Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you trying to drown me? {Trainings topic}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Aurorastream
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
236
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moon
Gender: She-cat ♀
Rank: Leerling
Aurorastream
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 dec 2020 - 21:39

Hoewel haar mentor misschien zijn best deed of niet, maar haar ogen zagen de teleurstelling in zijn ogen waardoor Aurorapaw zei dat ze nooit warrior zou gaan worden, maar Stormflight klom ook uit het water en kwam naast haar zitten en zei dat het niets uitmaakte of ze nu wel of niet kon zwemmen om een warrior te worden. Dat herinnerde haar eraan wat ze tegen Dawnkit had verteld. Voor ze warrior zou worden zou ze kunnen zwemmen... De grijze leerling beet op haar lip. 'Nee dat hebben we niet! Ik heb Dawnkit beloofd dat ik zou leren zwemmen voor ik mijn plaatst tussen de warriors in neem. Ik wil haar niet teleurstellen zoals ik dat bij jouw gedaan heb.' zei ze kop schuddend en keek daarna naar Mentor aan. Ze wilde door gaan, want zeg nu zelf welke leerling zij ooit zou krijgen zou dan ook niet leren zwemmen! Dan zou Rivierclan verzwakken als het door haar kwam. Dat wilde Aurora niet op haar geweten hebben. Ze was boos op zichzelf, maar hoe kon ze het beste van haar angst af komen dan zichzelf ermee te confronteren zoals haar mentor Aurorapaw al verteld had gehad. 'Ik zal het toch moeten leren, stel je voor wanneer ik ooit mentor zal worden en hem of haar geen les in het zwemmen zou kunnen geven?' ze schudden haar op opnieuw aan het einde van haar zin en duwde haar nagels even naar buiten op het gesteente onder water. Haar blik werd harder dan die in al de dagen waren geweest in haar leven. Haar blik bleef op het water voor haar liggen dat als een deel wat ze in haar vacht had er van af druppelde. Ze moest toch een manier zien te vinden om haar lijf te laten doen wat zij wilde? Nog voor ze op het antwoord van haar mentor wachten stond ze grommend op en rende over het stukje rand dat ze nog voor zich had en lanceerde zichzelf de rivier in, in de hoop dat ze gelijk door zou kunnen zwemmen. Heel even leek het haar te lukken, maar haar poten bevroren opnieuw. "Nee, nee, niet weer! Kom op!" schreeuwde ze in haar kop tegen zichzelf. De duisternis die haar angst aan dreef begon stil aan te flakkeren, maar was nog te sterk en af en toe had ze wel de controle waardoor Aurorapaw weer wat hoger in het water lag, maar het was niet genoeg!


Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 FpA3Tq4

Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonflow -  Darktrail - Lionpaw@ -Whiteppool- Aurorapaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight + - Ambersnare - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 15:13

Stormflight
“Je hebt me niet teleur gesteld,” zei hij tegen haar. Hij wist niet of hij de waarheid sprak. Hij wist niet of zij hem teleurstelde of dat hij dat zelf deed door niet capabel genoeg te zijn om het haar aan te leren. Zijn blik gleed naar haar toen ze het had over het zelf worden van een mentor en dan haar apprentice niet kunnen leren om te zwemmen. “Er zijn gevallen waarbij mentors hun kennis delen met andere mentors en op die manier samen werken. Je zou het over kunnen laten aan een andere mentor om het je apprentice aan te leren,” sprak hij op een kalme toon tegen haar, maar zijn woorden leken in het niet te vallen en hij trok verbaasd met zijn oortjes toen Aurorapaw opeens een aanloop nam en in de rivier sprong. “Aurorapaw!’ riep hij geschrokken, waarna hij zijn poten meteen aanzette om haar achterna te gaan. De vermoeidheid kwam weer in hem opzetten, maar hij klemde zijn kaken koppig op elkaar en sprong achter haar aan in het water. Iets in zijn lichaam weerhield echter om haar te ondersteunen en hij keek met zijn groene blik toe hoe ze zelf met haar poten begon te trappen om boven te blijven. Haar angst leek het van haar over te willen nemen en haar lichaam en angsten leken in tweestrijd te zijn met elkaar. “Kom op, Aurorapaw!” riep hij haar bemoedigend toe. “Laat je angst het niet van je overnemen! Vecht ertegen!” Hij hield zichzelf alert zodat hij in kon grijpen als dat nodig was, maar iets hield hem nog even stil voordat hij haar te hulp zou schieten. Hij wilde weten of haar frustratie om niet te falen groter was dan haar angst. Want als dat zo was, zou het haar op eigen houtje best wel eens kunnen lukken. Ze moest alleen genoeg vertrouwen hebben in zichzelf.


Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorastream
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
236
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moon
Gender: She-cat ♀
Rank: Leerling
Aurorastream
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 21:06

Ze had hem niet teleur gesteld? Waar had Stormflight het over? Ze had het over Dawnkit gehad niet over dat ze hem teleur aan het stellen was geweest? Nou ja eigenlijk wel, maar hij beweerde van niet. Aurorapaw was zo woedend op zichzelf dat ze niet kon indenken dat niemand de hitte van haar boosheid niet zou kunnen opmerken? Maar de eerste woorden hoorde ze wel, maar de grijze leerling wilde net als de rest van de clan zijn die konden ook zwemmen dus waarom zij dan niet... Wat als er ooit een overstroming zou zijn? Dan kon ze onmogelijk van het eiland af door haar angst nee ze moest er vanaf zoals haar mentor der al eerder verteld had. Ze sprong het water in en werd als eerste overwelmt door de duisternis die haar lichaam als een klem omgaf, maar Aurorapaw vuurde haar woede en frustratie op die duistere angst waardoor ze een beetje controle weer over haar lichaam had, maar bij lange na niet genoeg om zo hoog in het water te liggen zoals Stormflight en de rest van de clan lag. Haar naam had ze nog horen roepen zodra haar pootjes in het luchtledige nog hadden gehangen, maar wat kon je doen als je eenmaal los van de grond was? Dan kon je onmogelijk nog omdraaien en weer daar landen waar je vandaan was gekomen. Ergens was ze wel blij dat haar mentor niet direct zijn schouder weer aanbood, want de grijze poes sloeg momenteel zelfs haar nagels zo ver uit als ze kon. Dit meer uit angst dan om houvast te vinden. De rivier stroomde misschien hier minder dan aan de andere kant van het kamp, maar toch wist het haar mee te nemen. De bemoedigende woorden van Stormflight gingen aan haar voorbij. Aurorapaw was zo druk in haar gevecht om volledige controle over haar lichaam terug te krijgen in het water dat ze nergens anders nog oor voor had. Ze trapte zo krachtig als haar lichaam dat toe liet en klauwde diep in het water als ze durfde. Het water stond haar soms tot aan haar neus voor ze zich weer wat los wist te worstelen. Het was vermoeiend, maar Aurora zetten door. Ze was zo gefrustreerd dat ze zelfs een tweebeen aan zou kunnen! Ze bleef krabben, het water wonden bezorgen die zo snel heelde dat het nooit enig litteken zou overhouden. Ze wist niet hoe lang ze bezig waren, maar haar blik was op het stuk land voor zich gevestigd. Opnieuw trappelde ze zich omhoog en moest nu zelfs even proesten doordat ze een flinke slok water binnen kreeg, maar de grijze leerling gaf niet op ze moest door zetten. Met moeite kwam Aurorapaw naar voren hoe hard ze ook vocht door het steeds stilvallen leek ze steeds terug te drijven naar waar ze was begonnen met zwemmen, maar ze moet gewoon leren zwemmen!!!


Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 FpA3Tq4

Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonflow -  Darktrail - Lionpaw@ -Whiteppool- Aurorapaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight + - Ambersnare - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 jan 2021 - 21:34

Stormflight
Stormflight keek toe hoe zijn apprentice in het water sprong, hoe ze zich door het water probeerde te vechten. Haar rug was naar hem toegekeerd en hij kon haar gezichtsuitdrukking niet zien, maar het was niet moeilijk om zich voor te stellen hoe haar gezicht vertrokken was van woede en frustratie terwijl ze zich door het water heen probeerde te worstelen. Het water was hier lang niet zo sterk dan bij the Steppingstones of een ander gedeelte in hun territorium, maar toch leek Aurorapaw er veel moeite mee te hebben. Ze viel stil, vocht weer en viel daarna weer stil, een nooit eindigende lijkende cyclus. Zijn groene blik gleed van de overkant en weer naar haar en opeens had hij een idee. Hij sprong in het water, zwom moeiteloos langs haar door en krabbelde toen aan de overkant weer overeind, waar hij zich omdraaide zodat hij haar op kon wachten. “Trappen, Aurorapaw,” sprak hij tegen haar. “Voel hoe het water beweegt en in welke richting het je probeert te duwen. Als je merkt dat de golven je in de juiste richting duwen, stuur dan enkel een klein beetje bij door in de richting te trappen van waar je wilt gaan. Als je merkt dat het water krachtiger wordt en je wegtrekt van je bestemming zet dan alles op alles en trap zo hard je kunt zodat je weer in de juiste richting komt. Door niet te veel energie te verspillen met in de juiste richting te gaan, kon een kat al snel voorkomen dat hij of zij zou zinken door te weinig energie. Dat moesten ze nu met Aurorapaw ook gaan proberen te bereiken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorastream
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
236
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moon
Gender: She-cat ♀
Rank: Leerling
Aurorastream
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jan 2021 - 21:55

Ze wist niet of haar mentor aan de kant zou blijven of dat hij haar direct na zou springen door haar actie, maar het duurde niet al te lang dat ze een plons hoorde, maar Aurorapaw probeerde zichzelf te focussen op haar doel. Haar lichaam te dwingen dat te doen wat Zij wilde en niet anders om! Het kon ook een andere krijger zijn geweest die het water in was gesprongen om een taak uit te voeren, maar al snel zag Aurora een maar al te bekende kop voorbij zwemmen. Wilde hij haar hier aan haar lot overlaten? Zodat wanneer ze geen kracht meer zou hebben om het water meer te kunnen weerstaan en opnieuw weer naar de duisternis getrokken te worden? Zonder dat Aurorapaw het door had werd ze door die gedachten zo overweldigt dat ze niet langer meer probeerde te zwemmen, maar al zakte ze weer dieper het water in hoorde ze ineens de stem van Stormflight en keek ze zijn richting op. Aurorapaw haalde even diep adem en probeerde de stroom van het water te voelen, maar sloeg haar poten wel weer uit zodat ze niet langer meer zinken zou. Het water dreef haar lichtjes naar links. Dus als ze haar mentor goed begreep moest ze met de stroom mee zwemmen... Het was het proberen waard, maar de grijze leerling wist niet of het ook werken zou. Aurora zwiepte haar voor en achterpoten onbeholpen zo in het rond door het water dat ze uiteindelijk wel keerde naar de goede plek. Met alle kracht die ze nog op kon brengen dwong ze haar lijfje naar haar te luisteren al viel ze zo nu en dan nog wel eens stil, maar gek genoeg kwam ze nu beter vooruit. Toch moest ze nog 1 keer even sproesten doordat ze weer te diep weg gezakt in het water was. Maar na veel ploeteren voelde ze uiteindelijk de kiezels onder haar pootkussentjes. Aurorapaw kon nog half zich op de kant slepen voor ze uitgeput door haar pootjes zakten. Haar gehijg was zwaar en goed te horen. Ze moest echt even op adem komen.


Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 FpA3Tq4

Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonflow -  Darktrail - Lionpaw@ -Whiteppool- Aurorapaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight + - Ambersnare - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 jan 2021 - 16:28

Stormflight
Stormflight voelde een bepaalde spanning door zijn lichaam gaan terwijl hij aan de kant op haar stond te wachten. Hij wist dat als ze haar focus zou laten zakken en het water weer vat op haar zou krijgen, hij snel moest zijn om te voorkomen dat ze weg zou zakken in het water. Dan zou haar zelfvertrouwen weer naar beneden zakken en dan waren ze weer terug bij af. Zelfs al zou Stormflight op tijd bij haar zijn, dan nog zou haar angst weer volledig terugkomen en dan was alle moeite verloren geweest. Het dan ook een enorme gok dat hij nam, maar hij wist niet hoe hij het anders moest oplossen. Als hij geen risico’s nam, dan zou het waarschijnlijk wel eens goed kunnen dat ze het nooit zou leren. Dit was echt de beste manier. Dat werd maar weer eens bewezen toen Aurorapaw zelf begon uit te vinden hoe de stroming van het water werkte. Stormflight volgde haar nauwlettend met zijn groene ogen zodat hij tijdig in kon grijpen wanneer er iets zou gebeuren, maar dat bleek niet nodig te zijn. Aurorapaw kwam langzaam maar zeker in zijn richting en Stormflight deed een paar stapjes naar achteren toen ze naar de kade kwam gezwommen. Toen ze zichzelf de kade op probeerde te slepen, boog Stormflight zich naar voren en trok haar aan haar nekvel wat naar voren zodat het voorkomen zou worden dat ze weer terug in het water zou zakken. “Goed gedaan, Aurorapaw,” sprak hij op een warme, trotse toon. “Zie je wel dat het beter ging toen dat je je door de stroming mee liet voeren? Ik weet zeker dat je de volgende keer minder moeite zult hebben als je dat weer doet.” Hij boog zich naar voren en gaf haar een lik tussen haar oren. “Maar laten we voor nu maar even rusten. Dat heb je wel verdiend. Hoe voel je je nu?” vroeg hij op een licht bezorgde toon.


Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorastream
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
236
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moon
Gender: She-cat ♀
Rank: Leerling
Aurorastream
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 jan 2021 - 21:59

Terwijl ze zich aan de oever op sleepte voelde ze ineens een stel tanden in haar nekvel prikken, maar niet hard genoeg dat het voor verwondingen zou zorgen, maar wel hard genoeg zodat haar mentor haar uit het water trok, waarna Aurorapaw op de nog kiezel oever neer ploften. Ze was dood op. Haar lichaam schreeuwde nog steeds moord en brand, maar de angst begon langzaam weg te ebben doordat ze nu stevige bodem onder haar poten had... Nou ja lichaam meer, maar ze werd wel rustiger al genoot ze van de prijzende woorden en zijn goedkeurende lik tussen haar oren, maar de lichtelijke bezorgde vraag kwam natuurlijk niet onverwacht. Aurora heeg nog altijd met zware halen, maar ze probeerde toch te spreken. 'Mijn lichaam voelt als verdooft, maar het gaat wel denk ik.' dankzij het koude water was haar lichaam kouder geworden dan dat ze eerder nog voor ze in de rivier was gesprongen was geweest. Toen had ze het enkel alleen een beetje koud gehad, maar niet zo erg als ze het nu had. Haar lijfje begon zelfs te rillen van diezelfde kou.


Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 FpA3Tq4

Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonflow -  Darktrail - Lionpaw@ -Whiteppool- Aurorapaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight + - Ambersnare - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 jan 2021 - 14:04

Stormflight
Stormflight gaf een knikje toen zijn apprentice aangaf dat haar lichaam als verdoofd aanvoelde, maar dat het wel ging. Hij nam aan dat dat kwam door de angst die zich een weg had gebaand door haar lichaam. Hij ging dichterbij haar zitten toen ze begon te rillen en wikkelde zijn staart om haar heen, waarna hij zijn pels tegen de hare duwde. Zijn vacht was niet heel erg dik en zou dus niet heel veel warmte geven, maar hij nam aan dat het in elk geval beter was dan niks. “Naarmate je vaardiger wordt in het zwemmen, zal je merken dat je de kou van je af kunt schudden als je direct begint aan je taken. Dit heeft even tijd nodig, maar dat komt uiteindelijk wel. Het belangrijkste is voor nu dat je je angst heb overwonnen. Je hebt nog een lange weg te gaan, maar de eerste stap is al gezet. Ik ben echt trots op je, Aurorapaw,” sprak hij met een glimlach tegen haar. Het was nogal een hobbelige weg geweest, maar uiteindelijk had het hun naar hier geleid en Stormflight dacht dat het vanaf nu alleen nog maar beter kon gaan. Mits Aurorapaw haar schouders erachter zette, uiteraard.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorastream
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
236
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moon
Gender: She-cat ♀
Rank: Leerling
Aurorastream
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jan 2021 - 21:17

Hij knikte haar toe en Aurorapaw voelde de verdoving langzaam plaatst maken voor warmte. Dit kwam meer door zijn acties dan zijn woorden, maar ze voelde zich er toch wel goed bij. Ze had de eerste stap gezet, meer omdat ze Dawnkit wilde laten zien dat ze niet bang voor het water hoefde te zijn en ze haar belofte aan de kleine kit wilde houden. 'Ja dat is zeker waar, maar ik weet niet of het me nog eens zal lukken. Het ging nu al soms moeilijk.' Heeg ze nog, maar al minder zwaar als dat Aurora gedaan had, want ze had door de rust al meer lucht weer gekregen, of tenminste zo leek het. De angst was een grote factor geweest met het water en dat alles doordat je door het niets leek te trappelen zonder de bodem aan te kunnen raken. Misschien zou ze dat wel nooit kunnen, maar ze wist dat het nu enkel nog meer verbeteren kon zolang ze niet weer onder water kwam te zitten...


Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 FpA3Tq4

Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonflow -  Darktrail - Lionpaw@ -Whiteppool- Aurorapaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight + - Ambersnare - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 jan 2021 - 14:45

Stormflight
Stormflight keek haar aan toen ze haar woorden sprak en glimlachte warm naar haar. “Dat klopt, maar niemand heeft ooit gezegd dat je angsten overwinnen een gemakkelijk pad was om te bewandelen. Ik denk dat het te vroeg is om nu al te zeggen dat je het niet misschien nooit meer gaat kunnen, dus laten we positief blijven en gewoon ons best doen, oké?” Hij boog zich naar voren en duwde kort zijn neusje tegen haar oortje aan. “Je krijgt van mij de rest van de dag vrij zodat je kunt doen wat je wilt. Wie weet kun je de extra tijd gebruiken om hier en daar een extra vriend te maken.” Hij knipoogde naar haar. Hij wist hoe lastig het voor haar was om vrienden te maken omdat ze het gevoel had dat ze door haar angsten anders was dan de rest, maar Stormflight wist dat échte vrienden je niet lieten zitten. Hij gaf haar een knikje en draaide zich vervolgens om. “Ik zie je morgen weer voor training, Aurorapaw,” sprak hij tegen haar, waarna hij nog een laatste groet deed met zijn staart en vervolgens naar het territorium ging. Ze waren er misschien nog lang niet, maar ze hadden al een goede stap in de juiste richting gedaan en daar was hij blij mee.



OOC: Topic uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorastream
Member
Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 DPKsfdL
236
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moon
Gender: She-cat ♀
Rank: Leerling
Aurorastream
BerichtOnderwerp: Re: Are you trying to drown me? {Trainings topic}   Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jan 2021 - 21:07

Niemand zei dat je angsten overwinnen gemakkelijk zou zijn? Ze wist niet wie dat ooit gezegd zou moeten hebben, maar Aurorapaw begreep heel goed wat haar mentor bedoelde en daar knikte de jonge poes dan ook op. Zijn troostende toch ook bemoedigende aanraking van zijn neus tegen haar oor aan deed de grijze leerling beseffen dat ze nog een hele lange weg te gaan had, maar dat had ze er wel voor over als ze Dawnkit wilde overtuigen dat ze niet bang zou hoeven te zijn. Aurora ging weer zitten en luisterde naar zijn volgende woorden. Ze kreeg de rest van de dag vrij, meer om misschien nieuwe vrienden te maken, maar dan moest ze eerst terug naar het kamp toe gaan... Of Aurorapaw moest besluiten om ook het territorium in te gaan, maar ze wist zo snel niet wat ze anders zou kunnen doen buiten jagen of zichzelf even warm te lopen voor haar poten haar weer terug zouden brengen naar het kamp? Toch knikte ze nu stil zwijgend zonder een dergelijke emotie buiten nadenkend, maar toen Stormflight weg was gelopen kreeg de jonge leerling het koud en besloot om eerst maar eens warm te gaan worden. Ze rekte haar koude spieren op en trippelde de tegenovergestelde richting uit van waar haar mentor naar toe gelopen was.
(Topic uit)


Are you trying to drown me? {Trainings topic} - Pagina 2 FpA3Tq4

Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonflow -  Darktrail - Lionpaw@ -Whiteppool- Aurorapaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight + - Ambersnare - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you trying to drown me? {Trainings topic}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: