[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firpaw
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Tumblr_pxmhi3mzfI1v6wla3o1_100
Sarah
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Firpaw
BerichtOnderwerp: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedi 21 jul 2020 - 19:05

Heyhey, leuk dat je een kijkje neemt in dit topic.

Ik ben op zoek naar een beginnetje voor Firpaw. Firpaw is een gevlekte tom-cat, over wiens persoonlijkheid ik nog niet helemaal uit ben. Ik zit te denken aan een beetje onzekere, onhandige kleine kater, welke als het erop aan komt toch wel heel open en moedig kan zijn. Een echte doorzetter, ondanks dat het vaak mis zal lopen in zijn leventje. Hij is pas net apprentice en zal dus nog een hoop te leren hebben. In de volgende ThunderClan ceremonie zal hij zijn eerste mentor krijgen, en hopelijk daarna in de RPG beginnen met zijn training.

Nu ben ik op zoek naar een leventje daaromheen voor Fir, want training is natuurlijk niet alles. Alles wat je kwijt kan voor Fir is welkom (': Denk dan aan bijvoorbeeld vriendjes, wellicht ouders of een soort pleegouder die een beetje voor hem zorgt en moedert, katten die hem een wijze les bij zouden kunnen brengen etc. Fir kijkt erg op naar andere katten en heeft grote interesse in wat die allemaal wel niet hebben meegemaakt en te vertellen hebben. Ik hoop uiteindelijk ook een geschiedenis voor hem te kunnen schrijven, als ik iets van ouders kan vinden hier, anders zal ik iets schrijven met NPC ouders. Echter zijn ouders / een pleegouder in de RPG natuurlijk wel leuker!

Mochten jullie een voorbeeldpostje van mij willen zien om te kijken of je een topicje met mij leuk zou vinden of wat in de aanbieding hebt voor in Fir zijn leventje, dan hoor ik het graag!

Liefs
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedpaw,
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's DPKsfdL
Miss F
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedi 21 jul 2020 - 19:16

Hallo!

Ik kan Frozenfall aanbieden als pleegmoeder en Copperpaw als vriend, iemand die hem aanmoedigt? Copperpaw is iemand die niet van aanstellerij en geklaag houdt en iemand die anderen aanspoort om een sterker karakter te krijgen. Ik denk dat Copperpaw zeker ervoor kan zorgen dat Fir sterker in zijn poten komt te staan.

Frozenfall is dan weer erg rustig, warm en is goed met het dealen van emoties van anderen. Zij kan wel Firpaw's uitlaatklep zijn als hij dat zou willen, maar kan hem ook helpen en er gewoon voor hem zijn als hij dat nodig zou hebben.

Let me know what you think!

Edit: Voor de rest heb ik ook een bunch van andere acc's waar je zeker een topic mee kan doen, dus als je er nog meer zoekt, dan hoor ik het ook graag!

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedi 21 jul 2020 - 19:29

Ik heb altijd Smoulder als een vriend, hij is niet heel serieus en kan misschien een goed iemand zijn voor Firpaw om zich zelf te zijn


[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimewo 22 jul 2020 - 10:41

Ik heb Tigerblaze voor een topicje.

Er is ook een kans dat Tigerblaze mentor wordt van Firpaw...Best grote kans...


[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Tigerb12
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firpaw
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Tumblr_pxmhi3mzfI1v6wla3o1_100
Sarah
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Firpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 15:11

@Spottedpaw,: Frozenfall als pleegmama lijkt mij wel een goede match. Misschien kunnen we een ontmoetingstopicje starten? Het lijkt mij wel leuk om er een verhaallijn omheen te werken wat betreft Fir's echte ouders (misschien een andere clan, of omgekomen). Het lijkt mij wel leuk om Fir Thunder x RiverClan te maken, dus vader niet in beeld (RiverClan) en moeder dan recentelijk overleden (ThunderClan). RiverClan omdat ik Fir voor me zie met toch wel wat trekken hiervan. Frozenfall zou zijn somberheid kunnen opmerken en hem kunnen stimuleren erover te praten, en wellicht dat ze in het proces naar elkaar toe kunnen groeien in een soort mama - kindje band. Copperpaw zou als vriendje ook kunnen, maar dan focus ik liever eerst even op Frozenfall met Firpaw, aangezien ik teveel topics wat overweldigend vind.

@Silhouette: ik denk dat ik voor nu eerder even op zoek ben naar wat katten rond zijn leeftijd, maar een ontmoeting met Smoulder zou later altijd nog kunnen.

@Tigerblaze: hiermee wacht ik dan liever de ceremonie af, als Tigerblaze daadwerkelijk zijn mentor wordt stel ik de ontmoeting liever nog even uit tot na de ceremonie.

-- Hierbij dus, nog op zoek naar 1/2 apprentices van zijn leeftijd als vriendjes!


Laatst aangepast door Firpaw op do 23 jul 2020 - 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Dutch22
Renske
2606
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 15:28

Hey! Ik heb Cloverpaw, een TC app die best wel verlegen is en lief, die zou vriendjes kunnen worden. Die is 7 manen

En dan heb ik Sunpaw, ook een TC app en die is nogal wat extremer. Ze is nogal pittig, dominant en snel boos/geïrriteerd. Echt een bitch. Dus, het kan twee kanten op :'D Jij mag kiezen!








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerblaze
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's 9ab5cf2a095d97e0fc87571920472d77--baby-tigers-tiger-cubs
Tijger
88
Actief
You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tigerblaze
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 16:31

Prima, Firpaw. Dan wachten we tot de ceremonie! Als ze toch niet mentor wordt kunnen ze nog altijd een topicje samen hebben!


[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Tigerb12
:*'.'*:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowflight
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Ezgif_10
fox
141
Actief
Living in a ghost town
Feeling like a class clown
Running with the magpies
Walking like a crow

CAT'S PROFILE
Age: ¬ 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowflight
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 16:33

Als je opzoek bent naar een echte vader in Riverclan heb ik Crowflight als perfecte aanbieding 👀
Dan krijgt Firpaw er ook gelijk nog wat meer familie bij in verschillende clans


Crowflight
Terug naar boven Ga naar beneden
Peonybell
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's KE3C5YQ
Ema
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 34 moons ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peonybell
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 17:23

Ik heb als een vriendin Hollypaw" wel?
Ze is zeer lief ;w;


[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's 5j86AN5
Terug naar boven Ga naar beneden
,Silentpaw
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's DPKsfdL
Anonymous
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 18:59

Firpaw schreef:
@Spottedpaw,: Frozenfall als pleegmama lijkt mij wel een goede match. Misschien kunnen we een ontmoetingstopicje starten? Het lijkt mij wel leuk om er een verhaallijn omheen te werken wat betreft Fir's echte ouders (misschien een andere clan, of omgekomen). Het lijkt mij wel leuk om Fir Thunder x RiverClan te maken, dus vader niet in beeld (RiverClan) en moeder dan recentelijk overleden (ThunderClan). RiverClan omdat ik Fir voor me zie met toch wel wat trekken hiervan. Frozenfall zou zijn somberheid kunnen opmerken en hem kunnen stimuleren erover te praten, en wellicht dat ze in het proces naar elkaar toe kunnen groeien in een soort mama - kindje band. Copperpaw zou als vriendje ook kunnen, maar dan focus ik liever eerst even op Frozenfall met Firpaw, aangezien ik teveel topics wat overweldigend vindt.

@Silhouette: ik denk dat ik voor nu eerder even op zoek ben naar wat katten rond zijn leeftijd, maar een ontmoeting met Smoulder zou later altijd nog kunnen.

@Tigerblaze: hiermee wacht ik dan liever de ceremonie af, als Tigerblaze daadwerkelijk zijn mentor wordt stel ik de ontmoeting liever nog even uit tot na de ceremonie.

-- Hierbij dus, nog op zoek naar 1/2 apprentices van zijn leeftijd als vriendjes!

Klinkt allemaal heel goed! Laten we dan dat ontmoetingstopic maar doen. Wie begint die? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firpaw
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Tumblr_pxmhi3mzfI1v6wla3o1_100
Sarah
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Firpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 23:42

Ik ben heel blij met alle interesse, dank jullie! (:

@Settleddust: dit was een lastige keuze! Na even wikken en wegen heb ik besloten dat Sunpaw Fir wel het leven lastig mag komen maken. Ik ben benieuwd hoe hij dat wil gaan overleven, maar wellicht trekt het hem juist uit zijn schulp. Ik vind het wel leuk als Fir gaat pogen vriendjes te worden met Sunpaw (': Wil jij een topic starten of zal ik dat doen?

@Crowflight: dat lijkt me wel wat! Wil je dan ook actief zijn in Fir zijn leventje met Crowflight, of alleen erkend worden als vader? De zwangerschap van de NPC mama zal dan uit een eenmalig avontuurtje hebben bestaan, met Fir als enige overlevende kit (en daarbij twee doodgeboren kits, dan had de moeder gewoon weinig geluk in de zwangerschap). Dan moet ik alleen nog even een naam voor de NPC ThunderClan mama bedenken.

@Peonybell: hoe is Hollypaw verder van karakter, en wat voor vriendschap zouden ze op kunnen bouwen samen? Ik hoor graag meer!

@,Silentpaw: ik zit op het moment in Frankrijk, en ik ga zaterdag pas terug. Zou jij hem kunnen starten? Dan post ik als ik terug ben zondag of maandag (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw"
StarClan
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Giphy
Ema
78
Actief
"Plants need water, light, soil and love"

CAT'S PROFILE
Age: {Ageless} 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimevr 24 jul 2020 - 12:36

Hollypaw is zeer lief en vriendelijk, zeker wanneer iemand steun nodig heeft, alhoewel ze een beetje grof kan zijn tegen gemene katten. Ze is één van de therapy kitties van ThunderClan en houdt van wandelingen maken. Haar negatieve kanten is dat ze soms koppig is als ze iets niet wil doen of kan overkomen als een zeurpiet wanneer ze in een bad mood is. Ik ben niet goed in het samenvatten van iemands char oeps xD
maar ik denk dat deze twee wel goede vrienden kunnen worden ^^!


[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Hollyp10
made of sweetness, with a bit of holly berry taste

[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Free-hugs-stamp[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's DYCyokZ[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's 7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Firpaw
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Tumblr_pxmhi3mzfI1v6wla3o1_100
Sarah
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Firpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedi 28 jul 2020 - 14:07

@Hollypaw": Fir en Holly kunnen wel bonden over wandelen dan, Fir is namelijk ook een kat die zich graag terugtrekt in het bos om te wandelen en zijn hoofd leeg te maken. Misschien kan Holly een therapiekitty voor hem worden, haha. Zullen we een topicje starten voor een therapiewandelingetje? Misschien komen ze elkaar tegen in het bos en rolt er een gesprekje uit?

@,Silentpaw & @Settleddust: willen jullie nog even laten weten of jullie mijn vorige berichtje hebben gehad? Kan ook over pb besproken worden (:

-- Ik heb op 5 en 10 aug nog hertentamens, ik zal vlak rond deze twee data waarschijnlijk niet posten. Hiervoor en hierna natuurlijk wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sundance
Member
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Tumblr_o91p63wo7m1s4fz4bo1_500
Renske
277
Actief
The day will be what you make it. So rise as the sun and burn.

CAT'S PROFILE
Age: ☀ 14 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank: ☀ Young Warrior
Sundance
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's   [TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Icon_minitimedo 30 jul 2020 - 14:07

Yo! Ik maak zsm wel een topic voor je!





[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's Sunosjechib
I'M THE GIRL YOUR PARENTS WARNED YOU ABOUT

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Familie, vriendjes, interessante kitty's
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: