Take me to church



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Take me to church

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Take me to church   Take me to church Icon_minitimema 7 sep 2020 - 22:18

Take me to church Rabbit10
De zon ging alweer onder. Het was een mooie avond, de wolken die vaag verspreid over de horizon lagen werden allerlei tinten rood en oranje gekleurd, een wonderbaarlijk schilderij. Even had Rabbit het bewonderd maar erg veel oog leek ze er niet voor te hebben. De zon ging iedere avond onder, het was iedere avond mooi en ze had al een hele hoop avonden gezien. De poes rekte haar spieren wat pijnlijk uit, krampachtig door in de tunnels te hebben gezeten de hele dag. Het idee van terug te keren naar een warm nest klonk dan ook zeker aanlokkelijk, maar haar was helaas nog gevraagd om op de terugweg een ronde langs fourtrees te maken. Wat een brave warrior was ze toch ook, opperde ze ietwat sarcastisch. Met een haast huppelige tred die haar zo eigen was snelde ze verder langs de grenzen en kwam enkel bij de vier enorme eiken tot stilstand. Haar neusje had een vreemde geur opgepikt. "En een hele goede avond, Thunderclanner," snorde ze geamuseerd. Vreemdelingen trokken altijd wel haar aandacht, ze genoot van het feit dat die geen idee hadden wie ze was.

&Irishunter


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
Take me to church Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimema 7 sep 2020 - 22:29


Het rare was dat hij wel genoot van een wandeling na wat te jagen, eventjes wat tot kalmte te komen na al dat sluipen en lopen en al die jacht technieken uit te voeren. Eventjes pauze, het deed eens goed deugd. De bruine kater stapte rustig over de takjes heen, elk brekend telkens hij er weer opstapte. Takken waren zo breekbaar, maar gelukkig was hij dat niet. Of tenminste niet meer. Hij had besloten te wandelen naar de Fourtrees vandaag, nu hij de goede route wist zodat hij vaker bij dit mooie simpele plekje kon komen. Alhoewel een geur in zijn neusgaten vloog, de geur van een WindClanner. Hij slaakte een diepe zucht, hij dacht hier even alleen te zijn, niet één of andere WindClanner. Ze leek blij te zijn, wenste hem een goede avond toe. Zin om te praten had hij niet, maar gewoon omkeren en weggaan zou hem nog dagen doen denken dat hij toch wat had moeten zeggen. "Goede avond". I guess. Zijn stem klonk redelijk neutraal, zijn blik was koud. De WindClan geur vond de kater niet erg aangenaam ruiken, maar hij hield zijn uitdrukkingen maar in. Ze moest geen rare indruk krijgen van de ThunderClanners.


Take me to church Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimema 7 sep 2020 - 22:41

Take me to church Rabbit10
Een geamuseerde fonkeling twinkelde in haar ogen. Bleek dat niet iedereen even blij was een avondwandeling te delen met een vreemdeling, ach wat vreemd toch. Rabbit had daar nooit zoveel problemen mee bleek maar weer. Het gezegde 'curiosity killed the cat' was haar onbekend. Noch weerde zijn koude blik haar af. "Nou zeg koude kikker, het enthousiasme spat er vanaf, " lachte ze plagend en niet bepaald geïntimideerd door de grotere kater. Rabbitcharm ging zitten, waarbij ze kort nog even een paar korrels aarde tussen de haren van haar borst vandaan likte. Zijn geur was vreemd maar aangenaam, ze kon duidelijk het bos aan zijn bruine vacht ruiken. Misschien, als ze haar best deed, kon ze zelfs een vleugje eekhoorn ontdekken, of misschien was dat ook wel gewoon omdat de kleur van zijn vacht haar daar een beetje aan deed denken. "Wees blij dat ik geen Amberstorm ben, dat zou zo'n prachtige avond een stuk minder aangenaam maken, hoor," ze gunde de ander een knipoog.  


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
Take me to church Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimedi 8 sep 2020 - 16:26


De poes was erg vrolijk en lachte veel. Liefst van alles zou hij haar gewoon de rug toekeren en weggaan maar dat was onbeleefd. De bruine kater observeerde haar daarom maar wat, het was niet gewoonlijk om zo’n blije windclanner te zien, zeker wanneer de deputy, een van de grootse clan katten, niet zo eentje was. Of het nu Amberstorm was die voor hem stond of deze kattin hier, het maakte hem toch allemaal niet uit, hij vond zo goed als iedereen irritant. “Amberstorm is gewoon een tragische drama queen”, kwam er stilletjes grof uit zijn bek, maar hij meende die woorden wel. De grote tom had haar alleen maar een paar keer in actie gezien en van al die keren kon hij wel vatten dat ze zo was. Gewoon een tragische drama queen. Tja, dat was dat, daar kon hijzelf niets aan veranderen, sommige katten waren dom, sommige slim, sommige altijd vrolijk en sommigen…. Net zoals hij, gewoon iemand die zowat alles haat dat met anderen te maken heeft. Eventjes trok de kater wat met zijn oortje en bekeek haar wat kalmer aan met zijn oranje ogen, nog steeds tinten van koud te vinden. "Maar liefst wil ik niet over deputies praten, ik kwam hier zelf om wat te ontspannen, niet praten over die strenge katten"


Take me to church Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimedi 8 sep 2020 - 20:12

Take me to church Rabbit10
Erg goed gemanierd was de ander niet. Dat had ze al moeten weten aan zijn initieele begroeting, maar zijn woorden maakten het enkel nog duidelijker. Een tragische drama queen, de woorden schoten haar toch lichtelijk in het verkeerde keelgat. Hoewel de rivaliteiten tussen clans haar vaak boven het hoofd gingen, lag haar hartje toch bij Windclan. En hoewel ze Amberstorm minachtte omdat ze kittens met de leader had, was ze alsnog een vrouw en duidelijk meer capabel als leider dan Wolfstar. Toch haalde ze enkel luchtig haar schouders op, geen zin om daadwerkelijke ruzie te zoeken. "Misschien, maar als puntje bij paaltje komt is zij een deputy met autoriteit, terwijl jij het hoogstwaarschijnlijk nooit verder dan warrior zal schoppen. Ik ook niet, for that matter," ze glimlachte liefelijk, wat niet helemaal paste bij haar woorden. "Sorry, sorry, geen politiek gebrabbel meer, got it," ze maakte oogcontact met de ander. "De naam is Rabbitcharm, met wie heb ik het genoegen?"


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
Take me to church Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimedi 8 sep 2020 - 21:31


De ander verminderde haar vrolijke toon en zei dat Amber wel een deputy met autoriteit was en dat hij en zij waarschijnlijk nooit verder dan warrior zouden gaan, met nog een lieve glimlach op haar snoet. Hij haalde gewoon even zijn schouders op. “Het maakt me niet echt veel uit. Ik doe wat het beste is voor mijn clan”, hij had nooit veel meer hoeven hebben. Gewoon tijd, voedsel en wat rust was alles dat hij eiste van zijn clan. Voor de rest kon het hem niet schelen, dat had hij niet nodig. Toen de tom zijn blik weer naar haar richtte stelde ze zichzelf voor als Rabbitcharm en vroeg wie hij was. Even heerste de stilte voor hij sprak. “Irishunter”, mauwde de warrior kort en eenvoudig. Het was toch het minste dat hij kon zeggen, het minste dat hij kon doen. Antwoorden geven op de duizenden vragen die werden gesteld. "En jij, waarom kwam jij naar de Fourtrees?". En er zelf ook te stellen. De poes kon niet denken dat hij een lopend antwoordenboek was, dat hij een soort van een kattenversie voor Wikipedia was. Nope.


Take me to church Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimedo 10 sep 2020 - 18:34

Take me to church Rabbit10
Ze lachte om zijn woorden. "En dat betekend 's avonds bij de grens mooi te staan zijn?" grapte ze, alvorens zichzelf aan de bruine vreemdeling voor te stellen als Rabbitcharm. Konijntje. Oh hoe ironisch het was, zou een riverclanner zijn kind ooit Fish- noemen? Hoe dan ook noemde de ander zichzelf Irishunter, een naam die ze opsloeg. "En jij, waarom kwam jij naar de Fourtrees?"ze haalde haar schouders op en richtte haar blik op de wolken die nog half voor de ondergaande zon hingen. "Ik ben maar een simpele ziel, als ik een mooie zonsondergang zie, bekijk ik die," loog ze en verplaatste haar aandacht weer naar Irishunter. "En jij?" een glimlach sierde haar lippen. "Je strijkt me niet als het type dat snel op nachtelijke avontuurtjes gaat," hoe hij die woorden opvatte, mocht hij zelf weten.


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
Take me to church Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimedo 10 sep 2020 - 20:58


De poes begon al te grappen met zijn woorden maar het enigste wat hij trok was een ‘dat bedoelde ik niet-‘ gezicht en zei niets. De bruine kater luisterde wel aandachtiger naar haar volgende woorden. Het enigste waarvoor ze dus kwam was de zonsondergang… Zo fenomenaal leek het hem niet, het was gewoon de zon die steeds lager ging, wat was er daar mooi aan. “Het is… inderdaad mooi I guess”, loog hij zelf ook, doend alsof hij wel verwonderd was terwijl zijn blik naar de zon was gericht. Bij haar volgende vraag wilde hij bijna erg diep zuchten- maar dat deed hij niet voor z’n eigen bestwil. “Zoals ik al zei kwam ik hier om wat te ontspannen, eventjes rust van te jagen, je weet wel”. Hij zou het mooiere moeten inzien van het leven, dat leven niet enkel ging over jagen en ontspanning, maar het leven had hem ook zo vaak voorgelogen, zo vaak dingen doen verliezen dat hij alles slecht begon te vinden... En deze poes hier hielp absoluut niet.


Take me to church Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 20:31

Take me to church Rabbit10
Wat een zuurpruim. Rabbit rolde nog net niet met haar ogen, was er dan niets om over te lachen in zijn leven? Kennelijk niet. Op nachtelijke uitstapjes zou ze hem zeker niet tegen komen. Bijna zonde. “Zoals ik al zei kwam ik hier om wat te ontspannen, eventjes rust van te jagen, je weet wel” ze haalde haar schouders op. "Ik weet wel," reageerde ze nuchter, ze had niet het idee dat haar vrouwelijke charmes nu echt een werking op de zuurpruim leken te hebben. Haar ogen gleden af naar een litteken op zijn schouder. Oh, ze zou nog wel iets bij hem ontfutselen. "Hoe kom je aan dat litteken?"


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
Take me to church Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimewo 16 sep 2020 - 22:11


De poes haar enthousiasme leek al te verdwijnen en haalde haar schouders gewoon wat op. Zo, leek erop dat hij de plezier had verpest, maar ach, dat kon hem toch niets schelen. De bruine kater had geen zin in leuk te praten met iedereen zoals vroeger, hij had geen zin om vrienden te maken. Vrienden waren bleh. De warrior bleef wat wegkijken, zijn blik gericht op een boom, maar maakte al snel weer oogcontact toen ze vroeg over zijn litteken. Het litteken. De bruine tom had geen zin om een bed-time-story te vertellen, zeker niet aan een poes van een andere clan. Dat gaat je niets aan, het is erg persoonlijk”, antwoordde hij simpelweg, uitleggen aan WindClanners was tijdverspilling anyways. Wat probeerde de kattin zelfs te doen? Geheime info ontdekken? Hem proberen te doen lachen…? De kater had een lichtelijk vragende blik in zijn ogen die zijn koudheid wat overtrof. Hij wilde bijna vragen waarom ze dat wilde weten, nu hij er wat meer over nadacht, maar hij besloot zijn snavel te houden.


Take me to church Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 12:25

Take me to church Rabbit10
Waarom bleef hij hier eigenlijk nog? Zijn interesse leek niet echt bij haar of dit gesprek te liggen. Och, wat een belediging, bedacht ze schampertjes. Anderzijds, waarom was zij hier eigenlijk nog? Vooral verveling, waarschijnlijk, en een zoektocht naar vermaak en aandacht. "Dat gaat je niets aan, het is erg persoonlijk” wel, ze had nu wel weer zijn aandacht. Een melodramatische zucht rolde over haar lippen. "Tsk, touchy touchy, you're no fun," ze keek hem met fonkelende ogen aan.


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
Take me to church Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 12:36


De poes keek hem met fonkelende oogjes aan en zei dat hij geen fun was. De kater keek niet al te verbaasd op, hij was inderdaad niet de leukste gesprekspartner. In het verleden was de bruine tom een leukerd, maar hij was veranderd, veranderd door alles dat er was gebeurd. “Nou nou mevrouwtje, wat had je dan van me verwacht hmm? Dat ik al van sinds het begin zou aangeven dat je mooie ogen hebt?”, zei hij, ietsje warmer dan daarvoor. ThunderClan mocht niet bekend staan als de clan van grumpy katten, dus deed hij maar een beetje vriendelijker om de indruk te verleggen. Want de tom gaf om de reputatie van zijn Clan, en het zou niet verpest worden door de eerste de beste zichzelf. Alhoewel hij niet zo goed was in leuke gesprekken- hij ging zijn best proberen. Misschien was het mooie ogen ding niet het beste ding though.   


Take me to church Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimema 12 okt 2020 - 22:06

Take me to church Rabbit10
Kennelijk was ze niet de eerse die hem dit vertelde, gezien zijn gezichtsuitdrukking amper veranderde. Ach, misschien moest ze dan maar de taak op zich nemen om iets leuks van hem te maken, bedacht ze geamuseerd. Om zijn woorden stootte de poes een zacht lachje uit. "Niet het eerste waar ik aan dacht, maar een goed begin," sprak ze met een knipoog. "Kan ik je niet verleiden om je leven wat spannender te maken..?"


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
Take me to church Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimema 9 nov 2020 - 12:48


Nou, dat was awkward. Het was ook zeker niet zijn manier van praten om complimenten te geven over anderen hun ogen, maar goed. De poes lachte een beetje en zei dat het een goed begin was, en dat gaf hem voor de eerste keer in zijn hele leven wel een klein glimlachje op zijn snoet. Niemand had hem ooit echt goed genoemd in iets, dit deed hem wel even een deugd. Toen gaf de poes een soort van voorstel, een uniek voorstel ja. Zijn leven was inderdaad- nogal saai. Hij was sinds dat bepaalde punt in zijn leven gewoon een saaie brompot die alleen maar werkte voor zijn Clan en verder niet echt iets interessanters deed, daarom klonk het wel als iets in zijn oren.  “Spannender huh? Vertel me meer”.


Take me to church Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimedo 12 nov 2020 - 23:29

Take me to church Rabbit10
Hij glimlachte. Haar hart maakte een klein vreugde sprongetje, extreem tevreden met zichzelf dat ze hem toch nog iets van een lach had weten te onttoveren. Zie je wel, niemand was enkel een zuurpruim. Misschien Thawrage, haar clangenoot, maar onder diens huid zou ze ook nog wel komen. De poes schudde de gedachte aan hem weg en keek de Thunderclanner met een speelse blik aan. "Een avontuur," sprak ze heimelijk. "Ken je de schuur? Het is een houten gebouw vlak onder het clangebied. Ontmoet me daar om middernacht, en ik zal je iets laten zien dat je nooit zal vergeten," waar was hij bang voor? Rabbit zag er niet uit als iemand in staat tot moord, toch? "Deal?"


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Irishunter
Member
Take me to church Giphy
Ema
79
Actief
Just give me a break already


CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Irishunter
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimevr 13 nov 2020 - 12:11


Met volle aandacht luisterde hij naar wat ze zou zeggen, wat ze zou voorstellen dat zijn leven wel wat spannender kon maken. Een avontuur. Een avontuur was volgens zijn clangenoten altijd leuk, alhoewel hij er zelf nooit echt aandacht in heeft gespendeerd. Ze zei dat hij haar in de schuur moest ontmoeten- iets dat blijkbaar onder het clangebied bestond. De poes zei dat ze hem daar iets zou laten zien dat hij nooit zou vergeten, alhoewel dat bijna als een dreiging in zijn oren klonk, maar de bruine tom was ondertussen al bijna vergeten dat hij hier te maken had met een anderclanner en besloot daarom zonder enige twijfel. “Deal.


Take me to church Iris_sig_2
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitcharm
Member
Take me to church Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: Re: Take me to church   Take me to church Icon_minitimema 16 nov 2020 - 22:49

Take me to church Rabbit10
Het was een gok. Natuurlijk, het was altijd een gok. Immers vertelde die korte glimlach slechts een flard van wat er in zijn hart lag. Maar goed, het deerde niet erg veel. Als hij nee zei, zou ze wel een ander vinden. Niet dat hij dat direct hoefde te weten. "Deal," haar ogen flikkerden kort, aangenaam verrast door het antwoord dat hij gaf. "Dan zie ik je vanavond Irishunter," ze leunde naar voren en gaf hem een kus op zijn wang, waarna ze hem nog kort plagend aan keek en terug naar haar territorium begon te lopen "Wees op tijd!"


topic uit?


Take me to church Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me to church
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: