FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Yaro
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Lyan
29

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons...
Gender:
Rank:
Yaro
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 14:32

Blacksoul schreef:
We zoeken nog een dromerig type, die veel in zijn/haar eigen wereldje leeft, en vertelt aan Crystalfly wat Darmsoke van plan is, maar ze gelooft hem niet.

@Lyan;;
Graag ook even zijn/haar karakter (:

Ze denkt vaak na en is heel dromerig, ze is best slim, maar is ook graag in de natuur, ze blijft meestal wel gewoon in de veilige zones. Ze is niet zo bang, maar ze blijft liever wel gewoon veilig.


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 2pydhkp

Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 15:36

Jij bent wel geschikt voor die rol.

Mss zie jij Darksmoke ergens zegen zichzelf praten ofzo?



@Summernight

Flowerheart weet dat jij echt niet op Darksmoke gesteld bent, en verteld jou het dus omdat ze denkt dat jij het wel gelooft.



Goede ideën?


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 X4hvs5
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 15:57

ja is mij best x3 maar Jaytail misschien dan te wantrouwend dat Darksmoke afluisterd, het Crystalfly dan niet verteld x3


Sucks don't it?
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 16:15

Let het eens anders uit? Ik snap het nit helemaal >3


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 X4hvs5
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 18:02

@ Jaytail
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk. Er is altijd wel ergens een rustige plek te vinden waar niemand is...
Je bent als deputy natuurlijk wel een grote steun voor Crystalfly als het eenmaal bekend is ^^

@ Flowerheart
Wat mij betreft ben jij de kat die Crystalfly over Darksmoke's plan verteld.

@ Iedereen
Iedereen heeft vanzelf een rol in de verhaallijn, als persoon die Darksmoke volgt of kat die tegen hem is ^^
Alle belangrijke rollen zijn nu wel bezet denk ik.
We hebben alleen nog de high rank kat nodig die Darksmoke gaat volgen. (of hadden we die al? xD)


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Mockingjay
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:18 Moons:.
Gender:
Rank:
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 19:02

Ja, Moonpelt AKA Brownkit, maar die heeft zich nog niet gemeld (:

Darksome is ook een beetje paranoide dus hij praat héél véél in zichzelf (:


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 ShqS1bV
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 13:26

Crowkit schreef:
@ Jaytail
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk. Er is altijd wel ergens een rustige plek te vinden waar niemand is...
Je bent als deputy natuurlijk wel een grote steun voor Crystalfly als het eenmaal bekend is ^^

@ Flowerheart
Wat mij betreft ben jij de kat die Crystalfly over Darksmoke's plan verteld.


@ Iedereen
Iedereen heeft vanzelf een rol in de verhaallijn, als persoon die Darksmoke volgt of kat die tegen hem is ^^
Alle belangrijke rollen zijn nu wel bezet denk ik.
We hebben alleen nog de high rank kat nodig die Darksmoke gaat volgen. (of hadden we die al? xD)

Oke, ik zal straks reageren, maar dan meteen dat ze hoort van Darksmoke's plan? Ik volg het niet helemaal, leg me het verhaal is uit D:



FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 14:16

Nighkit vertrouwd Darksmoke niet- wat al blijkt uit de RPG- dus als ze er achter komt -op een of andere manier- dan staat ze dus aan de tegen Darksmoke kant.



@Crowkit Tekening vergeten? XD


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 X4hvs5
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Redfur
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
131

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 14:25

@Lyan;;

Darksmoke zint nu echt op wraak, en begint leugens te verspreiden. Vele katten krijgen ruzie met elkaar en sommige banden beginnen te verscheuren. Moonpelt raakt verstrikt in zijn leugens en schaart zich achter hem. Flowerheart Verteld Crystalfly over alles maar wil dit niet geloven.
Het kamp wordt door alles in twee groepen verdeeld. De groep van Darksmoke die wat kleiner is en de katten die niet in de leugens geloven. Uiteindelijk valt Darksmoke de katten aan samen met zijn groep. Hij verliest en krijgt straf. Maar om de een of andere reden mag hij wel zijn Rank behouden, de katten vertrouwen hem niet meer, en de High rank kat die achter Dark stond wordt wel weer vertrouwd. Darksmoke is ten einde raad en op een jacht met Crystalfly probeert hij haar te vermoorden wanaar hij vlucht. Er wordt manelang niets meer van hem vernomen en een groep katten gaan uiteindelijk naar hem opzoek. Ze komen een kitten tegen en nemen deze mee. Maar niemand weet dat dit een Incarnatie is van Darksmoke en deze opnieuw geboren is om de taak van zijn vader te vervullen.


Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit-
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Redfur-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingfur
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Ambertjuuuuh
46

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Breakingfur
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 14:42

Oke, bedankt, goede samenvatting trouwens ^^
Dus Flowerheart moet Crystalfly vertellen dat Darksmoke leugens verspreid om meer macht te krijgen en alle ruzies door die leugens van hem zijn veroorzaakt?

EDIT: even voor de duidelijkheid, ik heb Amber van der stoel af gekregen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Redfur
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
131

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Redfur
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 14:47

Ja (: maar Crystal gelooft jou niet (:


Redfur-Blacksoul-Silverwhisper-Tigerwing-Hoeps-Moonspell-Lavenderkit-
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Redfur-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Lyan =3
83

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Kaina
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 14:49

Oke, maar moet ik dat nu in mijn post doen of moet ze eerst Darksmoke afgeluisterd hebben?


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 16h35l
You loved me and I froze in time
Hungry for that flesh of mine
But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 14:50

Maar ik wel XD


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 X4hvs5
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 15:23

Darksmoke moet eerst nog even in zichzelf praten en dan kan je hem afluisteren (:


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Lyan =3
83

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Kaina
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 15:24

Oke, dan zal ik gaan posten, Flowerheart gaat naar Underground Forest!


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 16h35l
You loved me and I froze in time
Hungry for that flesh of mine
But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces


Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 18:34

Moonlight moet nog wel de echte prophecy krijgen. Ze heeft nu wel al een visioen gehad, maar nog niet de voorspelling zelf...

Darkness is rising. Watch out: there's no smoke without a fire...


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 8:25

FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Scaled.php?server=403&filename=nightkitsloveandhur001


The love of my life

Deze verhaallijn gaat later pas van start

Nightkit- inmiddels Nightpaw- is nu al 11 moons, ze is al een tijd Apprentice. Dan word ze verliefd, ze weet dat je als Medicine cat niet verliefd mag zijn- als Apperentice vast ook niet- denkt ze. Daarom heeft ze geheime afspraakjes, buiten het camp- boven de grond in de Mysterious fireflybushes (Bosjes die de ingang van het Fireflyclan camp)-. Alles gaat goed maar op een avond (ja, ze gaat s`avonds!) volgt een Apprentice/net Warrior Nightpaw. En dat is nou net haar ergste vijand! Die gaat een paar keer, tot Nightpaw hem/haar doorheeft. Ze besluit dat het het beste is dat ze elkaar niet meer zien (zie afbeelding J), maar het is al te laat. Hij/ Ze gaat hun verklikken aan Chrystelfly. Nightpaw besluit te vluchten, ze vlucht het camp uit door de Mysterious fireflybushes het bos daarachter in. Lang houd ze het er niet vol, maar 2 dagen. Ze vlucht stiekem het kamp in- s`avonds dan zijn er het minste warriors- ze sluipt dit keer naar de Underground forest. Maar ze word die volgende ochtend al ontdekt. Doodsbang word Nightpaw naar Chrystelfly gebracht. Als Chrystelfly haar probeerd te ondervragen rend ze jankend naar haar den. Haar liefde heeft dat gemerkt en komt haar achterna om haar te troosten. Nightpaw snikt dat ze hun niet samen mogen zien en trekt zich helemaal terug in haar den.



Hoe het afloopt zien we nog wel



Rollen:

-Liefde

-Vijand(en)

-Chrystelfly (Bezet >3)

- Kat(ten) die haar in de Underground forest vinden

- Nog meer?



Goedgekeurd?


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 X4hvs5
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 8:28

Mijn nieuwe accountje; die een incarnatie is van Darksmoke is wel een goede vijand (:


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 8:51

Inderdaad..... Oke, jij bent mijn vijand x3

Maar hij moet nog wel goedgekeurd worden.


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 X4hvs5
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic    FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 8:52

Tuurlijk, maar ik moet ook nog een naam bedenken xD


FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic  - Pagina 9 Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
FireflyClan - info-, aanmeld- en discussietopic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: