Tell the world that I'm coming home



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell the world that I'm coming home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormflight
Member
Tell the world that I'm coming home DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimezo 4 okt 2020 - 14:24

Stormflight
Er was veel gebeurd op een korte periode. Pantherstar was dood, Crystalstar was de nieuwe leader en Blueflower was de nieuwe deputy. Hij had een apprentice gekregen en de verantwoordelijkheden in zijn Clan begonnen hoog op te lopen. Hij had steeds minder tijd om even tijd voor zichzelf te nemen, maar gelukkig waren er dan toch van die kleine momenten dat hij tijd voor zichzelf kon creëren. Het begon tegen de middag te lopen en Stormflight had Aurorapaw vrijaf gegeven zodat hij even de tijd voor zichzelf kon nemen om op adem te komen. Hij vond het fijn dat hij weer een apprentice had, maar soms moest zelfs de kalme kater even een stapje terug nemen zodat hij zijn gedachten wat kon ordenen. Dit moment leek hem wel gegund te zijn en Stormflight trok naar de leliepoel. Hij werd altijd rustig als hij water zag, voelde of hoorde en dit was geen uitzondering. De kater bereikte de leliepoel niet veel later en hij ging voor het water zitten, waar hij zijn blik op het water richtte en zijn gedachten kort naar Pantherstar liet gaan. Hoewel hij verdriet voelde omdat de voormalige leader dood was, voelde hij ook opluchting omdat het op een vredevolle manier gegaan was. De Clan zou toch verder moeten en Stormflight vond dat Crystalstar haar taak als leader goed had opgepakt. Hij had zowel haar als Blueflower dan ook zijn steun betuigd en hij zou achter elke keuze staan die ze maakten. Stormflight werd uit zijn gedachten gehaald door zachte pootstappen achter hem en hij keek kort over zijn schouder, waar hij Cinderbird zag naderen. “Hallo, Cinderbird,” sprak hij op een zachte toon tegen haar. “Nog gefeliciteerd met je nieuwe rang. Kun je er al wat aan wennen?”




@Cinderbird
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Tell the world that I'm coming home Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimedi 13 okt 2020 - 17:28

De laatste paar moons waren voorbij gevlogen in een grote chaos. Van een kater die beweerde dat hij hun vader was -en twee zussen die dat nog geloofden ook- tot nieuwe High Ranks en een nieuwe rang voor zichzelf. Het was een grote drukte geweest, wat haar enkel meer deed verlangen tot een rustig momentje voor zichzelf. Vandaar dat, nu ze klaar was met haar taken, ze richting een van de rustigere plekjes liep. Er zwom geen grote vis dus waarschijnlijk zou niemand er aan het jagen zijn. Maar oh boy, dat had ze toch mooi mis. Er was dan misschien niet iemand aan het jagen maar ze was er niet alleen. “Hallo, Cinderbird,” begroette Stormflight haar op een zachte toon. Daar ging haar kans om nog weg te lopen voor hij haar door had. “Nog gefeliciteerd met je nieuwe rang. Kun je er al wat aan wennen?” vroeg hij. Ze had geen andere keus dan doorlopen en naast hem plaats te nemen. "Hallo Stormflight", begroette de ze de kater wiens naam akelig veel op die van haar voormalig mentor leek. "Dankje, het lukt wel tot nu toe. Al heb ik nog veel te leren", reageerde ze. Natuurlijk ging ze niet laten merken dat ze geen zin had om te praten, ze moest een reputatie hoog houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Tell the world that I'm coming home DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimewo 14 okt 2020 - 15:00

Stormflight
De kattin groette hem en nam plaats naast hem. Omdat ze nog maar net warrior was geworden, was er tussen hun een tamelijk leeftijdsverschil en Stormflight dacht kort terug aan het moment dat hij zelf nog maar net warrior was geworden. Wat was hij trots en blij geweest! En hij was vooral ook blij dat hij eindelijk een beetje vrijheid voor zichzelf had. Natuurlijk waren er nog altijd katten waar hij naar moest luisteren en orders die hij op moest volgen, maar als warrior had je iets meer vrijheid om je dag in te delen dan dat je dat had als apprentice. Als je geen apprentice had om te trainen en geen patrouille had om te volgen, dan kon je zelfs helemaal zelf indelen wat je wilde gaan doen. Stormflight vroeg zich ergens wel af of Cinderbird net zo erg naar dat moment verlangd had als hijzelf. “Ik denk dat zelfs een senior warrior niet stopt met leren,” zei hij op een vriendelijke toon tegen haar. “En het is heus niet omdat je nu warrior bent dat je er alleen voor staat. Je mag altijd anderen vragen om hulp, dat is geen schande.” Hij glimlachte warm naar haar. “Ik weet dat het misschien nogal een directe vraag is om te stellen, zeker vlak nadat je warrior bent geworden, maar zijn er al taken waar je interesse in hebt? Het opleiden van een apprentice, bijvoorbeeld?” vroeg hij op een nieuwsgierige toon aan haar. Je had soms van die warriors die ontzettend ambitieus waren en die al helemaal hadden ingedeeld wat ze later wilden worden. Queen, deputy, leader, iemand die apprentices trainde en noem maar op. Stormflight was toch wel lichtelijk benieuwd naar wat Cinderbird’s keuze daar in zou zijn.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Tell the world that I'm coming home Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimema 26 okt 2020 - 18:32

“Ik denk dat zelfs een senior warrior niet stopt met leren,” reageerde de kater. Cinderbird gaf een instemmend knikje. Waarschijnlijk konden zelfs de Elders nog dingen leren van de jongere Warriors. Zo nu en dan kwamen er nieuwe ideeën, verbeteringen, vooruitgang. “En het is heus niet omdat je nu warrior bent dat je er alleen voor staat. Je mag altijd anderen vragen om hulp, dat is geen schande.” Cinderbird gaf nogmaals een knikje, deze keer van begrijpende aard. “Ik weet dat het misschien nogal een directe vraag is om te stellen, zeker vlak nadat je warrior bent geworden, maar zijn er al taken waar je interesse in hebt? Het opleiden van een apprentice, bijvoorbeeld?” vroeg de kater haar vervolgens. Kort dacht de zwarte kattin na, voor ze antwoordde. "Voorlopig wil ik zo veel mogelijk voor de clan betekenen terwijl ik bijleer. Daarna hoop ik misschien wat apprentices te trainen." Dat ze eigenlijk Leader wilde worden zou ze niet zeggen. De katten die dat zo luid uitspraken waren meestal degene die dat niet zouden worden. De clan moest op nummer één staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Tell the world that I'm coming home DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimeza 31 okt 2020 - 22:09

Stormflight
Een kleine glimlach gleed om Stormflight’s lippen terwijl hij luisterde naar Cinderbird’s toekomstplannen. Het waren zeker geen hoge ambities, maar het was een goed begin en een stevige basis zodat ze op kon bouwen naar andere, hogere doeleinden. Zoals het trainen van meerdere apprentices, het organiseren van diverse patrols of het worden van een deputy. De meerderheid van de Clan had wel de ambitie om ooit leader te willen worden, al waren er weinig die alle kwaliteiten bezaten om ook een goede deputy te zijn. Het kostte veel werk en het was nogal een verantwoordelijkheid, maar met de juiste kat op de juiste positie zou dat geen probleem moeten zijn. “Het is een goed begin om klein te beginnen,” zei hij op een goedkeurende toon tegen haar. “Ik zou zeggen: laat het in het begin een beetje zijn gang gaan. Laat je inderdaad indelen voor taken en leer op die manier bij. En als je genoeg zelfvertrouwen hebt, kun je altijd nog zelf aangeven dat je het heft in eigen poten wilt nemen. Bijvoorbeeld door een patrouille te organiseren of door een apprentice te nemen.” Hij glimlachte warm naar haar. “Ik ben al iets meer dan vier volledige seizoenen een warrior en ik kreeg ook pas na een paar manen mijn eerste apprentice. Het is zeker niet slecht om soms te wachten op het juiste moment.”


Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Tell the world that I'm coming home Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimema 16 nov 2020 - 21:53

“Het is een goed begin om klein te beginnen,” reageerde Stormflight op een goedkeurende toon. “Ik zou zeggen: laat het in het begin een beetje zijn gang gaan. Laat je inderdaad indelen voor taken en leer op die manier bij. En als je genoeg zelfvertrouwen hebt, kun je altijd nog zelf aangeven dat je het heft in eigen poten wilt nemen. Bijvoorbeeld door een patrouille te organiseren of door een apprentice te nemen.” Cinderbird gaf een begrijpend knikje. "Dankje voor de positieve woorden, ik apprecieer dit enorm", reageerde ze met een glimlachje. “Ik ben al iets meer dan vier volledige seizoenen een warrior en ik kreeg ook pas na een paar manen mijn eerste apprentice. Het is zeker niet slecht om soms te wachten op het juiste moment.” Een heel jaar was toch vrij lang als ze eerlijk moest zijn. Als het aan haar lag zou ze niet zo lang wachten."Had je dan niet eerder een apprentice willen hebben?" vroeg de zwarte kattin voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Tell the world that I'm coming home DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimevr 20 nov 2020 - 14:46

Stormflight
Stormflight keek Cinderbird met een warme blik aan op een manier die naar zijn idee wel genoeg moest zeggen. Dat hij het graag deed en dat hij vaker voor een gesprek open zou staan als ze dacht dat ze meer nood had aan een luisterend oor. Dat was immers ook een taak van hem in de Clan. Natuurlijk was hij er voornamelijk om zijn taken als warrior zijnde uit te voeren, maar hij was er ook om er voor zijn Clangenoten te zijn als ze met vragen of met onzekerheden zaten. Zijn blik gleed naar Cinderbird toen ze op een voorzichtige toon haar vraag stelde. “Eerlijk?” Hij lachte. “Nee, eigenlijk maakte met dat niet zo heel veel uit. Ik was er vrij zeker van dat ik een apprentice wel goed kon opvoeden toen ik nog maar net een warrior was, maar ik was eigenlijk niet zo gehaast in dat soort dingen. Nu eigenlijk nog niet.” Hij glimlachte warm naar haar. “Ik laat het vele apprentices trainen wel over aan diegenen die er echt de ambitie voor hebben, maar voor mij mag alles gewoon op zijn tijd gebeuren. Ik hecht niet zo veel waarde aan snel hogerop geraken en ik geloof dat je potentie ook wel erkent wordt als je niet altijd vooraan in de rij staat,” zei hij met een knipoogje naar haar.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Tell the world that I'm coming home Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimevr 27 nov 2020 - 18:32

Op het moment dat zijn blik haar kant op draaide hield ze haar adem in. Ging ze een uitbrander krijgen? “Eerlijk?” begon hij met een lach. Gelukkig vatte hij het goed op. “Nee, eigenlijk maakte met dat niet zo heel veel uit. Ik was er vrij zeker van dat ik een apprentice wel goed kon opvoeden toen ik nog maar net een warrior was, maar ik was eigenlijk niet zo gehaast in dat soort dingen. Nu eigenlijk nog niet.” Cinderbird reageerde met een begrijpend knikje op het verhaal dat hij met een warme glimlach vertelde. “Ik laat het vele apprentices trainen wel over aan diegenen die er echt de ambitie voor hebben, maar voor mij mag alles gewoon op zijn tijd gebeuren. Ik hecht niet zo veel waarde aan snel hogerop geraken en ik geloof dat je potentie ook wel erkent wordt als je niet altijd vooraan in de rij staat,” vertelde hij met een knipoog. Betekende dat laatste dat hij haar ambitie door had? Ze wist het niet zeker en durfde er dus ook niets over te zeggen. "Hoe is het eigenlijk om een apprentice te trainen?" vroeg ze in plaats daarvan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Tell the world that I'm coming home DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimeza 28 nov 2020 - 15:45

Stormflight
Stormflight richtte zijn blik naar opzij toen dat ze haar vraag stelde. “Het verschilt van apprentice tot apprentice,” zei hij op een eerlijke toon tegen haar. “Het kost je natuurlijk meer werk als je apprentice meer tijd nodig heeft om de informatie te verwerken of als er bepaalde dingen in zijn of haar verleden gebeurd zijn die dat de training belemmeren.” Zoals Aurorapaw’s onwil om te zwemmen. Dat was wel even een dingetje op dit moment, al ging hij daar nu niet over uitbreiden tegen Cinderbird. Niet heel de Clan hoefde te weten waar zijn apprentice het moeilijk mee had. “Het geeft wel veel voldoening om ze te zien groeien. Om ze de training die je geeft te zien verwerken en om bestookt te worden met vragen en te zien dat ze je antwoorden echt in je opnemen. Het kost wel veel werk en tijd en je hebt soms het idee dat je meer bezig bent om voor de Clan te werken dan dat je echt tijd voor jezelf hebt.” Hij draaide zijn kopje met een glimlach naar haar. “En daarom denk ik dat het niet zo’n slecht idee is als je eerst even wacht voordat je bij Crystalstar aangeeft klaar te zijn voor een apprentice, Cinderbird. Misschien is het een goed ding als je eerst op jezelf ontdekt hoe het is om je verantwoordelijkheid als warrior zijnde te hebben zodat je eraan kunt wennen. Je zit eigenlijk nog steeds in een leerproces en als je bepaalde dingen te snel wilt doen, dan gaat dat enkel averechts werken.”


Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Tell the world that I'm coming home Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimedo 7 jan 2021 - 21:08

“Het verschilt van apprentice tot apprentice,” reageerde de kater op haar vraag. “Het kost je natuurlijk meer werk als je apprentice meer tijd nodig heeft om de informatie te verwerken of als er bepaalde dingen in zijn of haar verleden gebeurd zijn die dat de training belemmeren.” Cinderbird knikte begrijpend. Niet iedere apprentice was een even makkelijke leerling. De ene was beter in het een en de ander in het ander. “Het geeft wel veel voldoening om ze te zien groeien. Om ze de training die je geeft te zien verwerken en om bestookt te worden met vragen en te zien dat ze je antwoorden echt in je opnemen. Het kost wel veel werk en tijd en je hebt soms het idee dat je meer bezig bent om voor de Clan te werken dan dat je echt tijd voor jezelf hebt.” De kater vertelde het op een echt trotse manier. Dat was ook wel mooi om te zien. “En daarom denk ik dat het niet zo’n slecht idee is als je eerst even wacht voordat je bij Crystalstar aangeeft klaar te zijn voor een apprentice, Cinderbird. Misschien is het een goed ding als je eerst op jezelf ontdekt hoe het is om je verantwoordelijkheid als warrior zijnde te hebben zodat je eraan kunt wennen. Je zit eigenlijk nog steeds in een leerproces en als je bepaalde dingen te snel wilt doen, dan gaat dat enkel averechts werken.” De manier waarop de kater dat vertelde met de glimlach liet duidelijk merken dat hij dit oprecht merkte. "Dankje voor het advies, Stormflight."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Tell the world that I'm coming home DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimezo 10 jan 2021 - 12:22

Stormflight
Stormflight kon zien dat Cinderbird zijn woorden in zich opnam en hij was benieuwd in hoeverre het haar ging helpen. Hij merkte de laatste tijd dat hij eigenlijk best goed was in advies geven, ook vooral omdat hij een mentor had gehad die altijd voor hem klaar had gestaan en die Stormflight’s vragen ook altijd met zijn eigen visie had beantwoord. Zijn mentor en hij hadden niet heel veel contact met elkaar, maar Stormflight kon duidelijk de trots in diens ogen zien steeds wanneer Stormflight weer ietsje verder kwam in zijn leven en Stormflight hoopte dat hij dit gevoel ook kon blijven behouden wanneer hij zijn eigen apprentices vooruit zou zien komen in hun leven. “Geen probleem, Cinderbird,” sprak hij op een warme toon tegen haar. “Je mag altijd naar me toekomen als er iets is. Ik weet niet zeker of ik je op alle vlakken advies kan geven, maar ik kan zeker wel mijn best doen.” Hij nam aan dat ze het niet ging doen, maar als ze bijvoorbeeld advies kwam vragen over een crush dat ze op iemand had, dan wist hij nu al dat hij er vrij onhandig in ging zijn om haar te helpen. Zo was hij dan ook wel weer.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Tell the world that I'm coming home Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimewo 3 maa 2021 - 18:55

“Geen probleem, Cinderbird,” reageerde de kater op een warme toon. “Je mag altijd naar me toekomen als er iets is. Ik weet niet zeker of ik je op alle vlakken advies kan geven, maar ik kan zeker wel mijn best doen.” De zwarte kattin gaf een dankbaar knikje, voor ze haar ogen weer op het water richtte. Ze had informatie gekregen die ze goed kon gebruiken. Ze moest immers een apprentice hebben opgeleid om deputy te mogen worden. En dat zou ze dus op een goede manier moeten doen ook. Een vogel landde aan de rand van het water, niet ver van de twee katten vandaan. Waarschijnlijk waren ze niet als gevaar gezien omdat ze al een tijdje stil zaten. "Aan wie de eer?" vroeg ze op fluistertoon met een knikje richting de kleine, zwarte vogel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Tell the world that I'm coming home DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimevr 5 maa 2021 - 15:17

Stormflight
Stormflight’s aandacht ging naar de vogel op hetzelfde moment dat Cinderbird haar woorden sprak. “Doe jij maar,” zei hij op dezelfde fluistertoon terug. Hij kon vrij goed op vogels jagen, maar hij was ergens wel benieuwd naar hoe zij het er van af ging brengen. Niet dat hij er niet op vertrouwde dat ze hem niet kon vangen, maar hij was ouder en had al meer ervaring dan haar. Het leek hem niet meer dan logisch en gepast dat deze poging voor haar zou zijn, zeker omdat zo’n kans zich in Leafbare niet vaak voor deed.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Tell the world that I'm coming home Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimewo 10 maa 2021 - 15:35

Het was wel zo beleefd om de ander ook een kans te geven. Als hij nog niet veel prooi binnen had gebracht zou het een bonus zijn voor zijn reputatie. Anders was het haar reputatie die een boost kreeg. Al vond ze dat zeker niet erg. “Doe jij maar,” reageerde de kater. Min of meer had ze dit al verwacht. Soepel zakte de zwarte kattin door haar poten. Voetje voor voetje, niet te snel en ook niet te langzaam. Steeds dichterbij, laag op de grond blijven. Voor haar sprong zocht ze haar evenwicht extra goed met haar staart. Haar klauwen haalde ze door de veren van de vogel maar ze leek geen grip te krijgen, het diertje begon weg te vliegen. In een adrenaline rush wist ze omhoog te springen en haar klauwen door de veren te halen. Deze keer bleven ze wel ergens achter steken, waardoor ze de vogel mee naar de grond trok. Snel beet ze hem dood, voor hij nog een keer de kans kreeg om weg te vliegen. Ze pakte het dode diertje op en liep er mee terug naar Stormflight. Ietwat nieuwsgierig naar wat hij van haar jachttechniek vond. Ze moest eerlijk toegeven dat het deze keer niet perfect was, maar ze had het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Tell the world that I'm coming home DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimezo 21 maa 2021 - 12:12

Stormflight
Stormflight ging rustig zitten en hield zijn staart ver weg van de grond zodat hij haar jachtpoging niet per ongeluk zou dwarsbomen door geluid te maken. Zijn groene ogen fixeerden zich op haar en hij trok met zijn oortjes terwijl hij wachtte tot ze tot actie over zou gaan. Zijn blik volgde haar en een goedkeurende blik verscheen in zijn ogen toen ze zag hoe dichtbij ze kon komen zonder dat de vogel haar opmerkte. Hij keek toe hoe ze niet voor de vleugel ging, maar haar klauwen achter de veren probeerde te haken zodat ze de vogel naar beneden kon trekken. De eerste keer mislukte dit, maar door een geweldige sprong wist ze hem alsnog neer te halen en Stormflight knikte haar goedkeurend toe toen ze terugkwam. “Een interessante manier om op vogels te jagen,” complimenteerde hij haar. “Ik leer mijn apprentices altijd om vanaf een verre afstand te springen en dan voor de vleugel te mikken zodat de vogel geen kans meer heeft om weg te vliegen, maar dit is zeker ook een interessante methode, vooral voor de lichtvoetige apprentices.” Hij trok kort met zijn oortjes. “Misschien een methode om aan Tinypaw te leren,” mompelde hij nadenkend. Aurorapaw was een stuk groter dan Tinypaw en dus werkte de methode om te springen en dan voor de vleugel te gaan goed, maar Tinypaw was kleiner en had dus meer moeite met het springen. Als hij lichtvoetig genoeg kon zijn, zou deze methode wel eens de oplossing voor hem kunnen zijn.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderbird
Member
Tell the world that I'm coming home Y7GRzcT
A
80
Actief
69 IC

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderbird
BerichtOnderwerp: Re: Tell the world that I'm coming home   Tell the world that I'm coming home Icon_minitimezo 11 apr 2021 - 16:28

“Een interessante manier om op vogels te jagen,” reageerde Stormflight. Cinderbird glimlachte wat ongemakkelijk, dit was zeker niet haar mooiste vangst geweest. “Ik leer mijn apprentices altijd om vanaf een verre afstand te springen en dan voor de vleugel te mikken zodat de vogel geen kans meer heeft om weg te vliegen, maar dit is zeker ook een interessante methode, vooral voor de lichtvoetige apprentices.” De zwarte kattin gaf een instemmend knikje. "Helpt ook als ver springen niet het sterkste punt is", zei ze, doelend op dat ze niet goed was in het maken van een lange sprong. “Misschien een methode om aan Tinypaw te leren,” mompelde de kater. Op zijn manier van trainen zou ze niet ingaan. Daarmee kon ze hem enkel beledigen, hij wist er immers meer van dan zijzelf. "Ben je van plan om nog wat te jagen of terug naar het kamp te gaan?" besloot Cinderbird te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell the world that I'm coming home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Lily Pool-
Ga naar: