Repair boy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Repair boy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostdove
Member
Repair boy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Repair boy   Repair boy Icon_minitimevr 4 dec 2020 - 23:13

Cold like Frostnip
Waarom was hij hier ook al weer gekomen? Oh ja…het had cool geleken. Nu hij hier stond echter was hij toch wel lichtelijk bang. Waar was hij en waarom was hij bang? Nou hij was bij Snakerocks en de slangen waren toch een stuk minder eng geweest in zijn hoofd. Hij kon er eigenlijk geen eens eentje zien, maar gewoon het idee dat ze daar zaten en zo naar hem toe zouden kunnen komen als ze wilden… Brrr. Hij moest er niet aan denken. Hij wilde net het besluit nemen om op te geven, om terug naar het kamp te gaan, toen hij een geluid achter hem hoorde. Geschrokken draaide hij zich om. Was dat een slang in de bosjes? Oh nee. Oh nee, oh nee, oh nee. Hij was nog niet klaar om dood te gaan hoor.


+Icepaw


Repair boy Frosts15


Laatst aangepast door Frostpaw,, op za 5 dec 2020 - 17:21; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw"
Member
Repair boy DPKsfdL
Anonymous
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 5 dec 2020 - 15:14

Het ging steeds slechter met Clawtongue. Icepaw had hem vandaag in de medicine cat’s den bezocht en het was bevestigd geweest dat hij op dit tempo Leafbare niet eens zou halen. Hoewel ze wist dat het helemaal niet goed zat, was het toch als een harde klap in haar gezicht aangekomen omdat ze ergens toch nog wel de hoop had gekoesterd dat hij beter zou worden. Het had haar niet zo hard mogen raken dat hij Leafbare niet eens ging halen, maar toch deed het dat wel. En dus liep de ThunderClan apprentice met een zwaar gevoel in haar maag rond, eigenlijk geen doel voor ogen hebbend. Het was een goed ding dat Irishunter vandaag de training had afgezegd; Icepaw had zich er toch niet toe kunnen zetten om naar zijn commentaar te luisteren en met hem te bikkelen. De apprentice liep in de richting van the Snakerocks, waar ze licht verwonderd keek naar Frostpaw die met een geschrokken blik naar haar keek. “Frostpaw, ik ruik je angstzweet tot hier,” zei ze op een licht bitse toon tegen hem. “Waarom ga je naar de Snakerocks als je er het Spaans benauwd van krijgt om hier te zijn?” Ze keek hem met een licht sceptische blik aan, proberend om haar verdriet opzij te duwen zodat ze zich kon engageren in dit gesprek.


Laatst aangepast door Icepaw" op za 5 dec 2020 - 21:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
Repair boy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 5 dec 2020 - 17:10

Cold like Frostnip
Het bleek erop dat het geen slang was, maar Icepaw en madam had een attitude. Toch had hij geleerd niet meer te aarzelen in zijn antwoorden, ook al was hij niet altijd zeker van zijn zaak. “Sorry dat ik dacht dat je een slang was. Niet mijn schuld dat jij er gewoon zo erg op eentje lijkt,” vertelde de kater haar dan ook. Het was een hint naar haar bijtende opmerking van daarnet. Sarcasme, gekke acties en grappen waren een verdediging geworden voor hem. Een masker waar hij al zijn imperfecties achter kon verbergen. En het werkte goed. De andere apprentices zagen hem niet meer als alleen zwak. Natuurlijk was hij nog steeds zowat een kop kleiner als hen en had hij amper wat spieren op zijn lichaam. Hij was nog steeds een beetje het buitenbeentje van zijn leeftijdsgroep, maar het was nu minder erg.


Repair boy Frosts15
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw"
Member
Repair boy DPKsfdL
Anonymous
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 5 dec 2020 - 21:10

Zij was blijkbaar niet de enige met een paar bijtende opmerkingen in haar arsenaal. Icepaw keek Frostpaw niet bepaald onder de indruk zijnde aan toen hij haar vergeleek met een slang. “Ik hoop dat je het dan echt qua uiterlijk bedoelt, want qua innerlijk ben ik allesbehalve dat,” zei ze op een bitse toon tegen hem. “Ik denk dat als er iemand is die het recht in je gezicht durft te zeggen, dat ik dat wel ben.” Een attribuut die niet altijd door anderen werd geapprecieerd, but then again: ze was hier ook niet om het anderen naar de zin te maken. Dat deden andere katten al genoeg. Ze kwam wat dichterbij en nam hem nog eens snel in zich op. Hij was niet de meest gespierde of grote apprentice dat hier rondliep en dat deed haar nog meer afvragen waarom hij naar een plek zoals deze kwam. “Wat doe je hier, Frostpaw?” vroeg ze op een iets mildere toon, al stonden haar grijze ogen nog altijd scherp terwijl ze naar hem keek. “Zoek je soms een alternatief voor de prooi voor als het Leafbare wordt?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
Repair boy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimewo 9 dec 2020 - 22:11

Cold like Frostnip
Ugh, en nou bleef ze doorgaan met moeilijk doen. Hij had er toch niet om gevraagd dat ze hier kwam, kon ze niet gewoon weer weg gaan. “Ik geloof niet dat ik je ooit om je mening heb gevraagd,” vertelde hij haar en hij stak heel kinderlijk zijn tong uit. So what? Hij was toch nog een kind en het deed alleen er maar op lijken dat hij nergens om gaf. Dat hij niet bang was. Misschien was hij een beetje schrikkerig, maar angstzweet, ze was gewoon aan het overdrijven. Tsk. “Misschien ben ik hier wel gewoon omdat ik daar zin in heb.”


Repair boy Frosts15
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw"
Member
Repair boy DPKsfdL
Anonymous
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 18:05

“Je hebt me onterecht een slang genoemd en dus heb ik het recht om mezelf te verdedigen. Als je wilt dat ik niks zeg, beledig me dan ook niet en zeker niet met iets wat nergens op slaat,” zei ze op een bitse toon tegen hem. Ze begon al genoeg van zijn aanwezigheid te krijgen, al riep ergens de plicht voor haar dat ze bij hem in de buurt moest blijven voor het geval dat hij gewond zou raken. Ze vond het sowieso lastig om katten die in nood konden verkeren zomaar de rug toe te keren, hoe koppig en dom ze dan ook waren. En met dom bedoelde ze duidelijk de apprentice voor haar: ze trok afkeurend met haar oortje toen hij zijn woorden sprak. “Dus je bent vrijwillig hier om jezelf in gevaar te brengen?” vroeg ze op een ongelovige toon. “Ik denk dat zelfs de jongste kitten weet dat hij hier niet zomaar tussen die rotsen moet gaan lopen.” Ze rolde met haar ogen. Moest ze hem nu op serieus elk puntje de les gaan lezen? Daar had ze zo geen zin in!

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
Repair boy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 12 dec 2020 - 19:55

Cold like Frostnip
Serieus. Ze was zijn mentor niet. Beter nog, zijn mentor was de deputy; als ze dacht dat die hem geen strenge instructies en preken gaf, dan was zij degene die hier dom was. Daarnaast was hij niet dom, want hij wist zeer zeker wel hoe gevaarlijk het kon zijn hier, maar Icepaw leek snel haar mening op te maken. Dat was intentie voor Frostpaw om zo irritant mogelijk te gaan doen, ook al was hij eerst nerveus geweest. Dat was nu al lang verdwenen. “Ten eerste; wie zij dat het onterecht was? Je gedraagd je er aardig als een,” vertelde hij haar. Ja, niet zijn schuld toch, dat zij zo onuitstaanbaar moet doen en ze het zelf niet kon zien. “Ten tweede; I try not to think. It interferes with being nuts” Hij had ook al wel lang door gehad dat de andere apprentices hem raar en gek vonden en waarschijnlijk zou Icepaw geen uitzondering daarvan zijn. Nou dan kon hij er toch net zo goed een grap over maken. Liever dat hij het zelf deed dan iemand anders, dan kwam het niet zo hard aan.


Repair boy Frosts15
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw"
Member
Repair boy DPKsfdL
Anonymous
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimedo 17 dec 2020 - 15:24

Icepaw rolde met haar ogen toen Frostpaw opnieuw zei dat ze zich als een slang gedroeg. “Ik wijs je enkel op een paar dingen die duidelijk zouden moeten zijn voor een kat van jouw leeftijd,” sprak ze op een bitse toon. “Het is niet mijn schuld dat dat niet goed bij je binnenkomt.” Het was een klein poosje stil nadat hij zijn woorden sprak en Icepaw probeerde haar gezicht in de plooi te houden, maar het trillen van haar snorharen verraadde dat ze er toch niet zo serieus onder kon blijven als dat ze wilde laten blijken. “Wat?” vroeg ze uiteindelijk en een klein lachje ontsnapte toch haar lippen. Ze hield haar gezicht echter enkele seconden later weer succesvol in de prooi. “Wel, als je gebeten wordt door een slang, kom dan geen hulp bij mij vragen,” sprak ze op een nonchalante toon en ze sloeg afwijzend met haar staart in zijn richting. Als hij zich als een gek wilde gedragen, dan moest hij daar ook maar de consequenties van onder zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
Repair boy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimedo 24 dec 2020 - 23:49

Cold like Frostnip
Kijk daar, een breuk in haar ijzige uiterlijk. Misschien had madam de ijskoningin dan toch een beetje humor. Niet dat het hem veel uitmaakte, want ze behandelde hem nog steeds alsog hij een kitten was die het kamp uit had proberen te sluipen. “Ik geloof niet dat dat ooit mijn originele idee was.” Reageerde hij droogjes. Bij Starclan nog aan toe. Eerst verscheen ze zomaar en begon ze zich met zijn zaken te mengen en nu deed ze ook nog eens alsof hij haar nodig had. No way. Hij was heus wel capabel om voor zichzelf te zorgen. “Natuurlijk mag je altijd toekijken, het is altijd leuk om een cheerleader te hebben,” vertelde hij haar met een knipoog. Hij was haar even aan het opjennen, want ze irriteerde hem toch zeer zeker wel.


Repair boy Frosts15
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw"
Member
Repair boy DPKsfdL
Anonymous
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 26 dec 2020 - 16:23

“Ik geloof niet dat het mij wat kan schelen wat je originele idee was,” bitste ze terug, al klonk haar stem iets zachter dan dat het bij een andere kat zou hebben gedaan. Niet omdat ze Frostpaw begon te mogen of iets in die richting – StarClan, néé – maar omdat ze toch geen slangen aan wilde trekken door hard te praten. Of zouden ze dan juist weg blijven? Ze had geen idee. Zij was verstandig genoeg om hier niet naartoe te komen omdat zij wél wist dat er hier gevaar kon dreigen. Meneer hier voor haar wist dat duidelijk niet. Ze rolde haar ogen nadrukkelijk toen hij over het cheerleadergedeelte begon. “Zoek daar maar een andere she-cat voor. Knappe kandidaten genoeg in onze Clan,” sprak ze op een bitse toon, waarna ze op de stenen sprong met de bedoeling om langs hem af te lopen. Een beweging flitste echter vanuit haar ooghoek en geschrokken zijnde deed ze een stapje naar achteren. Ze keek niet goed waar dat ze liep en al snel verloor ze haar evenwicht. Onhandig zakte ze naar achteren en botste niet bepaald zachtjes met haar achterpootje tegen de rotsen aan. “Verdomme,” schold ze geïrriteerd toen haar lichaam niet veel later met een zachte, doffe klap volgde en ze languit op haar zij lag. Waar had ze deze ellende nu weer aan verdiend?

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
Repair boy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 26 dec 2020 - 20:07

Cold like Frostnip
De ijskoninging voor zijn neus bleef hoog en laag aangeven dat het haar niets boeide, maar waarom reageerde ze dan. Een grijsje verscheen op het gelaat van Frostpaw. Hij zat onder haar huid. Maar hij deed ook wel zijn best om haar te irriteren en het zou een belediging zijn voor zijn skills daarin als ze hem niet irritant vond. “Ja maar kijk, dan moet ik weer helemaal terug naar het kamp, en jij bent hier,” vertelde hij haar. Het was nu ook echt alleen nog puur om haar te irriteren, maar dat bleek niet nodig. Ze sprong op de stenen maar kukelde er ook weer van af, door en geschrokken stap naar achteren. Frostpaw moest moeite doen om niet te lachen, het had er immers best grappig uit gezien. “Slecht geweten?” Vroeg hij op onschuldige toon.


Repair boy Frosts15
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw"
Member
Repair boy DPKsfdL
Anonymous
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 26 dec 2020 - 20:58

De klap was niet bijzonder hard geweest, maar ze had zich wel pijn gedaan. Ze voelde dat één plek vooral schrijnend was en toen ze naar beneden keek en zichzelf ietsje ophief, zag ze dat haar vacht al rood begon te kleuren. Ze bewoog voorzichtig met de rest van haar lichaam, maar merkte niks abnormaals op en liet een zacht, opgelucht zuchtje varen. Het laatste wat ze nu wel kon gebruiken, was een letsel waardoor ze later warrior zou worden en haar broers haar dik zouden inhalen. Ze waren nu al warriors, maar het was niet de bedoeling dat er tussen haar en hun meer dan vier manen tijd zou gaan zitten. Ze liet haar blik omhoog glijden toen Frostpaw zijn onschuldige vraag stelde en ontblootte haar tanden geïrriteerd naar hem. “Houd je kop, misselijke haarbal,” spuugde ze hem toe. Ze kwam overeind en negeerde haar vacht dat nog roder werd. “Ik hoop dat je gebeten wordt door een slang zodat je eens wat verstand bijgebracht krijgt, want er is niet veel hoop voor je op deze manier.” Kwaad keerde ze hem de rug toe en liep langs hem af, maar deze keer zich verplaatsend over de vlakke grond. Ze ging hem niet de voldoening geven om haar nog een keer te kunnen uitlachen door weer onhandig te vallen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
Repair boy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimedo 31 dec 2020 - 21:40

Cold like Frostnip
Icepaw leek zijn opmerking niet heel erg te waarderen. Ze deed haast zelfs alsof het zijn schuld was dat ze was gevallen. Wat een durf. Hij had haar toch niet gevraagd om over een steen te gaan lopen, de grond bestond ook nog steeds. "Het is niet mijn schuld dat jij niet tegen een fout van je eigen kan, mevrouw het ijskonijn," reageerde hij sarcastisch. Ze kon zich voorbij hem duwen, maar ze zouden elkaar toch zien in het kamp. Voor zijn part mocht ze echter wel weglopen en nooit meer terugkomen, maar Frostpaw wist dat dat te goed om waar te zijn was. Maar hij had niets met haar rothumeur te maken, dat deed ze helemaal zelf.


Repair boy Frosts15
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw"
Member
Repair boy DPKsfdL
Anonymous
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 2 jan 2021 - 17:47

Icepaw keek met een geïrriteerde blik over haar schouder toen Frostpaw zijn woorden sprak. Als het geen Clanmate van haar was geweest, had ze hem waarschijnlijk hier en nu een harde mep gegeven. Wie dacht hij wel niet wie hij was om zo irritant tegen haar te doen? Haar ogen flitsten vuur en kwaad wendde ze haar blik weer van hem af. “Nee, maar het is wel jouw schuld dat je me aan het treiteren bent. Ik weet al wie ik moet vermijden als ik ooit in een gevaarlijke situatie terechtkom. Je zou me toch alleen maar uitlachen.” Ze liep niet meer van hem weg, maar ging zitten en kneep haar grijze ogen kort over haar schouder naar hem samen, waarna ze haar poot bevochtigde met haar tong en deze vervolgens over haar vacht begon te halen zodat ze het bloed weg kon vegen. Ze ging hier dus echt niet mee naar de medicine cat’s den en ze wilde ook niet dat haar broers dit zouden zien. Als ze hun zou vertellen dat ze uitgegleden was over een stel rotsen, dan zouden ze terecht hun vraagtekens bij haar en haar capabiliteit zetten om warrior te worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
Repair boy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: Repair boy   Repair boy Icon_minitimeza 16 jan 2021 - 21:36

Cold like Frostnip
Treiteren. Frostpaw keek haar verontwaardigd aan. Zíj was degene die hier hem begon uit te kafferen voor een idioot en dan moest hij maar niets terugzeggen. “jij bent echt onmogelijk!” vertelde hij haar. Dat ze echt dacht dat hij niet om zijn clanmates zou geven als ze in gevaar waren. Dat ze durfde te denken dat zij ook geen ene fout had in deze ontmoeting. Echt, waarom probeerde hij uberhaupt nog met anderen om te gaan, niemand leek hem te begrijpen. Andere katten leken alleen maar moeilijk te doen en hem overal de schuld van te geven. Met een zucht draaide hij zich van haar weg. Nou komop, ga dan weg. Dan kon hij weer verder met het proberen te spotten van een slang, want die had hij er nog nooit eentje gezien en die zou waarschijnlijk nog wel een stuk vriendelijker doen als Icepaw ook.


Repair boy Frosts15
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Repair boy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: