[KS] Path of the Wind



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] Path of the Wind

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lizardpath
Member
[KS] Path of the Wind R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimezo 12 jul 2020 - 13:05

 
Eindelijk is het zover, Lizardpath is in verwachting!

Haar beste vriend, Stagstorm (nu Kazan) en zij hebben het nest gedeeld. Nu zoeken we pluizenballetjes voor het nestje. Hoeveel kittens we zoeken is nog een beetje een verassing, dat laten we later nog weten.



Lizardpath is de ex-medicine cat van Windclan. Ze is redelijk klein gebouwde poes, die wel heel slank is en zich vlot kan voortbewegen. Lizard is een zwart-wit gevlekte poes met lichte blauwe ogen. Haar vacht is dik en kort, maar kan in de winter wel eens wat langer worden.

[KS] Path of the Wind E3bKiGG

Stagstorm (nu Kazan) is een grote, robuuste kater. Zelfs voor een maine coon is hij erg groot en met zijn dikke lange vacht wordt hij alleen maar breder. Hij heeft een donkerbruin gekleurde vacht met nog donkerder, bijna zwart gekleurd tabby patroon. Zijn ogen zijn een amber/goud geel.

Enkele afspraken

✰ Graag zien we creativiteit in de namen van de kittens. Een naam met een betekenis of met een verwijzing uit iemand zijn/haar leven is altijd vele fijner om IC ook mee verder te gaan.

✰ De kittens zullen gelovig opgevoed worden, Starclan is belangrijk voor Lizardpath gezien haar verleden als Medicine cat.

✰ Indien Kazan in Bloodclan blijft, zal hier open over gesproken worden met de kittens. Lizardpath zal hen niet achterhouden wie hun vader is, aangezien hij oorspronkelijk van Windclan komt.

✰ Als je je aanmeld met een kitten verwachten we dat je actief zult zijn met de desbetreffende kitten die mogelijk gekozen kan worden. Indien dit later niet blijkt te zijn, willen we de kitten in samenspraak graag doorgeven. Een kat zomaar doodgooien is geen oplossing.

✰ De deadline zal ergens in begin augustus zijn. De exacte datum wordt nog meegedeeld!

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰
<3


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
[KS] Path of the Wind Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
[KS] Path of the Wind DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimezo 12 jul 2020 - 15:30

GENERAL
Name: Owlkit, Owlpaw, Owlstrike
Future Windclan
Gender: Kater

PERSONALITY
Trots ✦ Zelfstandig✦ Serieus ✦ Vastberaden ✦ Beschermend ✦ Ambitieus ✦ Koppig ✦ Avontuurlijk ✦ Verstandig

Likes: Klaar staan voor zijn familie en clan, traint graag, schijn gevechten, Starclan, Het territorium van de wind clan.
Dislikes: Ongelukkig zijn, Boze katten, Onzin praat
Het was al snel duidelijk dat owl een slim katertje zal worden, dit is al te zien wanneer de Bruin gestreepte kitten zich een snelle strategie maakt tijdens deze spelletjes.  Owl is een snelle leerling en pikt snel dingen die hem geleerd worden op, maar bij het ontmoeten van vreemde is hij terug houdend en afwachtend. Toch zal hem dit niet belemmeren zijn doel te behalen die de jonge Owl zichzelf stelt. Maar familie is heel erg belangrijk voor hem net als Starclan zelf, alles wat zijn moeder hen over deze clan verteld zal voor de rest van zijn leven geldig zijn. Owl zal er alles aan doen om zijn broers en zussen maar ook zijn vader en moeder in elke opzicht veilig te houden en te beschermen.
Al zal het met zijn vader minder gemakkelijk gaan aangezien hij niet bij de clan thuis is, maar toch zal de Bruin gestreepte kater hem het liefst binnen de clan zien natuurlijk. Hierdoor kan Owl vaak erg serieus over komen. Al probeerd hij iedereen een plezier te doen, wat natuurlijk niet altijd gaat.

Zijn verdere karakter zal hier in de rpg vorm gegeven worden.

OUTLOOK/APPEARANCE
Classic brown✦ Witte teentjes ✦ Best groot ✦ korte dikke vacht ✦ Mooie portie spieren ✦ 1 Blauw oog en 1 geel oog.

Fur color: Classic Brown gestreept met witte teentjes.
Fur length: kort en  dik, tijdens de zomer iets dunner, maar tijdens de winter dikker en een paar millimeter langer.
Eye color: 1 Blauw en 1 Geel  oog
Posture: Owl is een grote kater met een mooie portie spieren over zijn lichaam verdeeld. Zijn vacht is kort en dik. Hij heeft een mooie lange staart. Owlkit heeft 1 prachtig baby blauw oog en 1 helder geel oog. Zijn Vachtkleur lijkt heel veel op zie van zijn vader Kazan alleen dan in korte vacht vorm zoals die van zijn moeder,  waarvan het wit valt hier terug te vinden voornamelijk op zijn tenen van zijn pootjes.

Mijn motivatie: Het lijkt me erg leuk om een jong van een ex medicijn kat te mogen spelen. Verder ben ik elke avond online al wil het niet zeggen dat ik elke kat gepost krijg, mede door de tijd die me rest savonds voor ik de volgende dag weer moet gaan werken. Momenteel ben ik erg actief met Argentkit, Shaka en Rapidkit. Ik geniet er elke keer weer van en hoop natuurlijk jullie kit te mogen worden? Verder wens ik iedereen evenveel succes en de ouders natuurlijk ook die hun baby's mogen uit zoeken.
Name: Hendrika
Bekendste account: Shaka, Argentkit en Rapidkit
Gekozen foto: [KS] Path of the Wind 99727-10
[KS] Path of the Wind Kat_5_10
[KS] Path of the Wind Latest10
[KS] Path of the Wind Cat_no10
[KS] Path of the Wind Cat-2510


argent11


Laatst aangepast door Argentkit> op zo 12 jul 2020 - 17:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillypepper
Member
[KS] Path of the Wind BBTakD
Bunny
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillypepper
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimezo 12 jul 2020 - 16:24

[KS] Path of the Wind FmQfsQ

Naam Pridekit of Lionkit (in de rest van de aanmelding Pridekit voor het gemak)
Reden naam Genoemd naar Lizardpath's vader, Whitelion
Geslacht Kater
Seksualiteit Aromantisch Aseksueel
Clan Windclan
Bloedlijn 87,5% Windclan - 12,5% Riverclan

[KS] Path of the Wind FmQBeQ
Vachtkleur Zwart-wit
Vachtpatroon Broken Mackarel Tabby met wit
Vachtlengte Kort maar dik
Oogkleur Links amber/geel - rechts lichtblauw
Neus Roze / zwart
Pootkussentjes Witte poten roze, zwarte poten zwart
Bouw Relatief slank
Poten Zeer lang
Staart Gemiddeld
Klauwen Zeer scherp

Karaktertrekken Apathisch - Onopvallend - Rechtvaardig - Koel - Strikt - Perfectionistisch
Beschrijving Pridekit is een kater die niet snel meeleeft met anderen. Hij is vrij koel en streng. Hij is onwrikbaar in zijn oordeel; zijn eerste mening verandert niet meer en meestal is hij niet bijzonder positief. Hij is zeer perfectionistisch, niet alleen voor anderen, maar ook voor zichzelf. Dat betekent dan ook dat hij alles wat hij doet zo goed mogelijk zal doen; hij doet niets half. Hij is ook iemand die een zeer groot rechtvaardigheidsgevoel heeft. Hij vind het belangrijk dat iedereen krijgt wat die verdiend - hij ziet het ergens als zijn taak door Starclan gegeven om ervoor te zorgen dat anderen gestraft of beloond worden voor hun daden. Starclan is dan ook zeer belangrijk voor hem. Hij gelooft zonder voorwaarden; hij heeft zelfs ergens een bepaalde angst voor Starclan. Hij is bang dat ze hem zullen verstoten als hij niet goed genoeg is.. Hoewel Pridekit over kan komen als een zeer emotieloze kat, functioneert hij voornamelijk vanuit deze druk om perfect te zijn, om alles goed te doen. Hij is daardoor ook iemand die vaak eerder onopvallend is en mee zal doen met de status quo, of in ieder geval met wat hij denkt dat goed is - en dat hangt heel hard af van zijn omgeving.

Motivatie Hoewel ik even geaarzeld heb om me hier aan te melden, kwam dit karakter al redelijk snel in me op.. Eén designsessie later, en hier is Pridekit! Ik heb met het uiterlijk geprobeerd om Lizard en Kazan mooi te mixen maar hem ook een beetje iets uniek te geven! Het karakter is zeer uniek, ik denk niet dat ik iemand zoals hem heb.. En dat zou het natuurlijk ook juist leuk maken! Het lijkt me heel leuk om een kitten te spelen van een ex-medicine cat en een bloodclanner zonder het geheime verboden aspect ervan. Ik denk dan ook dat het gelovige zeer belangrijk zal zijn voor Pridekit, en het feit dat hij anders zou willen zijn dan zijn vader - die waarschijk niet naar starclan zal gaan, in zijn ogen, en naar starclan gaan is misschien wel zijn ultieme doel. In ieder geval word dit zeker een interessant nestje dat ik zal blijven volgen, of ik gekozen ben of niet!

-Bunny


[KS] Path of the Wind SFqKyj
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowflight
Member
[KS] Path of the Wind Ezgif_10
fox
141
Actief
Living in a ghost town
Feeling like a class clown
Running with the magpies
Walking like a crow

CAT'S PROFILE
Age: ¬ 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowflight
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimedo 16 jul 2020 - 3:52

I know we can work it out,

And I've no doubt that we will.


Sparrowkit | Kitten | Windclan  | Male | Bisexual

» De naam Sparrow is een verwijzing naar Sparrowfeather, Lizardpath's ouder mentor. Daarnaast doet zijn vachtpatroon ergens wel denken aan het vogeltje.
» Zijn suffix laat ik nog open omdat ik slecht ben in keuzes maken.

[KS] Path of the Wind 01503048

Personality;
Likes ; Friends, family, Starclan, Windclan, learning
Dislikes ; Boredom, rude cats, drama, loud noises

Positive/Optimistic | Easily excitable | Brave | Confident | Loyal

Sparrow is eigenlijk nooit neerslachtig te vinden, tenzij iemand misschien zijn favoriete balletje mos weg schopt. Nog sterker dan het gemiddelde kitten kan hij in alles wel zijn vermaak vinden, van verhalen tot insecten jagen tot clanleidertje spelen. Zijn inbeeldingsvermogen is groot en zijn nieuwsgierigheid is nog groter. In alles ziet hij wel iets goeds, een kans. Daarnaast is hij dapper en heeft hij meer dan genoeg zelfvertrouwen (misschien iets te veel). Zijn familie is wel het belangrijkste voor hem en dan al helemaal zijn moeder. Verder is ie een vrij slim katertje, al komt het soms niet helemaal zo over in zijn enthousiasme voor alles.

Met een beetje geluk eindigde hij in zijn warrior tijd nog steeds zo, zolang er niet te veel drama aan vooraf gaat. Een enthousiaste kater die zijn taken wel serieus neemt en over alles vrolijk blijft. Vast wel met zijn eigen aparte karaktertrekjes tegen die tijd.

[KS] Path of the Wind Abe082149bf4d6c1bbe9f391db31f509

Appearance;
Als je wat van Stagstorm pakt en daar het wit van Lizardpath op plakt is Sparrowkit ongeveer het resultaat. Waar hij niet wit is is het donkerbruine met tabby patroon van zijn vader goed terug te zien. Zijn moeder is vooral terug te zien in zijn licht blauwe ogen. In bouw is hij een perfect gemiddelde, misschien net wat aan de grotere kant voor een Windclanner. Zijn vachtlengte neemt ook het gemiddelde aan, als kitten nog redelijk kort en naarmate hij ouder word langer.

De uitdrukking die hij meestal draagt is vrolijk met bijna altijd wel een glimlach. Verder zitten er vaak genoeg modder of takjes in zijn vacht die ook meestal door de war staat. Er verzorgd uitzien is niet bepaald zijn ding, zelfs op oudere leeftijd niet.

Fur; Brown tabby with white
Eyes; Light blue
Paws & Nose; Dark
Scars; None yet

[KS] Path of the Wind Sparro11
Motivation;
Na heel lang van WC weg zijn ben ik teruggekeerd omdat ik het toch niet kan weerstaan. Langzaam ben ik weer mijn collectie aan katten aan het opbouwen, niet al te veel, maar genoeg om variate te hebben. Een kitten in een vol nestje met stamboom en al spelen is een van mijn favoriete dingen en ik voel ook veel inspiratie voor dit karakter. Het is misschien wat simpel, maar er zijn zoveel kanten waar het nog heen kan gaan met Sparrow.
Dit nestje dan specifiek omdat ik Lizardpath echt vanaf het begin heb meegemaakt toen ze nog Lizardkit was, lang geleden onder heel andere accounts, maar daardoor voelt het eindeloos nostalgisch en wil ik bijdragen aan de familie xD Verder ben ik ook fan van alle drama die ongetwijfeld niet hier eindigt. Dus ik ben benieuwd.
thanks for reading!


Crowflight
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[KS] Path of the Wind DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimedo 16 jul 2020 - 9:33

a lovely girl gazing at the stars
and the stars who gazed back.
Naam: Routkit of Icykit
Reden: De kitten is qua vacht een mengeling tussen Routnose die de Apprentice was van Lizardpath en Icyrose de moeder van de zwart-witte kattin. Het feit dat ze enorm op deze twee belangrijke katten lijkt, zal dan ook in haar naam gebruikt worden.
Voorkeur: Er is een lichte voorkeur naar de naam Routkit omdat ik een enorme fan ben van deze prachtige Medicine Cat, echter laat ik het nog relatief open aan jullie.
Toekomstige Namen: Routpaw - Routbliss of Icypaw - Icywind
Reden: Routbliss zal de naam worden van deze knappe kitten omdat ze gezegend is door haar moeder's liefde en krachtige persoonlijkheid. Ze zal in haar alles hebben wat ze nodig heeft, waardoor ze een rustig en gebalanseerd karakter zal ontwikkelen, mits de katten er om heen haar niet al te veel de grond in drukken. Daarbij zijn beide Lizardpath en Routnose gezegend geweest door de sterren, net zoals vele andere katten in haar directe bloedlijn. Dit is een kleine hint daarna toe.
Icywind zal de naam worden van deze kitten voor de trots die in haar aderen stroomt. Als een ware Windclanner zal ze voor de Clan staan, en die krachtigheid en trouw is terug te vinden in vele van haar familieleden. Waardoor het niet anders kan dan dat deze kattin de eer krijgt om naar de Clan genoemd te worden.
Geslacht: Kattin (vrouwelijk)
Bloedlijn: 87.5% Windclan en 12.5% Riverclan
Seksualiteit: Hetero (onbekend)

Each star is a mirror reflecting the truth inside you.

Vachtkleur Roodbruin, zwart/donkergrijs en wit
Vachtpatroon Caliby (tabby en calico)
Vachtlengte Halflang
Oogkleur Onbekend
Neus Roze
Pootkussentjes Onbekend
Bouw Sierlijk, slank bijna als een danseres
Poten Lang maar krachtig
Staart Lang en slank
Klauwen Scherp en stevig

Extra: Evenwichtsproblemen (in het begin) en snel oorontstekingen
Geur: Een mengeling van kamille (haar eigen geur) en moederkruid (licht, word soms gebruikt tegen de koorts van de oorontstekingen)
Stem: Zacht, warm en zweverig
Littekens: Nog geen

Deze kitten zal qua bouw zeer sterk naar die van haar moeder neigen, ook al zal ze een iets langere vacht dragen door haar vader Stagstorm. Haar vacht lijkt sterk qua patroon op een combinatie van Icyrose, Stagstorm en Lizardpath, door de donkere kleuren, het bruinrode en het wit dat op delen van haar lichaam gevlekt te zien is. Haar staart is aan de lange kant, waardoor haar sierlijke bouw nog wat meer bevestigd wordt. Ze lijkt iel, maar is zeker niet zwak. Net zoals bij Lizardpath het geval was, zal ze in het begin van haar leven evenwichtsproblemen hebben. Daarnaast heeft ze met nat weer sneller een oorontsteking waardoor ze in haar eerste Moons wellicht wat vaker in de Medicine Cat den ligt. Deze twee dingen hebben een sterke wisselwerking op elkaar. Aangezien Jamie (Acefray) een uiterlijk ontwerpt wordt deze niet al te veel behandeld.

I believe the stars align so souls can find one another. Whether they are meant to be souls in love or souls in life remains to be seen.

Positieve karaktereigenschappen: Lief, Openhartig, Loyaal, Optimistisch, Compassie, Actief, Creatief
Neutrale karaktereigenschappen: Sociaal, Eerlijk, Direct, Slim, Dromerig, Onhandig, Emotioneel, Humoristisch, Levenslustig, Eigenzinnig, Onveranderlijk, Hamsteraar
Negatieve karaktereigenschappen: Onzeker, Nerveus, Observerend, Teruggetrokken, Argwanend, Goedgelovig, Pacifist, Charmant, Kieskeurig, Verstrooid, Immiterend, Impulsief, Inschikkelijk

Houd van: Lizardpath, kevers, Routnose, Siblings, Verhalen, Rennen
Houd niet van: Vechtende katten, Harde geluiden
Angsten: Alleen zijn

Trivia:
- Knippert zeer snel met haar ogen als ze nerveus is.
- Trekt met haar rechter oortje als ze onzeker is.
- Speelt graag met mestkevers want die glanzen zo mooi.
- Stottert onder hoge stress.
- Zwakke poten als ze erg verdrietig of bang is, dan verliezen deze de kracht.
- Klinkt ijzig zoals Icyrose als ze boos is. Haar stem is dan koud en koel, al verheft ze deze nooit. Ze klinkt dan afwezig, ongeïnteresseerd.
- Kan niet alleen zijn.

Deze kitten is zeer lief en warm aangelegd, als dochtertje van Lizardpath kan het haast niet anders. Zeker omdat ze waarschijnlijk op kijkt naar Routnose, die de vriendelijkheid zelve is en te angstig is om echt van zich af te bijten. Ze is zeer openhartig, voornamelijk omdat ze zeer goedgelovig is en enkel het goede lijkt te zien in anderen. Ze steunt vaak op andere katten omdat ze zelf onzeker en onhandig is. Sociaal is ze zeker wel, alleen kijkt ze de kat uit de boom en weet ze vaak niet hoe ze zich precies moet mengen. Ze is gelukkiger op een afstandje in de grote groep, al is ze niet in staat om alleen te zijn. Ze is een van de katten die nauwelijks praat, maar voornamelijk luistert en zich niet op haar gemak voelt in het spotlicht. Ze houdt ervan met anderen en bij anderen te zijn, maar dan voornamelijk om die ander te steunen en te helpen.

De kitten is loyaal naar haar familie, vrienden en natuurlijk de Clan, in zoverre dat ze geen slecht woord over hen zou spreken. Ze is echter te laf om hen te verdedigen, en dit zorgt ervoor dat ze wel eens ruzie kan krijgen met andere katten omdat het lijkt alsof ze niet van hen houdt of hen niet beschermd. De kattin is optimistisch aangelegd, en ziet in de meeste situaties wel het goede in. Ze heeft een sterk hart, en staat stevig op haar poten als ze naar haar toekomst kijkt. In elke ervaring ziet ze het mooie, en dat maakt haar ook een zeer dromerig type. De kattin kan zich goed inleven in anderen omdat ze zeer emotioneel begaafd is, en zelf ook zeer sterk emoties voelt. Dit betekend dan ook dan ze snel vrolijk is maar ook zeer snel weer bang.

De kattin is eerlijk als iemand haar direct vraagt naar de waarheid, maar durft niet altijd te zeggen waar het op staat als het om katten gaat waar ze van houdt. Grenzen aangeven is voor haar vaak nog moeilijk, en iets wat ze wellicht nooit goed zal leren. Wellicht ook omdat ze ruzie's haat, net zoals harde geluiden. Een stemverheffing is alles dat nodig is om haar weg te doen rennen. Ze is direct in de zin dat ze meteen op iemand af springt en die met liefde overweldigd als ze zich prettig bij diegene voelt, nadat ze de kat beter kent.

De kitten is niet dom, ze is best intelligent aangelegd en houdt van een uitdaging, zeker als ze haar hoofd moet gebruiken. Ze is wellicht niet de sterkste, en wie niet sterk is moet slim zijn. Ook wil ze net zoals haar moeder in staat zijn om een situatie uit te denken voordat deze gebeurd, en daarop goed en evenwichtig kunnen reageren. Haar intelligentie kan hiervoor worden gebruikt. Aangezien ze fysiek niet de sterkste is en haar emoties invloed hebben op haar lichaam is ze af en toe zeer onhandig en slachtoffer van murphy's law. Alles wat mis kan gaan, gaat mis. Zeker als ze een wat negatievere emotie voelt of aan zichzelf twijfelt, zal ze makkelijk over haar poten struikelen. Ze kan niet alleen zijn, want alleen red ze het niet. Ze heeft anderen nodig om haar op het juiste pad te houden, krachtiger te maken en te ontwikkelen. Ze heeft anderen nodig om voor haar te vechten omdat ze dat zelf niet durft. Alleen zijn wil ze dan ook niet graag, het is haar grootste angst niet belangrijk genoeg te zijn voor anderen en het in haar eentje te moeten doen.

De kitten is onzeker over haar eigen kunnen, wat voornamelijk te zien is als anderen haar vragen in het spotlicht te gaan staan of haar jaagkunsten te tonen later. Ze duikt dan ook al te graag achter haar moeder's poten, of die van Routnose als dat maar even kan. Ook op latere leeftijd. Het kost een poosje voor haar om in haar eigen lichaam te groeien, als het haar ooit lukt. Ze is nerveus aangelegd, en harde geluiden doen haar dan ook snel opschrikken. Ze kan echter wel zeer goed observeren, te goed wellicht waardoor ze niet altijd goed meekomt met leeftijdsgenoten. De kitten kan door haar observatievermogen soms ook argwanend zijn, omdat ze anderen niet snapt en soms de woorden verkeerd opneemt. Aan de andere kant geloofd ze altijd in het goede van anderen en ziet ze vaak enkel het beste in anderen naar boven komen. Ze zal ook alles doen voor de lieve, goede vrede en is een enorme pacifist.

Daarnaast is de kitten bijzonder actief, ze houdt het meest van spelletjes zoals racen, zelfs al is ze hier niet altijd goed in. De adrenaline kick die haar dan overkomt zonder dat ze iets doet dat spannend is werkt voor haar erg aanstekelijk. Daarnaast heeft ze een goed gevoel voor humor en speelt ze nogal eens met woorden of verzint ze die er zelf bij, voornamelijk woordgrappen zijn haar ding. Dit uit ze soms een tikkeltje spontaan, ook al is ze nog verlegen. Soms kan ze deze opmerkingen niet inhouden. Andere katten zouden haar best charmant kunnen noemen, op de een of andere manier weer ze zich zelfverzekerd genoeg te gedragen en straalt ze een rust uit die als prettig kan worden ervaren, zeker op latere leeftijd kan ze zelfs onbewust flirterig worden genoemd. Het charmante kan dan ook iets meer van een valkuil zijn.

De kitten is niet snel levensmoe te krijgen, haar levenslust houdt ze door haar positieve instelling makkelijk vast en ze is dan zeker als jonge kat ook dikwijls niet moe te krijgen, ze is een kitten die op haar plek naar de hele dag spelen gewoon in slaap kan vallen en het zou dan ook niet als verrassing komen dat ze af en toe de Nursery ingedragen moet worden omdat ze tijdens een van haar activiteiten gewoon in slaap valt. Hoewel ze meestal niet al te moeilijk lijkt, kan de kitten bijzonder kieskeurig zijn naar andere katten toe, hetzelfde geld voor het eten. Zo zijn er bepaalde tijden dat ze niet zou kunnen eten en zou ze in het begin een bepaald soort prooi niet kunnen verdragen. Dit maakt haar een beetje een irritante kleuter.

Verstrooid is ze af en toe ook wel eens. Meer dan af en toe, het is niet dat ze dom is maar ze gedraagt zich dom. Het is af en toe net alsof ze haar hersenen, grijze stof, even uit zet waardoor ze de domste dingen uit kan halen. Ook vergeet ze dikwijls waar ze haar favoriete mosbal heeft gelaten, om dan in paniek naar mama te rennen, want ze moet hem hebben! Echt hoor! De kitten kan creatief zijn en is goed in nieuwe dingen bedenken maar kan ook behoorlijk fantasievol zijn, want die tak is veel meer dan een tak, het is een prachtig wapen! Of het kan toveren, als ze de juiste aparte woorden spreekt. Zo verveeld ze zich zelden. Als anderen haar op dat opzicht apart zouden noemen, of zouden proberen te pesten zou de kitten best nog wel eigenzinnig kunnen zijn. In de zin dat ze zich op dit vlak er weinig van aan zou trekken en gewoon haar eigen ding zou doen. Immers doet ze er niemand anders mee pijn.

De kitten kan behoorlijk veel immitatie gedrag vertonen, in de hoop anderen beter te kunnen begrijpen maar ook om zichzelf beter te kunnen snappen en reageren op situaties die rondom haar heen gebeuren. Dit betekend dan ook dat ze af en toe de verkeerde dingen kan leren maar ook sterk beïnvloed kan worden door bijvoorbeeld het woordgebruik van andere katten en dus veelste oud over kan komen omdat ze een echte naprater is. Zoals vele jonge katten is ze ook erg impulsief en kan ze lang niet altijd de gevolgen van haar acties inzien. Dit heeft ze in een net iets ernstigere mate als ze een onbekende situatie in gaat, dan wanneer ze weer wat er wordt verwacht van haar. Het verwachtingspatroon van anderen naar haar is zeer belangrijk voor haar ontwikkeling. De kitten heeft een ander licht autistisch trekje, ze kan niet zo goed tegen veranderingen, ze houdt van een zekere structuur en begrijpt dat beter dan als dingen veel veranderen. Ze wilt ook graag zoveel mogelijk begrijpen en dit kan haar soms vast laten zitten in een bepaald patroon. Ze stelt ze ook nog snel onderdanig en inschikkelijk op, waardoor ze niet altijd haar grenzen goed beschermd en zomaar ineens uit kan barsten in emoties. Ze heeft dan ook anderen nodig om haar gezonde verstand op te bouwen en te gebruiken. De kitten houdt van spullen verzamelen en zou wellicht zelfs een hamsteraar genoemd kunnen worden. Het helpt haar veilig te voelen en geeft haar iets interessants om naar te kijken, ze zou zelfs zo ver kunnen gaan als het proberen te vangen en houden van insecten omdat deze zich zo interessant voortbewegen. Mestkevers zijn dan ook de favorieten insecten om te bekijken, met hun prachtige glinsterende schilden.

The last time she was up here, she had been... staring up at the sky and dreaming of stars. Now, she looked down and plotted flames.

Oke, ik heb al een hele lange tijd Yanthe gevraagd wanneer Lizardpath ooit kittens krijgt want ze lijkt me echt een geweldige, ongelofelijke toffe ouder om te hebben. Zeker omdat ze zoveel met Oceanstar te maken heeft gehad en ik altijd hield van de topics tussen hen. Echter ook omdat Lizard gewoon een geweldig leuk karakter is en ik veel van haar heb onthouden<3 Ik kan dan ook niet anders dan een aanmelding te schrijven voor deze knappe kattin wiens hart op de goede plek zit en wiens wijsheid ongekend is. Daarnaast houdt ik altijd van verrassingen, en dit nestje was dan daadwerkelijk een verrassing, zeker met de vader, Stagstorm.

Stagstorm (Kazan) was een van mijn favoriete Windclankaters, totdat hij natuurlijk naar Bloodclan ging. Hij was altijd zo leuk om te lezen, zo interessant en krachtig. Het was super tof toen het hele partner met Stallionstar, plaats vond om vervolgens in Bloodclan te belanden en gewoon... een tof karakter om te zien<3 Super knap, van die genen moeten meer katten komen, right!! Ik ben super benieuwd wat hij meer mee gaat maken en als ik daar een klein onderdeel van uit zou kunnen maken zou ik dat super leuk vinden!

Kortom ik ben hyped!! Ik hoop dan ook gekozen te worden en met deze kleine dame de rpg in te kunnen. Ik heb haar voornamelijk op Lizardpath gebaseerd in het fysieke, al hebben jullie vast ook gemerkt dat ik inspiratie heb gehaald uit andere katten waaronder Dewberry, Stagstorm, Routnose en Icyrose in het karakter of de vormgeving daarvan.

Liefs,
Butter
May Starclan Light Our Paths


Aanmelding is afgerond, uiterlijk van Jamie komt nog ooit, maar is niet belangrijk voor karakter!

setje 1:

setje 2:

setje 3:


[KS] Path of the Wind Flutte20


Laatst aangepast door Flutterkit op do 30 jul 2020 - 10:25; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
[KS] Path of the Wind DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimezo 19 jul 2020 - 12:35

Naam: Lonekit
Geslacht: Kater
Clan: WindClan

Uiterlijk:

Lonekit is een donkerbruine tabby met een - blijkt later, als hij ouder wordt - breed postuur en met ijsblauwe ogen. Met zijn brede postuur en grote gestalte zal hij op zijn vader lijken, hoewel zijn vacht niet zo dik is en dus meer vergeleken kan worden met zijn moeder. Ook haar blauwe ogen zal hij van haar overnemen. Zijn tanden en klauwen zijn vanaf het moment dat ze zullen doorgroeien al erg scherp en zijn pootkussentjes zijn roze. Hij zal groter zijn dan de gemiddelde WindClanner van zijn leeftijd en daardoor zal zijn snelheid ook niet zo optimaal zijn als die van de rest van zijn Clan.

Innerlijk:

Lonekit zal opleven naar zijn naam. Niet alleen valt hij qua uiterlijk buiten de boot van wat men van een WindClanner zou verwachten, ook qua innerlijk zal hij uniek zijn. Lonekit zal iemand zijn die erg op zichzelf gesteld is en dus niet veel heeft met de rest van het nestje. Hij zal zich van hun af proberen te zonderen en zal geïrriteerd zijn wanneer ze hem proberen te betrekken bij grote, sociale gesprekken. Hij zal meer naar zijn moeder toetrekken en zal zich beschermend naar haar opstellen, maar de rest van het nestje en de rest van zijn Clan zal hij als vervelend ervaren en zal hij dan ook nors en chagrijnig benaderen. Naar de toekomst toe zal hij zich, omwille van zijn naar zijn gevoel lompe uiterlijk en het feit dat hij niet goed kan plaatsen wat hij nu werkelijk voelt, onzeker en vooral heel erg eenzaam voelen. Het gaat van de RPG en de reacties van zijn nestje en zijn Clanmates afhangen hoe hij zich verder ontwikkelt, maar één ding blijft wel zeker: hij zal er altijd voor zijn moeder zijn, wat er ook gebeurt.

Motivatie:

Lonekit is op dit moment gebaseerd op persoonlijke ervaring omdat me, zelfs omringd door familie en vrienden, soms nog steeds heel eenzaam voel en niet goed weet hoe ik nu zelf als persoon wil zijn. Ook ik sluit me liever ergens op om met mijn gedachten bezig te zijn of deze te kunnen ordenen (meestal door middel van schrijven) dan dat ik me echt betrokken wil voelen bij sociale evenementen.

De rest van mijn motivatie bestaat uit het feit dat ik Lizardpath al heel lang ken en dat ik jou, Yanthe, als persoon ook heb mogen leren kennen op een meeting van een paar jaar geleden. Daar konden we het goed met elkaar vinden en hoewel we de afgelopen tijd geen contact hebben gehad, zou ik het tof vinden om via deze manier de draad weer een beetje op te kunnen pakken. Met Dodo heb ik uiteraard al veel leuke RPG-momenten beleefd, wat ook al een motivatie was om me aan te melden voor dit nestje!

Ik ben zelf in het dagelijkse leven erg actief op de RPG. Van mij kun je zeker wel één of twee keer per week posts verwachten, als het al niet meer is. Ik verdeel mijn tijd over mijn werk en mijn hobby's en RPG'en is een hobby dat prioriteit heeft gekregen. Hoewel ik veel accounts heb, kan ik van geen enkel account dat ik nu actief wil houden op dit moment zeggen dat het te weinig aandacht krijgt, wat ik volgens mij wel door mijn mede-RPG'ers bevestigd kan krijgen. Het ook om die reden dat ik denk dat ik Lonekit wel goed actief kan houden als hij gekozen zou worden, ook omwille van de persoonlijke ervaring die ik met hem deel.

Veel succes met kiezen en ik zie de keuze wel verschijnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Barnpaw
Member
[KS] Path of the Wind Wtdr0a1
Dine <3
97
Actief
“When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.”

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimewo 22 jul 2020 - 11:36

D O N E

click for more

Basics

N A M E : Fillykit > Fillypaw > Fillytrot / Fillydance / Fillyspots / Fillyspark / Fillyrose
M E A N I N G : A filly is a female foal and just like young horses, Fillykit also has really long legs, especially in comparison to the rest of her body. They are even so long that she has trouble with walking and keeping a balance in the beginning. But once she learns how to control her body, she could be a perfect windclanner. She, like horses, feels most comfortable in a herd, safe with the rest. She likes to follow the rest and has trouble making own decisions.
G E N D E R : Female
S E X U A L I T Y : Pan
B L O O D L I N E : 87,5% Windclan + 12,5% Riverclan


Personality

Fillykit is loyal to her bones. She cares a lot about her friends and her family. She would, literally, die for them. Even though her loyalty, she finds it difficult to fight or kill others. It's not in her nature and only when she really needs to, she will attack something. Fillykit is more of a helper so if you ever need a shoulder to cry on, someone to talk to or some paws so fix something, she is your cat. But don't ask her to do something illegal, because she is too much of a goody two-shoes to ever do something like that. Except if you put too much group pressure on her. Because after all, she follows the herd and wants to make her mom proud, like every good filly would.

- She wants to be the perfect daughter, friend and sister.
- She likes to think that others are lovely and amazing, until proven otherwise.
- She wants to be a great warrior, that handles thing rather with words that her claws
- She has difficulty filtering her senses, what makes her overstimulated and stressed in crowded areas
- She is friendly and positive.
- *You could call her naive, but that's more because she likes to think that everyone in their core are good, even if everything tells her that that's not true
- She is easily overstimulated.
- Also, since she sees her mother as a role model, she is interested in herbs. This is why she always collects seeds, but often forgets about them and never shows her mom them.
- She want to make her mom proud and wants to meet her dad. Maybe a little too much.
- She likes to collect seeds, talk to people, learn about them or help them.
- She dislikes swimming or killing things. she also strongly dislikes fighting or wrestling, even if it's playful.
- The seeds she collects along her way will slowly start to sprout, grow and even bloom while being rooted in her fur.

Appearance


[KS] Path of the Wind Zonder_titel710_20200727215317

Build : A pretty small and slim body with abnormal long legs, which make her a little above average height but also make it difficult to learn how to walk.
Face : Roundish with kind of big ears but a really smal nose.
Fur : She has a dark brown/dark greyish tabby fur color, with a white patch on her chest and on the tip of her tail. Her fur is long and fluffy.
Special : Seeds in her fur that will sprout, grow and bloom later in her life.


Inspiration


S O N G S : - - -

[KS] Path of the Wind Tumblr_ov9wrulAH11wz4vz9o1_1280


Motivation

Allereerst; Lizardpath is fantastisch, dus de kans om een van haar kittens te spelen moest ik natuurlijk met beide handen aangrijpen. Ik ben een tijdje weggeweest, maar ik blijf dit gewoon te leuk vinden om hier te lang weg te blijven en dus ben ik er helemaal klaar voor om actief enthousiast te beginnen.
Daarnaast is dit een nestje voor Windclan. En, Windclan = Bestclan. The math works out. Dus als een eeuwige Windclan-fan, kan ik dit niet voorbij laten gaan.
- Dine   

♠ ♥ ♣ ♦


S E T J E :

R E F E R E N C E:


Laatst aangepast door Barnpaw op ma 27 jul 2020 - 22:07; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
[KS] Path of the Wind Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimevr 24 jul 2020 - 21:36


《General info》

Prefix: Hyena
Suffix: Kit/Paw/Jaw
Gender: Male
Allegiance: Windclan
Parents: Lizardpath & Kazan

《Personality》

Good traits: Helpful, motivated
Neutral traits: Passionate, curious
Bad traits: Clumsy, Rude, Risk-taker
Alignment: Chaotic Good
Personality type: ESFP, the Entertainer

《Looks》

Fur length: Medium
Fur pattern: Mixed
Fur color: White and red
Eye color: Deep blue (yellow sectoral heterochromia in right eye)
Nose color: Pink
Pawpads color: Pink
Build: Large, muscular, will lose tail

《Motivation》

Het deel van de aanmelding dat zowel het moeilijkste als het makkelijkste is; de motivatie. Net zoals Stray die ik al bij een ander nestje had aangemeld, zit Hyena al lang in m'n hoofd. Zeg maar dat het zeker al wel richting het jaar gaat. Ik blijf hem leuk vinden dus zou graag met hem in de rp experimenteren. Hij is een echte sukkel, een boys be boys op de goede manier en stiekem ook wel een schat. Ik heb Lizard altijd al een mooie kat gevonden, ze was leuk om mee te rp'en met Rouse toen ze nog bij de Med cats hoorde. Bij Kazan ben ik lowkey biased voor z'n human versie aangezien ik die aan het tekenen ben op het moment. He is a handsome boy regardless. Bovendien is dit Windclan en Windclan is de enige clan waar ik nog geen kat heb. Het heeft wit en jullie hebben zelf gezegd dat er magisch wel rood van Kazan's kant kan komen dus hey, het matcht! En het is al helemaal mooi dat de ogen matchen want ik heb het design ook al een paar weken, maanden? en het blauwe en gele is wel echt mooi. Maar goed, eigenlijk is het enige wat ik voor Hyena vast heb staan is dat hij zijn staart voor 90% gaat verliezen terwijl hij kitten is. En ja, wat kan ik nog meer zeggen? Ik ben op het moment misschien niet een van de meest actieve mensen op het forum maar ik ben ook iemand die z'n accounts allemaal actief weet te houden. Momenteel ben ik door art fight al helemaal niet actief maar daar ga ik vanaf volgende maand weer verandering in brengen. Eh ja, dat is het zo ongeveer wel. Sorry voor dit hele verhaal.


[KS] Path of the Wind Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
[KS] Path of the Wind R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimezo 26 jul 2020 - 21:05

De deadline staat op 6 augustus. Zie dus dat je je aanmelding tegen dan plaatst of afmaakt. <3


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
[KS] Path of the Wind Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Moriah
Member
[KS] Path of the Wind Dd4eq1r-745a31c6-2ff7-48fd-bf98-da2b31489a0d
Sean
19
Actief
Are you afraid of me now?

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moriah
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimedo 6 aug 2020 - 0:31


"I don't have time for this,"

Name: Sleetkit
Gender: Tom

Name meaning: With a fur as beautiful as mothers, you looked just like her. With your patches and your small, fragile body, I could only think of her. And as I did, so did she... I think... Because starclan started to cry. It was like sleet; Ice and Rain in perfect harmony.
Due to Sleetkit having the same pelt colors as Icyrose, Lizardpath thinks of her mother. As soon as she does this, it starts to rain. She thinks starclan is crying and giving her a sign about the name of her son, so she calls him Sleetkit; a perfect mixture between the rain ('Sign' of starclan) and the ice she is reminded of (Icyrose, her mother).

Personality type: INTJ - The Architect
Based on: (Number) Five from The Umbrella Academy
Voice:
Theme:

Appearance
Fur color: Reds, browns, white & a bit of black
Fur length: Halflong (Long in winter)
Fur pattern: Patches, tabby pattern
Fur texture: Generally bristly, but his tail and neckfluf are silky

Body type: Small, almost childlike
Paw pads: Spotted with different colors
Nose: A cute rosy-colored nose with a singular black spot on the right side

Eye color: Icy blue

Striking external features
• Even though he will always have a childlike appearance, he has a strong jawline.
• He has a very long and fluffy tail.
• He has long whiskers and ears.
• He has ear tufts which shows he has Maine Coon blood.
• He has extremely large paws and sharp claws for his age.

Personality
INTJ - The Architect - INTJs are perceptive about systems and strategy, and often understand the world as a chess board to be navigated. They want to understand how systems work, and how events proceed: the INTJ often has a unique ability to foresee logical outcomes. They enjoy applying themselves to a project or idea in depth, and putting in concentrated effort to achieve their goals.

Positive traits: Smart, determined, family oriented, loyal
Neutral traits: Calculated, introverted, prideful, pragmatic
Bad traits: Sarcastic, dismissive, cold, ruthless, antisocial, frustrated

Sleet will never be like other boys. From a very young age it is clear that Sleet sees himself as superior to others due to his amazing intellect. He thinks other kittens and even apprentices are idiots. This only becomes worse when he gets older, even extending to the elders from time to time. Getting his respect is very hard, as the boy is a very sarcastic and salty person, rarely taking others emotions and morels into account. It is clear from this that he is an introvert, social activities give him a headache. He eats his lunch alone, rather takes patrols on his own and if he could, he would even go to war on his own. He believes he needs no-one and due to his swift and strong body he has some facts to back him up. Even though he is small, he is fast and has extremely sharp claws, making him a deadly weapon if he wants to. He takes pride in the fact that he knows he is smart and strong in his own way, often turning down offers of help due to this. Sleet also believes in results and is always focused on how he can the results he wants. He always has a plan. The boy is very dismissive of others, often calling them names and snapping at them. He doesn't care about their feelings and therefore often comes across as cold and harsh. He is ruthless and would do anything if it means his plan would succeed, this would even extend to killing others.
May it be higher powers or two-legs, Sleet will always look up and try to climb out of the simple life of a warrior. This doesn't mean that he want to lead or heal one day, no, he wants to improve the general we are living by applying real matters and facts. He is always searching, always learning, hoping to find more one day.
But... Most importantly, what drives Sleet the most must be the love for his family. He would never admit to this, but he loves all his siblings and his mother very dearly and would do anything to keep them safe. Most of the things he does is for their safety and he would even lie to them if that would mean they would be happier or better off. However, sometimes, in drastic situation where their life and health is at risk, he can snap at them. His cold, calculated side often shows then. At the end of the day, however, he is extremely loyal to them. He would play any dirty game just for them.

Trivia
- No nicknames, he hates them. People need to refer to him as Sleetkit, Sleetpaw...
- His fur is always perfectly clean.
- He has a hard time believing starclan is real. He only really believes in facts, not in dreams and stories.
- Even though he has his doubts, he lies to his mother that he believes to make her happy.
- If he would ever find out about his father, he would try to shelter his siblings from him. Sleet believes his father is a traitor and therefore a threat to his family.
- As an apprentice he will either hang around the twoleg place a lot or the highstones (this will depend where his interests will lie; starclan or the two-legs)
- Due to being a calico he is infertile.
- He is not a perfect copy of Icyrose; he has tabby pattern in his pelt.

Motivation
Bon, terug even naart Nederlands. Ik ben dus Sean en ik ben al een redelijke tijd opt forum. Ik ben inderdaad wel niet zo actief maar ik heb zo mijn redenen die ik liever prive houd aangezien het omtrent m'n gezondheid gaat (ik deel ze dan liever even onder pb dan hier int openbeer c: ). Ik probeer hoe dan ook weer wat actief te worden de laatste keer. Doordat ik herexamens heb post ik niet elke dag omdat ik momenteel merendeels spendeer met mijn vriendje of studeren. Van zodra het laatste over is zal ik wel proberen wat frequenter te posten uiteraard.
Well, met Sleet dan maar. Ik wilde al superlang weer een kitten in windclan en well... Toen ik Lizzy zag met een KS was ik meteen hooked en ben ik beginnen te brainstormen. Uiteraard had mijn lichaam andere plannen en ben ik heel erg gering available geweest dankzij mijn gezondheid. Ik voelde me vandaag goed genoeg om echter snel mijn idee uit te werken. Eerst had ik een idee omtrent Tigerspots te doen maar ik ben uiteindelijk voor Icy gegaan. Ik heb Lizzy wel redelijk gevolgd vroeger en ben dan ook zot van der. Heb het altijd jammer gevonden dat ik niet veel met Tigerspots heb gedaan, dus een soort van tweede kans zou ik geweldig vinden.
Also... Ik heb buiten Burnetbliss eigenlijk geen Windclanner meer aangezien Brokentune het is afgetrapt... So... yea, op dat vlak sta ik redelijk droog oof
TL;DR ik ben helemaal weg van het idee van Sleet en well... Nooit geschoten is altijd mis, niet? Ik geef toe dat ik niet de actiefste ben, maar ik zal proberen er toch mijn werk van te maken. Ik heb er allesinds al superveel zin in om hem te bespelen!

Alvast bedankt voort lezen en veel succes met kiezen x


[KS] Path of the Wind Dc797n0-02caae1e-9592-45ab-8160-41643345afc6
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
[KS] Path of the Wind Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 12:04

First things first, iedereen natuurlijk hartstikke bedankt voor alle aanmeldingen. Jullie hebben het ons zeker niet makkelijk gemaakt hahah <33

Named after an old friend:
Lions and lambs:




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Palepaw
Member
[KS] Path of the Wind DPKsfdL
Butter
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons ☀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Palepaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 12:07

Oh congrats beide!! Wel wat jammer maar zeker goed gekozen.


[KS] Path of the Wind Palepawsig1
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit.
Member
[KS] Path of the Wind C3fc9d003e9826db00b155d354a1c587
fox
14
Actief
Dance, dance, dance
(While you cry)
Dance, dance, dance
(As you try)

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowkit.
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 17:16

Heel erg bedankt! ^^
Hier is alvast een Sparrowtje
Terug naar boven Ga naar beneden
Pridekit
Member
[KS] Path of the Wind BBTakD
Bunny
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pridekit
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 17:17

Thank you <333
Hier is Pride hehehe


[KS] Path of the Wind J5KgHN
Terug naar boven Ga naar beneden
Argentpaw
Member
[KS] Path of the Wind DPKsfdL
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Argentpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Path of the Wind   [KS] Path of the Wind Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 20:27

gefeliciteerd guys


argent11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] Path of the Wind
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: