I never thought it would be like this



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I never thought it would be like this

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Harmony
Member
I never thought it would be like this DPKsfdL
Anonymous
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harmony
BerichtOnderwerp: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimezo 29 nov 2020 - 17:27

Harmony probeerde het trillen van haar lijfje te onderdrukken, maar dat lukte niet goed. In haar blauwe oogjes verschenen er steeds opnieuw traantjes en ze had moeite met zichzelf te focussen op het hier en nu. Het speelde steeds maar weer in haar gedachten af hoe de moeder van Nehhh vermoord werd. Een leven, zomaar beëindigd. En dan Nehhh die erop reageerde alsof het de normaalste zaak van de wereld was. De kitten voelde angst in zich opkomen en richtte haar blik snel naar de grond toen dat nieuwe traantjes zich in haar ogen verzamelden. Ze had de reacties van anderen wel op haar gezien, maar ze had zich onmogelijk bij elkaar kunnen rapen. Ze werd steeds banger om hier te zijn en de aanwezigheid van haar moeder bracht haar ook niet veel rust meer, aangezien zij zich steeds meer leek te verliezen in de groep katten om hun heen. Harmony keek geschrokken op toen ze geluid hoorde aan de ingang van de barn en vouwde haar oren in haar nek. Waarom had haar moeder haar niet gewoon achter kunnen laten in de bergen in plaats haar naar hier te brengen? Zag ze dan niet dat Harmony hier helemaal niet thuishoorde?


+ @Hyzenthlay


I never thought it would be like this Harmon_sig_v2
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzenthlay
Member
I never thought it would be like this SVSWX5x
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Member
Hyzenthlay
BerichtOnderwerp: Re: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimezo 29 nov 2020 - 18:03


N
iet zo lang geleden - enkele dagen misschien - had ze een moord zien gebeuren. Het had Hyzenthlay maar weinig gedaan sinds er doodstraf stond op het verzwijgen van informatie. Dat wist ze, zo was het altijd al geweest. Ze was geen klikker, maar ze zou zelf iemand die zoiets zou doen proberen te overtuigen om het te vertellen. Hyzenthlay geloofde erg sterk in de gang van zaken. De poes had gezien hoe een kleine kitten erop gereageerd had. Een perfect normale reactie vond ze. Kittens werden niet als psychopaten geboren, ze werden zo gekweekt. Ze ging er eigenlijk niet meer akkoord, ze zouden beter getraind worden door krachtige, rechtvaardige members die niet bang waren om te moorden, maar ook niet hun plezier eruit hielden. Aangekomen bij Barn Two maakte ze enkele ritselende geluiden. Haar blauwe blik zocht een kleine witte kitten. Ze hield haar kop scheef toen ze het kleintje vond, opgeschrikt door haar geluid. De flamepoint poes liep ernaartoe. "Ach, kleintje toch! Kom maar bij Hyzenthlay", miauwde ze met een lage, warme stem. Ze krulde haar grote gespierde lichaam rond het witte katje, dat zo bijna verdween in haar vacht. Hyzenthlay liet haar roze tong glijden over het kopje. "Mama is weg kleintje?"


I never thought it would be like this S24l7Sw
Oh, but you don't understand.
The system is breaking down.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harmony
Member
I never thought it would be like this DPKsfdL
Anonymous
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harmony
BerichtOnderwerp: Re: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimema 30 nov 2020 - 14:25

Harmony schrok zich bijna een ongeluk toen er opeens een grote poes voor haar stond. Ze had de poes al eerder gezien; zij had ook staan toekijken hoe de moeder van Nehhh werd vermoord, maar het had haar niet zo doen schrikken als Harmony. Harmony had het idee dat geen enkele kitten zo geschrokken was als zij. Ze schrok toen de poes dichterbij kwam, maar het bleek met goede intenties te zijn en Harmony voelde een beetje verbaasd aan hoe een groot gespierd lichaam om haar heen werd gekruld. En ook al was het niet haar moeder, toch voelde het vertrouwder aan dan de rest van de Clan. Harmony trok haar pootjes in en leunde tegen de poes aan die zichzelf voor had gesteld als Hyzenthlay. “Ik weet niet waar mama is,” zei ze op een zachte toon. “De laatste tijd is ze steeds vaker uit het kamp en ze vertelt me nooit waar ze naartoe gaat.” Het was waar. Haar moeder bracht steeds minder tijd met haar door, iets waar Harmony bang van werd. Was dit een overeenkomst tussen die commander, de leader en haar moeder? Dat zij in BloodClan werd opgenomen, maar dat ze afstand moest houden van Harmony? “Gaat die enge kat mij straks ook zo veel pijn doen als ik niet zo dapper als Nehhh word?” vroeg ze onzeker en ze keek met betraande oogjes op naar Hyzenthlay.



I never thought it would be like this Harmon_sig_v2
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzenthlay
Member
I never thought it would be like this SVSWX5x
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Member
Hyzenthlay
BerichtOnderwerp: Re: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimema 30 nov 2020 - 14:38


D
e flamepoint poes knikte. Ze schoof weer een beetje naar achteren, maar liet haar veilige staart rond de witte kitten liggen. Hyzenthlay boog haar kopje zodat ze op ooghoogte zat. "Orchis is eng en gevaarlijk ja, maar ik ben slim en listig," Met haar klauw tikte ze tegen het witte kopje en dan tegen die van haar. Ze zette haar brede poot weer op de grond. "Jij moet ook slim en listig worden Harmony, dan zal je het wel overleven en dan kan je ook gelukkig worden hier. Met de familie die je zelf kiest.", miauwde ze. Het kleintje was misschien maar 2 moons, maar jong geleerd is oud gedaan.


I never thought it would be like this S24l7Sw
Oh, but you don't understand.
The system is breaking down.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harmony
Member
I never thought it would be like this DPKsfdL
Anonymous
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harmony
BerichtOnderwerp: Re: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimema 30 nov 2020 - 14:43

Orchis. Dat was dus zijn naam. Harmony vond het niet bepaald een goed ding dat een grote kat zoals Hyzenthlay Orchis ook eng en gevaarlijk vond, al prikte het wel lichtelijk haar interesse dat ze een manier had gevonden om hier mee om te gaan. En dat ze dacht dat ze die manier van doen ook kon overbrengen op Harmony. De kitten liet haar blauwe oogjes naar boven dwalen zodat hun blikken elkaar kruisten en ze dacht kort na over de woorden die de grote poes had gesproken. “Maar hoe doe ik dat dan?” vroeg ze op onzekere toon. Ze was niet zo groot en sterk als deze kattin. Ze was klein en fragiel en Orchis zou haar makkelijk tegen de grond kunnen werken. Het idee alleen al zorgde ervoor dat er weer traantjes in haar ogen kwamen. “Maar ik weet niet wie ik als mijn familie moet kiezen,” jammerde ze. “Er wordt een kat vermoord en niemand hier doet het ook maar iets. Hoe kan ik hun ooit als mijn familie zien?” Hoe kon ze haar moeder ooit nog als familie zien? En hoe zou ze ooit zo groot en sterk worden als de meesten hier als ze zichzelf zo fragiel voelde in haar kopje?



I never thought it would be like this Harmon_sig_v2
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzenthlay
Member
I never thought it would be like this SVSWX5x
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Member
Hyzenthlay
BerichtOnderwerp: Re: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimema 30 nov 2020 - 15:10


E
r kwamen verschillende vragen van de kleine kitten af. Hyzenthlay ontmoette haar blauwe ogen. Ze zuchtte. Soms voelde ze zich een ouder voor elke kat die zich niet thuis voelde in Bloodclan. "Dat doe je door te leren. Als jij valt over een steen, zal je daarna de steen ontwijken om niet meer te vallen?", vroeg ze de kitten met een lage stem. Bij de tweede vraag knikte ze nadenkend. "Niemand is geschrokken van zo een dood Harmony omdat het hier normaal is. Wanneer je de Elite, je familie verraad staat daar de doodstraf op. Dat is zo omdat we anders in pure chaos zouden leven," begon Hyzenthlay op een rustige toon. Het was altijd zo geweest. "Maar dat betekend niet dat je gék moet zijn. Ik ben lief, maar ik heb ook al een paar katten en honden gedood, dus later of nu kan je familie kiezen die niet gek is." Zij had een behoorlijk gekke moeder gehad, maar haar ouders waren vrij vroeg gestorven sinds ze Hyzenthlay op een latere leeftijd hadden gekregen.


I never thought it would be like this S24l7Sw
Oh, but you don't understand.
The system is breaking down.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harmony
Member
I never thought it would be like this DPKsfdL
Anonymous
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harmony
BerichtOnderwerp: Re: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimezo 6 dec 2020 - 14:42

Harmony dacht kort na over de vraag die de oudere poes haar stelde. “Ik denk het wel,” zei ze uiteindelijk op een onzekere toon, de traantjes nog altijd in haar ogen. De poes begon een antwoord te formuleren op Harmony’s vragen en hoewel het makkelijk en zelfs logisch klonk hoe dat de poes het zei, wist Harmony dat het voor haar geen makkelijke opgave ging worden. Ze was niet iemand die dat soort strategieën zomaar kon bedenken. En ze was ook niet zeker of ze het ooit normaal zou vinden dat een kat zomaar in het openbaar vernederd en vermoord werd terwijl de rest er naar stond te kijken. “Maar er bestaan toch ook andere manieren?” vroeg ze op een onbeholpen toon. “Ze hadden haar toch ook gewoon kunnen verbannen?” Ze was er vrij zeker van dat dat in de Tribe de manier van aanpakken was als iemand zijn groep verraadde. De grote poes vertelde dat ze ook al meerdere katten en honden had vermoord, maar dat ze niet gek was. Harmony bewoog met haar oortjes en probeerde weg te kijken, maar de grote poes had haar gespierde lichaam om Harmony gekruld en overal waar het kleintje keek, zag ze grote plukken vacht. Ze keek uiteindelijk dus weer omhoog, waar ze de blik van de grote poes ontmoette. “Waarom heb jij die katten vermoord?” vroeg ze op een zachte, breekbare toon.



I never thought it would be like this Harmon_sig_v2
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzenthlay
Member
I never thought it would be like this SVSWX5x
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Member
Hyzenthlay
BerichtOnderwerp: Re: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimeza 16 jan 2021 - 14:44

H
et kleintje verdronk zowaar in haar vacht dus Hyzenthlay schuifelde een beetje naar achteren, maar nog steeds veilig in haar buurt. Ze knikte traagjes en haar tong gleed over het kopje heen. Ze was goed met vragen beantwoorden, maar niet erg goed in het spelen met kinderen. Plus ze wilde eigenlijk nooit kinderen opvoeden, behalve als ze ze adopteerde natuurlijk. "Je stelt goede vragen hoor, maar ik weet eigenlijk niet goed waarom ze ze niet gewoon zouden verbannen. Ik denk dat het gewoon de regels zijn, zoals de Clankatten ook regels hebben.", miauwde ze met een zware stem. De andere vraag van Harmony deed haar langer nadenken. Ze hield uiteindelijk haar schouders op. "Mijn eerste moord was een hond, om mijn halsband te verdienen en de tand eraan. De tweede keer was het een kittypet omdat mijn halsband oud werd en ik heb ook eens een wilde Clankat vermoord toen deze Ravka aanviel." Haar stem werd weer gevoeliger bij haar naam. Oh Ravka... ze had dit poesje waarschijnlijk onder haar vleugel genomen. Ze wilde altijd al graag kittens.


I never thought it would be like this S24l7Sw
Oh, but you don't understand.
The system is breaking down.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harmony
Member
I never thought it would be like this DPKsfdL
Anonymous
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Harmony
BerichtOnderwerp: Re: I never thought it would be like this   I never thought it would be like this Icon_minitimedi 19 jan 2021 - 16:46

Natuurlijk. Een kat vermoorden was gewoon hoe dat de Elite leefde. Het was iets waar ze maar aan moest wennen, iets waar ze zich aan moest aanpassen. Wat wilde ze graag weer terug naar de Tribe, maar dat verlangen hardop uitspreken zou haar later alleen maar in de problemen brengen. Ze wist dat er geen weg meer terug was en dat had ze aan haar moeder te danken, al kon ze haar moeder daar niet verantwoordelijk voor houden. Haar moeder had proberen te ontsnappen aan een verschrikkelijk leven. Als ze in de Tribe waren gebleven, had haar moeder waarschijnlijk straf gekregen voor wat ze Harmony’s vader aan had gedaan. En Harmony had meer het idee dat haar moeder zich wél kon aanpassen aan deze leefstijl en ze om die reden wilde blijven. Harmony wist niet of ze dat voorbeeld kon volgen en ze wist ook niet of dat de reden was waarom ze haar moeder zo weinig zag. Schaamde ze zich soms voor haar dochter? De pluizige kitten keek weer op toen de grote poes over haar moorden begon te vertellen. Een hond. Er ging een korte huivering door Harmony heen, al werd deze al snel weer vergeten toen ze de naam van een andere kat hoorde. Het was duidelijk hoorbaar dat de poes gevoelig lag bij Hyzenthlay en Harmony vroeg zich af of het soms familie van haar was. “Waar is Ravka nu?” vroeg ze met een bibberig stemmetje, want ergens was ze wel bang dat Hyzenthlay minder lief zou worden als ze naar de kat vroeg. “Ze klinkt belangrijk voor je,” voegde ze er op een zachte toon aan toe, naar haar pootjes kijkend. Oh, dadelijk werd Hyzenthlay boos omdat ze Harmony maar een bemoeial vond! Zou ze Harmony dan slaan?



I never thought it would be like this Harmon_sig_v2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I never thought it would be like this
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: