Ik hoop dat het goed is



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ik hoop dat het goed is

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Violinpaw
Member
Ik hoop dat het goed is DPKsfdL
21

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Violinpaw
BerichtOnderwerp: Ik hoop dat het goed is   Ik hoop dat het goed is Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 14:16

Violinclaw rook iets, de geur was niet onbekend, althans, ze wist het niet zeker.
Nieuwsgierig trok ze haar oortjes heen en weer, liet haar blik heen en weer glijden, ze bewoog niet.
Heel voorzichtig sloop ze verder, zonder een enkel takje te breken kwam ze dichterbij de vreemde geur.
Misschien..Misschien was het een muisje?
Stapje voor stapje liep ze dichter, en dichterbij.
Een zacht briesje liet haar vacht heel langzaam op en neer deinen.
Haar blauwen ogen zochten de omgeving sluw af, wachtend op een teken van het diertje- als het een diertje was.
De gedachten in Violinclaw haar hoofd leidden haar af van haar doel, waardoor het muisje voor haar poten wegschoot.
Van schrik struikelde ze onhandig en klunzig over de takje voor haar poten, raakte op de één of andere manier verstrikt in zichzelf en viel op harde ondergrond.
Teleurgesteld duwde ze zichzelf omhoog en rekte zich uit.
Tijd om weer opzoek te gaan naar de anderen..

En?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Ik hoop dat het goed is Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Ik hoop dat het goed is   Ik hoop dat het goed is Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 15:24

Elke zin op en nieuwe regel leest niet zo lekker, misschien kan je het beter achter elkaar zetten.
Beschrijf wat meer: beschrijf de omgeving. waar is ze? wat denkt ze waardoor ze afgeleid is?

voor de rest beschrijf je dingen goed en schrijf je leuk Smile


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Ik hoop dat het goed is WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Magicpaw
Member
Ik hoop dat het goed is DPKsfdL
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥
436

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Magicpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik hoop dat het goed is   Ik hoop dat het goed is Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 20:04

Ik vindt dat je het best goed doet. Ik neem aan dat dit je eerste RPG is? maar zoals Crowkit al zei hoef je niet na ieder zin een enter te doen. Zou ik mogen vragen waarom er in je andere posts staat dat je moet denken aan Crookedstar? Ik ben gewoon nieuwsgierig.
xoxo Magic



Ik hoop dat het goed is 5wjex3

I will be myself and I won't let anybody tell me what to do or how I should be, I will live my own life!

Just look :
Terug naar boven Ga naar beneden
Violinpaw
Member
Ik hoop dat het goed is DPKsfdL
21

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Violinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik hoop dat het goed is   Ik hoop dat het goed is Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 20:17

Weet ik niet precies, ik kan echt geen reden verzinnen..
De enter doe ik omdat ik dat op een ander forum ook doe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
Ik hoop dat het goed is 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik hoop dat het goed is   Ik hoop dat het goed is Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 20:24

Hi,
Je moet geen enters gebruiken aan het einde van je post. Zo lijkt je post wel langer, maar
1) Het leest niet lekker
2) De Admins en Moderators kunnen zo niet goed zien of je post lang genoeg is, en geeft de gedachte dat je post minder dan 5 regels is, omdat je hem langer wil maken.

Als je je post dan toch langer wil maken, doe dit dan doormiddel van het beschrijven van dingen.

Niet;; Violindot keek rond. Ze zag een vlinder uit de bosjes komen die naar haar toe vloog.
Maar;; Violindot keek met haar helderblauwe ogen in het rond. Ze zag een kleurrijke vlinder uit de kleine bosjes vliegen, die elegant naar haar toe fladderde.

Snappie? Gewoon een tipje ^^


Ik hoop dat het goed is Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Violinpaw
Member
Ik hoop dat het goed is DPKsfdL
21

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Violinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ik hoop dat het goed is   Ik hoop dat het goed is Icon_minitimeza 7 jan 2012 - 20:37

ja, ik vind dat nog erg lastig om te doen, want op het andere forum doe ik dat echt veel minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik hoop dat het goed is
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: