Excuse me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Excuse me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluestorm
Member
Excuse me WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Excuse me   Excuse me Icon_minitimezo 27 sep 2020 - 23:37


Met wat moeite positioneerde ze zichzelf op de takken om bij de stam te kunnen. Ze zette haar poten op de stam en krabte haar nagels. Ze moesten natuurlijk wel een beetje scherp blijven, wilde ze prooien kunnen vangen en uh, haar vader petsen. Na een tijdje haar klauwmarken in de bast te werken vond ze het wel prima en klom ze weer terug naar beneden. Ze knikte tevreden terwijl ze haar scherpe nageltjes bekeek. Mooi schoon en scherp, precies zoals het hoorde! Tijd om wat te jagen dan, de Clan had haar ook nodig. Ze wilde net aanstalten maken om te vertrekken toen ze geluid achter haar hoorde. Ze draaide zich om, haar oren alert gespitst. 'Hallo?'

Wolfblood


and you liked me, cause i was blue
Excuse me H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Excuse me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Excuse me   Excuse me Icon_minitimezo 25 okt 2020 - 1:01


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Ietwat geërgerd blies ze haar adem uit. Leaf-fall had niet ongemerkt zijn intrede gedaan, dat mocht duidelijk zijn. Soms leek uit het niets opeens de wind op te trekken, die aan haar haren trok en bomen liet ritselen. Bovenalles, verstoorde het haar jacht. Haar pluizige vacht was namelijk ideaal tegen kou, maar wanneer het zo hard waaide ergens ook heel hinderlijk. Nou zou ze ook wel beter moeten weten dan op vogels jagen, immers was ze meer gebouwd op kracht dan op stealth zoals nodig was voor het vangen van een vogel. Toch, toch maakte ze zichzelf graag wijs dat als die rot wind niet zoveel vacht in haar gezicht had geblazen, ze die merel heus wel zou hebben gevangen. Mopperend kwam ze overeind en besloot haar jacht dan maar voort te zetten bij de Burnt sycamore. Of niet. Ook dat plannetje liep in de soep toen ze een uk de boom uit zag klimmen. Wolfblood sloeg met haar staart, ze was niet echt heel erg de grootste kindervriend. "Wat doe je hier?" vroeg ze aan de kleine opdonder, die ze al snel herkende als het popje van Bluejay. Was die nu ook al weer apprentice?



'A bird sat down and spoke to me:'
Excuse me Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Excuse me WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Excuse me   Excuse me Icon_minitimema 26 okt 2020 - 11:53


Al snel kwam er antwoord op haar vraag, in de vorm van Wolfblood die het struikgewas uit kwam lopen. 'Wat doe je hier?' werd haar gevraagd. Bluepaw was even stil. Ze was nooit snel onder de indruk, maar Wolfblood, die had wel een reputatie. En Bluepaw vond haar heel erg cool. Natuurlijk was zij ook cool, maar ze wist niet of Wolfblood dat al wist. Nu was haar tijd om dat te tonen, natuurlijk. 'Hey, Wolfblood. Ik was mijn nagels aan het scherpen om te jagen,' antwoordde ze met wiebelende oortjes, waarna ze trots haar blinkende scherpe nageltjes liet zien. 'Was je ook aan het jagen?'


and you liked me, cause i was blue
Excuse me H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Excuse me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Excuse me   Excuse me Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 0:15


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

De ander liet met glimmende oogjes haar scherpe, schone klauwtjes zien. Wolfblood was duidelijk niet echt onder de indruk. Heel leuk, maar bij de eerst volgende jacht zouden ze weer smerig zijn. IJdelheid deed niet zoveel voor haar, wat opzich ook wel te zien was. "Hm," antwoordde ze met een knikje. Ze was aan het jagen, totdat die stomme vogel wegvloog. Daar had je ook helemaal niets aan. De poes strekte haar nek en keek om zich heen, maar niemand anders leek aanwezig te zijn. Ze zwiepte met haar staart. "Waarom ben je alleen? Hoor je niet met de Konijnenkont te zijn?" sprak ze met een frons. Konijnenkont verwijste natuurlijk naar de huidige deputy, die ze uit pure gewoonte zo noemde. Haar paranoia was misschien niet meer gerechtvaardigd, maar ergens wel logisch. Ze kon niet anders dan denken aan Slatefur die in dit gebied bijna de dood vond door Sinclaw tijdens een wandeling, of Neritefur verdronken in het moeras misschien één moon geleden. Er waren zat katten geweest die zelfs in dit veilig aanvoelende gebied hun ondergang vonden. Bloodclan was misschien weg, maar de herinneringen stonden nog helder op haar geweten.



'A bird sat down and spoke to me:'
Excuse me Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Excuse me WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Excuse me   Excuse me Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 12:01


De ander leek niet erg onder de indruk van haar blinkende nageltjes. Nou, dan niet. Maar zij vond ze wel mooi. En scherp. Mooi scherp. Wolfblood antwoordde met weinig woorden en een knikje. Bluepaw bleef maar glimlachen naar haar en kwam net op het idee om te vragen of ze mee wilde jagen. Samen jagen was leuk en ze konden ook voor grotere prooien gaan! 'Waarom ben je alleen? Hoor je niet met de Konijnenkont te zijn?' sprak Wolfblood toen. Bluepaw stopte, haar bekje was al open om te praten. 'Uh..' Wie was Konijnenkont? Oh wacht, was dat niet Settleddusts bijnaam? Haha, Konijnenkont. Zo moest ze hem ook is gaan noemen dan. 'Nee, hij was bezig met Deputy dingen dus ben ik zelf maar op pad gegaan,' antwoordde ze met een glimlachje. Kon ze heus wel hoor.


and you liked me, cause i was blue
Excuse me H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Excuse me Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Excuse me   Excuse me Icon_minitimema 4 jan 2021 - 1:16


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Waarom keek ze zo verward? Ze had het gewoon over Settled-...oh. Ze had de bijnaam inmiddels zo opgenomen in haar vocabulaire dat zijn echte naam haast vreemd in de oren klonk. Het kwartje leek gelukkig wel te vallen bij de apprentice van de deputy. Deze legde uit dat meneer het te druk had met deputy zaken. Wolfblood zuchtte luid en duidelijk geërgerd. "Nou, hij zou bezig moeten zijn met apprentice dingen," haar amberkleurige ogen keken de ander streng aan. "Je moet niet alleen het kamp uit, het is niet veilig voor jonkies," het boeide haar niets dat het bekend gebied was, dat hadden Slatefur en Neritefur zich ook te laat beseft toen één het op het nippertje overleefde en de ander straight up vermoord werd. Tenzij ze zichzelf kon verdedigen, zou ze beter moeten weten dan gezellig een manicure doen. Tenminste, Settleddust zou beter moeten weten dan zijn apprentice rond te laten zwerven. "Begrepen?"



'A bird sat down and spoke to me:'
Excuse me Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
Excuse me WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Excuse me   Excuse me Icon_minitimeza 16 jan 2021 - 14:32


Hoewel Bluepaw er alle vertrouwen in had, had Wolfblood dat niet. 'Nou, hij zou bezig moeten zijn met apprentice dingen.' Uh tja, dat vond zij ook. Zij had alle aandacht nodig natuurlijk, maar dat ging blijkbaar niet. 'Je moet niet alleen het kamp uit, het is niet veilig voor jonkies.' Bluepaw draaide haar oortjes wat naar achteren. Ze vond Wolfblood wel heel cool hoor, maar ze was geen jonkie. 'Begrepen?' De Apprentice hief haar kinnetje wat op. 'Ik ben geen jonkie meer,' mauwde ze. 'En ik kan mezelf goed verdedigen hoor,' voegde ze er aan toe. Haar nagels waren in ieder geval lang en scherp genoeg.


and you liked me, cause i was blue
Excuse me H4u8SdH
:♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Excuse me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: