wangen. Waar ze net nog zo trots was dat ze zelf de juiste zaadjes gevonden had kon ze zichzelf nu wel voor haar kop slaan. 8 moons oud en nu al een moord op haar geweten. "Het spijt me zo" snikte ze. Ze had het nog nooit eerder gezien hoe een kat dood ging. Hoe ze hun laatste adem uitbliezen en er een waas over hun ogen gleed die ze alleen bij haar prooi gezien had wanneer ze hun in hun ogen aankeek. Haar hele lichaam trilde van de angst, de tranen die steeds sneller over haar wangen rolde.




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Age is just a word DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimema 6 jul 2020 - 20:18

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
Flutterkit kwam wel vaker naar de Medicine Cat den, als gevolg van het feit dat hij zich hier soms veiliger voelde dan in de Nursery en hij Pepperpaw en Newtpaw af en toe ook even een beetje gezelschap wilde houden. Niet dat ze niet aan het werk toe kwamen, maar gewoon om alles een beetje luchtig en rustig te houden en te kijken of ze hem misschien nog nodig hadden om wellicht wat mos van de stapel te halen of wat dan ook. Hij wilde af en toe zijn gedachten ook niet in zijn kop hebben, waardoor hij dan ook niet graag alleen was. De kitten had dit keer geen mos of wat dan ook mee genomen of over genomen van een Apprentice maar een prooi terwijl hij voorzichtig door de opening heen stapte en verbaasd naar de gebroken flamepoint Apprentice keek. 'Het spijt me zo.' Snikte ze waardoor de kitten op onzekere poten dichterbij stapte en het prooi uit zijn kaken liet vallen op de grond. Voorzichtig boog hij zijn kopje en drukte hij die in de nek van de ander. 'Newtpaw?' Vroeg hij aarzelend, alsof hij niet goed wist of ze aanspreekbaar was of niet. Haar lichaam trilde en tranen liepen over haar wangen waardoor hij onhandig probeerde te snorren, zoals hij anderen ook had zien doen bij paniekerige kittens. Hijzelf had ook kunnen ontspannen bij de zachte woorden van Pepperpaw toen deze nog geen Medicine Cat Apprentice was geweest en Bloodclan het kamp nog in bezit had. 'Newt?' Vroeg hij gespannen, terwijl hij zijn kop tegen haar aan drukte, en onhandig zijn slanke, slungelige lichaam bewoog. Hij had nog niet door dat Darkmoon niet ademde, dat deze zich bij Starclan had gevoegd. Hij wist dan ook niet wat er was gebeurd.

OOC: Hoop dat ik hem Newt mocht laten troosten, als het niet zo is stuur mij even een dm dan verwijder ik de post weer!
♥


Age is just a word Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimevr 10 jul 2020 - 17:02

Hij kwam de laatste tijd vaker in de medicine cat den dan ervoor, maar dat kwam misschien omdat hij wilde weten of alles goed ging daar. Het was sowieso lastig nu dat er ineens twee medicine cat apprentices waren en geen medicine cat meer. En ze waren ook nog eens beide onervaren. Hij had gehoopt dat ze alles beetje bij beetje zouden leren of dat Starclan met een nieuw teken kwam, maar helaas bleek dit alles niet het geval te zijn en toen hij de den in stapte bleek ook dat het misschien al te laat was. "Wat is er gebeurd?" Vroeg hij rustig. Hij nam de katten voor hem in zich op. Newtpaw die verslagen leek te zijn, Flutterkit die bij haar was en dan het roerloze lichaam van Darkmoon. Was de poes dood? Wat was er gebeurd hier?


If you are strong, you'll find responsibility
Age is just a word 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Age is just a word Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 12 jul 2020 - 1:02


De poes had pijn gehad voordat ze doodging. Haar lichaam had pijn gedaan. Ze had iets goeds gedaan. Newtpaw voelde hoe haar ademhaling wat versnelde en de tranen nog sneller over haar wangen rolde. Haar poten gaven het op en de flame point liet zich naast het lichaam van de oudere kattin neervallen. Flutterkit was ondertussen de medicine cat den binnengekomen en hij had haar naam uitgesproken, maar ze reageerde niet. Nog niet. Ze had hem niet eens gehoord. Hij drukte zijn kop tegen die van haar en voordat Newtpaw doorhad wat ze deed gromde ze zacht naar de kitten. De poging die hij deed om haar te troosten was goed bedoeld maar op dat moment wilde ze niks van niemand weten. "Ga weg" snikte ze. Straks zou ze hem ook nog doodmaken. Door de stem van Acornstar die daarna door de den ging voelde ze hoe haar nekharen tintelde. Hij zou haar verbannen voor deze actie, dat wist ze zeker. "A-Acornstar" hikte ze, haar stem nog dik van de tranen. De jonge medicine cat apprentice kwam overeind en keek hem met natte oogjes aan. "Het was een ongeluk. Ik wilde haar alleen maar helpen" nog meer tranen rolde over haar al natte wangen.




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Age is just a word DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimedi 14 jul 2020 - 21:29

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
Newtpaw was in elkaar gezakt, van verdriet of bang angst, dat was hem nog niet duidelijk. De tranen dropen over de wangen van de flamepoint die hij misschien langzaam aan net zoals Pepperpaw als vriend was gaan zien. Zelfs al had ze zijn naam verkeerd uit gesproken als Flutkit, hij was toch niet flut geen nietsnut? Hij wilde goed zijn, sterk zijn. De bruine kitten drukte zijn kop tegen de kattin aan in de hoop dat ze dit keer wel zou reageren. Een zachte grond eed hem aarzelend naar de oudere kattin kijken. De poging om haar te troosten leek nog niet te werken. 'Ga weg,' snikte ze, waardoor hij zijn oortjes ietwat sneu liet hangen. Hij kon haar toch niet alleen laten? Hij zei ook wel vaker alleen te willen zijn terwijl hij in het echt gewoon getroost wilde worden. Een bekende stem, een krachtige stem klonk door de den. De Leader, zijn tweekleurige ogen gleden naar de imposante kater. 'Wat is er gebeurd?' Vroeg hij rustig, waardoor de kitten zijn kopje schuin hield en met een oor trok, hij kon niks tegen de Leader zeggen. Hij wist even veel. 'A-Acornstar,' hikte de Medicine Cat Apprentice haar stem nog dik van de tranen. Ze kwam overeind, leek nu wel in staat om te reageren. 'Het was een ongeluk. Ik wilde haar alleen maar helpen,' nog meer tranen rolden over haar natte wangen waardoor de jonge kater met grote ogen van de ene kat naar de andere keek en voorzichtig zijn neusje nog maals tegen de schouder van de kattin duwde. Alsof hij bang was dat ze in haar verdriet en angst meer zou vallen. Hij wist beter dan zijn mond te openen en dus keek hij voor wijsheid en richting naar de Leader.
♥


Age is just a word Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimevr 31 jul 2020 - 20:53

Er was geen beweging te zien in het lichaam van Darkmoon, dus ze was waarschijnlijk inderdaad dood. Newtpaw leek erdoor van slag te zijn en er was een connectie die hij begon te maken ondanks dat het er een was die hij niet wilde maken. Ze konden het niet veroorloven om clangenoten op deze manier te verliezen. Maar het was ook niet haar schuld dat ze dit verkeerd had gedaan, hij zou het zelf ook niet beter kunnen. Ze hadden gewoon geen opleiding gehad en dat was toch iets dat duidelijk nodig ging zijn. Hij liet zijn blik kort naar de kitten gaan. "Flutterkit, kun je ons alleen laten en nog niks tegen de rest van de clan zeggen?" Dit was niet een gesprek waar hij een kitten bij moest hebben. Hij liet zijn blik weer terug naar Newtpaw gaan. "Ik snap dat je haar wilde helpen, maar misschien is het beter om voor nu geen kruiden meer te gebruiken die je niet kent." Ze zouden mogelijk een probleem hebben op deze manier, maar hij zou nadenken over een oplossing. "We kunnen hier nu niks meer aan veranderen, maar we moeten echt gaan spreken over wat hieraan te doen." Maar dat was niet voor de hele clan bedoelt. Ze hoefden geen paniek te gaan zaaien. "Voor nu kunnen we zeggen dat ze niet meer te redden was en dat je alles geprobeerd hebt." Hij hoopte dat ze dat zou accepteren.


If you are strong, you'll find responsibility
Age is just a word 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Age is just a word Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 1:07


Voordat ze kon herhalen dat Flutterkit weg moest en dat ze hem hier niet wilde was Acornstar binnen gekomen. Flutterkit duwde zijn kopje weer tegen haar schouder aan en hoewel het goed bedoeld was voelde ze haar bloed bijna koken. Ze wilde niet dat iemand aan haar zat. Acornstar zei dat het beter was als hij zou vertrekken, althans, zo klonk het. Erg veel van zijn woorden kreeg hij niet mee totdat hij haar aankeek. "Ik snap dat je haar wilde helpen, maar misschien is het beter om voor nu geen kruiden meer te gebruiken die je niet kent." Haar ogen waren samengeknepen. Het was een kruid die ze wél kende, de ander had alleen te dichtbij gelegen en er teveel op geleken. Ze hield haar mond. "H-Het spijt me," snikte ze toen hij klaar was. "Ik kan niet tegen de clan liegen. Wat als ze erachter komen en-" de grote kater werd wazig door alle tranen die weer opwelde in haar ogen. "Het was een ongeluk, maar als ik nu tegen ze lieg zullen ze me misschien nooit meer willen vertrouwen" de rest van de woorden die op haar tong lagen beet ze terug. Het waren woorden voor een andere keer. Eerst zou ze willen rouwen om de overleden kattin en de fouten die ze gemaakt had.




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
Age is just a word DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimeza 5 sep 2020 - 16:46

Just like the butterfly, I too will awaken in my own time
Het leek er niet op dat hij iets voor Newtpaw kon betekenen. Hij was oud genoeg om te snappen dat de dode kat die er lag, was doodgegaan doordat de ander een fout had gemaakt. Een die wellicht gevolgen zou hebben. De bruine gestreepte kitten probeerde haar wat te kalmeren, immers voelde hij toch een soort van trouw aan Pepperpaw en deze flamepoint werkte met de ander samen. Hoe goed bedoeld zijn acties ook waren, hij was te jong en te onhandig om goed te kunnen reageren, en dus zo het hij al snel de ogen op van de Leader die net de den binnen was gekomen. Hij had er geen problemen mee om te luisteren naar de volwassen kat. 'Flutterkit, kun je ons alleen laten en nog niks tegen de rest van de clan zeggen?' De vijf Moons oude kitten knikte enkel, zijn tweekleurige ogen gleden naar de Apprentice voordat hij zich met een zwaar gevoel in zijn maag omdraaide en de den uit stapte. Hij zou zijn mond houden, hij was toch niet bijzonder spraakzaam en daarnaast wilde hij niet iets doen waar de Leader teleurgesteld door zou raken, het was ik dit geval beter om zichzelf in het kamp te vermaken met andere dingen. Hij zou echter het zware gevoel niet snel kwijtraken, het zien van een dode kat deed altijd wat, zeker door zijn herinneringen als jongere kitten. De dood van zijn beide ouders, waarvan hij de een niet kon herinneren was zwart genoeg geweest. Hij wist enkel, hoopte enkel dat zijn mama van hem gehouden had. Hij was toch niet helemaal verdorven, vergeten.
♥


Age is just a word Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimevr 25 sep 2020 - 16:02

Ze wilde het aan de clan vertellen, dat zou nog eens lastig kunnen worden. Hij wilde geen paniek zaaien onder de clan tenslotte. Niet met alles dat er al gaande was geweest, als ze er dan ook nog achterkwamen dat hun medicine cat apprentice een fout had gemaakt, dan zouden ze dat misschien wel niet accepteren. "Ik wil geen paniek zaaien onder de clan hierdoor." Sprak hij dan ook voorzichtig. "We zullen een oplossing moeten bedenken voor we hiermee naar de clan gaan. Anders kunnen we ze niet geruststellen." Hij begreep dat ze het op wilde biechten, maar dit was gewoon echt niet het juiste moment. "We moeten hierbij ook bekijken wat het beste voor de clan is." Hij hoopte maar dat Newtpaw dat zou begrijpen, want als ze het echt wilde vertellen, dan zou hij haar niet kunnen stoppen.


If you are strong, you'll find responsibility
Age is just a word 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Age is just a word Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimema 5 okt 2020 - 20:28

 

I made Hades run to me

------------------------- he saw my bones beneath -------------------------

and offered me half his kingdom

De clan zou moeten weten wat een mislukkeling starclan had aangewezen als de nieuwe medicine cat apprentice. Er waren dingen die fout konden gaan, vooral in het begin, maar ze had nu al iemand vermoord. Alleen maar omdat ze geen goede mentor hadden en ze het maar een beetje moesten uitzoeken. Haar kop schoot omhoog toen ze de woorden van de leader hoorde en ze veegde een verse traan weg. "Nee. Néé! Ze moeten weten wat een mislukkeling ik ben voordat ze denken dat ik hun wonden of pijntjes kan wegnemen, Acornstar!" Haar stem sloeg over van alle emoties die ze zo kort op elkaar gevoeld had en even wist ze niet meer wat ze moest doen. "Flutterkit zegt het waarschijnlijk toch een keer, perrongeluk. Je weet hoe dat hier gaat." Mompelde ze daarna zacht en ze sloot haar ogen met een zucht. "De sterren hebben een fout gemaakt toen ze mij kozen" en met die woorden stond de flame point op. Ze had al een keer een mortuary ritual meegemaakt en ze wist dan ook dat ze, hoe lastig ze het ook vond, het lichaam in grote, stevige bladeren zou moeten wikkelen als ze de elder naar het moeras zouden brengen.

do you really think I ate the fruit unwillingly?




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimevr 16 okt 2020 - 1:39

Waarom wilde Newtpaw het per se tegen de clan vertellen? Dat zou mogelijk alleen maar voor paniek zorgen en dat was iets dat hij eerlijk niet wilde. Hij wilde niet dat katten hun verwondingen verborgen gingen houden omdat ze onervaren medicine cats hadden. "Ik snap dat je dat niet wilt, maar wil je dan dat ze alles voor jullie verborgen gaan houden? Dat ze dingen voor zich houden om jullie er niet mee lastig te vallen?" Nee, dat zou ook niet goed aflopen. "En Starclan heeft geen fout gemaakt. Ze hebben je om een reden gekozen en nu is het aan mij om ervoor te zorgen dat jullie voldoende training gaan krijgen." Want misschien was dit zijn fout juist wel en had hij het nooit tot dit moeten laten komen. "En Flutterkit is niet echt een kitten om snel wat tegen een andere kat te zeggen." Daar hadden ze misschien nog voordeel mee hier nu. De apprentice was ondertussen opgestaan, waarschijnlijk om wat te gaan doen alvast voor wat er zou gaan komen. [b]"Zal ik haar lichaam in het kamp leggen? Dat clangenoten nog afscheid van haar kunnen nemen."{/b] Voor het hele ritueel gedaan zou worden tenminste.


If you are strong, you'll find responsibility
Age is just a word 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Age is just a word Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimedo 5 nov 2020 - 0:55


De woorden die de kater tegen haar sprak legen niet bij haar binnen te komen. Het was haar allemaal teveel geworden en als een standbeeld keek Newt hem in zijn gele ogen aan. De tranen rolde niet meer over haar wangen en het was bijna alsof ze zelf ook niet meer ademde, maar wat er gebeurd was nu pas echt binnen te komen. Ze had iemand vermoord. Hoe ze dit ooit aan Pepperpaw en de rest zou moeten uitleggen wist ze niet. Ondertussen schoten haar gedachten naar het worden van een rogue, maar in haar eentje zou ze het waarschijnlijk niet overleven. "Sorry" miauwde ze zacht waarna ze opstond en de medicine cat den uit rende en Acornstar achterliet met de rotzooi.

-newt topic uit




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Age is just a word DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Age is just a word   Age is just a word Icon_minitimevr 6 nov 2020 - 15:40

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Voor hij veel meer kon zeggen kreeg hij een 'sorry' en rende Newtpaw er vandoor. Een zucht ontsnapte zijn lippen en hij richtte zich tot het lichaam van Darkmoon. Hij boog zich kort naar beneden om kort te kijken of er iets aan het lichaam zou zijn dat mogelijk hun clangenoten zou kunnen laten merken wat er was gebeurd, maar zag zo snel niks, dus pakte hij het lichaam vast en begon het richting de open plek van het kamp te slepen, de medicine cat den uit. Het zou een simpel verhaal worden dat hij zou geven. Ze was niet meer te redden geweest. Het scheelde dan ook dat ze niet meer de jongste was geweest en het waarschijnlijk wel geloofwaardig over zou komen. Althans dat hoopte hij.

[Topic uit]


If you are strong, you'll find responsibility
Age is just a word 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Age is just a word
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: