[TS] uitstel van executie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] uitstel van executie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rabbitcharm
Member
[TS] uitstel van executie Tenor
kip
355
Actief
they don't give a shit about you, not even a tiny little rabbit shit!

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler
Rabbitcharm
BerichtOnderwerp: [TS] uitstel van executie   [TS] uitstel van executie Icon_minitimevr 16 okt 2020 - 23:32

Hoi hallo

Oké ik mag dit topic eigenlijk echt nog niet aanmaken van mezelf want ik heb nog rustig twee tentamens volgende week maar hey, zie ik eruit alsof ik ooit een verstandige beslissing kan maken? Zeker niet.

ANYWAYS. Ik zoek topics. B) Niet voor al mn accounts though, vooral omdat mijn inspiratie nu wat sporadisch is. Het kan ook zijn dat ik door school soms wat later reageer <3



[TS] uitstel van executie Routhalloween
Routnose - Windclan maar nu Shadowclan? - 30 moons
- Routje is de medicine cat van Windclan. Op het moment is ze op 'werk' vakantie in Shadowclan, waar ze nog wel een paar maanden blijft. Ik zoek dus vooral Shadowclanners voor topic!

[TS] uitstel van executie Rabbitcharmava
Rabbitcharm - Windclan - 20 moons
- Rabbit heeft nogal de reputatie van een 'sloerie' in Windclan en houdt deze titel zonder problemen hoog. Topics met alle clans welkom (:

[TS] uitstel van executie Dasdas
Coppertusk - Thunderclan - 45 moons
- Mijn nieuwste aanwist! Coppertusk heeft een handje vol siblings en er ook een handje van om stennis te schoppen. Nogal een ass.

[TS] uitstel van executie Amberkitaca
Amberkit - Riverclan - 2 moons
- Kindje van Settleddust en Seamist, wilt graag vriendjes! Is een leuk vrolijk kindje dat wel een beetje sassy kan zijn en aandacht nodig heeft.


[TS] uitstel van executie Airava2
Airwisp - Shadowclan - 17 moons
- Momenteel beetje een slechte reputatie omdat ze claimt twee kits te hebben achtergelaten. Is nu gescheiden van haar twee 'kinderen' en heeft alleen baby Adderkit.



That's all! Vooral voor Copper en Rabbit zoek ik lekker veel topics. Als je een topic wilt met een van m'n andere accounts (Rookpaw, Faintlight, Littlepaw, Wolfblood, Farai, Jackdaw, Coyote, Rigde, Cyanide) kan je dat altijd vragen, maar dan post ik waarschijnlijk zeer traag!

Also, last but not least, ik zou het waarderen als je ook meteen aangeeft wie welk topic maakt <3

xx Kipje


[TS] uitstel van executie Dcn7dpx-3a391222-caf9-483d-97b3-3c2aeca5c100.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvMmY1Y2YyMjUtM2ZlZC00MmUyLTgxOWEtNmI5NjYyMmU0MzRmXC9kY243ZHB4LTNhMzkxMjIyLWNhZjktNDgzZC05N2IzLTNjMmFlY2E1YzEwMC5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorastream
Member
[TS] uitstel van executie DPKsfdL
236
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moon
Gender: She-cat ♀
Rank: Leerling
Aurorastream
BerichtOnderwerp: Re: [TS] uitstel van executie   [TS] uitstel van executie Icon_minitimevr 16 okt 2020 - 23:35

aurorapaw en Amberkit
Moonflow en Routnose


[TS] uitstel van executie FpA3Tq4

Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonflow -  Darktrail - Lionpaw@ -Whiteppool- Aurorapaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight + - Ambersnare - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[TS] uitstel van executie DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [TS] uitstel van executie   [TS] uitstel van executie Icon_minitimeza 17 okt 2020 - 0:42

Rabbit x Storm?
Copper x Icepaw en/of Blazekit?
Airwhisp x Sharkkit?
Routnose x Thawrage?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw’
Member
[TS] uitstel van executie DPKsfdL
Sofie
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglepaw’
BerichtOnderwerp: Re: [TS] uitstel van executie   [TS] uitstel van executie Icon_minitimeza 17 okt 2020 - 9:10

Copper x Shadowspark
Rout x Eaglepaw
Amber x Dawnkit

Zeg maar welke je wilt, of allemaal :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] uitstel van executie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: