You're not the mouse



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You're not the mouse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrimpnose
Medicine cat
You're not the mouse NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: You're not the mouse   You're not the mouse Icon_minitimedo 22 okt 2020 - 20:35


Shrimppaw had natuurlijk haar taken als Medicine Cat Apprentice, die erg belangrijk waren. Bijna niemand anders in de Clan kon zulke taken uitvoeren. Maar toch wilde Shrimppaw, net als bijna iedereen, in staat zijn om in ieder geval een muisje te kunnen vangen. Het was basis training en hoewel ze wel kon jagen, ze had gemerkt dat het weer een tijdje geleden was. Als het echt nodig was wilde ze wel in één keer een muisje kunnen vangen in plaats van tijden moeten te oefenen om het weer een beetje te kunnen. Vandaar dat ze jonge poes nu in elkaar gedoken in het gras zat, het nog nietsvermoedende muisje in het vizier. Langzaam kwam ze wat overeind, haar achterwerk lichtjes heen en weer schuddend, en sprong op het diertje af. Ze was helaas net de laat, dus met een paar onhandige sprongen probeerde ze het muisje alsnog te pakken te krijgen. Helaas had ze een ander obstakel niet gezien en knalde ze vol tegen iemand aan. Dit was misschien een te grote prooi.

Dreamdust


if you see someone without a smile, give them one of yours
You're not the mouse 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
You're not the mouse Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: You're not the mouse   You're not the mouse Icon_minitimewo 25 nov 2020 - 20:56

I'm sorry it took me so long to see you
Nietsvermoedend had Dream haar ogen gefocust op een klein muisje. Het was eigenlijk niets, zeker niet in vergelijking met de dikke vissen die ze normaal aten. Maar het begon kouder te worden en elke prooi was nodig. Zeker om de zwakkeren onder hen te voeden. Dream was een visser, haar dikke pels hielt haar warm in ijzig water, haar gespierde poten waren gemaakt om zichzelf af te zetten maar ze zou toch ook gewoon op land moeten kunnen jagen. Kunnen laten zien wat ze werkelijk kon.

Het beestje schoot weg zonder dat Dream een stap gezet had en met een geschrokken grom schoot ze er achter aan. Niet merkende dat een andere jager ook achter dezelfe prooi aan zat tot deze vol tegen haar opbotste en ze onderuit ging. Geschrokken hief de kattin haar hoofd direct om in de grote blauwe ogen van Shrimppaw te kijken. Hun Medicine cat maar boven alles. Haar vriendin, hoewel ze al te lang niet echt meer gesproken hadden. Snorrend grinnikte de she-cat en schudde haar dikke pels uit. "Sinds wanneer ben jij een muizenjager." Mauwde ze speels naar de kat die duidelijk ook achter dezelfde prooi aan had gezeten.
But I see you now




The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
You're not the mouse NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: You're not the mouse   You're not the mouse Icon_minitimezo 3 jan 2021 - 19:30


Met een 'oof' rolde Shrimppaw op haar rug. Het muisje was ze totaal vergeten. Met grote ogen keek ze op naar Dreamdust, die snorrend grinnikte. 'Sinds wanneer ben jij een muizenjager,' miauwde ze speels. Shrimppaw lachte wat ongemakkelijk en kwam overeind. 'Uhm.. Ik wilde wat beter worden in jagen, zodat ik daar de Clan ook mee kan helpen. En ik heb het al een tijd niet gedaan. Maar dat is misschien wel te merken..' miauwde ze met een verlegen glimlachje. Tja, het was zo te zien hoognodig tijd om haar jaagkunsten wat op te krikken.


if you see someone without a smile, give them one of yours
You're not the mouse 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
You're not the mouse Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: You're not the mouse   You're not the mouse Icon_minitimewo 6 jan 2021 - 22:18

I'm sorry it took me so long to see you
Snorrend duwde de kattin zichzelf omhoog en schudde haar pluizige vacht nog eens extra uit. De woorden van Shrimp lieten haar lachen terwijl ze met een twinkel in haar ogen naar de medicine cat keek. ”Nee dat viel totaal niet op hoor Shrimp.” Beloofde ze haar vriendin en duwde haar neusje even tegen diens wang. ”Ik kan je wel helpen! Als je dat wil. Het is niet alsof ik veel ervaring heb met jagen op land.. Maar ik gok zomaar meer dan jij hebt.” Grapte ze zachtjes en rekte zichzelf even uit, klaar om op jacht te gaan als Shrimp het er mee eens was..
But I see you now



The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
You're not the mouse NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: You're not the mouse   You're not the mouse Icon_minitimema 11 jan 2021 - 11:09


Ze kon wel door de grond zakken, maar Dreamdust was er gelukkig erg luchtig onder. Ze beaamde dat het inderdaad niet opviel, wat natuurlijk sarcastisch bedoelt was, waarna ze een duwtje tegen haar wang kreeg. De verlegen glimlach op haar gelaat werd wat breder. 'Ik kan je wel helpen! Als je dat wil. Het is niet alsof ik veel ervaring heb met jagen op land... Maar ik gok zomaar meer dan jij hebt,' grapte ze. Shrimppaw lachte zachtjes en knikte. 'Ja, dat denk ik ook Dream.. Dat zou wel heel lief van je zijn,' snorde ze.


if you see someone without a smile, give them one of yours
You're not the mouse 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamdust
Member
You're not the mouse Original
✮ Michelle ✮
289
Actief
I am not ruined. I am ruination.

CAT'S PROFILE
Age: ✮ 17 moons ✮
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Dreamdust
BerichtOnderwerp: Re: You're not the mouse   You're not the mouse Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 15:14

I'm sorry it took me so long to see you
Gelukkig leek Shrimp zich iets minder in zichzelf te willen kruipen. Ze was natuurlijk beter in 10000 andere dingen waar Dream helemaal niets van kon. Dus dat ze nou even wat minder goed was in jagen. Pff, daar was niets mis mee. Helemaal niet zelfs. Dat betekende alleen maar dat Dream haar met iets kon helpen! "Natuurlijk joh, dat goe ik graag voor mijn clangenoot." Ze gaf haar nog een duwde waarna ze zichzelf met haar grotere lichaam door de bosjes duwde. "Goed, maar opnieuw op zoek naar die muis? Of wou je iets anders proberen?" Ze keek bemoedigend naar Shrimppaw een enorme grijns op haar zachte lipjes.
But I see you now



The world seemed suddenly large again.
I wasn't sure I liked it.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
You're not the mouse NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: You're not the mouse   You're not the mouse Icon_minitimedi 23 feb 2021 - 16:52


'Natuurlijk joh, dat goe ik graag voor mijn clangenoot,' mauwde Dream waarna ze haar nog een duwtje gaf. Shrimppaw snorde, blij met deze situatie. Het was natuurlijk wel logisch dat ze niet zo goed was in jagen, maar ze vond het toch wel nodig dat ze tenminste wat basisdingen kon. En die basisdingen, die waren een stuk achteruit gegaan. 'Goed, maar opnieuw op zoek naar die muis? Of wou je iets anders proberen?' Shrimp glimlachte verlegen en dacht even na. 'Uh.. Nou, een muis is denk ik wel.. Eén van de basisdingen? Zou wel fijn zijn als ik dat tenminste kan,' miauwde ze met een zachte grinnik, haar schouders licht ophalend. Vissen was natuurlijk hét basisding voor RiverClanners, maar dat kon ze gelukkig wel gewoon goed. Ze vond het wel fijn om ook te weten of ze op muisjes moest jagen.


if you see someone without a smile, give them one of yours
You're not the mouse 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're not the mouse
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: