[Gezocht] Family



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gezocht] Family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht] Family Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 10:04

Heey,

Ik dacht, misschien is het leuk om Fireheart ook wat familie te geven.
Zijn vader is er al, namelijk Jake, maar hij heeft verder geen broertjes of zusjes. Bedenk wel dat zijn familie uit kittypets bestaat.

Dus heb je een kittypet of wil je er wel eentje aanmaken om Fire's broer of zus te spelen, post dan hier.
Graag wel mensen die goede posts maken en over ABN beschikken. Je hoeft geen boeken te posten, maar wel gewoon een nette post kunnen neerzetten.

x Fireheart


[Gezocht] Family RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
[Gezocht] Family 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 10:18

Ik zou misschien wel willen, maar dan moet k nog ff denken over naam enz.
Maar maybe ik wel zusje? ^^


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Grainkit
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: drie maanden
Gender:
Rank:
Grainkit
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 13:02

Ik wil wel een broertje zijn, die eigenlijk ook wild is, namelijk rogue of halfwild?

Dat hij gewoon is weg gelopen.

Zijn naam is dan waarschijnlijk: Memory of Sharp, die heeft hij dan gewoon veranderd van Gwen in Memory/Sharp.

Hij is waarschijnlijk bruin cypers, met een blind oog, waar een litteken over zit en een gerafeld oor. Hij heeft een hekel aan tweebeners en heeft een goed geheugen, dus waarschijnlijk kent hij Fireheart bijna meteen. Hij heeft niet zoveel met andere katten,maar ze moeten niet in zijn territorium komen.

Dus als het een Poesipoes moet zijn is de naam gewoon Gwen, als hij een Rogue kan zijn, is het Memory of Sharp.


[Gezocht] Family 34q9pfq
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
[Gezocht] Family 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 14:42

Ik heb nagedacht en dit word waarschijnlijk haar naam: Scarlett

Dit word haar uiterlijk ^^
Spoiler:
Ze leeft als kittypet en herinnert zich nog vaag haar nest broertjes/zusjes. Al zou ze niet Fireheart meteen herkennen. Ze is terughoudend en voorzichtig. Voor geen goud zet ze een poot in het bos omdat ze daar een keer is aangevallen door een Rogue. Ze geeft veel om haar huisbaasjes. Scarlett is vriendelijk maar wel terughoudend naar vreemden. Ze heefd oranje-bruine ogen en een wit-rode vacht die in een licht gevlekt patroon loopt. Een paar littekens op haar neus zijn de herinnering aan haar aanval waar ze gelukkig goed vanaf is gekomen.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Age: ~23 moons
Gender:
Rank:
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 18:02

Ik doe ook een bod ^^

De naam: Jace (spreek je uit als jase maar dan met een "c"-klank, om verwarring uit de weg te gaan ;D)

Uiterlijk: wit met vaalbruine vlakken, een flamepoint denk ik ^^

karakter: Het is een rustige kater die houd van de aandacht die tweebenen hem geven, hij is onbezonnen en licht graag in het zonnetje. Ook is hij erg nieuwsgierig naar nieuwe dingen zolas: vogels eieren die uitkomen of sneeuw die valt. Hij weet niets af van rouges en clankatten. hij praat graag met kittypets uit de andere tuinen en is vriendelijk voor velen. Jace is niet naar de snijder geweest en zijn baasjes vinden dit ook niet nodig, ook denkt-ie er niet aan om vogels aan te vallen en op te eten of andere dieren. Zijn baasjes zijn erg begaan met het natuurlijke gedrag van hun kat en proberen het naar boven te krijgen, zonder een erg goed resultaat. Ook kan hij zich zijn broertjes en zusjes nog goed herinneneren. Ook Fireheart ligt nog vers in zijn geheugen.

dit is het zowat ^^
en leven de broes en zussen samen of maakt dat niet echt uit ?


[Gezocht] Family Diamonds1
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
[Gezocht] Family FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 18:39

Uhhmm...Ik heb Hoeps maar die zat oorspronkelijk in de Windclan, maar dat kan ik veranderen ^^ Anders doe ik ook een bod met iemand anders.


[Gezocht] Family Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushcoat
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
111

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Rushcoat
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimevr 20 jan 2012 - 20:59

Ik zou er graag eentje willen spelen, Fireheart is gewoon echt een voorbeeld voor mij en ik zou echt zo graag een broer(tje) van hem willen spelen Wink.
Ik heb enkele poesiepoes accounts, maar ik denk niet dat ik die daarvoor zal gebruiken .
Dus ik zal een nieuwe aanmaken, met de naam Reno.


[Gezocht] Family Avatarsds
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
[Gezocht] Family 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimeza 4 feb 2012 - 21:53

Trek me terug denk ik.. sorry..


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldrush
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
12

CAT'S PROFILE
Age: 1
Gender:
Rank:
Goldrush
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimeza 4 feb 2012 - 22:11

IK wil best met Goldrush. Hij is een kittypet en hij lijkt op Fireheart Wink

In zijn eerste en tot nu toe enige post staat wel dat hij hier naar toe is verhuisd maar dat kan ik nog veranderen. Verder kan ik nog alles met 'm.


Spoiler:

Rooie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Gezocht] Family Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 11:51

Rushie, als je denkt dat je hem actief kan houden dan mag jij wel.


[Gezocht] Family RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
[Gezocht] Family XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 11:53

Ok ik zit nu in een tweestrijd Dx
ik vind Scarlett echt leuk maar vrees dat ik haar niet actief kan houden
maar aan de andere kant heb ik al wat acc's minder om zorgen over te maken..
ik.. Ja ik wil het toch proberen, dus als je wil, wil ik wel Dx

(meh is so bad but I want her, if u want)



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrise
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
157

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Nightrise
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 11:55

ik denk dat ik afsla ^,^



Thornpaw~Ravenpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit

Lollys zijn giganties lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 11:55

Misschien dat Dusty een broertje is uit een later nestje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravetear
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
TASHA
60

CAT'S PROFILE
Age: x 18 moons of my life x
Gender:
Rank:
Bravetear
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 12:37

Oké bedankt :3.
Ik zal hem aanmaken en actief houden Wink.
gr. Rush


[Gezocht] Family Avatarsz
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldrush
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
12

CAT'S PROFILE
Age: 1
Gender:
Rank:
Goldrush
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 13:22

Ja, ik ben nu eigenlijk heel actief hier en ik ben nog heel lang van plan dat te blijven. Dus...


Spoiler:

Rooie:


Laatst aangepast door Goldrush op di 7 feb 2012 - 14:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartbeat
Member
[Gezocht] Family DPKsfdL
Pen
38

CAT'S PROFILE
Age: ♥1,5 years♥
Gender:
Rank:
Heartbeat
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Family   [Gezocht] Family Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 18:06

/steekt hand voorzichtig op
Ik ben niet bepaald actief -nog niet- maar wil wel graag een bod doen. Dan kan het mijn hoofdaccountje worden. Ik snap het volkomen als ik niet geacepteerd word, aangezien ik niet bepaald bekend ben ^^ Iniedergeval, qua naam dacht ik aan Mycroft. Een zusje dus. Uiterlijk en karakter werk ik eventueel later uit. Als je wilt weten hoe mijn posts eruit zien, kan je me pb'en. Dan laat ik wel een topic van een ander forum zien.
Ik hoor het wel ^^


[Gezocht] Family Heartbeatond
♥️The love is calling♥️
♥️The danger is ahead♥️
•●Watch out●•
♥️Cause before you know♥️
♥️Your life will end♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Family
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: