∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brat
Member
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimeza 1 aug 2020 - 22:53

∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ BloodClan_icon_by_starsightsw2007
Bloodclan sharing information

Dankzij alle gebeurnisen in de Elite heeft Brat besloten om een Sharing information event te houden! Iedereen mag hier op reageren en het laatste nieuwtje delen- of niet natuurlijk.

De poes had dit al heel lang willen doen, het was zo lang geleden geweest sinds de laatste keer. En nu, nu was het perfecte moment. Met alles wat er nu gaande was. Kon elk kleine beetje informatie helpen. Dat was; als de katten in kwestie het zouden los laten. Brat wist wel hoe de meesten met informatie omgingen hier. Ze zagen het als een schat; iets wat ze enkel zouden omruilen voor nog iets beters. Ze wist dat omdat ze zelf ook precies zo was. Maar toch, ze had niks te verliezen. De leidster zwaaide met haar staart en schudde lichtjes met haar vacht. 'Nou, brand maar los.' Sprak ze kalm maar hard op.

tag; open


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 13:07


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Orchis14

Zijn licht blauwe ogen waren samengeknepen in dunne spleetjes terwijl hij vanuit zijn plaats toekeek hoe Brat een sharing information bijeen riep. Hij hoefde niet eens te bedenken waarom. Er gingen katten dood en de Leidster lag daar blijkbaar wel van wakker. Zou ze bang zijn? Dat vroeg hij zichzelf wel af ja.. ze had nog niet gehandeld met Coacaze, naast zijn opsluiting dan. Twijfelde ze als hij het wel was of ze gewoonweg te zwak om de commando te geven? Als hij nu had mogen besluiten dan was die kater gister al door de kraaien aangevreten geweest. Maargoed, maargoed.. zijn tijd kwam wel. Nu moest hij hier zijn als de rechterhand van Brat en luisteren naar de informaties die eventueel zouden worden doorgegeven. Informatie was alles voor hem, informatie gaf hem macht, het was dus geen wonder dat hij hier was met gespitste oren.


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheriey
Member
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Cherie31
Sannemander>:)
219
Actief
“Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young one
Cheriey
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimezo 2 aug 2020 - 15:55


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Da8g8sx-95d9db57-176e-4d84-9e36-da27ef8db4bf.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNjE3OTBmOTUtNmExYi00YzZkLWFhMjUtMGQyYzRjZTI5ODAzXC9kYThnOHN4LTk1ZDlkYjU3LTE3NmUtNGQ4NC05ZTM2LWRhMjdlZjhkYjRiZi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
.............................................................................
A
lle moed bij elkaar geraapt was het poesje op de bij een komst afgestapt. Iedereen kreeg de kans hier zijn of haar opvattingen te delen. Ze had het eigenlijk ter plekken moeten doen, dat wist ze, misschien had het dan heel wat gezeik kunnen tegengaan. Maar aan de andere kant, ongevraagd wat bedenkingen rond schreeuwen was ook geen goed idee. Ze had het eerder al tegen de poes willen zeggen maar had het daar gewoonweg niet door haar strot weten te krijgen. Maar het hier zeggen? Nu er om gevraagd werd? Zo kon ze niet fout zitten en toch haar grote domme vriend bijstaan! Voorzichtig schraapte ze haar keel, drukte ze alle zenuwen weg een keek ze op naar de poes. Ze had haar woorden goed doordacht, ze moest sterk op d'r pootjes staan nu en met opgeheven kop haar moeder aanspreken, ze kon het wel, ze had het geoefend. "Ík was er na Coacaze als eerste bij" mauwde ze niet te luid maar zeker ook niet te zacht, probeerde ze hard geen emotie te tonen. Ze mocht niet biased overkomen, nee dat zeker niet, ze was hier met feiten, kei harde feiten. "Ik heb hem horen zeggen dat hij gefaald had, hij leek echt verscheurd te zijn door de dood van Kaa" vol vertrouwen knikte ze, probeerde ze iedereen behalve de leader te negeren. "Waarom zou hij tegen zichzelf zeggen dat hij gefaald heeft als de moordenaar er zeker in geslaagd was Kaa om te brengen?" kort haalde ze even diep in, het hele gebeuren weer voor haar ziend. Maar de grote rode poes had om hulp gevraagd, had om bewijzen gevraagd, nou hier had ze het.
♥[tag: Brat]♥



We used to play in waterfalls
Image 1 Image 2 Image 3
We were younger...


Laatst aangepast door Cheriey op wo 5 aug 2020 - 17:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimema 3 aug 2020 - 22:00


Toen de jonge poes eenmaal haar zegje had gedaan bleef de rode kattin even stil. De informatie in haar hoofd evalueren en er een mening over te kunne vormen. Iets wat langer duurde dan ze gewild had. Maar uiteindelijk kon ze haar dochter een weerwoord bieden. 'Om ons van zijn geur af te gooien?' Sprak ze terwijl ze haar ogen wat vernauwde 'Als ik iemand zou vergiften zal ik niet grijzend of lachend over het lichaam hangen. Nee natuurlijk zal ik dan net doen alsof het me 'verscheurde.' Iedereen had haar wijs proberen te maken dan die Coazace een domme idioot was. Die nooit een moord op zijn naam kon hebben. Maar wat als die hele 'domheid' een mantel geweest waar achter een intelligente moordenaar schuilde. Waarschijnlijk keek ze er te diep in, maar ze wilde gewoon elke mogelijkheid benaderen.

tag; cheriey


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimedi 4 aug 2020 - 13:01


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Orchis14

De tom keek toe hoe de dochter van Brat als eerste was die naar voren kwam om haar mening te delen. Zoals hij verwacht had nam het kind op voor die idioot. Als de tom nog een staart tot beschikkring had gehad dan was deze nu geïrriteerd op de grond aan het tikken. Toch luisterde hij aandacht, elke woord die iemand sprak printte hij in zijn kop en vooral van de gene die zijn plannen in de war probeerde te maken. Gelukkig sprak zijn leader daarna al snel en hij knikte instemmend. ''Het is naïef Cheriey om meteen te geloven dat iemand niks gedaan heeft omdat hij op een bepaalde manier gereageerd heeft. Hij kan het gedaan hebben om niet schuldig te lijken. Vergeet niet kind, wij zijn een groep dat getraind word om te kunnen doden, iedereen beschikt die kracht zodra ze members zijn. We tolereren alleen niet dat we onze eigen groepsleden vermoorden, vooral geen kinderen.'' De tom hief zich op uit zijn lig positie. Ging dichter bij haar staan. ''Er is bewijs. Hij had de gifgeur op zijn lijf.'' Sprak hij nog eens ter verduidelijking. ''Wil je nog steeds je 'vriend' de kinder moordenaar verdedigen door me uit te leggen hoe dat per toeval kan gebeuren?'' Zijn blauwe ogen drukte in de hare. Nou?


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheriey
Member
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Cherie31
Sannemander>:)
219
Actief
“Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young one
Cheriey
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 18:53


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Da8g8sx-95d9db57-176e-4d84-9e36-da27ef8db4bf.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNjE3OTBmOTUtNmExYi00YzZkLWFhMjUtMGQyYzRjZTI5ODAzXC9kYThnOHN4LTk1ZDlkYjU3LTE3NmUtNGQ4NC05ZTM2LWRhMjdlZjhkYjRiZi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
.............................................................................
Z
e had haar woordje gedaan, had haar visie op het geheel met heel haar clan gedeeld wetende dat deze niet meteen zou betekenen dat ze de kater vrij zouden laten. Haar moeder's woorden waren dan ook, hoewel niet gewild, zeker niet onverwachts. Iets wat beschaamd draaide ze kort haar oortjes in haar nek, hoewel de poes niet boos had geklonken, hoewel ze niets fout had gedaan en ze dit zeker wel verwacht had voelde het toch nog alsof ze de rode poes had teleurgesteld. Met een kleine zucht herzocht ze haar sterkere houding weer, zocht ze naar een weerwoord of iets om het goed te maken echter was het de deputy die haar ervan weerhield. De kater's stem had niet boos geklonken, niet pesterig of beschuldigend maar toch woog het haar zwaarder dan het zou hebben gemoeten. Met een blik, ogen die alles weggaven, keek ze op naar de kater terwijl deze richting haar stapte. Met veel moeite probeerde ze haar gezichtje niet te vertrekken bij het ruiken van de walm die om hem heen hing, verrot, dat was het dat ze rook. Hij noemde Coa haar vriend, echter zou dit er niets mee te maken moeten hebben? Haar oordeel over de situatie had daar niets mee te maken. Kort trok ze geïrriteerd haar oortjes naar achter, echter blik bleef nog altijd vriendelijk gekleurd terwijl ze naar de kater opkeek. Ze mocht emotie niet het beste van haar laten nemen nu, dat zou waar ze voor stond vertroebelen. "Hij is niet mijn vriend"  mauwde ze koeltjes, dit zou ze als eerst moeten uitsluiten.  " En jou logica gebruikend, dat iedereen hier getraind is om te doden en dit kan zodra ze een member zijn, dat emotie tonen bij een dood kind niet genoeg is om je onschuld te bewijzen, kunnen we niemand meer vertrouwen, ik bedoel et valt wel op dat na jou benoeming in eens iedereen dood lijkt te vallen, betekend dit, jou logica gebruikend, ik neem immers aan dat jij het niet leuk vind een doden te vinden, niet dat ook jij het kan zijn? Wil je zeggen dat iedereen het hier kon zijn?" merkte ze voorzichtig op "Bovendien zit ik hier ook niet te preken dat hij zeker weten onschuldig is, dat is niet mijn oordeel om te maken" kort keek ze op naar haar moeder, zou ze trots zijn nu? Deed ze het goed? "Ik leg alleen de feiten neer meneer de deputy, dingen die ik gezien en gehoord heb, ik d e e l mijn informatie, ik dacht dat deze bijeenkomst daarvoor was?" kort kneep ze haar oogjes tot kleine spleetjes, alsof ze door had dat dit net open ramen waren. " Hoe weet jij zo zeker dat het zijn poten waren die walmde van het gif terwijl er nog geen halve staartlengte verderop braaksel ligt vol met het spul? Zijn zijn poten nogmaals gechecked er verder vandaan?" suggereerde ze bedenkelijk "Wie weet kwam het wel helemaal niet van zijn poten af?" mauwde ze rustig verder voor ze nogmaals haar blik op haar moeder legde en haar plechtig toe knikte. "Ik zeg niet dat dit hem gelijk onschuldig verklaart, echt niet, bovendien is dat uw oordeel niet het mijne, ik denk gewoon dat het belangrijk is alles te overwegen. Ik dacht namelijk dat deze bijeenkomst daarvoor was? Informatie en bedenkingen delen zodat we de goede te pakken hebben?" hoopvol keek het poesje op naar haar moeder "Zodat het niet nogmaals kan gebeuren?" een klein beetje angst deed haar stem kort trillen, vulde haar ogen, voor even kon ze de emotie niet meer onderdrukken. Ruki was dood, kaa was dood, jaws was dood, ze wilde niet de volgende zijn, ze wilde dat niemand de volgende zou zijn. Als Coacaze de dader was, dan was dat zo, haar moeders woord was wet, maar wat ze wel kon doen was er in ieder geval zeker van zijn dat het proces eerlijk zou verlopen, dat de echte dader niet het hazenpad kon nemen.

♥[Tag:Brat & Orchis]♥



We used to play in waterfalls
Image 1 Image 2 Image 3
We were younger...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 19:05


Haar oren kregen een hele woorden stroom te verduren. Maar de leidster vond het niet erg; om het feit dat haar dochter oprecht goede argumenten op de tafel legde. Maar ook dat ze het überhaupt durfde; het moest vast erg intimiderend zijn om tegen Orchis in te spreken. Ondanks haar vernauwde ogen schonk de Elite kattin de ragdoll en klein knikje van- herkenning. 'Daarbij is het vrijwel een feit dat Coacaze onmogelijk alle moorden in zijn eentje gepleegd kan hebben.' In ieder geval niet die van Jaws en Kaa. Ze gebeurde te dicht op elkaar voor de kater om het gedaan te hebben. Brat trok aan haar oor terwijl ze haar blik op Orchis legde. Wachtend op zij weerwoord.


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 19:24


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Orchis14

Als er iets was waar hij niet tegen kon was dat het gedrag dat nu werd vertoond door deze snotaap. Zijn oren waren gespitst, alsof hij interesse had in haar woorden maar van binnen maakte hij al oprechte plannen hoe hij dit kind de nek om zou draaien. Hij had beter verwacht van een kind van Brat, had verwacht dat de rode she-cat haar kinderen wel wat opvoeding meebracht. Als er ooit iemand zo tegen een ex leader of commandant had gesproken dan was haar tong eruit gerukt. De tom blies een diepe ademhaling uit via zijn neus, alsof hij een stier was die klaar stond om zijn hoorns in haar buik te spiesen- ze had het geluk dat hij nog onder Brat zat, want anders had ze haar laatste woorden gorgelend uitgesproken. Ze had hem uitgedaagd, sprak tegen hem alsof hij hier het kind was. Vies brutaal ding. Ze zou het gaan voelen. Hij zou haar krijgen ook. Zij zou de volgende op zijn lijst staan. Vieze.. vieze..

Zijn blik schoot naar Brat, die het kennelijk met haar kind eens was. Ook dat nog. Een leader die van hot naar her sprong en de logica van een dom kind boven haar commandant koos. De tom accepteerde dat niet en liet dat merken ook door een dikke spuug speeksel op de grond te kwakken. ''Als je moeder je niet leert hoe het hier werkt dan zal ik het je even bijbrengen kind. In de Elite kun je ook niet vertrouwen. De Elite is hier geen groepsverband zoals de clans zijn waar iedereen elkaars pootje vasthoudt en liedjes zingt. De Elite leeft volgens andere normen en waardes, je leeft in een groep vol moordenaars. Gaat het lampje brandde? Je kan niemand vertrouwen, het enige wat je garantie geeft om te overleven is slimmer te zijn dan de moordenaars.'' Sprak hij tussen zijn opgetrokken lippen door. ''En met jou gedrag zou iemand je heel snel zat worden. Brat, je geeft je kind een draai om de oren door haar brutale manier van informatie doorgeven anders zal ik het doen. Ik bedankt je voor je mening maar je argumenten slaan nergens op. En Leader, mijn volle respect, maar dit is een slechte reden om van je mening te veranderen. Je weet hoe gif ruikt, iedereen heeft het op hem geroken. Niemand stapt zomaar in een hoopje braaksel terwijl je overduidelijk het ziet liggen.'' De tom trok met zijn oor en draaide zich om. ''Ik geloof niet dat Coacaze de reden is voor ieders dood. Maar ik ben honderd procent overtuigd dat hij Kaa gedood heeft. Die kater is niet te vertrouwen, hij heeft me letterlijk verteld hoe zijn brein werkt voor ik commandant was. Hij heeft me zelfs geslagen omdat hij zich verveelde, omdat ik een niemand was, maar nu ben ik de commandant en laat ik die sukkel niemand meer pijn doen zolang ik hier sta.'' Hij keek nog een keer om naar Cheriey. ''Voor ik commandant was vielen er ook doden. Wie er ook aan de macht is, er zal altijd een moordenaar tussen zitten. Ook in de clans, dus denk maar niet dat je daar een beter leven zal krijgen.'' Er daarmee liep hij weg. Hij ging zijn vedere energie en tijd niet verpesten aan dit soort flauwekul. Ze zou snel op haar blaren te komen zitten.


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheriey
Member
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Cherie31
Sannemander>:)
219
Actief
“Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young one
Cheriey
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimewo 5 aug 2020 - 19:53


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Da8g8sx-95d9db57-176e-4d84-9e36-da27ef8db4bf.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvNjE3OTBmOTUtNmExYi00YzZkLWFhMjUtMGQyYzRjZTI5ODAzXC9kYThnOHN4LTk1ZDlkYjU3LTE3NmUtNGQ4NC05ZTM2LWRhMjdlZjhkYjRiZi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
.............................................................................
H
aar oogjes fonkelde van hoop toen de leader haar bek opende en kalmpjes haar woordje deed, niet op haar argumenten ingaand. Het was niet nodig, ze vond het niet fout. Anders had ze het laten weten, ze wist het zeker. Met een kleine glimlach op haar snoet luisterde ze naar ieder woord. Coacaze kon inderdaad niet alle moorden op zijn naam hebben staan, ja precies. Met een opgeluchte zucht wilde ze zich omdraaien en zich weer terug bij de rest voegen echter was het weer Orchis die haar ervan weerhield. En woedend dat hij was, vuurspuwen dat deed hij zeker. Verschrikt keek het poesje op naar de siedende kater, hoe die liep te stomen en te razen alsof ze hem e c h t had uitgemaakt voor moordenaar. Straf moest ze krijgen van hem, harde straf. Iets wat angstig zette het poesje een stapje naar achter. De kater had gezegd dat ze niemand konden vertrouwen, iedereen hier kon een moordenaar zijn, er zou altijd een moordenaar zijn. Voorzichtig probeerde het poesje haar zenuwen weg te slikken. Had Orchis geen vertrouwen in zijn members? Pijnzend hield ze haar blik strak op de kater gevestigd, die kater had wel een heel grim beeld van zijn Clan dat was wel duidelijk. Na gestormd te hebben liep de kater echter weg, gaf haar geen kans een weerwoord te hebben. Wellicht wel logisch, wel beter, ze was behoorlijk brutaal geweest en zij had dat zelf behoorlijk goed door gehad, verdiende ze straf? Straf voor doen wat haar gevraagd werd? Misschien ook wel met de toon die ze gebruikt had?. Met een diepe zucht wende ze zich weer tot haar leader, haar moeder, zenuwen rustend in haar ogen, zij zou het wel beter weten, zij wist altijd alles beter.
♥[Tag:Brat]♥



We used to play in waterfalls
Image 1 Image 2 Image 3
We were younger...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimevr 7 aug 2020 - 21:10


De kater zocht de grenzen op, zoals hij wel vaker deed. En de rode poes werd het echt zat. Waar haalde hij het lef vandaan om zo tegen haar en haar dochter te spreken? Al was hij er tien keer niet mee eens. Het gaf hem niet het recht om zo'n toon aan te slaan. Met een snelle beweging ging ze recht voor zijn neus staan. Hem tegen houdend in het hazepad dat hij koos. Zo makkelijk kwam hij hier van uit. Haar ogen spuwde vuur en ijs tegelijkertijd. 'I have had enough of you.' De kattin zwaaide wild met haar staart terwijl haar nagels zich diep in de grond onder haar nestelde. 'Here's what we'll do; you'll apologize too cheriey. And you'll mean it.' De poes schonk de poes een geruststellende blik- hopend dat dat de duidelijk zichtbare zenuwenen van de poes zou wegtrekken. 'Then, you will get out of my sight. And refrain too cross paths with me for at least a few days.'


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: ∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆   ∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Icon_minitimedo 27 aug 2020 - 12:37


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Orchis14

Natuurlijk sprong mammie in de verdediging. Lieve grote mama beer die haar kleintjes beschermde. Hah, wat een lachertje. Ze haatte haar kinderen even veel als vlooien maar zodra je wat over hun zei dat stond ze met stappende voeten naast je. De tom bleef staan maar hield zijn rug naar haar toegekeerd. Luisterde naar haar woorden met zijn oren maar half naar achteren gedraaid. Orchis liet zijn omhoog staande kop zakken waardoor hij naar zijn tenen keek en kneep het zand tussen zijn poten samen. Een kleine grimas verscheen op zijn lippen terwijl hij een rilling over zijn rug voelde. Hij hield hiervan, hij hield van een grote bek openzetten, om tegen haar in te gaan.. het was een kick, een geweldige rush. Hij genoot er zo van dat zijn bek er soms van begon te schuimen als een hitsige hond. Een klein zacht lachje ontsnapte uit zijn keelgat.. zijn teentjes tikkend op de grond onder hem terwijl hij zich heel langzaam omdraaide en Brat aankeek met een schuin hangende kop. Zijn lippen drukte zich samen om zijn woord uit te spreken. ''Even denken.. hmm ja, hmm nee, wanneer je dochter de regels en respect geleerd heeft dan zal ik er misschien over nadenken.'' De tom trok zijn mondhoeken in een brede glimlach. ''Dus uhm, nee dankjewel.'' Hij zette een stap achteruit. ''Tot snel dan maar eh,'' En huppelde het kamp uit. Zoals Brat hem soort van gevraagd had: voor een paar dagen uit haar blik verdwijnen. Dat kon hij wel doen, maar dat andere. Hah. Neh.

- Uit.


∆ SHARING INFORMATION; collecting data  ∆ Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
 
∆ SHARING INFORMATION; collecting data ∆
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: