Eerste keer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste keer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shimmerpaw
Member
Eerste keer DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan >D
57

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Shimmerpaw
BerichtOnderwerp: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 16:03

Regendruppels vielen uit de lucht naar beneden als in een kleine symfonie van gespetter, om vervolgens uiteen te barsten toen ze de grond één voor één beroerden. Vanonder een zacht groen gekleurd bosje aan de rand van de rivier, keek een jonge apprentice rustig toe. Het water was aan het kolken en kwam soms over de kanten heen. Zulk best weer was het niet zo te zien. Shimmerpaw keek met grote ogen naar het natuur geweld, haar nieuwsgierigheid werd eerder beroerd dan dat ze zich angstig zou voelen. Haar pluizige vacht was iets opgezet tegen de koude wind die door haar vacht heen probeerde te komen en bij de tere huid probeerde te komen. Ze schudde zich eventjes iets uit. De wereld voelde klam aan, maar ze had er geen boodschap aan om in het kamp te zitten, ze zat er zelfs liever niet op dit moment. Haar mentor was niet zo aardig voor haar en had haar uitgescholden omdat ze iets fout had gedaan. Ze was het kamp dus uitgevlucht en hier gaan zitten. Eerst had ze zitten snikken, maar toen haar nieuwsgierigheid gewekt was door de vallende regen die overal zachtjes neertikte. Het geluid van het water en de natuur kalmeerde haar. Uitgeput door haar uitbarsting, het feit dat ze zo erg van slag was geweest en het rennen, begon ze nu langzaam in te dutten, wegdoezelend onder een slaapliedje gezonden door de regen.

Ik hoop dat dit een beetje goed is. Dit is soort van de eerste keer (:...


Eerste keer Shimmerpawosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderpaw.
Member
Eerste keer DPKsfdL
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 16:06

Wauw het is echt heel mooi ^^, voor mijn part kan je meteen in de RPG beginnen ^^


Eerste keer Sig25

Eerste keer Herstamp1  Eerste keer Herstamp2
Terug naar boven Ga naar beneden
SplinterClaw
Member
Eerste keer DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
SplinterClaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 16:10

Voor een eerste keer is dit fantastisch! Je beschrijft alles goed, en het doet plezier zo'n tekstje te lezen. Misschien kan je ook nog beschrijven hoe alles voelt en ruikt, maar maak het niet té lang. Echt goed geschreven, mijn complimenten!

Als je voor de eerste keer gaat RP'en, raad ik je wel aan om een opener einde te maken. Bijv; 'Shimmerpaw schrok wakker van een krakend takje' of iets in die aard. Zo word het makkelijker en krijgen andere RPG'ers meer zin om verder te bouwen. Bouw spanning op!

Nogmaals; erg goed geschreven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shimmerpaw
Member
Eerste keer DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan >D
57

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Shimmerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 16:16

Shimmerpaw schreef:
Regendruppels vielen uit de lucht naar beneden als in een kleine symfonie van gespetter, om vervolgens uiteen te barsten toen ze de grond één voor één beroerden. Vanonder een zacht groen gekleurd bosje aan de rand van de rivier, keek een jonge apprentice rustig toe. Het water was aan het kolken en kwam soms over de kanten heen. Zulk best weer was het niet zo te zien. Shimmerpaw keek met grote ogen naar het natuur geweld, haar nieuwsgierigheid werd eerder beroerd dan dat ze zich angstig zou voelen. Haar pluizige vacht was iets opgezet tegen de koude wind die door haar vacht heen probeerde te komen en bij de tere huid probeerde te komen. Ze schudde zich eventjes iets uit. De wereld voelde klam aan, maar ze had er geen boodschap aan om in het kamp te zitten, ze zat er zelfs liever niet op dit moment. Haar mentor was niet zo aardig voor haar en had haar uitgescholden omdat ze iets fout had gedaan. Ze was het kamp dus uitgevlucht en hier gaan zitten. Eerst had ze zitten snikken, maar toen haar nieuwsgierigheid gewekt was door de vallende regen die overal zachtjes neertikte. Het geluid van het water en de natuur kalmeerde haar. Uitgeput door haar uitbarsting, het feit dat ze zo erg van slag was geweest en het rennen, begon ze nu langzaam in te dutten, wegdoezelend onder een slaapliedje gezonden door de regen. Het geluid van gespetter in het water liet haar opschrikken, haar ogen wijd opengesperd totdat ze bijna zo rond waren als de volle maan.

Ik hoop dat dit een beetje goed is. Dit is soort van de eerste keer (:...

Dank jullie voor de tips en complimenten. Is dit beter?^^


Eerste keer Shimmerpawosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Eerste keer Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 16:41

Prachtig, je hebt alles heel mooi beschreven! Je schrijft goed ^^


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Eerste keer WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Fogstream
StarClan
Eerste keer DPKsfdL
75

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden zal ik nu altijd zijn
Gender:
Rank:
Fogstream
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 18:14

Prachtig. Je eerste Rpg echt?



Terug naar boven Ga naar beneden
Shimmerpaw
Member
Eerste keer DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan >D
57

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Shimmerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 18:52

Ja, ik schreef al wel eens verhalen, maar dit is mijn eerste RPG


Eerste keer Shimmerpawosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Magicpaw
Member
Eerste keer DPKsfdL
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥
436

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Magicpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer   Eerste keer Icon_minitimevr 6 jan 2012 - 22:43

Mijne ook, maar je doet het echt goed!



Eerste keer 5wjex3

I will be myself and I won't let anybody tell me what to do or how I should be, I will live my own life!

Just look :
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste keer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: