Tall's Dagboek



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tall's Dagboek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Tall's Dagboek 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Tall's Dagboek   Tall's Dagboek Icon_minitimema 5 okt 2020 - 22:53


Tall's Dagboek Tall_i10
Tall's Dagboek
Entry 1 - 5/10/2020

Oh dagboek.

Allereerst eeuwige dank aan de mysterieuze doch getalenteerde, grappige en voor mij onbekende 'Kip' die mij jou maakt en jou mij. Aka, die me niet meer afhankelijk maakt van de Shadowclanlogo's waar ik mijn clan zo lang aan probeerde te krijgen. In plaats daarvan is het nu echt mijn dagboek, met een plaatje van mezelf. Laten we eerlijk zijn: wie wil je nou liever in je dagboek? Inderdaad, elk ander.

Wow dit heb ik ergens wel gemist. Sterker nog, ik liep weg uit Shadowclan, vroeg me af wat ik ging missen, en bedacht me: niets. En toen bedacht ik me 'nouuu, niet helemaal waar', want Slate, en Pepper, en Wolf, en Slate, en naja.. je snapt het punt.
Het punt is namelijk: aan dat leiderschap ga ik weinig missen. Zoals ik al zei, na tijden van de clown uithangen en ineffectief leiderschap tonen, ben ik er klaar voor mezelf te zijn. Als ik nog weet wie dat is. Maar na een paar dagen aan trainen, genoeg eten en voor de verandering eens uitslapen - ik maak er geen gewoonte van - begon ik je te missen. Waar moet ik anders reflecteren op al mijn geweldige bezigheden?! Dus bij deze lief dagboek: welkom terug. Bereid je voor op reacties op de actuele zaken - Wat heeft Acorn met zijn haar gedaan?! - en nog veel meer algemene meningen over katten dan ooit tevoren, want ik mag nu letterlijk iedereen ontmoeten!

Maar eerst Slate, dus ik hoop dat ik überhaupt nog lang genoeg leef om je nog eens te bezoeken dagboek, ik weet niet wat me bezielde toen ik vroeg haar nog eens te zien. Dacht ik na toen ik dat vroeg?! Hopelijk is de dood het waard. Misschien vindt ze het romantisch als ik zeg dat ze mijn dood waard is... aan de andere kant, het is Slate. Zij die gaan sterven groeten u.

En heb ik nou echt


Tall's Dagboek Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Tall's Dagboek 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Tall's Dagboek   Tall's Dagboek Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 1:08


Tall's Dagboek Tall_i10
Tall's Dagboek
Entry 2 - 2/11/2020

En heb ik nou echt...

Ik breek me al dagen het hoofd over die zin en ik weet bij Starclan niet meer wat ik wilde schrijven! Ik weet alleen nog dat ik ruw gestoord werd - het zal toch eens niet - door een eekhoorn die je wilde stelen voor zijn wintervoorraad. Na een lange maar enerverende discussie heb ik hem kunnen paaien met wat kiezels die in de buurt lagen, dat wil zeggen: ik heb ze naar zijn hoofd gesmeten en uiteindelijk droop 'ie af. Afijn, je bent weer veilig en daar gaat het om.

Daarnaast, ik heb nieuws: Allereerst: ik ben zwanger. Grapje, gocha tho.

Oke ik weet niet of het opvalt maar de afzondering maakt mijn humor er niet beter op, ik verveel me te pletter terwijl ik wacht, op Slate. Maar het goede nieuws is dat ze komt! Acorn bracht het bericht, liet weten haar te verwachten, en oke, hoewel ik nu dus in verwachting ben (told ya) ben ik ook doodnerveus en heb ik mijn haar al drie keer veranderd. Het zit altijd best goed, en ze kan het niet eens zien, en toch! Het is nou niet echt alsof ik een goed track record heb van met Slate praten (wat was het? 3 van de 5 gesprekken eindigt in ruzie?).

Maar het zal wel loslopen hoop ik. Ondertussen kan ik niets anders dan een beetje ijsberen en nadenken over de paar encounters die ik gehad heb. Recent nog zag i-
Tallstinkt
Tall's Dagboek JW5FP5
Bonusei


Tall's Dagboek Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tall's Dagboek
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Dropping-
Ga naar: