[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormflight
Member
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimeza 21 nov 2020 - 14:17

Stormflight
Het was niet lang geleden sinds dat hij zijn gesprek met Acornstar had gehad en ook al probeerde hij het van zich af te zetten, er waren toch nog een paar dingen die hem niet helemaal lekker zaten. Zoals de beschuldigingen die Acornstar zonder blikken of blozen had geuit over Crystalstar en het feit dat hij Stormflight had aangekeken alsof dat hij een dwaas was toen deze het niet meteen geloofde. Hij had nog niet veel gesprekken met zijn leader gehad omdat ze daar beiden simpelweg geen tijd voor hadden gehad, maar dit waren toch wel dingen die hij met haar wilde bespreken. Hij liep dan ook rustig naar haar den toe. Misschien zou hij nu voor eens en altijd af kunnen rekenen met de beschuldigingen van Acornstar. Of misschien zou hij een potentiële oorlog kunnen veroorzaken tussen RiverClan en ShadowClan. Zijn loyaliteit naar zijn eigen Clan was echter groter dan die angst en dus liep hij verder. Bij de den van Crystalstar bleef hij staan, waar hij zijn kopje laag hield en zachtjes mauwde om haar aandacht te trekken. “Crystalstar, heb je even?” vroeg hij op een zachte toon, geduldig wachtend totdat ze haar antwoord zou geven.




Laatst aangepast door Stormflight op di 15 dec 2020 - 15:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimema 23 nov 2020 - 17:00

Nu ze weer vanuit haar eigen den in plaats van de nursery opereerde, ging alles een stuk soepeler voor Crystalstar. Ze ontving vaker katten uit haar clan voor een gesprekje, en merkte dat die conversaties haar een goed beeld gaven van wat haar clan wilde. Soms waren de zorgen klein en eigenlijk niet haar tijd waard, maar zo nu en dan hoorde ze iets behulpzaams, of zelfs zorgwekkends. Ze hoorde de stem van Stormflight door de ingang het den in klinken. "kom binnen." Sprak Crystalstar terwijl ze stopte met rondlopen en haar gedachten op haar bezoek richtte. "Ah, Stormflight. Fijn jou ook eens te zien, ga zitten."  Haar toon was rustig en beleefd als altijd, er was immers niks wat haar deed denken dat hij iets schokkends ging vragen of benoemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimewo 25 nov 2020 - 14:15

Stormflight
Het antwoord liet niet lang op zich wachten en Stormflight liep naar binnen, waar hij warm begroet werd door zijn leader. Hij had haar duidelijk zijn steun laten zien toen ze door StarClan benoemd was als leader en er een paar in hun Clan tegen haar geprotesteerd hadden. Hij had ook haar keuze om Blueflower deputy te maken gerespecteerd, waar hij ook duidelijk zijn steun voor had laten blijken. De twee zaten dus op een goede term en dat gaf Stormflight des te meer reden om haar te vertellen wat hij van de ShadowClan leader had gehoord. Stormflight neeg zijn kop respectvol naar zijn leader en ging voor haar zitten, waarna hij kort overwoog hoe dat hij haar ging vertellen wat hij gehoord had. “Crystalstar, het spijt me dat ik je moet storen,” begon hij, waarna hij nog eens respectvol zijn kopje naar haar neeg. “Maar ik heb iets gehoord dat je waarschijnlijk wel wilt weten.” Hij dacht aan zijn gesprek met Acornstar en voelde weer dezelfde woede door zijn lichaam gaan als dat hij toen gevoeld had. “Ik was klaar met mijn taken en ik besloot om me even af te zonderen van de rest, waar ik Acornstar tegenkwam bij Fourtrees.” Een frons verscheen op zijn gelaat. “Het begon als een beleefd gesprek, maar algauw vertelde hij me dat hij de andere Clans in de gaten aan het houden was en waarschuwde hij me dat wij als RiverClan zijnde jou als leader niet kunnen vertrouwen.” Hij besloot om dat van dat moorden nog maar even achterwege te laten. “Dat is een serieuze beschuldiging, komende van Acornstar. Waarom zou hij zoiets zeggen?” vroeg hij met een ernstige blik in zijn ogen aan zijn leader.



Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimewo 25 nov 2020 - 21:27

Ze bleef in het midden van het den zitten terwijl Stormflight binnenkwam, glimlachte hem toe en gebaarde dat hij voor haar plaats kon nemen. Hij was één van haar meest enthousiaste supporters geweest toen ze benoemd was tot leader, en ze zou dat niet snel vergeten. Boven alles waardeerde Crystalstar loyaliteit het meest in haar warriors. Ze verstrakte een beetje toen hij zei iets gehoord te hebben. "Je stoort me niet.." Zei ze nog, hopend dat het niet iets in Riverclan was. Toen vertelde Stormflight over zijn ontmoeting met Acornstar. Haar gezicht ging van verduisterd, naar onweer, naar een kilte die steeds vaker voorkwam nu ze leader was. Blijkbaar had die lafaard aan leden van háár clan verteld dat zíj niet te verraden was. "Ten eerste wil ik zeggen dat Acornstar dit niet ontdekt heeft met spionage of omdat hij zo ontzettend geniaal is, hij en ik hebben gesproken." Begon Crystalstar koeltjes, terwijl ze Stormflight streng aankeek. "We denken anders over de Warrior code, en ik vind hem een lafaard." Daar draaide ze niet omheen, als het aan Crystalstar lag, had Settleddust hem ondertussen al vervangen. Die jonge kater was tenminste nog om te vormen tot een gevaarloze speler die eerst op zijn eigen clan zou focussen. Maar in plaats daarvan moesten ze het doen met een kater die al zo vastgeroest zat in zijn ideeën dat ze vreesde dat confrontatie moeilijk te vermijden zou worden. "Wat heeft hij verder over me verteld? En wat dacht jij daarvan, eerlijk zijn." De vriendschap was nu ver te zoeken, maar ze wilde niet dat er twijfel zou bestaan over haar overgave om er alles aan te doen om Riverclan groot te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimedo 26 nov 2020 - 14:44

Stormflight
Stormflight schrok niet terug van de woede die hij zag in de ogen van zijn leader. Ze weerspiegelde enkel in haar ogen wat hij had gevoeld op het moment dat Acornstar hem confronteerde en het feit dat zijn leader boos was over wat de ShadowClan leader had gezegd, was naar zijn idee iets waar ze al het recht toe had. Stormflight luisterde aandachtig naar wat zijn leader zei en gaf een knikje op haar woorden. Als hij eerlijk was, vond hij een leader die in Fourtrees zat te spioneren ook niet echt iemand die rechtmatig was voor de positie als leader. Crystalstar was misschien streng, maar ze was hier wel steeds in het kamp aanwezig geweest om wie dan ook op te vangen die dat het nodig had. Wat had ShadowClan aan een leader die meer bezig was met andere Clans dan die van zichzelf? De woede die hij toen had gevoeld, kwam weer even sterk in hem opvlammen toen Crystalstar aan hem vroeg wat Acornstar over haar had gezegd. “Hij vroeg ik of bereid was om je te vertrouwen, zeker nadat duidelijk was dat je tegen de warrior code wilde ingaan. Hij had het over je bereidheid om te moorden.” Hij sloot kort even zijn ogen, waarna hij ze weer opende en ze vastberaden op zijn leader richtte. Ze had hem zijn eerlijke mening gevraagd en hij zou die ook geven. “Ik dacht voor één moment dat de BloodClan overname hem niet goed wijs heeft gemaakt,” zei hij op eerlijke toon tegen haar. “Ik geloofde geen woord van wat hij zei en het feit dat hij in raadsels bleef spreken en zijn woorden niet kon bekrachtigen, zei voor mij eigenlijk al genoeg. Ik was woedend op hem en het kostte alles in me om hem niet daar en dan aan te vliegen. Ik heb het niet gedaan omdat StarClan me dat niet vergeven zou hebben.” Hij gaf een knikje aan haar. “StarClan heeft jou niet voor niks gekozen om Pantherstar op te volgen, Crystalstar. Ik had jou mijn loyaliteit gegeven vlak nadat je werd vernoemd en dat is na wat Acornstar zei niks veranderd. Trouwens, het zegt bij mijn inziens meer over de ShadowClan leader dat hij het nodig vindt om andere Clans vanuit Fourtrees in de gaten te houden dan dat hij zich wil bekommeren over de katten in zijn Clan, een attribuut die ik bij jou meerdere malen terug heb zien komen. Het is een eer voor de Clan om jou als leader te mogen hebben, Crystalstar. Jij bent mijn leader en Acornstar’s visie op jou zal mijn mening over jou of over je beleid niet veranderen.” Hij gaf haar een respectvol knikje en ondanks de ernst van de situatie wierp hij haar een warme blik toe, gevolgd door een gemeende glimlach.



Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimevr 27 nov 2020 - 20:27

Haar gedachten raceten meteen naar doemscenario's, wat als Stormflight al met anderen had gepraat? Of Acornstar? Zij wist dondersgoed dat er best veel uitstapjes naar fourtrees werden gemaakt. Maar wat als er katten in haar eigen clan zaten die door hém waren overtuigd dat zij gevaarlijk was? Dat ze niet te vertrouwen was als leader. Crystalstar stopte met ijsberen toen de kater weer begon te praten. Van wat ze eruit opmaakte had Acornstar precies verteld waar zij het over hadden gehad, maar had hij er zijn eigen twist aan gegeven. Het eigenlijke probleem was geweest dat ze een andere visie over de warrior code hadden. Ze liet Stormflight helemaal uitpraten en sloot toen haar zeegroene ogen, terwijl ze over de informatie maalde. Er bestond nu geen twijfel meer: Er moest met Acornstar gedeald worden. Ze had weinig zin om heel Shadowclan te bestrijden, ze hadden al zoveel moeten verduren, maar hij was niet fit om hun leader te zijn. Ze kreeg het niet voor elkaar de glimlach te beantwoorden. "Ik ben blij met je loyaliteit, Stormflight, en dat je tegen hem in bent gegaan voor mij. En het is goed dat je me dit verteld, hier kan ik wat mee." Ze liet weer een stilte vallen, waarin ze overdacht wat ze allemaal met hem zou delen. "Acornstar is niet te vertrouwen, dat moge duidelijk zijn. Maar het is belangrijk dat we dit nog niet tot zijn clan verlengen. Shadowclan is een gebroken clan, het zal een lange tijd en een sterke leider kosten om dat op te lossen." De volgende Gathering zou nog interessant worden. In een korte tijd was het leiderschap van het gehele woud veranderd. Al die nieuwe leaders, waaronder zijzelf, schenen nieuwe en radicalere ideeën te hebben dan hun voorgangers. "Ik verzeker je dat ik te vertrouwen ben. En als je je zorgen maakt om één van zijn uitspraken, zal ik niet terugschrikken om die uit te leggen." Drukte ze hem uiteindelijk op het hart. Ze wilde niet dat het idee dat zij wilde moorden om haar doelen te bereiken bij hem naar binnen kroop en zich daar nestelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimeza 28 nov 2020 - 14:43

Stormflight
“Die loyaliteit zou er bij elk van ons vanzelfsprekend moeten zijn,” zei hij tegen haar met een knikje. En misschien zouden er in de toekomst nog wel beslissingen van Crystalstar volgen waar hij het niet mee eens was, maar dat wilde niet zeggen dat zijn loyaliteit om die reden voor haar af moest zwakken. Een Clan hoorde zijn of haar leader bij te staan, wat er ook gebeurde. Er waren natuurlijk extreme uitzonderingen zoals het samenspannen met BloodClan of een ander extreem ding wat niet te vergeven viel, maar naar Stormflight’s idee had Crystalstar de Clan tot dusver geen reden gegeven om haar niet te vertrouwen en de mening van een leader die misschien, zoals Crystalstar al aangaf, niet op de juiste positie zat, zou daar niets aan veranderen. “Misschien is er iets in ShadowClan gebeurd wat hem zo wantrouwig heeft gemaakt,” zei Stormflight op een bedenkelijke toon. “Dan nog zou hij dat niet moeten wijten aan andere Clans en overal beschuldigingen gaan uiten. Dat lijkt me inderdaad niet wat een leader hoort te doen en ook niet het voorbeeld dat hij moet geven naar zijn Clan.” Bij Crystalstar’s woorden liet hij zijn blik kort even dwalen naar zijn poten. Hij was zojuist eerlijk geweest over zijn mening naar haar toe, maar hij vond het veel moeilijker om te vertellen over wat hem zélf dwarszat. “Ik snap gewoon niet waarom hij je zou beschuldigen van iets extreems zoals moord,” zei hij op een zachte toon. Hij richtte zijn blik weer op naar Crystalstar. “Ik weet van verhalen die me verteld zijn dat er leaders zijn geweest die inderdaad gemoord hebben, maar dat was uit zelfverdediging of puur om hun Clan te beschermen. Acornstar liet het blijken alsof je het zou doen om…” Hij trok kort met zijn oortje, zijn kopje schuddend. “Om je gelijk te krijgen of om macht te krijgen. Ik kan het niet goed uitleggen,” verontschuldigde hij zich. Over zijn gevoelens praten was niet zijn sterkste ding en hij hoopte dat Crystalstar iets kon met zijn woorden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimedi 1 dec 2020 - 20:30

Toen ze nog deputy was geweest had Crystalstar zichzelf vaak als een tegenbalans van Pantherstar gezien. Hij was altijd conservatiever ingericht geweest dan zij en had minder gevoeld voor het verzoenen met andere clans. Hij was harder, strenger en meer autoritair geweest dan zij. Nu zijzelf die eenzame troon had moeten bestijgen besefte de leader opeens dat zij die trekken over begon te nemen. Misschien verschilde ze nog steeds in gedachtegoed van haar oude leider, maar ze merkte wel hoeveel kouder en harder ze was geworden bij het maken van beslissingen om zo de clan te kunnen beschermen. Stormflight leek niet blij te zijn met het feit dat ze hem zíjn zorgen liet vertellen. Maar Crystalstar keek hem verwachtingsvol aan en de kater begon toch te praten. Ze had het bij het rechte eind gehad toen ze dacht dat de beschuldigingen van moord het belangrijkste punt zouden zijn. "Ik snap je.." Miauwde ze met een lichte glimlach, proberend hem op zijn gemak te stellen in deze benauwde situatie. Ze wist zelf dondersgoed hoe moeilijk was om je leader in de ogen te kijken als je met slecht nieuws aankwam. Crystalstar liep zo door dat zij nu voor de ingang van het den zat, ze wilde zeker water dan Stormflight haar begreep voordat hij ervandoor kon gaan. "Acornstar is niet achterlijk, helaas, want dat zou deze situatie een stuk makkelijker kunnen maken." Miauwde ze met een wrang lachje. "Wat hij zei is niet volledig zonder waarheid. Alleen begrijpt hij me niet, of wil hij me niet begrijpen." Vervolgde Crystalstar, haar woorden nu voorzichtiger uitzoekend. "Ik ben bereid te doden, om Riverclan te beschermen als het echt niet anders kan." Ze deed een stap in zijn richting, zodat hij in haar ogen kon kijken. Die waren niet moorddadig of lustend naar het bloed van haar vijanden, ze keek streng en licht bezorgd, een niet onbekende blik voor Riverclan warriors. "Alleen als laatste redmiddel, en alleen als het noodzakelijk is. Het laatste voorbeeld, en de reden dat Acornstar nu kwaad op mij is, was Tallshadow."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimedo 3 dec 2020 - 20:57

Stormflight
Hij merkte dat hij het lastig vond om de waarheid tegen haar te zeggen, maar enkel en alleen omdat hij ergens schrik had dat ze een verkeerd beeld van hem zou krijgen. Dat hij zou denken dat Acornstar gelijk had, dat hij haar echt van moord zou verdenken. Hij was naar haar den gekomen voor antwoorden en niet om veroordelingen te uiten, want die had hij niet. De enige die hij op dit moment veroordeelde, was Acornstar omdat hij zich als een kitten gedroeg en accusaties maakte die hij niet kon bekrachtigen. En dat was ook de reden geweest waarom Stormflight naar zijn leader was gegaan: om duidelijkheid te krijgen over de situatie. Stormflight grinnikte toen zijn leader haar opmerking over Acornstar maakte, al werd zijn blik al snel weer serieus toen ze verder ging. Hij ging zitten toen dat hij merkte dat ze uitgang blokkeerde en een deel in hem was blij dat ze er de tijd voor nam om het hem uit te leggen. Dat duidde erop dat ze waarde hechtte aan zijn mening en zijn gevoelens, een attribuut waar Stormflight blij en zelfs lichtjes trots op was dat ze die had. Niet elke leader stond er voor open om zaken te verduidelijken voor zijn of haar Clanleden en dat Crystalstar dat wel wilde doen, vond hij fijn. Hij gaf een knikje toen ze aangaf dat ze bereid was om te doden om RiverClan te beschermen; daar kon hij niet anders dan haar gelijk in geven. “Dat zou ik ook doen,” zei hij op een zachte toon. Haar opmerking over Tallshadow begreep hij echter niet en hij keek haar met een onbegrijpende blik aan. “Tallshadow?” herhaalde hij. Tallshadow was de voormalige leader van ShadowClan, al werd die positie door meerdere katten in twijfel genomen en als Stormflight het mocht geloven, was dat niet enkel door andere Clans. “Bedoel je dat Tallshadow een gevaar vormde voor onze Clan en je actie hebt moeten ondernemen?” vroeg hij zachtjes aan zijn leader, zijn groene blik op haar richtend.



Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimedi 8 dec 2020 - 11:50


Ze blokkeerde de uitgang, dat moest hij gemerkt hebben. Ze zou hem niet laten gaan voordat hij precies begreep wat Acornstar gezegd had, en voordat hij beloofd had niet teveel door te vertellen. Ze kon geen loslopende roddels in haar clan gebruiken. Haar clan moest haar vertrouwen, en mocht in dat vertrouwen niet geschaad worden door ongegronde ideeën van kwaadaardigheid. Natuurlijk moest ze nu ook uitleggen over Tallshadow, want ze besefte dat het bijna klonk alsof ze persoonlijk met hem had afgerekend. Crystalstar schudde langzaam haar kop. “Tallshadow leeft nog, ik heb hem toevallig gezien, maar hij vormt inderdaad een gevaar voor onze clan, en nog meer voor Shadowclan.” Legde ze uit, nadenkend over de beste manier om dit alles te verwoorden zonder dat het klonk alsof ze uit machtshonger handelde. “Hij heeft zijn clan verraden, maar ik ben er niet zeker van dat hem verbannen genoeg was. Ik weet zeker dat er nog medestanders zijn die hem liever zouden zien terugkeren. Daarom liet ik Acornstar weten dat hij zijn voormalige vriend niet levend had mogen laten gaan.” Ze keek Stormflight nog steeds aan en fronste kort, ze had er vaak over nagedacht. Ze wist dat deze ruzie het begin was van een onoplosbare rivaliteit tussen twee leaders, en dus ook tussen hun clans. “Daarom ziet hij mij nu als iemand die moord goedkeurt, terwijl ik het zie als een nodige bescherming van alle clans.” Concludeerde de grijze kattin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 15:43

Stormflight
Stormflight richtte zijn blik op zijn leader toen ze over Tallshadow begon. Hij wist dat de kater zijn Clan had verraden en dat hij waarschijnlijk een aandeel had in heel de BloodClanovername. Hij vond het dan ook wel terecht dat zijn leader zei dat verbannen alleen niet genoeg was. Hij hield in zijn achterhoofd dat ze het wilde om de Clan te beschermen en eerlijk gezegd vond hij dat een kat die zijn Clan op die manier kon verraden ook niet thuishoorde in het woud, wat hij dan ook in de voorgaande seizoenen betekend had voor zijn Clan. “Ik snap wat je bedoelt,” sprak hij op een zachte toon tegen haar. “Ik denk dat het wel een keuze is waar ik het mee eens zou zijn. Ik zou me niet kunnen inbeelden hoe veel woede ik zou voelen als iemand onze Clan op die manier zou verraden. Het zijn niet alleen fragiele levens zoals die van de kittens en onze zwakste elders die dan in gevaar zijn, maar ook van onze dierbaarste vrienden, van onze familie.” Hij pauzeerde even en sloot zijn ogen, dacht kort na. Daarna opende hij ze weer. “Ik sta volledig achter je, Crystalstar. En ik bedank je omdat je me antwoorden hebt gegeven.” Hij glimlachte haar warm toe. “En ook al zullen je woorden ervoor zorgen dat er binnen nu en een paar manen misschien oorlog zal ontstaan tussen onze Clans, dan zal ik nog aan je zijde staan om je te verdedigen. Een leader die…” Hij pauzeerde even en haalde diep adem. “Een leader die de andere Clans in de gaten houdt in plaats van zijn eigen, zeker na wat er gebeurd is met zijn eigen Clan, verdient het in mijn ogen ook niet om die positie te mogen hebben. Ik denk dat er andere prioriteiten voor Acornstar zijn om zich op te focussen en jou een moordenaar noemen is daar zeker niet één van.” Het waren zware woorden en woorden waarvan hij zeker niet had gedacht om ze binnen dit en een bepaalde termijn uit te spreken, maar hij merkte dat hij het meende.


Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 14:36

Begrip en bijstand had ze gekregen, dat was mooi. Crystalstar knikte terwijl ze Stormflight's woorden in zich opnam. Hij sprak over de oorlog, hij was dus ook niet dom. Ook zij was al een tijd bang dat die er misschien zou komen, Leaders met onenigheden hadden helaas alle middelen om die te beslechten op het slagveld. "Ik dank je hartelijk, voor je loyaliteit en je vertrouwen. Ik hoop dat je tevreden bent." Een korte zucht, en toen stapte ze aan de kant, hij mocht weer gaan. Dit gesprek had haar stof tot nadenken gegeven. Acornstar had zich blijkbaar vast gehouden aan het idee dat zij inderdaad niet te vertrouwen was, dat betekende dat hij waarschijnlijk geen jaren meer zou wachten om actie te ondernemen. Ze moest snel handelen, maar ze wist niet genoeg en had geen goede reden om Shadowclan zomaar in te marcheren met haar warriors. Ze zou dus eerst informatie moeten vergaren, hoe pakte ze dat aan? "Voor je gaat, Stormflight, vertel hierover niet teveel aan de anderen. Ik wil liever geen moeilijke roddels." Geen bevel, maar een dringende vraag. Crystalstar stapte terug naar haar nest en ging er weer inzitten. Ze zou een plan maken om aan informatie te komen.
[Crystal topic uit, tenzij er nog iets gebeurd.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you   [FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you Icon_minitimedi 15 dec 2020 - 15:47

Stormflight
Een wrang lachje kwam om Stormflight’s lippen. “Op het vlak van dit gesprek ben ik tevreden, maar ik denk niet dat ik ooit tevreden kan zijn met het feit dat er een Clanleader rondloopt die leugens over je verspreidt.” Hij zuchtte zachtjes. “We komen er wel uit,” zei hij op een bemoedigende toon tegen haar, waarmee hij ook aan haar wilde laten blijken dat ze er niet alleen voor hoefde te staan. Ze had Blueflower met wie ze alles kon delen en dan had ze nog een paar oudere, ervaren warriors waar ze haar ideeën mee kon overleggen mocht ze tot een beslissing komen. Hij liep langs haar heen toen ze hem doorliet en hij keek haar over zijn schouder aan toen ze haar woorden sprak. “Natuurlijk,” zei hij op een geruststellende toon. Dit blijft tussen jou en mij en aan wie je het ook maar wilt delen.” Hij gaf een knikje aan haar, schonk haar nog een warme glimlach en verliet toen haar den. Ook al voelde hij zich niet bepaald beter over Acornstar, toch had dit gesprek hem wel geholpen. Hij had geen twijfels aan zijn Clanleader gehad, maar hij was toch blij dat ze bepaalde dingen voor hem verduidelijkt had en dat het dus echt zo was dat het probleem bij Acornstar lag. De vraag resteerde nu alleen: hoe gingen ze dat aanpakken?



OOC: Topic uit c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FINISHED] [Spreekuurtje] I need to discuss something with you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: