All you wanna do



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 All you wanna do

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stagtine
Deceased
All you wanna do UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimevr 11 sep 2020 - 23:45

WORDS ARE LIVING THINGS.
Hij kon het niet langer in houden, hij was verliefd, Hij was tot over zijn oren verliefd. Hij moest het zijn broer vertellen. Een enorme grijns stond bijna constant op zijn lippen. Tuurlijk, tuurlijk, ze had hem wat raar aangekeken op de gathering maar dat was vast omdat hun liefde niet geheel legaal was. Hij was gewoon wat te forward geweest die nacht. Ja, nee als hij haar nu weer zou zien, en dat zou hij zeker want hij zat elke dag uren bij de rivier, dan zouden ze meer spreken. Dan zouden ze samen zijn. Maar hij moest tot die tijd wel echt zijn hart luchten. Hij wist dat hij met zijn broer moest spreken. Daarom had hij Dustspirit ook meegevraagd. Hier liep hij dan, met zijn staart hoog in de lucht en een grijns op zijn lippen. "Hey Dustspirit, kom je nou nog?' riep hij over zijn rug. Lachend naar zijn jongere broer. Zijn broer kende Littlefish ook. Misschien waren ze vrienden, Dan zou hij zeker wel begrijpen wat Stag voelde!

@Dustspirit
Closed!
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.




It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
All you wanna do DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 0:02

De gathering had veel vragen bij hem achtergelaten en allemaal onbeantwoord. Was Littlefish echt zwanger? En betekende dat dat ze van hem waren? Ze hadden tenslotte die ene nacht bij fourtrees gespendeerd en het zou kunnen, maar er was nog iets meer dat hem daarover dwars zat. Zijn broer leek Littlefish ook te kennen en leek heel blij geweest te zijn om haar te zien. Wat zat daarachter? Misschien moest hij dat eens vrgagen. Hij liep dan ook achter Stagtine aan, afwachtende wanneer een goed moment zou zijn. Zijn broer leek blij om iets, maar om wat? "Je bent in een goed humeur," Kon hij dan ook niet helpen om op te merken.


All you wanna do MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
All you wanna do UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 0:07

WORDS ARE LIVING THINGS.
Zijn broer merkte op dat hij in een goed humeur was en de kater begon te lachen. Ja hij was in een goed humeur. Hij was in een geweldig humeur. Hij hielt van zijn broer, maar hij hielt meer van Little en hij had zoveel te vertellen. Het was maar beter om het gelijk te vertellen. Ja, ja dat was het beste, Dust kende Little, Dust zou hem vast kunnen helpen met bedenken hoe hij normalen met Little zou kunnen praten want nu elke keer dat hij een glimp van haar opving aan de andere kant van de rivier stroomde zijn hart te erg over voor zijn mond om te werken. "Dust, ik ben in een geweldig humeur." Mauwde de kater en draaide zich om naar zijn broer. "Dust ik ben verliefd. Ik ben zo, enorm verliefd." Zijn ogen sprankelde in het licht, een grijns zo breed als zijn lippen konden zijn. Hij was zo gelukkig. Zo zo diep gelukkig. En hij kon enkel aan haar denken. Enkel aan zijn Little
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
All you wanna do DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 0:17

Stagtine was verliefd, dat was het antwoord dat hij kreeg. Zelf had hij hooguit een crush op iemand gehad, maar niet meer dan dat. Tenslotte was het nooit verder gekomen met Nettleroot dan echt vriendschap en dat had toch wel de meeste potentie gehad. Nu had hij natuurlijk een nacht doorgebracht met een riverclanner, maar dat was het ook niet. Toch begon hij langzaam connecties te leggen. Zijn broer was verliefd en hoe hij op Littlefish had gereageerd... Nee, dat kon niet zijn toch? Dezelfde poes waar hij een nacht mee had doorgebracht en de kat die mogelijk zijn kittens droeg? "Wie is de gelukkige?" Wie weet zat hij er wel helemal naast en was het een andere kat, hij hoopte dat heel erg, want anders ging Stagtine niet blij zijn met wat hij hem moest vertellen. Hij kon zijn broer niet achter een poes aan laten gaan die met allerlei katers een nacht spendeerde, dat zou alleen maar slecht kunnen eindigen.


All you wanna do MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
All you wanna do UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 0:23

WORDS ARE LIVING THINGS.
Hij ging het zeggen. Hij ging het zijn broer vertellen. Hij ging het zeggen en zijn broer zou hem alles vertellen dat hij wist over zijn Littlefish en dan zou hij weten wat hij moest doen met zijn leven. Met zijn liefde. "Mijn gelukkige, mijn droomvrouw. Degene met wie ik mijn leven wil delen." Hij grijnse naar de kater en duwde zichzelf even tegen zijn broer aan. Lachend zijn hart helder en groots. [b]"Mijn Littlefish, Dust. Ik weet ik weet ze is een andere clan maar ik heb daar al een plan voor. Ik heb zoveel plannen en ik moet ze echt met jou doorspreken. [b]" Hij knikte zijn broer toe, zijn hartje in zijn keel, kloppend genietend. Zou zijn broer blij zijn voor ze, natuurlijk zou hij blij zijn. Littlefish was alles. Littlefish was zijn zijn zijn
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
All you wanna do DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 0:34

Het was Littlefish. Hij had het kunnen weten, maar had stiekem nog gehoopt dat het een ander was. Hij probeerde niks te laten merken op zijn gezicht, maar hij kon de vreugde van de ander niet delen. Ah, Littlefish," Sprak hij dan ook uit. Hoe kon hij een domper brengen op zijn broer hier? Maar hij moest weten hoe ze echt was. Het was om hem te beschermen. Hij keek wat ongemakkelijk naar zijn poten, hoe kon hij dit brengen zonder de ander al te veel pijn te doen? "Het is beter als je niet achter haar aan gaat en dat is niet eens per se omdat ze riverclan is." Dat maakte hem echt niet uit. "Ze speelt met je gevoelens, ze voelt echt niet hetzelfde terug." Want waarom zou ze anders een nacht ook met hem doorgebracht hebben? Ze kon niet van zijn broer houden, hij verdiende beter.


All you wanna do MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
All you wanna do UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 0:39

WORDS ARE LIVING THINGS.
Zijn humeur sloeg om als een donderslag. Wat, hoe durfde hij te spreken. Hoe durfde hij.. Zo te praten over zijn Littlefish. Over zijn zijn zijn. NEe, Zijn oren vielen in zijn nek terwijl hij zijn broer aanstaarde. "Sorry?" Mauwde de kater kil en staarde hem even strak aan. "Ze speelt niet met mijn gevoelens Dust, waar komt dit vandaan." Snauwde hij en snoof. "Ze is de liefde van mijn leven, hoe kan je zo over een vriend van je spreken? Ben je jaloers ofzo?" Grommend deed hij een stap naar zijn broer toe. "Zeg op."
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
All you wanna do DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimeza 12 sep 2020 - 0:49

Hij had moeten weten dat hij deze reactie zou krijgen. Nee, hij was niet jaloers, wilde alleen maar het beste voor Stagtine, maar dat zou de ander niet inzien zonder dat hij hem meer zou vertellen waarschijnlijk. "Jij houdt misschien van haar, maar zij niet van jou." Waarom zou ze anders tenslotte ook met hem geweest zijn? "Als je een nacht met haar doorgebracht hebt, dan ben je niet de enige en ik verwacht dat er mogelijk nog meer zullen zijn naast ons twee." Hij bevond zich op glad ijs, dat wist hij, maar hij kon moeilijk niks zeggen. Er waren mogelijk kittens in het spel die van hem konden zijn, maar mogelijk ook van Stagtine en wie weet was er wel nog een andere kater. Hij hield zijn blik strak op zijn broer gericht om te laten zien dat hij niet loog, dat dit de waarheid was. Een waarheid die Stagtine onder ogen zou moeten komen.


All you wanna do MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
All you wanna do UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimedo 17 sep 2020 - 9:07

WORDS ARE LIVING THINGS.
Hij loog hij loog hij loog. Hij bleef maar liegen en het werdt rood voor zijn ogen. Hij loog en hoe durfde hij te liegen tegen zijn bloed eigen broer. Grommend trok de kater zijn lippen iets op, starend naar zijn broer, de verrader, de verrader. "Je loopt te lullen!" Schreeuwde hij happend starend naar de kater. Zijn broer had.. Zijn broer had zijn liefde aangeraakt zijn broer had..

In sommige momenten weet je niet wat je doet. Zou je willen na een seconde dat je dat moment kon terug nemen. Zou je willen dat je gewoon.. overnieuw kon beginnen. Dit was niet zo'n moment.

De kater zette zichzelf af. Nagels ontbloot bek wijd open terwijl hij naar zijn broers keel vloog. Hij wou niets anders, kon niets anders dan de wereld bevrijden van hem. Van dat monster. Van zijn broer die nooit meer zijn broer zou zijn. Maar geschiedenis en een monster dat nooit het daglicht meer zou zijn. Want Littlefish was van hem, Littlefish hielt enkel van hem.
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.




It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
All you wanna do DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimedi 22 sep 2020 - 23:13

Hij liep niet te lullen, dit was de waarheid, maar het was al duidelijk aan de manier hoe Stagtine zich gedroeg dat hij niet ging luisteren. Toch deed hij een stap naar voren in de hoop dat hij zijn broer nog zou kunnen kalmeren, maar op dat moment sprong Stagtine naar hem toe met nagels en tanden ontbloot. Hij was voor een moment van zijn stuk gebracht. Hij wilde helemaal niet vechten tegen zijn broer en klapte dan zelf ook niet zijn nagels uit. In plaats daarvan viel hij tegen de grond door de klap die hij kreeg en probeerde zijn keel weg te draaien, want hij had gemerkt dat dat de plek was waar Stagtine gemikt had. Maar wat moest hij doen als Stagtine dit meende? Was het dan niet beter om wel teruf te vechten? Hij probeerde zijn poten voor nu tegen zijn broer aan te zetten om de ander van hem af te trappen, maar of het effect zou hebben was maar de vraag.


All you wanna do MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stagtine
Deceased
All you wanna do UrWppj5
❊ Michelle ❊
175
Actief
“It's hard and ugly to know someone can understand you without even liking you.”

CAT'S PROFILE
Age: ❊ 28 Moons ❊
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Stagtine
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimedi 10 nov 2020 - 22:13

WORDS ARE LIVING THINGS.
Wraak, woede, haat, het waren zoveel dingen die door zijn systeem gierde. Hij wou bloed zien, bloed voor de Fox-hearted die zijn liefde had bevuild. Bloed bij het monster dat zo over Little durfde te spreken. Maar voor zijn kaken zich om de keel van zijn broer sloten liet hij zichzelf wegduwen. Hijgend, grommend, starend naar de donkere kater. "Je bent mijn broer. Hoe kon je." Gromde hij, nagels in de ondergrond duwend. Trillend op zijn benen. "En het is dat je mijn broer bent dat ik je niet gelijk." Hij snoof heftig. Trillend. "Onthoud dat goed Dust. Onthoud dat." Hij deed een pas achteruit, zijn eigen poten zoekend. Zoekend naar houwvast. Het was zijn broer, hij had bijna zijn broer vermoord. Hij had hem willen vermoorden hij had.. hij was zo.. de gedachte maakte hem misselijk, maar hij hielt zichzelf hard, starend naar Dustspirit.
THEY HAVE PERSONALITY, POINT OF VIEW, AGENDA.



It's hard to shake off something
When it's already under your skin


Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
All you wanna do DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: All you wanna do   All you wanna do Icon_minitimedo 31 dec 2020 - 0:23

Het lukte hem op de een of andere manier toch om de ander van zich af te krijgen, alsof hij het bijna toeliet. Hij krabbelde snel overeind nu hij de kans had en zette een paar passen achteruit om afstand tussen hem en Stagtine te creëeren. Hij zou deze keer voorbereid zijn en hopelijk kunnen ontsnappen als het erop aan kwam. Zijn haren stonden overeind en hij staarde zijn broer aan, proberende elke beweging in zich op te nemen voor het geval er weer wat ging gebeuren. "Denk je echt dat je ermee weg kan komen? Om me te vermoorden? Alleen maar om een poes? Een Riverclanner notabene?" Hij kon het niet begrijpen, waarom zijn broer dit zou doen voor zo'n poes die maar met elke kater ging, hij moest dat toch inzien? "Maar ik weet genoeg," Zijn blik werd nu ook harder. "Het is duidelijk dat je niks om mij geeft als een riverclanner belangrijker is." Nee, hij had het goed bedoelt, maar als dank werd hij bijna vermoord. Dit kon hij toch niet accepteren?


All you wanna do MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
All you wanna do
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: