from warm to wicked



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 from warm to wicked

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
from warm to wicked Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: from warm to wicked   from warm to wicked Icon_minitimedo 27 aug 2020 - 18:58

Ondanks ze weinig slaap te pakken had gekregen vannacht was ze fris en fruitig haar nest uit getippeld. Het was de ochtend na de gathering en haar humeur was een stuk meer gestegen sindsdien. Ze was twee katten tegengekomen waar ze zielsveel van hield en door hun weer gesproken te hebben voelde ze weer de energie om door te leven. Ze moest weer gezond en sterk worden voor haar familie, om voor hun te zorgen desondanks ze in Riverclan nu leefde. Ze moest sterk zijn en het hun laten zien dat ondanks alles, alles weer goed zou komen. Vooral voor haar kinderen, dat ze de hoop niet moesten verliezen. Voor Falconpaw, die net zoveel kind was als haar andere nestjes. Ze had gehoopt dat ze bij hem kon zien bij hun verlies, dat ze bij al haar kinderen had kunnen zijn.. maar het leven was niet eerlijk. Het leven was hard. Ze kon er niks meer aan doen, ze kon het niet meer terugdraaien maar ze kon wel haar best doen om nog altijd de goeie moeder te blijven die ze altijd geweest was. Zachtjes begroette de she-cat de ochtendzon die lichtjes door de wolken heen brak en snuffelde wat van het ochtendbriesje op. In de lucht hing naast het frisse water en riet ook de geur van Lynxfang. De kater waarmee ze eigenlijk sinds dag één in Riverclan mee op trok. Hij was ook tijdens de gathering geweest en was als een waakhond geweest. Ze had zich toen erg veilig gevoeld. Met een rustig drafje liep ze zijn kant op en begroette de tom met een warme glimlach. ''Vroeg uit de veren zie ik,'' Sprak ze vriendelijk en keek even naar het kampuitgang. ''Ben je druk vandaag?'' Viel ze dan maar meteen met de deur in huis. Ze wou gaan trainen maar Pantherstar was vandaag helaas druk. Logisch, hij was natuurlijk de clan leader!

my heart's cold and un-repaired.


from warm to wicked Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
from warm to wicked 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: from warm to wicked   from warm to wicked Icon_minitimeza 5 sep 2020 - 23:26

Het was een rare en wat verontrustige nacht geweest, maar er leek geen grote dreiging naar de Riverclan te zijn nu. Moe was hij gaan slapen, het nieuws spookte nog wat in zijn kop. Zou Wolfstar door willen zetten wat Stallionheart gestart had, of waren er eerst andere zaken te regelen? Momenteel wist Lynxfang dat hij toch niet veel kon doen en met die gedachte was hij in slaap gevallen. Al was het laat, toch werd hij weer vroeg wakker. Dat zat nu inmiddels in zijn systeem en met frisse moed stond hij op klaar voor een nieuwe dag. Het leek hem prima weer om eens te gaan vissen en daarna kon hij Bristlepaw ophalen voor een training. De roestkleurige kater gaf zichzelf een wasbeurt en liep toen naar buiten, waar hij Shatteredice zag zitten. Ze zag er goed uit, moest hij toegeven. Gisteravond had ze met twee bekenden van haar vroegere clan gesproken en hoewel niet iedereen er mee eens leek te zijn, was het waarschijnlijk goed voor haar. Lynxfang had zijn twijfels over dat ze mee was gegaan en om eerlijk te zijn was hij bang dat er gedoe zou komen. Maar er waren andere belangrijke zaken gelukkig. De poes liep naar hem toe en hij glimlachte zachtjes. ''Jij ook, zie ik''beantwoorde hij haar, ze leek er zin in te hebben vandaag. ''Ik wou gaan vissen, maar ik heb geen patrouilles vandaag''zei hij, wetend dat Crystalshell hem niet bij eentje had toegevoegd. Benieuwd naar de reden naar de vraag hield hij zijn kop scheef. ''Hoezo? Wil je samen iets doen?''.


from warm to wicked Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
from warm to wicked I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
from warm to wicked Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: from warm to wicked   from warm to wicked Icon_minitimedi 8 sep 2020 - 19:28

De she-cat glimlachte lichtjes toen Lynxfang haar opmerking terugkaatste. ''Dat klopt, ik wou graag productief zijn vandaag.'' Mauwde ze haar redens waarom ze zo vroeg uit de veren was vandaag ondanks ze vannacht pas laat in haar nest had gelegen. Toen ze vroeg wat de tom vandaag had kwa plannen zei hij dat hij misschien ging vissen omdat hij geen patrouille houde te lopen vandaag. Dat was goed nieuws voor haar want ze kwam hem natuurlijk vragen als hij haar wou vergezellen. Het was ook hem die meteen vroeg als ze iets samen wouden doen. Shatteredice knikte en wiebelde even met haar oortjes. ''Ja eigenlijk wel, ik wou uhm inderdaad vragen als je me vandaag wou vergezellen. Ik wil graag een start maken om mijn steentje bij te leggen voor Riverclan. Vooral na alles wat jullie voor me gedaan hebben.'' Vertelde ze hem. ''Daarbij is het een mooie dag, het word snel weer leaf-fall, zou graag nog willen genieten.'' Vooral omdat ze de gehele lente en zomer verbleven had in de medicine cat den..

my heart's cold and un-repaired.


from warm to wicked Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
from warm to wicked 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: from warm to wicked   from warm to wicked Icon_minitimewo 9 sep 2020 - 16:07

Hij wist dat Pantherstar eigenlijk haar mentor was om haar de gebruiken en manieren van Riverclan bij te leren, maar die leek het nu druk te hebben, dus kon hij vast wel even inspringen als Shatteredice dat wou. Het leek er inderdaad op dat ze daar wel behoefte aan had en de rossige kater knikte bij haar voorstel. ''Dat kan prima en geen zorgen, je bent nu een van ons''vertelde hij haar. De laatste woorden waren niet wat hij ooit verwacht had om tegen een buitenstaander te zeggen, maar inmiddels was zij geen buitenstaander meer. De twijfels over of ze ooit terug zou gaan naar Windclan waren er niet meer, want inmiddels had hij al gezien dat ze daar niet veilig was. Tenminste, dat gevoel had hij. ''Laten we maar gaan''mompelde hij lichtjes, om te willen voorkomen dat ze hier zo nog ongemakkelijk bleven staan. Daarnaast moesten er dingen gedaan worden. De kater verliet voor haar uit het kamp, maar zorgde ervoor dat ze hem bij kon houden. Al wist hij vrijwel zeker dat dat voor de vroegere Windclanner op land geen probleem zou zijn.


from warm to wicked Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
from warm to wicked I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
from warm to wicked Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: from warm to wicked   from warm to wicked Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 10:42

Hij knikte bij haar voorstel en blij liet ze haar mondhoeken naar boven glijden. Super! Ze wou graag haar steentje bij gaan brengen aan de clan die haar gered had maar wou ook weer aan sterken zodat ze haar familie aan de andere kant van de grens zo goed mogelijk kon steunen in hoeverre dat kon. Zolang ze depressief in haar nest lag zou het alleen maar erger worden.. en ze wou haar familie niet nog meer pijn doen dan dat ze al hadden gekregen. De she-cat spon zachtjes uit dankbaarheid toen Lynxfang haar één van hen noemde, wat was hij toch lief voor haar. Ooit zal ze hem iets terug geven voor al zijn steun. Nu liep ze achter hem aan het kamp uit, de tom ging via het water en zij via de steentjes. Het was een stuk langzamer dan zwemmen maar ze kreeg er elke dag steeds meer de knie erin. Toen haar pootjes het vaste land raakte met de laatste sprong schudde ze snel haar pels uit en volgde daarna de warrior weer op zijn hielen. Ze was benieuwd wat ze gingen doen!

my heart's cold and un-repaired.


from warm to wicked Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
from warm to wicked 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: from warm to wicked   from warm to wicked Icon_minitimezo 13 sep 2020 - 17:22

Zwemmend door het water keek hij opzij om te zien hoe de poes gebruik maakte van de steentjes in het water. Blijkbaar wou ze nog niet het water in. Eenmaal weer op vast land gleed het water gewoon bijna weer van zijn vacht af, terwijl hij wachtte op Shatteredice. Eenmaal beide op het land weer, begon hij alvast te lopen. Verderop was een plek waarvan hij gehoord had er veel kans op vis was daar, dus dat wou hij wel even bekijken. De kater hield zijn pas in zodat ze naast elkaar konden lopen, intussen goed oplettend of hij niet voorbij die plek liep. ''Heb je al wat geleerd hier?''vroeg hij, benieuwd naar wat ze al wist van hun gebruiken en jachttechnieken. Er zou vast wel verschil in zitten, al verwachtte hij ook overeenkomsten. Alleen was het hier wel iets anders, dus ze moest dan ook wel weten wat hier handig was.


from warm to wicked Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
from warm to wicked I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
from warm to wicked Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: from warm to wicked   from warm to wicked Icon_minitimedi 22 sep 2020 - 12:41

Toen de tom het water uitliep gleed het water gewoon van zijn zijde vacht af als gesmolten boter. Verbaasd bleef ze ervan, hoe vaak ze het op een dag ook zag, het bleef bewonderend. Ze vroeg zich dan ook af hoe dat kwam.. door het eten van vis? Of had het iets te maken met hun genen? In ieder geval als zij nat was van de regen dan kon ze uren vachten tot ze droog was en bleef de vocht onder haar pels plakken. Daarbij stond haar pels dan ook zo gepiekerd als een opgepoft pluisje in de wind. Nee, nee, ze bleef wel droog, gewoon op haar gemakje via de kleine rotjes huppelend. ''Heb je al wat geleerd hier?' hu- oh. Shit. Ze was aan het dromen. Snel schudde ze haar kopje helder en keek naar Lynxfang terwijl ze nadacht over wat ze allemaal al gedaan had. ''Pantherstar heeft me grotendeels van het territory laten zien, met Crystalshell heb ik wat gejaagd maar jullie technieken zijn anders dan van Windclan. Ik vergeet ook steeds dat jullie kiezelsteentjes hebben.'' Ja, telkens als ze prooi tegenkwam langs het water schopte ze weer per ongeluk een steentje weg. Ze was gewend om onder de grond te jagen, in het duisternis, met krappe ruimtes en bochten, op de heides met veel wind en weinig beschuttingen. Niet langs en in het water, wat hier merkbaar veel was. Al waren de Highlands nog wel doenbaar, die leken het meeste op de heide.

my heart's cold and un-repaired.


from warm to wicked Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
from warm to wicked
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: