Oh, i didnt expetct that...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh, i didnt expetct that...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lotus
Member
Oh, i didnt expetct that... DPKsfdL
Francesca
52

CAT'S PROFILE
Age: 2 years
Gender:
Rank:
Lotus
BerichtOnderwerp: Oh, i didnt expetct that...   Oh, i didnt expetct that... Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 15:29

Met langzame stappen bewoog de trouwe bloodclanner door het grote, overdekte woud. Zijn gifgroene halsband schuurde langs zijn hals. Hij vond het ding eigenlijk maar niks. Maar iedereen van de BloodClan liep met zo'n achterlijk ding rond. Hij dacht aan hoe hij hem van een hond af had weten te pakken. De hond was al oud en verzwakt maar ondanks dat was het toch nog niet gemakkelijk geweest. Hij had de hond eerst af moeten leiden, en af moeten maken, voordat hij de halsband kon bemachtigen. Maar de dood van die suffe hond boeide hem niet. Waar waren ze anders voor? Hij schrok uit zijn gedachten door het zien van een langharige BloodClanner.

Sorry, heeeeeeeel erg flut maar ik had echt geen inspi en ik moest dit topic gwn aanmaken...

-Rouge-


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Oh, i didnt expetct that... Rainbowdashx
Oh, i didnt expetct that... Lotusi
Klik
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna
Member
Oh, i didnt expetct that... DPKsfdL
113

CAT'S PROFILE
Age: x 7 moons
Gender:
Rank:
Yuna
BerichtOnderwerp: Re: Oh, i didnt expetct that...   Oh, i didnt expetct that... Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 15:47

Met vlugge passen snelde de vlugge Bloodclanner door het Rogue gebied heen. Haar leerzwarte halsband zat losser dan nodig. De witte poedersneeuw kraakte onder haar kleine, maar ook erg gevaarlijke pootjes. Ze konden elk moment je nek open scheuren en je verse bloed eruit laten stromen. Haar poten werden nat van de sneeuw. ''Godsamme, rot sneeuw!'' Siste ze woedend in zichzelf. Stomme sneeuw, wie had het uitgevonden? Zeker zo een domme idioot die net als al die anderen in mijn charmes zou trappen. Dacht ze met een grote glimlach op haar gezicht. Katers waren leuk speelgoed. Ze kon ze alles laten doen met haar geweldige charmes. Het charmes waren zussen die ze nooit had. Met haar olijfgroene ogen speurde ze de omgeving af naar een leuk ''Speeltje'' zoals zij dat noemde. In de verte zag ze er een staan. En bruine kater met een lange vacht. Dat zou nog eens leuk kunnen worden. Zacht trippelde ze naar hem toe. ''En wat doet zo een stoere bink als jij alleen in die sneeuw?'' Zei ze teder terwijl ze hem diep in de ogen aankeek. Ze schuurde met haar flank langs zijn borst kas en bleef even verlijdelijk met haar staart onder zijn kin rusten. Deze had ze in haar zak gestoken, nu al. Dat beloofde nog wat voor later....

Trap niet in dr charmes. She is a beast 0_o''



I don’t wanna be like Cinderella,
Sitting in a dark, cold, dusty cellar,
Waiting for somebody to come and set me free
Oh, i didnt expetct that... Yuna2
I don’t wanna be like someone waiting
For a handsome prince to come and save me.
Don't wanna depend on no one else.
I’d rather rescue myself.
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lotus
Member
Oh, i didnt expetct that... DPKsfdL
Francesca
52

CAT'S PROFILE
Age: 2 years
Gender:
Rank:
Lotus
BerichtOnderwerp: Re: Oh, i didnt expetct that...   Oh, i didnt expetct that... Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 20:07

Zijn poten stonden al een tijdje stil in de natte sneeuw. Hij keek naar zijn poten. Hij bromde wat in zichzelf. Wie dit leuk vond was echt totaal gestoord. Hij schudde geirriteerd zijn poten uit. Er vlogen wat witte brokjes sneeuw door de lucht. Hij rolde met zijn ogen. Op de een of andere manier voelde hij zich leeg. Alsof hij iets miste. Maar hij wist niet was. Hij zuchtte. Hij hoorde zacht geknars van de sneeuw, alsof er iemand overheen liep. Hij draaide zijn kop ernaartoe om te kijken wat het was. Een mooie, langharige poes kwam naar hem toe lopen. ''En wat doet zo een stoere bink als jij alleen in die sneeuw?'' Zei ze teder terwijl ze hem diep in de ogen aankeek. Ze schuurde met haar flank langs zijn borst kas en bleef even verlijdelijk met haar staart onder zijn kin rusten. Hij grijnsde. "Eh... eh... Hoi..." Stotterde hij. Hij grinnikte nogal dom. Stommerik! Dacht hij bij zichzelf. Je kunt niet eens iets normaals zeggen! Zo'n kans krijg je echt niet elke dag, sukkel. Hij snoof haar geur op. Leuk poesje. Dacht hij.

Alweer kort, sorry...


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Oh, i didnt expetct that... Rainbowdashx
Oh, i didnt expetct that... Lotusi
Klik
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh, i didnt expetct that...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: