[SEARCH] I bring out the worst in you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [SEARCH] I bring out the worst in you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skadi
Captain
[SEARCH] I bring out the worst in you Skadi-10
Elfje
681
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: [SEARCH] I bring out the worst in you   [SEARCH] I bring out the worst in you Icon_minitimezo 8 nov 2020 - 20:21

You decided to play when you knew I was fire
SEARCH


Playing games from the start
Sinking your nails in my heart


Welkom bij de search voor deze gestoorde dame. Wat zoek ik, vraag je me? Nou simpel; Iemand die een crush op Skadi gaat krijgen en die ze aan het lijntje kan houden.

You bring out the worst in me
You bring out the worst in me


Maar wat houd dat nou precies in? Skadi gaat nooit echt iemand zijn die haar diepste gevoelens gaat delen of echt verliefd gaat worden in de nabije toekomst. Ik zoek iemand die een crush op haar gaat krijgen, of dit nou een domme tienerhormonen crush is omdat ze knap is of iemand haar hel boven water echt leuk vind, dat maakt me niet echt uit. Maar iets waarmee Skadi kan spelen. Iemand die ze aan het lijntje kan houden en eventueel, mochten ze ‘puur’ zijn, kan verpesten. Iemand met wiens moralen ze misschien wat kan spelen dus.


Looking back in my rear view
Nothing, no nothing can change you


Op het eind ziet deze kat in dat Skadi alles behalve goed is. Dat ze een slechte invloed is die hen misschien veranderd. Dat ze zelf niet gaat veranderen. Misschien vinden ze haar wel gewoon een totaal monster. Dat laat ik aan jullie over, maar ze heeft al wel een paar keer iemand bijna vermoord (zonder de intentie ze te vermoorden, maar ze voelt zich er ook niet schuldig over).


I decided to play when I knew you were fire
It started off warm and now I hear the choir


Het word dus drama met een messy einde. Ruzies along the way en alles. Maar Skadi reageert niet goed op minder behandeld worden, tweede keus zijn of aan de kand gezet worden, dus hou dat wel in gedachten.


Who do you think you are?
Leaving your keys in my car


Ik hoop dat er wat animo is voor dit!



It started off warm and now you hear the choir


[SEARCH] I bring out the worst in you Skadi_17

[SEARCH] I bring out the worst in you COxUkZt[SEARCH] I bring out the worst in you E8v3o2[SEARCH] I bring out the worst in you Skadi_12[SEARCH] I bring out the worst in you Member10[SEARCH] I bring out the worst in you Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Beef
Member
[SEARCH] I bring out the worst in you DPKsfdL
Bunny
81
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Beef
BerichtOnderwerp: Re: [SEARCH] I bring out the worst in you   [SEARCH] I bring out the worst in you Icon_minitimezo 8 nov 2020 - 20:32

Ik heb mogelijks beef wel voor je 👀
Ik zoek al eventjes n beetje n plek waar hij in kan horen, een reden voor zijn bestaan om 't zo te zeggen, en ik denk dat dit wel leuk kan zijn hehe


[SEARCH] I bring out the worst in you CBafX1
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyfox
Member
[SEARCH] I bring out the worst in you Giphy
Ema
101
Actief
The heart is a strange beast
and not ruled by logic

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Greyfox
BerichtOnderwerp: Re: [SEARCH] I bring out the worst in you   [SEARCH] I bring out the worst in you Icon_minitimedi 10 nov 2020 - 22:05

Greypaw is ook beschikbaar! Hij heeft meer trauma's nodig lol
en een toxische crush hebben kan ook wel goed zijn voor zijn ontwikkeling hihi


[SEARCH] I bring out the worst in you Daz3cxv-d1e9ee11-a8b3-4f47-8745-378dd99ccf77.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzAwZWQwNzU3LTliNTYtNDQ3Mi1iOWE1LWY4NTE3MTcyZjkzMlwvZGF6M2N4di1kMWU5ZWUxMS1hOGIzLTRmNDctODc0NS0zNzhkZDk5Y2NmNzcuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Vicious. and truly wicked
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw’
Member
[SEARCH] I bring out the worst in you DPKsfdL
Sofie
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglepaw’
BerichtOnderwerp: Re: [SEARCH] I bring out the worst in you   [SEARCH] I bring out the worst in you Icon_minitimedo 12 nov 2020 - 19:51

Ik heb ook eventueel nog Eagle, hij kan wel wat drama gebruiken(: Kan ook fun worden wanneer hij erachter komt dat dit Crabkit was uit zijn DF dream⌃⌃
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
[SEARCH] I bring out the worst in you Skadi-10
Elfje
681
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: [SEARCH] I bring out the worst in you   [SEARCH] I bring out the worst in you Icon_minitimezo 15 nov 2020 - 22:04

Aaah,

dit klinkt allemaal interessant. Als jullie willen wil ik wel topics met allemaal en kijken hoe het loopt, tenzij jullie echt iets exclusiefs willen voor jouw karakter alleen.


[SEARCH] I bring out the worst in you Skadi_17

[SEARCH] I bring out the worst in you COxUkZt[SEARCH] I bring out the worst in you E8v3o2[SEARCH] I bring out the worst in you Skadi_12[SEARCH] I bring out the worst in you Member10[SEARCH] I bring out the worst in you Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw’
Member
[SEARCH] I bring out the worst in you DPKsfdL
Sofie
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglepaw’
BerichtOnderwerp: Re: [SEARCH] I bring out the worst in you   [SEARCH] I bring out the worst in you Icon_minitimema 16 nov 2020 - 20:27

Is goed! Zou jij een topic willen maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
[SEARCH] I bring out the worst in you Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: [SEARCH] I bring out the worst in you   [SEARCH] I bring out the worst in you Icon_minitimema 23 nov 2020 - 21:18

ja hoor, sorry ik dacht dat ik hier al op had gereageerd haha



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SEARCH] I bring out the worst in you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: