[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Strawberry
[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 0:04

Hmm, ik wil nog niet teveel loslaten over de verhaallijn^^ Het gaat over een machtsbeluste groep, waarschijnlijk dan^^ Daar heb ik dan wel wat mensjes voor nodig, dus dan moeten er eerst wat leden komen xD

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 T4W3e3N
Stamps
[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 PS18GM0[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 W0qAlxR[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 EjrsROF[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 FWu1gsf[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 8:29

ik vind de nieuwe Lay-out geweldig Babs :3 ik ga me vanmiddag regristreren :3

Sucks don't it?
[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Strawberry
Strawstache! (Babs)

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 11:53

(Eens kijken of posten vanaf mobiel werkt)

Hartstikke bedankt Jaypaw! Je wilt niet weten HOE blij die woorden me maken xD...

Stamps
[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 PS18GM0[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 W0qAlxR[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 EjrsROF[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 FWu1gsf[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 D85Fpr8
Jaytail
[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
Actief

CAT'S PROFILE
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 11:56

Babs wat betekent dit?:
The CAPTCHA you entered was invalid

EDIT: Snap het al xD

Sucks don't it?
394 IC posts

<3:

Strawberry
Strawstache! (Babs)

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 12:05

Captcha is een code die je letterlijk moet intypen (:

Ik kan hieraan ook zien dat registreren weer werkt, gelukkig xD

Stamps
Jaytail
Bo ~
Actief

CAT'S PROFILE
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 feb 2012 - 12:06

ik heb me gergristreerd ^.^

Sucks don't it?
394 IC posts

<3:

Strawberry
Strawstache! (Babs)

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimema 27 feb 2012 - 15:14

Oké^^ Dank je voor het registreren!

Stamps
Strawberry
Strawstache! (Babs)

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 12:18

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 FadingWhispers3reclame

Index || Rules || Register
Total Topics: 40 - Total Posts: 157
Total Members: 20
Newest Member: Amore

Welkom op Fading Whispers, een RPG waar je helemaal zelf mag weten wat voor dier je tot een karakter vormt en speelt. Kom de wereld in en verken alle gebieden. Verzin je eigen verhaallijnen of voeg je bij al bestaande verhalen. Speel elk karakter vanaf hetzelfde account zodat je niet de hele tijd hoeft te switchen.

Het maakt niet uit wat voor dier je kiest. Maak een karakter en stap deze grote wereld in vol geheimen maar ook met gevaren.
The Sky is the Limit

Fading Whisper Updates
x De magie is verwijderd uit de RPG
x De eerste group is gevormd, de Sunset Chasers bestaande uit Cheeta's! Gefeliciteerd Bubble en Amore.
x De twee leaders van de Sunset Chasers zoeken nog welpen. Grijp je kans om meteen de RPG in te springen door je aan te melden.

Dus waar wacht je nog op? Stap in deze gigantische wereld!

Stamps
Winterbreeze
Jûûl Und Irô

CAT'S PROFILE
Winterbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 12:27

Ik heb me geregistreerd als Chimicksa <3

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Winter1w
I'm in love with the enemy, my heart, my soul, my Fightsoul.
Edd
Marieke ;3

CAT'S PROFILE
Edd
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 12:28

ik wil me graag registreren, maar ben bang dat ik het te druk krijg met andere RPG's D:

Ik zal er nog even over nadenken...

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 J6SdDdq[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Ml6q1d
Strawberry
Strawstache! (Babs)

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 12:31

Dank je Winterbreeze! En denk er maar rustig over na Edd^-^

(Ik blijf toch lekker koppig adverteren tot het actief wordt, want het was veel te veel werk om te maken om het zomaar dood te laten gaan>D xD)

Stamps
Winterbreeze
Jûûl Und Irô

CAT'S PROFILE
Winterbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 12:39

Geen dank :3
Na lang denken heb ik het toch maar gedaan <3
De layout trok me gewoon zó erg aan <3
Alleen nu nog uitzoeken hoe dit soort fora werken ;3

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Winter1w
I'm in love with the enemy, my heart, my soul, my Fightsoul.
Featherleaf
Charlie O.0
Actief

CAT'S PROFILE
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 18:03

Ik wil me echt zo graag aanmelden!!! Alleen, als ik op 'Create an account' druk, gebeurt er niets!
Kan iemand helpen?

Xx

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Mhwp
♦️ Stepping forward out into the day
Shrugging off the dust and memory
Though it's soaring still above your head
It is out of sight and none shall see ♦️

Sapphire
Xenia

CAT'S PROFILE
Sapphire
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit   [RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 19:13

Ik heb de mail niet gekregen. Kun je me activeren pleas?

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit - Pagina 3 241jnsg

[RPG] Fading Whispers, the sky is the limit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: