[GZ] Een klein welpje



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Een klein welpje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfblood
Deputy
[GZ] Een klein welpje Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimezo 1 nov 2020 - 13:08

Hey hoi!

Zoals misschien wel bekend is houdt Wolf niet bepaald van kinderen. Dus wat gaan we haar geven? Jazeker, een (pleeg) baby.

Een beetje backstory:
Naja, backstory, het is eigenlijk heel simpel. Een of andere papzak zal een kitten dumpen op Shadowclan gebied en die daar aan z'n lot overlaten. Wolfblood vindt dit kind en doet een nogal onsuccesvolle poging de ouders te vinden. Ondanks alles begint ze toch iets van verantwoordelijkheid te voelen tegenover de kit, waardoor ze met gezonde tegenzin ervoor besluiten om in iedergeval te helpen in de opvoeding.

Wat dit concreet in houdt is dat Wolf het kind niet zal zogen. Dat laten we over aan een NPC queen, tenzij er iemand is die een bestaande queen aan biedt. Wel zal ze de meeste zorgen op zich -proberen- te nemen. Omdat ze Wolf letterlijk niets begrijpt van babies, zal ze ook de hulp van haar vriendin Pepperpaw inschakelen. Die zal dus ook een rol spelen in de opvoeding B )

Wie de ouders van de kit zijn is onbekend, al zouden we daar later ooit nog iets voor kunnen bedenken. Wel is het zo dat de kit minstens 50% Shadowclan is en ook naar Shadowclan zou ruiken. Qua opvoeding... Tja, Wolf zal haar best doen, maar heeft niet bepaald echt een goed voorbeeld gehad zelf :') En Pepperpaw is zelf ook nog wel heel erg jong. Dus het wordt iig een interessante relatie waarschijnlijk!

Er is eigenlijk één eis, en dat is dat je actief bent. Again, Wolf is niet bepaald een moeder dus of er ooit echt een nest van haar komt is de vraag. En voor Pep wordt het ook moeilijk, met haar rang. Daarom zouden we het erg waarderen als de kit actief blijft!


xoxox Kip en Babs


'A bird sat down and spoke to me:'
[GZ] Een klein welpje Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluestorm
Member
[GZ] Een klein welpje WOZmix6
Camilla
442
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Age: ▸23 full moons!!
Gender: She-cat ♀
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimezo 1 nov 2020 - 13:37




N i g h t k i t

BASICS
Name: Nightkit
Gender: she-cat
Sexuality: probably bi
Age: unborn/1 moon
Clan: ShadowClan
Parents: unknown/Wolfblood & Pepperpaw
Bloodline: 50% ShadowClan/50% surprise

APPEARANCE
Fur length: short
Fur colour/pattern: tortie, mostly black with some red
Eye colour: amber
Pawpads: spotted, pink and black
Nose: black
Whiskers: white
Build: small
Elaborated: Nightkit is een kleine kitten en zal ook niet heel groot worden. Haar poten zijn van gemiddelde lengte, maar haar staart is wel weer wat langer. Ze is hoewel ze er elegant uit ziet, een beetje slungelig en onhandig. Toch maakt haar bouw haar heel goed in stilletjes kunnen sluipen en verstoppen. Haar vacht helpt haar daar natuurlijk ook goed in mee.

PERSONALITY
Likes: family, silence, belonging, frost
Dislikes: loud noises, extreme heat, getting behind on things

Nightkit is van nature een beetje onzeker. Ze is erg stil en teruggetrokken. Ze houdt er dan ook niet van om op de voorgrond te staan. Ze is snel nerveus en verstopt zich liever dan dat ze ten aanval gaat. Conflicten vermijd ze dan ook het liefst, ze wilt immers niet als lafaard bestempeld worden. Dit zorgt er ook voor dat ze waarschijnlijk best moeite gaat hebben om vrienden te maken. Ze blijft liever in de veiligheid van haar nest dan zichzelf te moeten bewijzen.

Toch heeft ze een kant van vastberadenheid waar je u tegen kan zeggen. Dit is vooral omdat ze het gevoel heeft zichzelf te moeten bewijzen. Ze kan wel stoer zijn, ze kan wel vechten. Ze is dan ook iemand die snel overgehaald kan worden, of ze forceert het al vanuit zichzelf. Van binnen heeft ze een sterk vuur in haar branden, maar het is lastig om dat ook daadwerkelijk naar buiten te brengen.

Het moederfiguur die Wolfblood voor haar is gaat haar daar dan ook enorm mee helpen. Haar mama is haar voorbeeld, iemand waar ze al vanaf dag 1 tegenop kijkt. Ze wilt zo zijn als zij is, zo sterk en vastberaden. Toch moet ze zich realiseren dat ze nooit als haar mama zal zijn, maar dat betekent niet dat Wolfblood geen cruciale rol gaat spelen in haar ontwikkeling. Maar ook Pepperpaw zal een belangrijke rol hebben, om haar er aan te laten herinneren dat je niet altijd zo sterk hoeft te zijn, en soms ook best je zachte kant mag laten zien.

Nightkit is dus een stille meid, maar zal zo door het vuur gaan. Of dat nou voor anderen of voor haarzelf is. Hoe ouder ze wordt, hoe meer ze leert dit te balanceren.

MOTIVATION
Het moment dat ik deze search zag staan dacht ik terug aan een idee dat ik had een jaar terug, alleen was dat nooit van de grond gekomen. De kleine backstory past perfect bij kleine Nightkit aangezien ik een soort gelijk idee had en dat Wolfblood samen met Pepperpaw haar gaan opvoeden is al helemaal geweldig. Ik vind beide karakters zo ontzettend leuk en ik denk dat er heel veel leuke dingen kunnen ontstaan tussen hun en Nightkit.

Daarbij ben ik ook actief. Natuurlijk zijn er soms wat mindere actieven momenten, maar iedereen heeft dat haha. Ik heb erg veel inspiratie voor Nightkit, en de leuke familie gaat er ook zeker voor zorgen dat ik haar niet zomaar links laat liggen. Als dat wel gebeurd dan mogen jullie me zo lang mogelijk poken tot ik weer leef :)

Iedereen in ieder geval heel veel geluk <3

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night



and you liked me, cause i was blue
[GZ] Een klein welpje H4u8SdH
:♥:


Laatst aangepast door Bluepaw,, op ma 2 nov 2020 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[GZ] Een klein welpje DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimezo 1 nov 2020 - 17:40

[GZ] Een klein welpje ArKe9x
Name: Pinekit
Reason name: Pinekit zal gevonden worden in een bed van dennennaalden en daar naar vernoemd worden.
Gender: Tom-cat
Parents: Wolfblood & Pepperpaw (Real: onbekend)
Clan: Shadowclan

Appearance
Pelt color: Brown tabby
Eye color: Amber
Fur length: Long
Build: Strong build and quite big.
Extra: Dennennaalden willen nog wel eens in zijn vacht blijven steken door de lengte van zijn vacht. Iets wat ironisch genoeg bij zijn naam zal passen.

Personality
Good: Active, Adventurous, Brilliant, Clever, Curious, Earnest, Enthusiastic, Honest, Intelligent, Studious
Neutral: Determined, Experimental
Bad: Argumentative, Blunt, Ignorant, Insensitive, Obsessive

Pinekit zal een zeer nieuwsgierig karakter hebben en veel dingen in twijfel gaan trekken, er zit eigenlijk geen rem op. Hij zal iemand zijn die veel van praten zal houden, maar ook vooral van vragen stellen om antwoorden te krijgen. Als hij ergens nieuwsgierig naar is zal hij een vraag erover stellen, ook al is dit een vraag die niet echt gepast is. Vooral wanneer hij jong is zal hij daar last van hebben, maar wanneer hij wat ouder is zal hij toch wat meer doorkrijgen wanneer hij een vraag kan stellen en wanneer niet. Hij zal ook niet bang zijn om zijn mening te laten horen en vooral niet wanneer hij denkt gelijk te hebben. Pinekit is slim en zal gemakkelijk banden kunnen leggen tussen verschillende delen informatie.

Ideeën: Ik wil hem een fase geven waarin hij alles in twijfel trekt en er dan ook veel vragen over zal gaan stellen. Een van de dingen die hieronder zal vallen is starclan, wat misschien nog wel een leuke uitdaging voor Wolf en Pepper kan zijn om hem de antwoorden te geven die hij wil horen. Dit zal dan ook de ommeslag zijn waarin hij merkt dat hij misschien toch niet alle vragen altijd maar moet stellen.

Motivation: Eerlijk? Hoe kan ik dit missen? Om een kitten te hebben die opgevoed zal worden door Wolfblood en Pepperpaw. Ik kwam dan ook vrij snel met het idee om de kitten een karakter te geven die misschien juist wel voor een uitdaging zal zorgen voor Wolf en Pepper, omdat er eigenlijk geen rem op zit. Verder wilde ik deze naam nog steeds eens gebruiken en zat ik al een tijdje weer te denken aan een kitten in Shadowclan nu al mijn andere shadowclanners minstens apprentice zijn. Qua actiiviteit kan ik beloven dat ik actief zal zijn, dat kan je denk ik ook wel herleiden uit mijn postgedrag. In ieder geval veel succes met kiezen^^


If you are strong, you'll find responsibility
[GZ] Een klein welpje 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:


Laatst aangepast door Acornstar op ma 2 nov 2020 - 18:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[GZ] Een klein welpje DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimezo 1 nov 2020 - 18:43

Algemene info

Naam: Thornkit
Betekenis naam: De kitten zal deze naam krijgen omdat Pepperpaw bij de geboorte haar medicine cat talenten al zal moeten laten zien bij het verwijderen van een (kleine) doorn (die geen schade achter laat).
Geslacht: Mannetje
Clan: ShadowClan
Ouders: Wolfblood x Pepperpaw (Echte ouders: onbekend)

Uiterlijk

Ogen: Blauw
Vachtkleur: Grijs
Vachtlengte: Normaal
Patroon: Tabby
Postuur: Breed, groot
Klauwlengte: Ietsje langer dan de gemiddelde kat
Tandlengte: Normaal
Pootkussentjes: Roze

Innerlijk

Thornkit's karakteristieken zullen overgenomen worden op basis van hoe zijn opvoeding verloopt. Hij zal door Wolfblood constant een sterke muur ophouden waardoor anderen moeilijk kunnen raden wat er in hem omgaat en zal opvliegerig zijn en assertief gedrag kunnen tonen wanneer hij denkt dat dit nodig is. Anderzijds zal hij door Pepperpaw ook leren hoe het is om op sommige momenten zijn sympathie aan anderen te laten zien en anderen dan ook te helpen als ze in de problemen zitten. Hij zal aardig zijn voor de zwakkeren in zijn Clan en zal hun helpen als dit nodig is. Hij zal energiek zijn, leergierig en zal ambitieus en perfectionistisch zijn, waardoor hij het niet goed zal kunnen hebben wanneer iets niet gaat zoals hij dat graag heeft. Hoewel Thornkit's karakter dus beïnvloed wordt door de twee katten die hij als het belangrijkste in zijn leven zal beschouwen, zal hij ook vindingrijk, realistisch en wijs zijn, zijn verstand gebruikend en verder kijken dan dat zijn neus lang is.

Motivatie

Ik heb zelf nog een tijdje de vader van Wolfblood mogen RPG'en en heb haar karakter dus van dichtbij mogen meemaken in de RPG, van toen ze nog een lief kind was totdat het leven een stuk gecompliceerder voor haar werd. Pepperpaw's groei heb ik ook mogen meemaken van begin tot heden door veel met haar te RPG'en, waardoor ik al wel het één en ander weet van hoe haar karakter in elkaar zit. Ik vind het beiden topkarakters en om deze reden heb ik deze aanmelding dan ook gemaakt. Omdat Wolfblood en Pepperpaw zulke tegenpolen van elkaar zijn, lijkt het me interessant om te zien hoe Thornkit's karakter zich zal ontwikkelen in de RPG en naar wie hij uiteindelijk qua karakter het meeste zal trekken (hij zal bv meer op Wolfblood lijken als hij met haar meer interactie heeft, op Pepperpaw als hij met haar meer interactie heeft en de bovenstaande schets zal het geval zijn voor als hij met beiden even veel interactie heeft). Het lijkt me interessant om dit te mogen ontdekken in de RPG en om weer een leuk plotje met ons drieën te hebben! Ik wens jullie veel succes met kiezen en anderen nog veel succes met hun aanmelding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flutterpaw'
Member
[GZ] Een klein welpje DPKsfdL
Butter
335
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flutterpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 0:02

REMNANTKIT
fear is a reaction, courage is a decision.

BASICS

NAME Remnantkit
MEANING Remnant :- Remaining; yet left. That which remains after a part is removed- destroyed- used up- performed- etc.; residue. A small portion; a slight trace; a fragment; a little bit; a scrap. An unsold end of piece goods- as cloth- ribbons- carpets- etc.
REASON There is still a piece inside, something that remains after Wolfblood felt like a part of her was removed, destroyed by her life, by her actions, a sliver, a fragment that is good. It might be a small portion, it might be a small trace, but it is still there, fighting every day to show the love that remained in her heart.
AGE Unborn [?]
GENDER Female
SEXUALITY To be decided later in life..
CLAN Shadowclan
PARENTS Wolfblood & Pepperpaw | Unknown
BLOODLINE 50% Shadowclan & 50% Surprise
BASED ON•INSPIRED BY Remnant (The world of Remnant from RWBY) & Rembrandt (painter)

APPEARANCE

FUR LENGTH Short
FUR COLOR Slate grey
FUR PATTERN None, or slight stripes
EYE COLOR A mix of greys, blues and ambers
PAW PADS Mountbatten pink
NOSE Grey
WHISKERS White
TAIL Long
CLAWS Small, dainty
BUILD Small
ELABORATED Remnantkit is a small kitten and shall never be strong and muscular. As a youngster she will be quite chubby, which makes her really cute. Combined with her special eyes which are a combination of grey's, blues and amber Remnantkit looks like quite an exotic beauty. Light tabby marks are seen in her slate grey pelt, mostly on the cold parts of her body. When she get's older those stripes tend to be more hidden and are only seen in a certain light. She will also become more slender and be of similar build as Pepperpaw, with quite long legs and a small stature.

[GZ] Een klein welpje 8LADv9M

EXTRA She uses another tone of voice when she is telling a story, and even is able to give characters different voices.
VOICE Husky, adenoidal, modulated and singsong
SCENT Acorn, yarrow and honey
SCARS None as of yet.

PERSONALITY

POSITIVE TRAITS Creative, Thinker instead of doer, Amiable, Aspiring, Dutiful, Humble
NEUTRAL TRAITS Allocentric, Cheerful, Charming, Clear-headed, Dedicated, Lovable, Playful, Whimsical
NEGATIVE TRAITS Collector, Articulate, Colorful, Energetic, Fair, Incisive, Independent, Romantic, Self-critical, Shrewd

LOVES Telling stories and creating her own world
LIKES Wolfblood, Pepperpaw and learning about Shadowclan's history, Stargazing
DISLIKES Bedtime, darkness, being alone, not understanding her parents
HATES Tripping, hurting herself, seeing others she loves in pain
FEARS Not being able to make her parents smile

Remnantkit is a creative kitten. She has to be, in order to do what she can do best. Making stories, changing the world as she sees it. Being hopeful for a better day, she is very into seeing the best of anything and everything and tends to wear pink glasses. Remnantkit does not yet understand the dangers of life, and the problems that can put a lot of weight on the shoulders of others. In her world everything is beautiful, even if she is hungry or if someone seems angry, she never feels like they are angry at her. Especially in her early life, she can be seen living in her own head, in her own little peaceful world. Remnantkit is more of a thinker instead of a doer, she can think of huge and important things but rarely feels fit to do it herself. She is afraid to take a wrong step and make mistakes. No one can read her thoughts, so they are safe, it is her actions that can be seen, and as soon as the kitten understands that, she is rarely putting herself out there. She might also be one of those cats that are not born athletic and needs to learn how to move themselves. She truely has to grow into her own body. Remnantkit tends to bee amiable, she is very friendly and warm, especially since Pepperpaw gives her such a good example in that part. She has a certain warmth that can pull others in and is very easy going and trustworthy. Remnantkit aspires to become a great Warrior, just like her mother. Even though Wolfblood might not be the warmest cat in Shadowclan, she is one of the best Warriors in Shadowclan and that ensures that the young kitten will strive to be just like her. Remnantkit is dutiful towards her friends and family, and wants to show her best side, which can also be a bit difficult, since she does not always believe in herself. The kitten can be quite humble. She does not see what she truely is, a remarkable kind cat, and always feels like she is not yet good enough. That others are still better then she is, and as such she will turn more and more into her own stories. She tries to become the hero of her own story. What she might lack in real life, she might not lack in her story, which ensures that she keeps creating her own world. Her dreamworld.

Remnantkit can be a bit allocentric, she is more concerned about the interests of others then herself, which sometimes means that she will work to hard as she grows older. The kitten can be quite cheerful sometimes so much that it might come across as being fake. Besides that Remnantkit is charming to most cats that she meets. Being that she always has a smile for others, even if they look very, very scary. Although secretly she might want to hide between her mothers' legs. Remnantkit at times is very clear-headed and able to see the greater picture, although this is a talent that will come later in life. She understands others because she herself wishes to be understood and accepted. As such she always keeps them in the center of her world, in hopes that others might keep her in their center of her world. Which in turn can lead her to getting disappointed. Remnantkit is very dedicated towards her friends, family and Shadowclan. She is not one to make friends outside of Shadowclan easily. She can be lovable because she is always in for a hug (do not tell Wolfblood that), even though at times she is too shy to ask for one when she needs one herself. The kitten is like every kitten very playful and whimsical, always ready to take part of a game, although she is better in brain games then in physical activities.

Remnantkit is a collector of everything under the sun, it changes every half a Moon or so. Sometimes it is leaves other times it might be stories or feathers. Whatever is on her mind at that time. The kitten can be articulate, maybe even a bit too much which means that she can make the wrong comments at the wrong times. Remnantkit is quite colorful, she tends to always have something in her fur, be it a flower, a feather or just mud. Rolling around in the mud is one of her favorite things, even though she hates cleaning her fur afterwards. The kitten can be a bit too energetic which leads to sleepless nights for those that are watching her. Remnantkit is fair which can also mean that she dislikes or ignores those that have hurt those she loves. Remnantkit is incisive which means that she has a sharp tongue when needed, however sometimes it is just plain disrespect to someone that does not deserve it and she needs to learn to hold her tongue and keep her mouth shut. The kitten is independent in her own mind, but in reality she really depends a lot on Wolfblood. Remnantkit is a true romantic which will lead to her heart being broken easily and quite often. The kitten can be quite critical to herself maybe to much so, and it can keep her from growing better at things. Remnantkit is shrewd which makes her a forminable opponent against those that wish to do harm.


TRIVIA

[td]Remnantkit is quite the storyteller, which means that as she grows older and starts to understand more of her world, she starts to invent better stories. It is a part of her that will always be there, her wish to create her own world, a nice world, a great world.[td]
[GZ] Een klein welpje 7YgJSGF
[GZ] Een klein welpje 7YgJSGFRemnantkit believes strongly in Starclan, which means that she is promising to become a great member of the Clan. She is of to a great start in life, because of her respect towards history and the Warrior Code.
[GZ] Een klein welpje 7YgJSGF Remnantkit loves being around Elders, as she enjoys piecing together the true history of Shadowclan, the more stories she gathers the better at storytelling she herself will become and sometimes she might use one of the old stories to tell to her friends.
[GZ] Een klein welpje 7YgJSGF Remnantkit will have trouble getting pregnant as she grows older and as such might never have kittens or only one small litter.

POSSIBLE PLOT IDEA'S

Remnantkit is great with stories, and the amount of stories she trends to tell and make up are huge. This means that the kitten is not afraid to be in a spotlight. Especially since she enjoys making her own world in her stories.

Remnantkit is awed by Starclan and what she understands as being Starclan and this results in her telling a lot of stories about Starclan. It also can result in confused Clanmates, as sometimes it might seem as if she is connected with Starclan or even Dark Forest through her stories and the adventures she made up.

Some might even think she will follow Newtpaw and Pepperpaw in their footsteps although it is highly unlikely. This part of the plot might make the resulting relationship with Wolfblood and Pepperpaw more interesting. As they might have different views and maybe even fears because of this.

MOTIVATION

Nu kon ik dit niet laten. Babs en Kip wat doen jullie ons aan, altijd die leuke verhaallijnen en ideeën. Ik ga nu al bijna dood voor Wolfblood, haar als moederfiguur. Iets dat echt totaal niet bij haar past maar het ook oh zo leuk zal maken dit te volgen! Ik wist eerst niet of ik mij aan wilde melden omdat ik net Ferretshadow/Limestone heb overgenomen. Iets waar ik heel blij mee ben want ze post heerlijk. Echter weet ik ook dat ik het geweldig vind met jullie te kunnen plotten en gekke dingen uit te kunnen halen. Daarnaast houdt ik er voornamelijk van om katten vanaf hun kittentijd te ontwikkelen, en dan is een leuk achtergrondverhaal natuurlijk een must. Ook had ik al tijden de naam 'Remnant' in gedachten om te gebruiken voor een karakter dat wellicht voor mij de volgende Oceanstar of Flutterpaw'/Honorpaw kan worden. Een van mijn hoofd accounts dus. Er zijn maar weinig katten die hun kitten naar het overgebleven deel kunnen noemen, naar een klein onderdeel van... Wolfblood is hier een van, en daardoor moest ik wel een aanmelding maken. Zoals jullie zullen merken zal deze aanmelding wanneer deze af is, best lang en ingewikkeld zijn. Ik heb er dan ook veel tijd in gestoken en hij is ingewikkeld omdat deze kitten vele lagen zou bezitten. Dit maakt haar voor mij een uitdaging maar ook een makkelijker karakter om te onderhouden omdat ik een soort gedachtegang kan volgen en dus eenvoudigweg snel kan posten. Graag krijg ik deze kans met Remnant, al heb ik al gezien dat er vele prachtige aanmeldingen zijn! Pepperpaw heb ik natuurlijk ook mogen volgen met Oceanstar en een paar andere karakters en ik weet dat Pepperpaw nog ver kan komen. Ik heb in dit karakter dan ook de oogkleur van Pepperpaw erbij gepakt en de strepen op de koude delen van het lichaam, want ik vond het perfecte katje op Instagram die met een klein beetje bewerken precies kan zijn hoe ik Remnantkit voor ogen zie.

Heel veel succes iedereen met het schrijven van de karakters en natuurlijk Babs en Kip veel succes met kiezen.

Liefs
Butter


[GZ] Een klein welpje Flutte20
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
[GZ] Een klein welpje Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimeza 14 nov 2020 - 14:44

Hey hoi!! We hebben een deadline! Zaterdag 21 november sluiten de aanmeldingen <3

We hebben trouwens ook biologische ouders gevonden inmiddels, it's gonna be fun B )


'A bird sat down and spoke to me:'
[GZ] Een klein welpje Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
[GZ] Een klein welpje Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimezo 22 nov 2020 - 13:26

Anubis
ascending
descending
GENERAL noun
1. General is defined as something most common, basic information, ect.


Name: Jackalkit
Adjective: A slender long-legged wild dog that feeds on animals that have died or been killed by others.

Alternative Names: Anpu, Inpu, Imeut, Ienpw

Reason: In de Egyptische mythologie is de moeder van Anubis vreemd gegaan door zichzelf te vermommen. Zij is toen zwanger geraakt en heeft toen Anubis gebaard. Zij heeft hem toen verstopt in het moeras waarna Isis Anubis vond en hem verzorgde. Dit liet me denken aan hoe Wolfblood de kitten zal gaan vinden en heb ik besloten om de kitten te baseren op de god Anubis.

Age: Unknown age
Gender: Tom-cat
Sexuality: No sexuality
Clan: Shadowclan - ?
Parents: Biologisch: unknown - Adopted: Wolfblood

Based on: Anunis, ancient Egyptian god of the dead and the guardian of the underworld, represented by a jackal or the figure of a man with the head of a jackal.


APPEARANCE noun
1. the way that someone or something looks.


Height: 29 cm (adult) tall and lanky, above average
Weight: 4kg (adult) below average with his height
Polarity: Masculine

Breed: Oriental Shorthair

Coat colour: Different types of shades of black, brown and grey
Coat pattern: Black smoke x chocolate
Coat length: Short

Eye colour: Golden
Nose colour: Light pink/grey
Pawpads colour: Black
Inside the ears colour: Light pink/grey

Trivia:

☥ Jackal ruikt standaard naar natte aarde en stinkende gouwe (bloem)
☥ Als kitten wilt hij graag door viezigheid rollen zoals wilde knoflook of muizengal - vies mannetje!
☥ Jackal zou vaak een stoffige pels hebben doordat hij graag in het zand/aarde graaft
☥ Hij is geboren met een smaakstoornis waardoor hij weinig tot geen smaak proeft. Waarschijnlijk een reden waarom hij graag gekke dingen wilt eten of door stinkie dingen wilt rollen.

Summary: De bouw van Jackal is een gek verschijning in Shadowclan. Hij is niet breed en sterk gebouwd als een tank maar eerder erg lang en lanky. Zijn lange poten maken hem een beetje lomp in het begin maar zodra hij gewend is aan zijn slungel poten zal hij ze erg goed kunnen gebruiken om snel door het moeras te banjeren of hoge plekken te bereiken. Ondanks hij lanky is is hij wel afgetraind door de harde traingingen in Shadowclan. Zijn lichaamsdelen zoals bvb zijn billen en schouders zijn net van basalt waar duidelijke aderen op lopen wanneer hij zich aanspant.

Zijn kop heeft een aperte vorm, een brede bolle snuit die al vanaf zijn kop begint met grote oren.

Omdat hij bijna tot geen smaak kan proeven heeft hij andere sterke zintuigen ontwikkeld. Zijn zicht is uitstekend goed en hij kan een muisje al van meters horen woelen in de struiken. Jackal zou een meester zijn in de jacht.

PERSONALITY noun
1. The combination of characteristics or qualities that form an individual's distinctive character.

Jackal is in het begin al erg gepassioneerd en creatief en heeft een voorkeur aan om alleen te zijn zodat hij zijn creativiteit kan oefenen zonder dat iemand het vernield. Dit zal in zijn karakter doorzetten, want hoewel Jackal erg vriendelijk en sociaal kan zijn zal hij het beste functioneren wanneer hij alleen werkt. Dit kan ook een beetje te maken hebben dat hij eigenlijk wat gevoelig is en hij snel gekwetst raakt als andere hem op zijn werk wijzen. Met een moederrol zoals Wolfblood wil je natuurlijk ook op je aller beste presenteren en niet je gevoelige huilende kant tonen.

Zijn emoties kunnen namelijk erg intens en onvoorspelbaar zijn. Hij is een echte introverte persoon die geniet van rust en stilte en zal luide en drukke plaatsen vermijden. Hoewel hij veel op zichzelf is, oefent hij op latere leeftijd een zeer zelfverzekerde en gezaghebbende energie uit. Hoewel hij zelf niet zo goed tegen opmerkingen kan heeft hijzelf geen remmingen als het gaat om het uiten van zijn mening. Als hij het gevoel heeft dat iemand ongelijk of liegt heeft, zal hij er tegenin gaan. Jackal is namelijk erg alert op andere en is zich vaak van tevoren bewust van de gedachten en motieven van anderen. Hij dan vaak een soort.. onderbuik gevoel. Al is hij ook geen helderziende natuurlijk.

Hij's dus al vermeld als erg scherpzinnig en conservatief. Houdt zich graag bezig met de mysteries van het leven. Door ook de invloed van Pepperpaw zal hij geïnteresseerd zijn in hoe de geest werkt en hoe andere mensen denken. Hij voelt zich aangetrokken tot metafysische en occulte onderwerpen en beoefent ze ook.

Hij is eerlijk en loyaal en houdt ervan anderen te helpen. Zowel fysiek als geestelijk. Door zijn brede interesses van de occulte onderwerpen zal hij zich aangetrokken voelen tot de doden en zal hij iemand zijn die vaak de vervelende klusjes zal doen zoals het dragen van de overleden, begraafplaatsen opfrissen, ect. maar hen ook spiritueel willen bewaken tijdens de wake zodat hun ziel een veilige reis kunnen maken waar dit ook heen mag gaan. Hij doet zijn naam dus eer.

Hoewel hij nu een beetje klinkt als een gaar mannetje.. is hij erg aanhankelijk en zorgzaam in relaties met diepvolle respect. Hij is een echte huisman en wilt graag voor zijn gezin en thuis zorgen met veel liefde. Hij is echt vriendelijk en genereus voor degenen met wie ze een hechte band hebben en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat ze zich op hun gemak voelen, zelfs als dit ten koste gaat van eigen comfort.

Jammer genoeg zijn er ook wat mindere positieve kanten aan Jackal, want niemand is perfect. Hoe vriendelijk en vredig hij is kan Jackal ook wel eens last hebben van een stemming wissel en ineens bozig en overprikkeld raken. Hij uit het vaak dan door gemene opmerkingen te maken om andere weg te jagen zodat hij even alleen kan zijn. Hij durft namelijk niet gewoon toe te geven dat het allemaal even te veel is in zijn hoofd en dat hun aanwezigheid te druk is, want hij wilt natuurlijk niemand kwetsen.

Doordat hij andere niet wilt kwetsen en wilt geloven dat iedereen een goed hart heeft kan dit worden opgevat als een teken van zwakte door degenen die er misbruik van willen maken.

Zijn uitgesproken karakter zou in ongepaste tijden naar voren kunnen komen en als egoïstisch en arrogant kunnen worden ervaren. Dit kan hen in de problemen brengen als ze de autoriteit waar ze werken in twijfel trekken. Zijn gevoel dat iemand tegen hem liegt kan dus van pas komen maar ook slecht uitpakken.

Extra trivia/fun facts:

☥ Zijn favoriete kleur is Sienna & Crimson.
☥ Zijn favoriete speeltje zal een veer zijn
☥ Hij zal waarschijnlijk kruidenkennis meekrijgen van Pepperpaw en het erg leuk vinden om te helpen maar zal zelf nooit medicine cat willen worden omdat hij enkel echte connectie voelt met de spirituele kant van het vak en hij te introvert is om elke dag rond patiënten te hangen.

☥ Hij zal in zijn kindertijd botten verzamelen
☥ Zijn favoriete dier is een raaf

@[tag]


[GZ] Een klein welpje Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[GZ] Een klein welpje BXcdW76
Kip
3530
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimevr 25 dec 2020 - 23:22

Wowowow! Even voor de duidelijkheid, dit was 100% bedoeld om een kerstkindje te zijn, heus niet omdat we het even heel erg druk hadden en het uit het oog verloren. Echt niet.

Anyway sorry voor het wachten! Sowieso wil ik echt even iedereen bedanken voor de aanmeldingen, ze waren erg interessant en met liefde geschreven maar we hebben het ons natuurlijk extreem moeilijk gemaakt door het op één kit te houden. En die kit zal zijn....
Merry christmas!:

Je mag d'r aanmaken en dan nemen we even contact met je op over een paar info dingen <3


It is both a blessing and a curse
[GZ] Een klein welpje B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw''
Member
[GZ] Een klein welpje EFjjhrC
Cami
61
Actief
✧ 134340 ✧

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 7 moons ✧
Gender: She-cat ♀
Rank: ✧ Apprentice ✧
Nightpaw''
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Een klein welpje   [GZ] Een klein welpje Icon_minitimeza 26 dec 2020 - 14:05

Hier is de baby <3 nog heel erg bedankt ;-;


[GZ] Een klein welpje SKVCBbw
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Een klein welpje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: