[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GESLOTEN] Heartbreak weather

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Fireteller
Healer
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimedo 14 jan 2021 - 17:31




Een nieuwe vriend komt naast je af lopen, streelt zijn staart in deze beweging onbewust over je bol heen. Alles aan hem bekend. De totem van de wasbeerhond brengt zich uit het struikgewas, vindt de oorzaak van al deze wanhoop en stelt zichzelf statig op tegenover de vreemde die niet tot deze bergen toebehoorde. Hij laat een grommend geluid weerklinken. Het was genoeg geweest


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 jan 2021 - 13:37

Dat kreng zei natuurlijk niets. Oh, als hij zijn poten op haar kreeg dan zou ze het niet meer kunnen na vertellen. Dan was het over, dit? Dit mocht niet. Dit mocht niet gebeuren. Ze hoorde naar hem te luisteren. Ze hoorde hem te volgen als een bange kitten. Maar dit? Dit was niet oké. En hem proberen te vermoorden? Dat was al helemaal not done. Als ze gestraft wilde worden, dan zou ze dat krijgen ook. Toen er iets naar hem begon te grommen vernauwde hij zijn ogen terwijl hij naar het wilde beest keek. "Wat moet je nou?!" Gromde hij kwaad naar het beest. De meeste katten, de slimme katten, zouden weten dat je geen gevecht aan zou moeten gaan met zo'n wild dier. Maar, goed, Lítill was nooit één van de slimmere geweest en al helemaal niet verblind met woede. "Scheer je weg beest! Ik heb niks met je te maken." sprak hij terwijl hij zijn oren plat in zijn nek legde. Hoe durde dat beest überhaupt?


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimeza 23 jan 2021 - 20:25

Leid me naar haar.

Hij was op goed geluk het territorium in gelopen, had zijn richting gekozen zonder er te lang over na te denken in de hoop dat het meer was dan zijn eigen intuïtie die hem nu leidde. Zijn passen waren groot, maar hij zorgde dat hij goed om zich heen keek. Hij inspecteerde iedere kloof die hij tegenkwam - steeds met een moment van aarzeling en een wild kloppend hart voor hij over de rand durfde te kijken. Het was een mengeling van hoop en vrees waarmee hij omlaag tuurde, en een mengeling van teleurstelling en opluchting wanneer hij in het duister geen Blossom ontwaarde - geen levende, geen dode. Ze was onschuldig. Ze is onschuldig. Ze was. Ze is. Ze is. Hij zou het weten als het anders was, hij zou het voelen. De wereld zou hem die hoop die hij voelde niet geven als ze al wist dat het tevergeefse was. Hij zou iets gemerkt hebben als Blossom deze wereld had verlaten. Het kon niet zo zijn dat ze weg was en hij van niets zou weten. Ze was er nog. Alleen niet hier.

Af en toe riep hij haar naam, en spitste zijn oren voor een antwoord. Het enige antwoord was de aanhoudende regen die op de stenen sloeg. Hij dacht aan haar, alsof hij, door haar zich maar sterk genoeg voor de geest te halen, hij haar daadwerkelijk voor zich kon halen. Maar zodra hij zijn zelfopgeroepen beeld liet varen en de werkelijkheid in keek, zag hij haar daar niet.

Maar hij hoorde wel iets. Een stem. Niet de hare; een mannelijke stem, een boze stem. Er was geen enkele garantie dat de stem iets met Blossom te maken had, maar wat had hij anders? Dit was de stem die de wind naar hem toe had gedragen, dit was het spoor dat hem gegeven was. Hij moest het volgen. Hij rende. Eerst zag hij niets, toen ontwaarde hij door het grijze gordijn van regen een kat. Tegen wie sprak hij met zo veel woede? Day keek langs hem heen en zag een gestalte tegenover de vreemdeling. Was het... nee, niet Blossom, geen kat, zelfs. Een ander dier. Een... zijn hart sloeg een tel over.

Een wasbeerhond.

Ze was hier.

Maar waar? Hij zag haar niet, hij zag enkel de vreemdeling en Blossoms totemdier, tegenover elkaar, en de sfeer was niet bepaald vriendelijk. Day vernauwde zijn ogen. Wat was dit nu weer? Was er een nieuwe dreiging? "Wie ben jij en waar is Blossom?", grauwde Day luid, een stuk minder vriendelijk dat hij vreemdelingen gewoonlijk begroette. De houding van de wasbeerhond maakte genoeg duidelijk. Deze kat was geen vriend.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 jan 2021 - 12:24

Haar hart gonsde in haar keel alsof de rapids erdoorheen stroomde. Terwijl de eindeloze regenbui langs haar al zo verkleumde lichaam heen stroomde, bleef ze bibberend tussen de wortels van de boom zitten. Als hij haar zou vinden, dan was het over. Dan kon ze niks meer. Dan was het gewoon klaar. Ze hoorde hem haar oude naam schreeuwen en kroop bibberend nog wat verder weg. Haar ogen gesloten. Ze voelde de aanwezigheid van haar totem, maar kon deze iets doen? Het bleef een wild dier, of niet? Voor een moment dacht ze dat ze de deur van Day rook, een vlaag in de lucht van natte aarde, maar diep in haar hart wist ze dat dit gewoon wensdenken was. Ze was hier immers alleen, alleen met dat monster, of niet?


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 17:00

Er zat hem ook echt niks mee, of wel dan? Eerst zo'n raar beest tegenover hem en vervolgens, als het nog niet erg genoeg was, kwam er nog een andere kat in beeld ook. "Wie ben jij en waar is Blossom?" klonk er boos van de kater af, waarop Lítill met zijn oren draaide en woest naar de grotere kater keek. Hoe dúrfde hij zo tegen hem te spreken? En Blossom? Was dat hoe ze nu genoemd werd hier? Zielig wel. "Weet ik veel!" gromde hij naar de kater terwijl hij naar de wasbeerhond keek. "Ene moment red ik haar van de dood en het volgende moment duwt dat kreng me bijna de ravijn in." sprak hij terwijl hij met zijn staart zwiepte. Hij zag natuurlijk geen erge dingen in de dingen die hij tegenover haar had gedaan. Was dat niet waar hij goed in was, haar redden? "En nu word ik ook nog bijna aangevallen door dit beest, scheer je weg!" gromde hij boos tegen de wasbeerhond terwijl hij zijn nagels uit zijn hulzen liet komen. Het had allemaal zo simpel gekund, maar alles moest natuurlijk weer moeilijk worden.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 15:32




De totem van de wasbeerhond heeft enkel oog voor de vreemdeling. Hij was vredelievend net zoals de bergen was, maar deze kat was geen vriend. Met een luide grom hobbelt hij vooruit, om zich hierna op de ander te storten. Het wilde beest vecht enkel om te verjagen, niet te doden.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 17:23

Hij vernauwde zijn ogen en legde zijn oren plat in zijn nek. Zijn inmiddels doorweekte vacht liet zich niet opzetten, maar daardoor was het des te zichtbaarder dat zijn formaat meer was dan pluis. Day mocht dan de grootste knuffelbeer van de Tribe zijn, hij kon wel degelijk gevaarlijk zijn als je hem boos wist te krijgen. Wren had het voorwerk gedaan, en de komst van deze vreemdeling was de druppel. Blossom verdiende beter dan dit. Er was al genoeg kwaad geschied vandaag, en deze kater bracht een haat en agressiviteit met zich mee die Day niet zou tolereren. Hij wist niet wat er precies was gebeurd, hoe alles was verlopen, maar Blossom zou nooit uit iets anders dan pure zelfverdediging aanvallen, en de woede van de wasbeerhond was teken genoeg. Hij moest Blossom vinden, maar eerst moest deze kat weg.
"Genoeg!" schreeuwde hij. "Jij hebt in deze bergen niets te zoeken! Zeg me waar ze is of VERDWIJN!" Na die woorden stoof hij met uitgeslagen nagels op de andere kater af. Hij gaf hem één kans. Als hij ofwel kon zeggen waar Blossom was, ofwel vertrok, zou hij zijn aanval niet doorzetten. Maar als die hatelijke kater besloot terug te vechten, was hij niet van plan zich in te houden. De wasbeerhond viel ook al aan, maar Day wist dat hij niet alles aan de geesten over hoorde te laten. Hij was de Chief, hij was degene die Blossom had beloofd dat ze hier veilig en gelukkig kon zijn, en hij zou die belofte waar maken.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 17:30

Vreselijk vond hij dit. Dit was iets wat hij niet wilde meemaken, zijn hele leven niet. En dan werd hij ook nog eens aangevallen door een of ander wild beest. Nee, dit tolereerde hij niet. Al zou hij sterven vandaag, die kreng zou weten ook dat ze niets waard was. "Ga van me af, vies kreng dat je er bent!" gromde de kater boos terwijl hij half springend/bokkend probeerde om het vieze beest van hem af te krijgen. Hoe durfde hij. "Genoeg!" klonk er van de andere kater af, waarop Lítill woest naar de kater keek. Wist hij wel tegen wie hij sprak? Wist hij wel wat hij ooit was geweest? Wat een schande was dit. "Jij hebt in deze bergen niets te zoeken! Zeg me waar ze is of VERDWIJN!" Oh. Oh die voelde wel iets voor haar. Dat was wel duidelijk. "Haal dit kreng van me af! Anders hou ik mn moel dicht. Dan hoor je nooit meer iets van haar terug." gromde hij boos. Niet dat hij ook maar wist waar ze was, maar op dit moment was dat het enige wat hij kon zeggen. Hoe dreigend de kater voor hem was, toen hij in de elite zat had hij wel erger mee gemaakt. Dus dit kon hij ook wel aan. Hoe dan ook. Hij zou niet buigen voor zo'n zielig mannetje die zo'n kreng als haar verdedigde.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 17:37




De Wasbeerhond heeft hier absoluut geen boodschap aan, de woorden ontgaan hem volledig. Met een grom bijt deze naar de rug en achterkant van de vreemde zijn nek. Alles aan de geluiden en acties zeggen genoeg: Ga weg!


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 18:04

De vreemdeling durfde het aan om hem uit te dagen, om eisen te stellen, maar als hij had geweten wat zich die dag al had afgespeeld dan had hij wel beter geweten. Genoeg was genoeg, hij liet zich geen seconde langer sturen door de dreigementen van zo'n ellendig wezen. Hij was absoluut niet van plan hem van de wasbeerhond te redden, want wie zich de woede van een totem op de hals haalde had die verdiend. In zijn vertrouwen versterkt door de aanwezigheid van de geest, aarzelde hij niet, maar haalde met kracht uit naar de kater. "Ik zal haar zelf vinden", verkondigde hij met krachtige stem. "Want de bergen zelf staan aan mijn zijde. Ik zal haar vinden zodra ik ervoor heb gezorgd dat jij haar geen kwaad meer zult doen!" De totems waren gekomen om Blossom te beschermen, de wasbeerhond zou hem naar haar toe leiden. Hij hoefde niets van deze kater. "Vertrek nu we je nog laten vertrekken!" riep hij terwijl hij een tweede keer uithaalde.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 18:14

De kater gromde even toen het vieze beest hem vol hapte. Wat een verschrikking, wat een ramp. En die andere kater keek hem ook nog eens zo dom aan ook! En toen de kater in beweging kwam en Lítill eindelijk dacht dat hij geholpen werd, kreeg hij nog eens een mep ook, waardoor hij woest naar de kater keek. "Ik zal haar zelf vinden" klonk er van hem af, waarop Lítill zijn ogen vernauwde. "Want de bergen zelf staan aan mijn zijde. Ik zal haar vinden zodra ik ervoor heb gezorgd dat jij haar geen kwaad meer zult doen!" Oh? Zou hij dat even allemaal fixen, ja? Wat een stoere man. "Vertrek nu we je nog laten vertrekken!" Nooit. Dat was iets wat zeker was. De kater haalde nog een keer uit en hij voelde hoe er een wond ontstond in zijn huid. Maar krimpen er om deed hij niet, hij was erger gewend en dat was duidelijk ook te zien aan hoe hij er uit zag. Er flitste kort iets door zijn ogen, hij was voor haar hier gekomen, om haar leven een hel te laten zijn. En hij zou dat voortzetten. "Je houdt ervan niet?" sprak hij met een brede grijns terwijl hij nog steeds probeerde om dat rotbeest van hem af te krijgen. "Je houdt er van om macht over haar te hebben, om haar te zien kermen. Onder het mom van 'ik hou haar veilig'. Ik snap je, ik ben daar ook geweest." sprak hij met een brede grijns op zijn gezicht. "Ik heb haar altijd veilig gehouden, ervoor gezorgd dat niemand haar aan zou kunnen raken. Ervoor gezorgd dat ze altijd eten had en een plek om te schuilen, toen haar moeder haar vader vermoordde." Hoeveel wist hij van haar? Had hij dit ooit gehoord? "En dan laat ze je stikken zodra je zwak bent. Ben je niet veel meer om achter gelaten te worden na al je goede zorgen." sprak hij terwijl hij op keek naar de kater en hij zijn spieren aanspande. "Maar ik ben er om haar weer op te halen, want ze is van mij. En ze blijft van mij." gromde hij, waarna hij uithaalde naar de grotere kater. Wat hij kon? Nou dat kon hij ook.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 18:41




Minder praten meer bijten. Hoe meer er gesproken wordt hoe bozer het beest lijkt te worden. Hij bijt nu naar de nek, meerdere snelle keren, voornamelijk dreigend.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 20:00

Zijn klauwen vonden vacht en huid en het voelde vreemd. Diep van binnen voelde het verkeerd. Maar hij kon niet anders. Deze kat bedreigde Blossom en moest gestopt worden. Hij moest verjaagd worden en dat ging niet met woorden gebeuren. Zelfs nu nog lachte de vreemdeling, een wilde, wrede grijns. Hij sprak over een ziekelijk, verdraaid beeld van bescherming, alsof het een machtsmiddel was. Het maakte Day misselijk. Het maakte hem woedend. Hoe kon een kat zo naar een andere kat kijken, hoe kon hij zo over een andere kat praten? Blossom had zo veel meegemaakt, zo veel pijn geleden, en deze ellendeling waagde het om dat te misbruiken, om te doen alsof haar leed hem recht op haar gaf. Hij was een van de vele katten die haar pijn hadden gedaan, een van de katten die haar gouden oog had vertroebeld met angst, een van de katten die had gemaakt dat Blossom bijna was vertrokken, bijna niet meer in staat was geweest een ander te vertrouwen. "Lítill?" siste hij. Blossom had weinig gesproken over haar verleden, maar dit was de naam die ze met trillende stem had losgelaten, en na dit verhaal wist Day zeker dat dit de kat was aan wie die naam toebehoorde. De klauw van de kater klapte tegen Days kaak en liet krassen achter op zijn wang. Day schudde zijn kop - helder blijven - en keek met vurige gouden ogen naar de ander. "Geen kat heeft het recht een ander op te eisen", grauwde hij. "Blossom is niet van jou, ze is nooit van jou geweest en ze zal nooit van jou zijn!" Hij sprong opnieuw naar voren, zijn klauwen uitgeslagen om de ander tegen de grond te werken, zijn tanden ontbloot om te bijten, om dit afschuwelijke wezen dat de naam kat niet waard was spijt te geven van alles wat hij Blossom had aangedaan en ieder leugenachtig woord dat hij over haar in de mond genomen had.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 21:09

Oh, hij voelde hoe die wasbeer maar in zijn huid bleef bijten en bijten. Hij negeerde de pijn, hij moest de pijn negeren. Dat moest als hij wilde bereiken wat hij wilde bereiken. De kater leek na te denken over zijn woorden, misschien wel overwegend of hij het ook wilde? Of dat hij al misbruikte zoals ze dachten? "Lítill?" Zijn ogen begonnen wat te sprankelen bij het benoemen bij zijn naam. Oh, ze had over hem gepraat. Hij had een indruk achter gelaten die niemand anders zou maken bij haar. "The one and only." sprak hij geamuseerd tegen de grote kater. Hij wist ook wel waar dit naar toe zou gaan, wat hiermee zou gebeuren, maar angst? Angst had hij allang niet meer. Toen hij krassen aanbracht op de wang van de kater sloeg hij een keer uitdagend met zijn staart. Zelfs met een beest die op hem aan het knagen was, zelfs dan had hij maar één doen voor ogen. En dat was met de kater voor hem. "Geen kat heeft het recht een ander op te eisen" gromde de kater tegen hem, waarop hij breed greens. Niet? Dat was alles wat leader zijn betekende. Dingen opeisen, voordat het klaar was. "Blossom is niet van jou, ze is nooit van jou geweest en ze zal nooit van jou zijn!" En met die woorden sprong de kater naar voren en pinde de kater hem op de grond. En misschien had er iets van angst in zijn ogen moeten staan, misschien had hij berouw moeten tonen, maar in plaats daarvan sprankelden zijn ogen. Hij had in manen zich niet zo levend gevoeld als dat hij zich nu voelde. Dat was nog steeds zijn BloodClan bloed die door hem stroomde, klaar om alles te pakken wat hij kon pakken. Met zijn gezonde achterpoot probeerde hij in de maag van de kater bovenop hem te stompen, wetende dat de tanden van de kater hem zouden bijten, maar hij ging niet naar beneden zonder gevecht. "Ze was van mij. En ze zal altijd aan mij blijven denken, ik zal altijd invloed op haar hebben. Waar ze ook zal staan, met wie ze zal zijn, ik zal altijd in haar achterhoofd blijven." sprak hij half grommend tegen de kater.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 22:20

Day zag een onaangename twinkeling in de ogen van de ander bij het noemen van de naam en zijn keel kneep samen van woede. Hij kon het haar nog zo horen zeggen, in die bange, gebroken stem. Woedend viel hij aan. Hij proefde bloed en het maakte hem bijna misselijk, maar alle schuldgevoel werd verdreven door het beeld van Blossom in zijn gedachten en het beeld van deze kater voor zijn ogen, het gezicht dat hoorde bij de naam die zich in zijn geheugen had gegrift toen zij die uitsprak. Hij had nog nooit iemand gehaat.
Maar Lítill haatte hij, zo erg dat het hem duizelde. De trap in zijn maag benam hem de adem en hij strompelde een stap terug, happend naar lucht. Was de huid gebroken? Hij wist het niet, hij voelde zich verdoofd. Lítills woorden waren als dolksteken van een wreedheid die hij nog nooit had gezien. Dit was anders dan Wrens woede, dit geen doorgedraaid verdriet of zelfs blinde razernij, dit was slechtheid. Day kon het niet bevatten. Als de wasbeerhond hier niet was geweest, was hij op dit moment misschien wel overrompeld, maar de felheid van Blossoms totem gaf hem een paar tellen om zijn focus terug te vinden. Blossom leeft. Ze is dichtbij. En je zult haar straks weer zien. "Er is geen duisternis die niet door licht verdreven kan worden", bracht hij uit, en licht was zijn blik zeker, licht van vuur. Als Lítills stem een slinkse dolk was, dan werd die van Day een zekere hamer, ieder woord langzaam en met uiterste overtuiging uitgesproken. "Jij zult geen schaduw op haar werpen." Met die woorden sprong hij weer naar voren met nagels en tanden klaar voor de aanval. Het maakte hem niet uit of hij gewond zou raken, het maakte hem niet uit wat hij moest doen. Lítill zou niet krijgen wat hij wilde. Hij zou Blossom niet krijgen. Nooit.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 22:31

Zijn trap was succesvol! Yes, en hoewel hij nog steeds een happende, grommend ding aan zijn broek had hangen, was er toch iets van overwinning in zijn ogen te zien. Hij, een kleine oude makker, had het nog steeds in zich. Hij kon nog steeds wat, ondanks alles. En dat voelde goed. Als het kon had hij nog steeds in de elite gezeten, maar gezien zijn status, no way. Hij gaf het dier terwijl de andere kater naar adem hapte ook even een pets, dat ding mocht ook wel even heel snel verdwijnen. "Er is geen duisternis die niet door licht verdreven kan worden" klonk er van de kater af, terwijl hij het vuur in zijn ogen zag, tegenover de sprankelende ogen van Lítill. Oh, dit was het gevecht van de eeuw. "Jij zult geen schaduw op haar werpen." De kater sprong weer bovenop hem. Lítill was de snelste al niet meer en met een half manke poot kon hij ook niet snel weg sprinten, niet zoals vroeger. Maar hij had zich redelijk aangepast, met veel moeite. "Te laat." sprak hij met een brede grijns tegen de kater, terwijl hij naar de kater uithaalde bovenop hem. "Je had haar ogen moeten zien toen ze mij zag. Angst. Pure. Angst." sprak hij half grommend tegen de kater. "Ze wilde nog liever verdrinken in dat gat dan dat ik haar er uit zou halen." En dat na al die manen. Na al die manen dat hij haar alleen had gelaten. Dat ze hem was ontsnapt. "Ik zal er altijd zijn, zelfs als ik dood ben." sprak hij met een brede grijns terwijl hij nog een keer uithaalde. Als ze iemand zou zien die op hem leek. Als ze zijn naam zou horen. Als ze de vermelding van de elite zou horen. Hij zou voor de rest van haar leven zitten. "En je kan er niks aan veranderen." sprak hij met een zacht lachje.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 22:50

Hij werd meermaals geraakt, maar lette nu beter op zijn verdediging en zorgde ervoor dat de ander zijn schouder raakte in plaats van zijn nek, zijn zij in plaats van zijn buik. En ook zijn eigen uithalen waren gericht en krachtig. Hij was een Cave Guard, hij was getraind om zijn Tribe te beschermen. Er was in zijn opleiding geen tijd besteed aan jagen, aan het zoeken naar de sporen van kleine diertjes. Hij was opgeleid voor één taak en die zou hij uitvoeren ook, of hij nu tegenover een adelaar, vos of das stond... of tegenover een kat. Het enige verschil was het feit dat deze vijand terugpraatte, en Day wist dat de woorden aanvallen op zich waren. Lítill probeerde hem uit balans te brengen, zijn concentratie te doorbreken. Days oren lagen plat in zijn nek maar daarmee kon hij die hatelijke woorden niet buitensluiten. Hij mocht zich er niet door laten raken. Het waren leugens, en misschien was Lítill arrogant genoeg om ze zelf te geloven, maar dat betekende nog niet dat hij hetzelfde zou doen. Zijn geloof was sterker. Zijn vertrouwen was sterker. Hij wist, hij wíst, dat Blossom sterker was.

Aanvallen tegen roofdieren waren er altijd op gericht om te verjagen. Het begon met dreigen, laten zien dat je een gevecht niet waard was, ze de kans geven zonder kleerscheuren af te druipen. Het werkte vaak genoeg. Het was in iedereens voordeel. Soms was dreigen niet genoeg, geloofde het roofdier niet dat je sterker was dan hij. Dan kwam het tot een gevecht. Simpel, uithalen, richten op gezicht en poten. Zodra het roofdier merkte dat het tegenover een overmacht stond, zou hij uit zelfbehoud vertrekken. Soms was het niet genoeg. Soms bleef zo'n dier proberen, soms omdat hij dacht te kunnen winnen, soms omdat hij het zich door honger niet kon veroorloven zich weg te laten jagen. En dan, had Day geleerd, dan ging je voor de keel.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 22:54




De totem lijkt de intenties in de omgeving the voelen en neemt afstand van het stel. Hij stopt zijn vechten en laat de situatie over aan zijn broeders op land en in de hemel. Bijna sereen keert hij zich om, keert hij zich de rug toe aan de mogelijkheid tot schrikwekkende daden om deze even afschuwelijke woorden gezelschap te houden. De wasbeerhond keert terug tot Blossom en zit voor deze neer, om kort haar voorhoofd te raken met zijn neus.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 23:01

De kater incasseerde zijn klappen, net zo zeer als hij de klappen van de kater incasseerde. Wel wist hij dat hij dat niet lang kon doen, dat hij daar zelf niet goed genoeg voor was. Dat hij dat niet kon volhouden, vooral niet met zo'n beest ook nog aan het happen en het grommen naar hem. Er waren rode plekken gekomen in zijn witte vacht, rode plukken die steeds meer leken te verschijnen met elke verstreken minuut. Het brandde, maar dat liet Lítill niet terug trekken. Dit was het. Dit was zijn kans. En hiermee had hij een laatste iets, een laatste ding dat hij kon doen. De kater sprak niet meer terug, helaas, maar hij wist dat het einde al was begonnen. Het andere beest stopte, liep weg, waar naar toe mocht de elite weten. Hij was te gefocust geweest op de kater bovenop hem.

Hij leunde expres meer naar voren. Dit zou het zijn. Geforceerd een diepere wond bij zichzelf makend. Hij voelde de pijn, maar een lach kwam uit zijn bek terwijl hij voelde hoe dit het einde zou zijn van zijn leven. Hij had veel bereikt, en toch had hij nog niet alles bereikt wat hij wilde. Zijn lach was gebroken door de pijn, maar duidelijk niet mentaal gebroken. Zijn olijfgroene ogen keken op naar de kater, zijn ogen sprankelend. "Je bent geen haar beter dan haar moeder." sprak hij, zijn stem half wegvallend soms. Maar een grijns nog steeds op zijn snuit. "Je bent geen haar beter dan mij..." sprak hij terwijl hij het laatste beetje kracht dat hij had gebruikte om zijn kop iets omhoog te duwen om zijn laatste woorden te fluisteren.


"Moordenaar."



Lachend legde hij zijn kop terug op de grond, een lach die weg vaagde en stopte, waarna het licht doofde in zijn olijfgroene ogen en zijn lichaam stopte met bewegen. Hij had zijn taak gedaan. Hij had gedaan wat hij moest doen. En hij zou voor altijd voortleven, niet alleen in de gedachten van Appleblossom, maar ook op de kater die zojuist zijn leven had ontnomen.

Was dat niet waar je voor leefde?


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Os_zpsx5yyljap
Normal OS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Age: 81 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: [GESLOTEN] Heartbreak weather   [GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 23:39

Lítill liet zich niet verjagen, en dus. En dus. Hij had geen keus, wel? Deze kat bedreigde Blossom en hij zou niet weggaan en dus kon Day ook niet stoppen. En plots liet Lítill alle weerstand varen. Day voelde zijn klauwen dieper wegzinken en hoorde de ander lachen. Verdwaasd zette hij een stap terug terwijl zijn vijand ineen zakte. Lítills stem was zwak maar zijn ogen glinsterden als ijs en zijn woorden waren even scherp. Ze drongen naar binnen, misschien wel dieper dan Days klauwen bij de ander gedaan hadden. Verstard keek Day naar de gehate kater die nog een laatste keer zijn kop hief en één enkel woord fluisterde.

En toen was het stil, op de aanhoudende regen en de ademhaling van één kat na. De wasbeerhond was weg. Day had niet gemerkt dat hij was vertrokken. Hij staarde in dode groene ogen en naar al dat bloed dat verdund door de regen in stroompjes wegliep. Verdwaasd strompelde hij achteruit, zijn ademhaling versnelde en hij zag vlekken voor zijn ogen, de wereld draaide en hij keek rond maar nergens was iets te zien en zijn blik viel steeds terug op het lichaam van de kat die hij. Die hij. Hij gaf over tussen de rotsen. Zijn hoofd klaarde iets op. Hij keek omlaag naar zijn poten, die rood zagen, en hij probeerde te bedenken hoe veel van dit bloed van hem was en hoe veel van de ander. Hij was wat licht in zijn hoofd. Bloedverlies? Had hij ernstige wonden? Dat moest hij controleren. Hij ontdekte veel krassen, sommige oppervlakkig, sommige wat dieper, maar niets van direct levensbedreigend niveau. Hij keek naar de wit met rood gevlekte hoop vacht in de regen. Van een afstand leek het nauwelijks een kat. Maar het was een kat. Het was een kat. Hij had een kat vermoord. Maar hij had geen keus gehad. Hij moest Blossom beschermen. Hij moest... Blossom... De wasbeerhond was weg. "Blossom", fluisterde hij. Moordenaar, fluisterde de stem in zijn hoofd. Hij schudde zijn kop. Hij moest Blossom vinden. Daarom was hij hier. Hij moest Blossom vinden. Er was wat begroeiing daar, misschien... "Blossom!" schreeuwde hij, na al die hoop en al dat geloof en al dat vertrouwen nu eindelijk wanhopig.


[GESLOTEN] Heartbreak weather - Pagina 3 WC_-_Day_os
Days Postzegelverzameling:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GESLOTEN] Heartbreak weather
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: