Can't touch the stars



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can't touch the stars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blazestar
Moderator
Can't touch the stars 1706e310
Sannemander
945
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimeza 5 sep 2020 - 20:35

My fire is starved of oxygen
Gewoonlijk zou de kater nu al diep in slaap zijn gesukkeld, zo vroeg op de nacht. Zou hij voor even rust hebben gevonden in een wereld die het hen niet leek te gunnen. Maar iets had het hem ervan weer weerhouden zijn ogen te sluiten, had hem in de wereld van de wakker vast gehouden. Soms had je nou eenmaal van de nachten, nachten waar zelfs de grootste slaap liefhebbers die trekkingskracht van de nacht niet konden weerstaan. Wellicht omdat ze de nachten ervoor te veel geslapen hadden, het zou niet verrassend zijn in de tom's geval, maar iets diepers dan dat? Het was nooit volledig uit te sluiten. Het enige zekere waar hij nu over bezat was het feit dat hij niet kon blijven liggen, dat hij er eventjes tussen uit moest. Vastberaden was hij dan ook het kamp uitgeklommen, bleef hij er enkele staartlengtes vandaan staan om een enorme terug weg te voorkomen, maar toch de vrijheid van de eindeloos lijkende weilanden te kunnen proeven. Om de koele nachtwind door zijn pels heen te voelen strijken. Kort gleed zijn nauwkeurige blik over de sterrenhemel, besefte hij wel niet hoe dichtbij het allemaal eigenlijk leek als je hier zat. Hij had zich vaak afgezonderd gevoeld van de sterren, hij geloofde er wel in, maar echt alles erop vergokkenm deed de kater niet. Maar als hij hier nu zat, de sterren voor het eerst ziend in manen van de vroeg zijn  ogen ervoor sluiten...het voelde verlichtend.
                                              + Falconpaw
A flicker in the howling wind


Can't touch the stars YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Can't touch the stars SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 17:22


Weer een nacht zonder slaap. Hij wilde Routnose niet teveel storen, maar de slaap leek hem voor de zoveelste keer niet toe te komen. Een zachte zucht gleed over zijn lippen terwijl hij zachtjes het kamp uit liep. Soms moest hij gewoon even weg, even weg van alles en met zichzelf zijn. Al was hij dat sowieso al vaker dan dat hij ooit was geweest, dat betekende niet dat hij het nu niet kon zijn. Sommige nachten kon hij uren naar de sterren kijken, hopende dat StarClan hem iets zou sturen. Een teken, een antwoord over wat hij moest doen. Maar StarClan was altijd stil, zoals ze vaker waren. Hij beende rustig door, tot hij een bekende kat zag zitten, een kat waarmee hij nu regelmatig mee samen moest werken. De kat die nu de rol had overgenomen van zijn moeder, die de rang had opgegeven zonder dat iemand er vanaf leek te weten. ”Blazesong,” sprak hij beleefd terwijl hij richting de kater liep. Hij had nog niet zoveel gepraat, buiten de normale praatjes die je met je clangenoten maakt, met de kater maar dat was tijd voor verandering. Vooral als dit mogelijk de toekomstige leider was van de clan en hij de toekomstige medicine cat.. dan was het misschien wel handig dat ze elkaar een beetje beter hadden leren kennen. Dat was zijn optiek dan tenminste. ”Is deze plek vrij?” subtiel vragen of hij erbij mocht zitten hoor. Not.


그대는 나의 이야기였다
Can't touch the stars Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Can't touch the stars 1706e310
Sannemander
945
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimeza 7 nov 2020 - 10:50

My fire is starved of oxygen
Zijn aandacht werd getrokken, zijn rust verstoord. Vertraagd draaide Blazesong zijn kop richting de jongere kater, zijn ogen kort geïrriteerd flitsend voor hij door leek te hebben wie er stond, over de sterren gesproken. ”Blazesong,” begroette de rossige apprentice hem waarop de deputy kort iets wat afwezig nogmaals knikte, jammer genoeg was dat de naam die hij droeg ja. ”Is deze plek vrij?” werd hem vervolgens gevraagd. Kort gleed zijn blik omhoog naar die van de medicine cat apprentice, hij kon er wel op gokken dat hij elkaar leren kennen als belangrijk aanschouwde. De toekomstige medicine cat en de wellicht toekomstige leader van windclan, die zouden elkaar toch moeten kennen? Al was het een gedachten waar de kater, met alle reden, een dik gedrukte vraagteken achter zette. Niet alleen zou hij door al Wolfstar's levens heen moeten leven, Windclan's deputies hadden nou eenmaal een bad rap to begin with. Niet verbazen zou het hem als hij volgende maan dood in een sloot  zou worden aangetroffen, shivers. Maar goed, het was niet eens alsof hij stond te wachten op negen levens nadat Wolfstar ook nog is door die van hem heen was, hij vond één leven op het moment al te veel. Misschien was het ook wel beter als hij nooit de titel zou worden opgelegd, voor zijn clan. "Natuurlijk" zijn stem had iets wat afwezig geklonken toen hij eenmaal zijn gedachten half op de kater naast hem terug had gelegd. Iets waar de kleine kater zich al gouw van bewust bleek te zijn in hoe snel hij zijn aandacht er weer bij probeerde te houden, gefocussed op Falconpaw "Natuurlijk, Falconpaw"
A flicker in the howling wind


Can't touch the stars YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows


Laatst aangepast door Blazesong op do 14 jan 2021 - 13:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Can't touch the stars SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimedi 12 jan 2021 - 23:10


De rode kater knikte even ietwat afwezig toen hij hem had begroet met zijn naam. Was hij diep in gedachten? Kon hij misschien beter vertrekken en de kater met rust laten? Maar goed, nee, hij zou vragen of hij bij hem mocht gaan zitten. Een band hebben, al was het maar iets, was belangrijk. Sowieso was een band binnen de clan goed maar, dit was misschien alleen maar belangrijker. Als je elkaar kende was het ook makkelijker om elkaar te vertrouwen, toch? Zo zag hij het maar. Hij was sowieso goed van vertrouwen, maar hij kende ook zat katten die dat niet waren. De kater was even stil toen hij de vraag had gesteld, misschien wel diep in gedachten zoals hij eerder had gedacht. "Natuurlijk" klonk er, weer die duidelijke afwezigheid te horen in zijn stem, dezelfde afwezigheid die hij al een beetje zag in de kater op dit moment. Uhm, had hij echt op een slecht punt gestoord? "Natuurlijk, Falconpaw" Hij glimlachte zachtjes naar de rode kater, waarna hij, met respectabele afstand, naast de andere kater ging liggen en zijn ogen kort naar de sterren gleden. "Het is een heldere nacht vandaag, StarClan kijkt vast op ons neer nu." sprak hij met dezelfde zachte glimlach tegen de kater. Blazesong leek soms een beetje nors over te komen, maar ook hij moest vast die gedachte hebben gehad, of niet dan? "Je doet het goed, je hebt de rang goed opgepakt." Sprak hij terwijl hij met een warme glimlach naar de sterren keek. Hij kon niet liegen dat hij misschien wel een beetje opgelucht was dat zijn moeder geen deputy meer was. Door haar wispelturige karakter en.. tja, hij wist wat er echt allemaal speelde. Hij was opgelucht dat ze misschien meer rust kon vinden nu, het was alleen.. jammer en droevig dat de dood van zijn sibling daarvan de realisatie moest zijn.


그대는 나의 이야기였다
Can't touch the stars Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Can't touch the stars 1706e310
Sannemander
945
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimedi 19 jan 2021 - 12:42

My fire is starved of oxygen
"Het is een heldere nacht vandaag, StarClan kijkt vast op ons neer nu." mauwde Falconpaw tone hij naast de deputy was gaan zitten. De kleine kater volgde zijn blik omhoog, humde kort nadenkend. "Denk je?" zijn kalme blik viel op de medicine cat apprentice, niks verwijtends in zijn stem terwijl hij verder sprak. "Als ik hun was geweest zou ik echt wel mijn rust pakken in plaats van op ons spioneren" hij knikte, een zachte glimlach op zijn kop. "Maar, het is zeker een geruststellende gedachten." Met een klein knikje wende hij zijn blik af van de apprentice, enkel om deze niet al te veel later weer terug te leggen toen deze hem complimenteerde. Verrast trok hij met zijn rechter oortje bij die lovende woorden. "Ik doe wat ik kan" antwoorde hij met kleine zucht "Maar het is zeker wennen, fijn om te horen dat het bij in ieder geval één goed valt"  Hij knikte, zag zichzelf heus niet als een geweldige deputy, meer een tussen stapje. Één die je kiest, wachtend op de juiste om te voorschijn te komen. De werkelijke kat met de gouden toekomst. "Ik kan hetzelfde over jou zeggen, ik weet niks van kruiden, maar zelfs ik weet dat je een geweldige medicine cat gaat worden" hij knikte "En ik lieg nooit" Complimenten kwamen niet vaak uit zijn mond, maar hij xou zich zo vreselijk ongemakkelijk voelen als hij het de jonge kater niet gunde na al zijn lovende woorden. En daarbij waren zijn woorden nog zonder cap ook.
A flicker in the howling wind


Can't touch the stars YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Can't touch the stars SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimezo 14 feb 2021 - 23:39


De kater naast hem humde toen hij sprak dat StarClan vast op hen neer aan het kijken was. "Denk je?" klonk er van de kater af, waarna de kater met een kalme blik naar hem toe keek en Falcon zijn blik volgde. "Als ik hun was geweest zou ik echt wel mijn riust pakken in plaats van op ons te spioneren" klonk er met een zachte glimlach, waarop Falcon zachtjes grinnikte en ietsjes zijn kopje heen en weer beweegde. Hij gaf hem groot gelijk hoor, vooral oudere warriors die overleden waren zouden vast meer rust kunnen vinden dan dat ze naar hen bleven kijken. "Maar, het is zeker een geruststellende gedachten." Hij glimlachte en knikte instemmend terwijl hij de sterren boven hen zag sprankelen. Dat hun overleden vrienden en familie op hen neer keken en in hun vertrouwden. Dat ze hen beschermden op een manier dat hun alleen konden. "Ze kijken hopelijk met trots op ons neer, blij met wat we doen." sprak hij zachtjes, zijn blauwe ogen sprankelend naar de sterren gericht. Het had even geduurd, en hoewel hij zich vaak nog steeds schuldig voelde voor de dood van sommige katten, was het beter nu. Hij wist dat ze op hem neerkeken en dat ze zouden willen dat hij door zou gaan met zijn leven. Hij sprak tegen de kater dat hij zijn nieuwe rang goed had opgepakt, waarop de kater ietwat verbaasd te leek reageren. "Ik doe wat ik kan" klonk er met een kleine zucht van de rood-witte kater af, waarop Falcon met een rustige glimlach op zijn snuit naar de kater keek. "Maar het is zeker wennen, fijn om te horen dat het bij in ieder geval één goed valt" klonk er met een knikje, waarop Falcon zachtjes grinnikte en warm naar de andere kater glimlachte. "Zeker, weet dat je mijn stem altijd zou hebben. Je bent kalm, dat vind ik fijn." sprak hij met een zachte grinnik tegen de kater. Het was beter voor hem dan het explosieve wat zijn moeder was geweest. Die ontploffingen waren soms echt intens en.. tja. Was soms moeilijk om mee te dealen, tot nu toe vond hij dit een heel stuk beter. "Ik kan hetzelfde over jou zeggen, ik weet niks van kruiden, maar zelfs ik weet dat je een geweldige medicine cat gaat worden" klonk er met een knikje, waarop Falcon zijn wangen iets warm voelde worden. Dat zo'n kat, ondanks dat hij ook wel gezien moest hebben wat er allemaal fout was gegaan in de tijd dat hij medicine cat apprentice was, hem complimenteerde en hem vertelde dat hij later ook nog eens een goede medicine cat zou worden.. Dat was misschien het grootste compliment dat hij had gehad en hij voelde zijn borst dan ook iets met trots vooruit gaan, terwijl hij ook zijn oortjes wat verlegen naar achteren vouwde. "En ik lieg nooit" Hij glimlachte dankbaar naar de kater, zijn blauwe ogen sprankelend in de donkere omgeving. "Dat.. Dankjewel." sprak hij met een warme stem tegen de kater. "Ik doe mijn best." vervolgde hij zacht grinnikend terwijl hij zijn staart tegen zijn lichaam op krulde. Hij had dat soort dingen natuurlijk wel gehoord van Routnose, maar toch. Bevestiging van een andere kat en al helemaal de deputy.. was gewoon goed om te horen. "Ik denk dat we goed kunnen samenwerken." sprak hij eerlijk tegen de kater. Hij had het gevoel dat het wel goed zat met deze kater, in ieder geval een deputy die hij meer vertrouwde dan zijn moeder. Iemand waarmee hij niet constant angst had dat er iets fout zou gaan. "Ah, ik bedoel.. ik vertrouw je." En dat waren best grote woorden uit zijn mond, vooral na alles wat er was gebeurd.


그대는 나의 이야기였다
Can't touch the stars Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Can't touch the stars 1706e310
Sannemander
945
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 17:37

My fire is starved of oxygen
Zijn hoop op goedkeuring van de sterren, of trots, had de kater kort in twijfel getrokken. Zoals dingen eruitzagen ging het niet al te goed. Maar toch deed de kalme houding van de expert naarst hem deze onrust doen vervagen als sneeuw in de zon. Zeker nadat hij nog een compliment kon incaseren. De apprentice had gesproken over een kalme deputy, het was iets wat Blazesong zelf nog niet echt gezien had. Druk in zijn kop als hij zichzelf kon maken, zichzelf verblinden voor het feit dat hij inderdaad perfect bedaard was gebleven. Een glimlach ontmoette de medicine cat apprentice. Het deed hem goed, in een positief licht staan. Het voelde fijn, te weten dat wellicht. Heel misschien, Woflstar nog niet half zo gek was als waar Blazesong hem voor had uitgemaakt. De blijdschap van het gecomplimteerd woorden met de apprentice delend was hij blij Falconpaw te zien glimlachen. Dat hij zijn best deed had de kater geen enkele twijfel. Hij had een hele tijd Windclan op zijn scohuders gedragen, en was hierin meer dan succesvol geweest wat Blazesong betrof. Vervolgens sprak de apprentice over hun samenwerken, sprak zijn positieve stand hier in uit. Beweerde de deputy te vertrouwen. Blaze zijn ogen draaide verbaast ietwat meer naar voren, zijnj oogjes kort glimmend in het licht van de sterren. "Geen twijfel over mogelijk, Falconpaw. Ik vertrouw je nog meer dan ik mijzelf vertrouw" Met een korte grinnik bracht hij zijn blik op het landschap voor hen. Gehuld onder een donkere deken, amper zichtbaar. Enkel verlicht door het ontelbaar aantal sterren die boven hen straalde. "Ik weet zeker dat we een goed team vormen"
A flicker in the howling wind


Can't touch the stars YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Can't touch the stars SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimevr 12 maa 2021 - 16:31


Goed, het was misschien wel wat beschamend om dit allemaal op te biechten tegenover de kater, maar ze waren al zo goed bezig samen. En hij wilde oprecht de kater een hart onder de riem steken, dat hij goed bezig was. De kater moest eens weten hoeveel meer rust hij had sinds zijn moeder van haar rang was afgestapt en Blazesong werd benoemd. Het gaf zoveel meer rust in de clan, maar ook in zijn hoofd. Natuurlijk had hij Blazesong wel zien optreden, maar het was niet vol met emotie geweest, niet afblaffen maar onderbouwd. Niet uit zijn vel schieten, maar rustig blijven. Dat alles zorgde voor zoveel meer rust, alsof hij zelf niet meer hoefde op te letten of zijn moeder niet uit haar slof zou gaan schieten tegenover een kat. Of erger. "Geen twijfel over mogelijk Falconpaw. Ik vertrouw je nog meer dan ik mijzelf vertrouw" klonk er met een grinnik van de kater af, waarop Falcon naar de kater keek. Echt? Vertrouwde de kater hem zoveel? Dat was een heel groot compliment. Vooral voor hem. "Ik weet zeker dat we een goed team vormen" Hij voelde zijn wangen en oren warm worden bij de woorden van de kater, waarop een zachte glimlach op zijn snoet vormde terwijl hij naar zijn poten keek. "Soms ben ik best bang wat er gaat gebeuren, zo als Routnose..." Stopte. Overleed. Weg ging. "Dan sta ik er echt alleen voor, weet je wel? Ik heb nu Lizardpath en Routnose als vangnet maar.." En hij moest dan ook nog al zijn eigen kennis overdragen aan een apprentice. Dat zou ook nog een ding worden.


그대는 나의 이야기였다
Can't touch the stars Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Can't touch the stars 1706e310
Sannemander
945
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 15:42

My fire is starved of oxygen
Het was spijtig hoe Falconpaw aan zichzelf leek te twijfelen. De grote waarin Blazesong zichzelf er in zag. Hij had tot nu toe nog niet veel erover nagedacht, wat er zou gebeuren als hij al Wolfstar's levens zou overleven. Had en heeft het niet voor mogelijk gehouden. Maar toch had hij zich zoveel zorgen gemaakt toen de leader een leven bleek te hebben verloren. Hoopte met heel zijn hart dat het daarbij zou blijven, had zichzelf nog niet dyurven voor te stellen als leader. De deputy glimlachtte zacht "Zelfs dan sta je er niet alleen voor, Falconpaw." verzekerde hij de apprentice, er waren meer medicine cats, zelfs starclan af en toe als hij de woorden geloven kon. "Bovendien zie ik geen enkele reden waarom het fout zou moeten gaan, ik heb enkel goede dingen over je vernome." De deputy knikte, en zo was het.
A flicker in the howling wind


Can't touch the stars YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Can't touch the stars SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimevr 2 apr 2021 - 23:12


Hij wist dat het misschien wel stom was, dat hij niet zo moeilijk erover moest gaan denken, maar ergens zat er ook waarheid in. Hij was nog jong, nog niet eens rond de leeftijd van een warrior. En hij keek misschien lichtjes er tegen op hoeveel verantwoordelijkheid hij zou gaan krijgen. ”Zelfs dan sta je er niet alleen voor, Falconpaw.” klonk er van de kater af, waarop zijn mondhoekjes iets omhoog gingen. Dat was oprecht heel aardig van hem om te zeggen.. ”Bovendien zie ik geen enkele reden waarom het fout zou moeten gaan, ik heb enkel goede dingen over je vernome.” klonk er met een knikje van de kater af, waarop Falcon’s ogen iets verbreedden. Echt? Dat.. Hij glimlachte wat verlegen naar de kater naast hem, waarna hij naar de grond keek. ”Dat.. Dat vind ik echt heel erg- aardig. Oprecht, uhm.” sprak hij even ietwat ongemakkelijk tegen de kater. ”Als je ook ergens mee zit… ooit- uhm.. Twijfel dan niet om me even aan te tikken.. goed?” sprak hij met een onhandige glimlach.


그대는 나의 이야기였다
Can't touch the stars Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Can't touch the stars 1706e310
Sannemander
945
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimedo 8 apr 2021 - 19:56

My fire is starved of oxygen
Hoewel zijn stem ongemakkelijk geklonken had, twijfelde de kater voor geen seconde aan de waarheid van Falconpaws woorden, liet een keline glimlach zijn anders zo zure gezicht opwarmen. Zeker toen de medicine cat apprentice aangaf er altijd voor hem te zijn. Blazesong knikte langzaam, hief zijn blik op, deed deze over de eindeloze velden doen glijden. Gehuld in een rustgevend donker waar de deputy enkel het genoegen had naar te kijken, wanneer hij niet vroeg zijn nest opzocht. "Tuurlijk niet, Falconpaw," vertelde hij de apprentice "Zonder een twijfel" De kleine tom knikte,zoete woorden voelden nog altijd vrij onnatuurlijk voor zijn gewoonlijk scherpe tong. "Insgelijks" zijn vreindelijke blik vond de apprentice naast hem voor hij zich op de poten hief. Het gesprek werd te zoet voor zijn bittere hartje. De zon was te lang onder. "Maar goed" de deputy knikte "Wellicht zouden we onze nesten is moeten opzoeken"
A flicker in the howling wind


Can't touch the stars YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Can't touch the stars SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimedo 6 mei 2021 - 16:57


Een kleine glimlach was te zien op het gezicht van de deputy. Hij vertrouwde hem, hij zei altijd hoe het was en liet er geen bs overheen groeien. Toen hij tegen de deputy sprak dat hij er altijd voor hem zou zijn, knikte de rode kater even, waarna hij zijn blik ergens anders op richtte en Falcon zijn blik naar zijn poten liet gaan. Het was fijn om te weten dat hij niet in oorlog hoefde te gaan met de andere hoge rangen. Later kon het altijd veranderen maar… hij vertrouwde in Blazesong. ”Tuurlijk niet, Falconpaw,” klonk er van de kater af toen hij sprak dat als de kater ergens mee zat dat de kater op hem af kon stappen, zonder twijfel. ”Zonder een twijfel” klonk er knikkend van de kater af. Falcon glimlachte trots op de woorden van de kater. Het feit dat hij hem ook vertrouwde, betekende alles voor hem. ”Insgelijks” Falcon’s glimlach werd breder terwijl hij de vriendelijke ogen van de kater ontmoette. Hij wist wel dat de kater een goedzak was, dat moest wel! ”Maar goed” klonk er van de kater met een knikje, terwijl Falcon naar hem keek en zijn kopje iets kantelde, wachtend tot wat hij hem ging vertellen. ”Wellicht zouden we onze nesten is moeten opzoeken” Falcon grinnikte even en knikte terwijl hij overeind kwam en zijn lichaam even uitrekte. ”Daar heb je zeker gelijk in,” sprak hij, waarna hij kort gaapte en zijn kopje schudde. ”Ik vond het heel fijn om met je te praten, Blazesong.” sprak hij met een brede glimlach tegen de kater. Oprecht meende hij dat, hij vond het heel fijn. Hij wist wat hij aan de kater had, maar ook andersom. ”Als je een keer met me wilt jagen of een vechttraining met me wilt doen moet je maar gewoon roepen, ik moet die skills ook blijven beheersen.” sprak hij grinnikend.


그대는 나의 이야기였다
Can't touch the stars Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Can't touch the stars 1706e310
Sannemander
945
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Can't touch the stars   Can't touch the stars Icon_minitimeza 8 mei 2021 - 13:53

My fire is starved of oxygen.
Verrast draaide de kater zijn oren naar voren, keek op naar de medicine cat, die hoger op zijn poten stond dan hemzelf. Het was een vrij grappig beeld, de medecine cat apprentice was groter dan de deputy. Hij preekte blij te zijn geweest met hun gesprek, en hoewel verrast bij de opmerking van de jonge kater, stemde Blazesong zonder twijfel in. Ze hadden elkaar nodig in tijden als deze, tijden waarin zelfs Starclan niet altijd het beste met hen voor leek te hebben. Tijden waarin high ranks leken te verschuiven als de wolken boven hun kop. Het deed de deputy goed om te weten dat hij iemand had om op te rekenen, en voor de verandering voelde het goed om op gerekend te worden.  "Het was een goed gesprek" stemde hij in met een zachte glimlach voor hij een stap naar voren zette toen ook de apprentice zichzelf had opgeheven. Daarna voorstelde om eens samen te jagen, te traien. Blazesong's ogen vonden de kater, knikte terwijl hij met hem mee grinnikte."Maar natuurlijk, ik geef je graag een vechttraining, Falconpaw" antwoorde de tabby  "Ik zal vandaag of morgen maar is roepen dan"  
MONTY


Can't touch the stars YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can't touch the stars
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: