Tell me that I'm cutthroat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me that I'm cutthroat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimema 2 nov 2020 - 16:26

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Zijn keel bleef hem maar irriteren en ook merkte hij dat het langzaam te merken zou moeten zijn dat er wat was. Toch zette hij door. Ondanks de keelpijn, de verminderde eetlust en de vermoeidheid die kwam omdat hij eigenlijk niet meer sliep. Misschien zou het een kwestie van tijd zijn voor hij daadwerkelijk een keer neer zou gaan, dat zijn lichaam niet meer door zou willen gaan, maar voor nu was dat nog niet het geval. Het wilde nog doorgaan, dus ging hij zelf ook door. Toch merkte hij dat hij nog maar bij de burnt Sycamore was toen hij buiten adem was. Normaal zou hij daar nog geen last van hebben, maar voor nu leek het erop dat hij rust zou moeten nemen. Hij zette zich dan ook neer naast de boom en sloot zijn ogen voor een kort moment.

[Bloodfrost]


If you are strong, you'll find responsibility
Tell me that I'm cutthroat 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodfrost
Elder
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloodfrost
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimema 2 nov 2020 - 20:04

Ze was eens afgeweken van het eeuwige doodsaaie rondje rond het kamp. De oude pers wilde eens wat meer zien van het territorium. Bloodfrost stapte met trage pas over het wel oude bekende pad naar het trainingsveldje waar de Burnt Sycamore bij stond. Ze was er al zolang niet meer geweest. Oude herinneringen kwamen omhoog en om sommige moest de oude poes wel even gniffelen. Zowel over haar eigen leerlingen periode als die van de leerlingen die ze op sleeptouw mee kreeg. Het was een leuke toch harde tijd geweest. Bloodfrost kende de grillen van een grens gevecht of het weg jagen van ongewenste katten. Niet dat ze nog in staat zou zijn om nog een kat weg te kunnen jagen, nee daar bezat ze de kracht niet meer voor. Haar spierkracht was zo hard achteruit gegaan de laatste tijd. Al vanaf dat ze besloten had om zich in de oudste den terug te trekken was het eerder berg afwaarts gegaan dan juist op. Dat voelde ze elke dag dat ze haar ogen weer open maken mocht. Haar oude spieren en gewrichten zeurde en klaagde elke dag weer en nu Leaffall was kreeg ze af en toe last van haar pootkussentjes dat het ergste was tijdens de koude besneeuwde witte manen in Leaf bear.
De reis erheen duurde langer dan de pers het gewend was en zuchten even diep toen ze er bijna was. Oef nog even en ze zou heel even kunnen uitrusten. Maar toen Bloodfrost aan was gekomen op het trainingsveldje zag ze een kat met zijn rug naar haar toe liggen. Ze herkende zijn pels en zijn geur maar al te goed. Wat deed hij hier in zijn eentje en nog wel liggend? Sluipend kwam ze dichterbij, maar voelde zich totaal niet schuldig toen de oudste dichtbij genoeg was om buiten poot bereik te blijven stil staan. 'Wel een vreemde plaatst om in slaap te vallen, vind jezelf ook niet?' vroeg Bloodfrost met strenge toch krakende stem. Haar vacht stond een beetje recht op, maar haar ogen stonden vol met pretlichtjes. Ze had Acornstar nog nooit betrapt gehad op luiheid, maar daar leek het dit keer wel op, maar zou er ook nog iets meer aan de poot zijn? Hm... Dat kon ze maar op 1 manier uit vissen.


image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 16:13

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij had nog maar amper zijn ogen dichtgedaan voor een moment, nog niet eens in slaap gevallen, want dat was iets dat hem toch niet zou lukken, zelfs niet midden op de dag. Maar een van zijn clangenoten had hem al zien liggen en merkte op dat het een vreemde plek was om in slaap te vallen. Hij merkte dat zijn ademhaling al iets gekalmeerd was, maar nog niet helemaal terug naar normaal was. Toch kwam hij overeind en draaide zich om naar de elder. Het bleef apart om te weten dat ze al een elder was, terwijl ze eigenlijk zowat dezelfde leeftijd waren. Zelf zou hij waarschijnlijk nooit elder worden, dat wist hij wel. Hij zou waarschijnlijk eerder doodgaan met hoeveel levens hij nu al kwijt was. "Slapen deed ik zeker niet." Sprak hij uiteindelijk. Waarom leken ze hem altijd stuk voor stuk te beoordelen? Alsof ze aan het wachten waren tot hij ook maar een ding verkeerd zou doen en het dan tegen hem zouden gebruiken waarschijnlijk. "Maar het is niet heel raar om soms even uit te rusten toch?" Er waren wel meer katten die dit deden tenslotte.


If you are strong, you'll find responsibility
Tell me that I'm cutthroat 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodfrost
Elder
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloodfrost
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimedi 3 nov 2020 - 21:10

Het duurde niet lang voor haar clan leider op stond en zich omdraaide. Zijn reactie was kalmer geweest dan ze verwacht had, maar wist dat je uit voorzorg beter op afstand kon blijven. 'Dat is goed te horen.' miauwde de oude poes en gaf Acornstar een van haar zeldzame glimlachjes. Het was iets dat verdient moest worden, maar in zijn geval was het meer omdat het wel amusant was om deze hard werkende kater hier te zien liggen. 'Klopt uitrusten is goed, maar dan weet ik nog wel een zonniger plekje dan hier.' mauwde Bloodfrost instemmend, maar ze wees die plek nog niet aan. Ze mocht dan even oud zijn als Acorn, maar haar oren waren zo slecht nog niet. 'Zo te horen heb je nog meer rust nodig.' merkte Blood scherpzinnig op en trok even een van haar ogen iets verder open. Ze hoorde zelf ook dat ze redelijk buiten adem was, maar dat kwam meer door haar pijnlijke gewrichten die niet zo vlot meer wilden.


image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimevr 6 nov 2020 - 16:53

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Natuurlijk waren er zonnigere plekken dan hier, maar het was nou eenmaal zo uitgekomen dat hij niet echt verder was gekomen dan dat. Toch leek de ander niet meteen aan te geven waar dat was en kort trok hij met zijn oor, lichtelijk ongeduldig. Als ze een zonnigere plek ging aanbieden, waarom deed ze dat niet? Maar het werd al snel duidelijk waarom en hij kon het niet helpen om kort te zuchten. "Dit is niks," Hij zou ondertussen weer een stukje verder kunnen en wie weet zou het hem niet nog een keer overkomen dat hij buiten adem was. "Laten we daar dan maar naartoe gaan." Hij ging nu niet toegeven dat het misschien niet zo'n goed idee was om niet eerst te wachten.


If you are strong, you'll find responsibility
Tell me that I'm cutthroat 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodfrost
Elder
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloodfrost
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimeza 7 nov 2020 - 19:37

De oude pers had even gewacht tot de leider op was gestaan en greens even voor ze zich omdraaide en richting een open plekje toe liep naast de stroompje waar een paar platte rotsen laten op een open plekje waar de zon bijna de hele dag op scheen. Maar dat was nog even lopen al bemerkte Bloodfrost dat Acornstar haar vorige woorden niet geheel of eigenlijk geen antwoord gaf.


image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimewo 11 nov 2020 - 15:47

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Misschien had hij niet moeten zeggen dat ze dan maar daarheen moesten gaan en wat langer moeten rusten, maar hij kon nu moeilijk teruggaan op zijn woorden, dus volgde hij achter de elder aan. Hij hield zijn bek lichtjes open in de hoop dat dat zou helpen zijn ademhaling onder controle te houden, maar hij merkte na een stukje gelopen te hebben dat het toch wat lastiger werd om te ademhalen en dat het misschien meer op hijgen begon te lijken. Hij liet verder alleen niks merken en zette gewoon door. Hij zou dit niet laten merken aan de elder als hij het kon helpen.


If you are strong, you'll find responsibility
Tell me that I'm cutthroat 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodfrost
Elder
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloodfrost
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimewo 11 nov 2020 - 23:43

Het duurde maar 4 vossenlengtes toen het Bloodfrost opviel dat Acornstar aan het hijgen was. Ze zei er verder niets over, maar begreep best dat hij zich niet wilde laten lijken of hij zwak was. Het stroompje dat door hun territorium liep kwam in zicht en ze kon het zonnige plekje al naast het water zien liggen. 'Nog even en we zijn er, dan kan je weer op adem komen.' miauwde ze droogjes en zelf heeg ze ook wel een beetje, maar niet zo erg als haar leider dat deed. Ze had zelf de conditie niet meer om veel te doen en haar gewrichten deden te veel pijn als ze te veel deed. Het was reuma die haar aan gedaan was, maar ze kon er nog wel oud mee worden. Het zij wat rustiger aan dan haar clangenoten. De oude pers ging naar de brede platte rots staan en hupste er een beetje onhandig op met een van pijn vertrokken gezicht. Oef ze was er weer en ging liggen op het warme gesteente, maar ook het waterige zonnetje verwarmde haar lichaam.


image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimedo 19 nov 2020 - 20:17

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij begon zich langzaam steeds meer te ergeren aan zijn lichaam, vooral hoe hij zo snel buiten adem leek te geraken. Dit was niet iets dat al eerder voorgekomen was en ergens wist hij dat dit hem zorgen zou moeten baren, maar dat deed het niet. Hij zette zich gewoon koppig voort, de woorden van de poes bij hem negerend voor nu. Ze waren er bijna, dat was het belangrijkste dat hij moest weten. Hij nam dan ook zelf plaats op een zonnige plek en bleef voor nu liggen. Hij wilde eerst op adem komen voor hij wat zou gaan zeggen.


If you are strong, you'll find responsibility
Tell me that I'm cutthroat 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodfrost
Elder
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloodfrost
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimedo 19 nov 2020 - 21:09

Haar leider negeerde haar woorden leek het, maar ach wat scheelde het haar toch? Zelf was Bloodfrost ook blij dat ze weer even kon rusten. Haar spieren en gewrichten deden pijn waardoor ze eerder heeg dan dat ze normaal zou hebben gedaan. Acornstar nam plaatst naast haar op de platte rots en ademde zwaarder leek het wel dan haarzelf, maar de poes liet hem maar even voor nu. Ze legde haar kop plat op de steen naast haar poten neer en sloot haar ogen even.


image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimezo 6 dec 2020 - 19:09

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij begon een steeds grotere hekel te krijgen aan zijn eigen lichaam de laatste paar dagen. Maar hoe langer hij het verborgen kon houden hoe beter. Want de clan zou er waarschijnlijk gebruik van gaan maken het moment dat hij niet sterk genoeg meer was. Dus zei hij niks en wachtte hij tot hij weer op adem was voor hij zijn blik op de poes naast hem richtte. "Dit is inderdaad een goede plek." Meer ging hij er niet over zeggen. Het was beter dan de vorige plek waar hij had gelegen in ieder geval.


If you are strong, you'll find responsibility
Tell me that I'm cutthroat 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodfrost
Elder
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloodfrost
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimema 7 dec 2020 - 21:46

Hij bleef zwijgen tot zijn ademhaling weer meer normaal was en dus wachten de oudste daarop. Ze knikte zachtjes en stond op voor ze naar hem toe ging en zijn oren begon te likken. Ze wilde hem enkel bewijzen dat alles in orde was. Waarom zou ze hem anders proberen te wassen. Niet omdat ze hem verafschuwde door hoe afstandelijk Acornstar deed. Nee ze deed dit zo vaak met haar andere clangenoten. Dus waarom niet ook met hem al was praten nu niet wat haar leider wilde. Bloodfrost wilde hem laten zien dat er nog genoeg katten waren die achter hem stonden dan die hem misschien vanuit de schaduwen een kopje kleiner wilde maken. Ze was altijd trouw aan haar clan leider geweest dus waarom zou dat bij hem nu anders zijn? Zachtjes ging ze door met zijn kop te likken.


image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimedo 31 dec 2020 - 0:03

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Hij verstijfde iets toen Bloodfrost ineens zijn kop begon te likken, maar relaxte kort erna. Er leek tenslotte geen slechte bedoelingen achter te zitten. Ook al waren er niet veel katten die dit nog voor hem deden. De meesten hielden toch wel iets hun afstand na alles. Hij legde zijn kop dan ook op zijn poten en sloot zijn ogen kort. Het was ergens wel fijn dat dit weer eens gebeurde, ook al vertrouwde hij de meeste katten nog steeds niet. Hij moest daardoor wel op zijn hoede blijven meestal.


If you are strong, you'll find responsibility
Tell me that I'm cutthroat 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodfrost
Elder
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloodfrost
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimema 8 feb 2021 - 20:54

Het moment dat Acornstar even verstijfde ontging de oudere poes niet, maar ze liet het dan ook begaan aangezien haar leider zich direct daarna weer ontspande en zijn kop op zijn poten neerlegde. Bloodfrost ging door met zachte likken over zijn kop en later ook waar ze bij kon om zijn hals en schouders. De oude pers had geen kwade bedoelingen. Ze voelde zijn stres en wilde enkel dat haar clangenoot zich weer eens ontspande.


image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Tell me that I'm cutthroat DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me that I'm cutthroat   Tell me that I'm cutthroat Icon_minitimeza 27 feb 2021 - 2:21

Acornstar
If you are strong, you'll find responsibility, Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Misschien zou hij zich meer moeten leren ontspannen rond zijn clangenoten, maar zo simpel was het nog niet. Stuk voor stuk zouden ze allemaal wat voor hem verborgen kunnen houden, zelfs de elders. Ook al was de kans bij hun wel kleiner, dat scheelde iets. Hij probeerde dan ook om niet te gespannen over te komen tegenover de elder, maar wist dat dat nog niet altijd even makkelijk was. Hij sloot zijn ogen kort en liet Bloodfrost hem wassen. Het was tenslotte niet alsof de elder hier slechte bedoelingen mee had, dus hij moest gewoon proberen om ontspannen te blijven.


If you are strong, you'll find responsibility
Tell me that I'm cutthroat 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me that I'm cutthroat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: