I do not want to fight anymore



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I do not want to fight anymore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coalnose
Member
I do not want to fight anymore DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: I do not want to fight anymore   I do not want to fight anymore Icon_minitimema 14 dec 2020 - 16:04

Love is like friendship
caught on fire.
In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable.


Coalnose had haar zwarte, slanke lichaam omhoog gehesen uit het nest. Ze was zich nog steeds aan het herstellen van de bevalling en daarnaast de druk die op haar kwam te liggen nu ze een moeder was zonder vrienden. Haar broer, Waterpaw was nog niet terug gekeerd en ze kon enkel haar best doen om de kitten zo goed mogelijk op te voeden. De angst dat ze onvoldoende kon doen voor ze, was duidelijk aanwezig waardoor er weinig over was gebleven van de levendige, drukke kattin die ze de laatste Moons van haar Apprenticeschap en eerste Moons van haar Warriorschap was geweest.

Haar poten droegen haar naar de prooihoop die op dit moment niet bijzonder vol was. Leafbare was altijd zwaar, zeker nu de Sunningrocks was weggenomen. Haar blauwe ogen stonden somber terwijl ze naar de Nursery keek. Ze vroeg zich ergens af of ze Waterkit niet naar de Medicine Cat moest brengen omdat deze niet helemaal goed leek te bewegen. Aan de andere kant was ze als Apprentice niet vaak in de Nursery geweest en wilde ze ook geen drama maken en daarnaast wist ze gewoon niet wat ze moest zeggen. Ook wilde ze geen onbekende laten passen op haar kittens, want haar moedersinstinct was op hol geslagen.

Ongemakkelijk stapte de zwarte kattin dan ook op Ardentheart af terwijl ze een prooi met zich mee nam om wellicht met hem te delen. Mits hij haar niet langer haatte. 'Ardentheart?' Klonk er twijfelend, zelfs haar stem was veranderd. Hees, zwak, ongemakkelijk. Niet meer dat warme, onbezonnen. Nee, ze leek niet meer zo spraakzaam en onschuldig als ze altijd was geweest. Wat kon ze anders? Ze was schuldig aan teveel spreken en daarnaast wilde ze haar kittens... Haar kittens. Ongemakkelijk draaide ze zich weer naar de Nursery. 'Ardentheart... Ik.... Zou... Zou je Waterkit naar de Medicine Cat willen brengen. Ik kan mijn kittens niet alleen laten. Ook al zijn ze een Moon... Zonder dat ik het gevoel heb... Dat ik ze kan verliezen... En... Er lijkt iets mis te zijn met haar..' Ze zou hem niet vragen op te passen, want dan gaf ze hem heel veel verantwoordelijkheid die hij waarschijnlijk niet wilde dragen. Alleen een kitten naar een den brengen, zorgen dat die nagekeken werd? Was dat minder verantwoordelijk. Ongemakkelijk sloeg ze met haar staart. Aan de andere kant. Waterkit bewoog zich anders en ze wilde zeker zijn dat haar jongste dochter geen pijn had. Coalnose leek zich nog bijzonder schuldig te voelen, maar ze wist ook dat Ardentheart niet dom was, alleen al de onrustige blik in haar ogen gaf aan dat haar moederinstinct goed was ingeslagen. Te goed misschien, want het leek bijna een obsessie te worden voor haar om de kittens in haar oog te houden. Ze had dan ook geen familieleden, vrienden of een partner om hen in de gaten te houden.

Ardentheart
notes: Voor alle familie


I do not want to fight anymore Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
I do not want to fight anymore Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: I do not want to fight anymore   I do not want to fight anymore Icon_minitimeza 23 jan 2021 - 22:11

Soms snapte hij haar echt niet. Hij had het heel duidelijk gemaakt dat hij haar niet wilde zien, dat hij niet meer met haar wilde omgaan en dat ze geen vrienden meer waren wat het hem betrefte. Ze had zijn vertrouwen geschonden, iets wat pijnlijk aankwam voor de kater die loyaliteit aan zijn vrienden en familie praktisch boven alles stelde. Nee, hier stond ze weer voor zijn neus, een prooi in haar bek als een soort van vredesoffer, blijkbaar. Iets wat ze al weinig hadden, dus hij zag niet echt in hoe ze dat met hem moest gaan delen, aangezien ze kittens had die ze moest voeden. Hij mocht misschien woedend op haar doen, maar hij kon die kittens niets met een goed geweten verwijten. Ze gooide het op de grond voor zijn poten en durfde hem, albeit hakkelend, de vraag te stellen of hij een van haar kittens, Waterkit naar de Medicine kat wilde brengen. Serieus? Wat moest ze toch van hem, kon ze niet begrijpen dat hij haar gewoon niet moest zien. Hij was al blij genoeg dat ze niet meer in dezelfde den als hem sliep. Hij kon niet vaak zo kwaad worden als dat hij op Coalnose was, maar dan verdween ook zowat alle vriendelijk bij hem. “Kan je het niet aan een van de andere queens vragen. Eentje die je niet in de rug hebt gestoken,” Vertelde hij haar bot. Het was een indirecte ‘nee’ als antwoord op haar vraag, iets wat hij hoopte dat de zwarte kattin dat ook kon inzien.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
I do not want to fight anymore DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: I do not want to fight anymore   I do not want to fight anymore Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 23:51

Love is like friendship
caught on fire.
In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable.



Coalnose wist dat de kater nog boos op haar was, zelfs zijzelf was nog boos op haarzelf maar dat betekende niet dat het niet minder pijnlijk werd dat hij haar met zoveel haat aan sprak. Natuurlijk, hij schold haar niet uit, nee daar was hij te goed voor. Echter hielp hij haar ook niet en dat was wel iets dat ze nodig had. Ze zou haar eigen kittens verpesten, dat wist zijzelf en dat wist hij. Echter vertrouwde ze niemand met haar kroost, behalve hij en haar broer. Haar broer was echter niet aanwezig en dat zou hij voor een poosje ook niet zijn en dus had ze hem nodig, zelfs al... Zelfs al faalde ze zelf. 'Kan je het niet aan een van de andere queens vragen. Eentje die je niet in de rug hebt gestoken,' Haar poten trilden en ze keek hem met een gespannen blik aan. 'Elke keer... Elke keer ben ik bang om te falen als moeder. Jij weet net zo goed als mij waarom. Ik kan een andere Queen vragen... Alleen mijn instinct... Mijn angst... Het weerhoud mij. Elke keuze die ik maak.... Elke keuze.... Ik weet dat... Dat jij mij haat.... Ik dacht echt dat ik het goede deed want want je was zo angstig.. en ik wist dat ze niet slecht naar je keken en wat dacht je.... Dat hij er nooit achter was gekomen? Nooit? Wat als je kits naar je gingen zoeken... Ik wilde je niet langer bang zien. Voor iets dat een van de minst grote fouten is. Liefde..' Haar stem brak voordat ze zich omdraaide en het prooi liet liggen. 'Jij weet net zo goed als ik dat ik de kittens geen goed voorbeeld kan geven. Waterpaw is er niet om hen tegen mij te beschermen.' Ze hadden bescherming nodig. Alleen wist ze niet wie ze kon beschermen. Tegen haar wispelturigheid.
 
Ardentheart
notes: none


I do not want to fight anymore Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
I do not want to fight anymore Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: I do not want to fight anymore   I do not want to fight anymore Icon_minitimezo 4 apr 2021 - 1:15


En het was weer hetzelfde liedje. Ze nam geen verantwoordelijkheid. Ze wilde niet toegeven dat ze fout zat. Nee, ze trok het weer naar haar alsof zij het slachtoffer was. Hij was er compleet klaar mee, zeker aangezien ze er hier in het kamp over aan het praten waren. Het mocht misschien bij Eveningglow en Thornstar bekend zijn, maar dat betekende niet dat heel het kamp het wist. “Daar gaat het niet om, Coalnose. Je ging achter mijn rug om, met iets wat ik je niet eens vrijwillig heb verteld.” Hij stopte even om kort adem te halen. Hij had al lang besloten wat hij haar nu wilde vertellen, ook al maakte hij het liefst geen ruzie en al helemaal niet in het kamp. “En je wilt geen eens toegeven dat jij iets fout hebt gedaan. Je staat alleen maar je keuze te verdedigen en nu het slachtoffer te spelen. Vind je het gek dat ik boos ben. Dat niet alleen.” Er was een kleine pauze waar hij schamper lachte. “Nee, nu moet je ook nog eens een verantwoordelijkheid van kittens, die, mag ik duidelijk toevoegen, niet eens van mij zijn, op mij te duwen. Wat dacht je dat er ging gebeuren als je de bosjes in dook, of ben je vergeten waar heel deze ruzie om gaat,” hij siste het laaste deel naar haar toe. "Ik heb hier om niets gevraagd en alle rotte einden van jouw beslissingen op me af gekregen, dus denk misschien eens na over hoe ik me voel in plaats van over jezelf." Misschien dat ze het nu ooit eens door haar dikke schedel zou krijgen dat hij hier niet voor gekozen had; haar verraad en haar domme fout die op hem werd afgeschoven. Het leek er steeds duidelijker te worden dat het in elkaar stak zoals de kattin uit zijn dromen, Tansystep, hem had verteld. Het leek erop dat Coalnose verliefd op hem was en dat, na geen wederzijdse gevoelens te hebben ontvangen, een rebound relatie had gehad met iemand die nu dood was. En nu zat ze met kittens opgescheept, kittens die de steekwond in zijn rug alleen maar erger leken te maken. “Dus Coal, wat heb je nu nog te zeggen,” het was geen vraag, niet echt. Meer een mokkende opmerking, al kwam het er niet op die toon uit.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
I do not want to fight anymore DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: I do not want to fight anymore   I do not want to fight anymore Icon_minitimema 5 apr 2021 - 20:33

Love is like friendship
caught on fire.
In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable.



Coalnose had altijd moeite de juiste woorden te vinden, te zeggen dat het haar speet. Het was zo makkelijk voor vele, een zin maar als ze echt oprecht wilde tonen dat het haar wat deed, dat ze het nooit had moeten doen. Nooit had moeten zeggen, dan zei ze altijd het verkeerde. 'Daar gaat het niet om, Coalnose. Je ging achter mijn rug om, met iets wat ik je niet eens vrijwillig heb verteld.' Hij stopte even kort om adem te halen, ze had hem boos gemaakt en eerlijk gezegd verdiende ze ook niet minder. Met haar karakter, met haar fouten. 'En je wilt geen eens toegeven dat jij iets fout hebt gedaan. Je staat alleen maar je keuze te verdedigen en nu het slachtoffer te spelen. Vind je het gek dat ik boos ben. Dat niet alleen.' Er was een kleine pauze waar hij schamper lachte. 'Nee, nu moet je ook nog eens een verantwoordelijkheid van kittens, die, mag ik duidelijk toevoegen, niet eens van mij zijn, op mij te duwen. Wat dacht je dat er ging gebeuren als je de bosjes in dook, of ben je vergeten waar heel deze ruzie om gaat,' hij siste het laaste deel naar haar toe. Haar oortjes liet ze zakken terwijl ze haar kop neeg. Ze was in de bosjes gedoken, en zelfs al had ze deze keuze gemaakt, het was er geen die ze nog een keer zou maken. Ze had het gedaan toen ze hem zo gemist had, hun gesprekken. Hij had het normale in haar naar boven gehaald. 'Ik heb hier om niets gevraagd en alle rotte einden van jouw beslissingen op me af gekregen, dus denk misschien eens na over hoe ik me voel in plaats van over jezelf.' Haar blauwe ogen stonden geteisterd, terwijl ze diep in ademde in de hoop haar gedachten te ordenen. 'Dus Coal, wat heb je nu nog te zeggen,' Haar blauwe ogen gleden naar de amberkleurige van hem voordat ze hakkelend begon te spreken. 'Ik heb een fout gemaakt die ik nooit meer goed kan maken en waar ik elke dag van mijn leven spijt van heb. Ik kan enkel niet de woorden vinden om het juiste excuus te geven omdat er geen juist excuus is. Ik dacht op dat moment dat ik iets deed dat goed was, maar weet dat het niet zo is. Het spijt me.' Haar stem klonk klein maar het was duidelijk dat ze het meende. Ze meende het, ze miste hem. Ze miste hem elke dag. Daarnaast had ze kittens en iedereen wist dat ze haar Clan nodig had om voor haar kittens te zorgen want zij kon hen niet bij brengen wat ze moesten weten. 'Ik had nooit kittens moeten krijgen. Ik miste je. Ik miste wat je uit mij kon halen... Ik voelde mij waardeloos en heel even leek.. leek hij iets voor mij te betekenen. Maar in vergelijking met jouw... Nee..' Murmelde ze zachtjes. 'Het spijt me Ardentheart. Ik... Ik ben niet de vriend geweest die je had verdiend.' Met de laatste woorden sloeg ze haar staart onhandig om zichzelf heen. Ze wist niet wat ze met zichzelf moest.
 
Ardentheart
notes: none


I do not want to fight anymore Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
I do not want to fight anymore Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: I do not want to fight anymore   I do not want to fight anymore Icon_minitimeza 10 apr 2021 - 15:00

Ze durfde zijn blik nog te ontmoeten, maar haar antwoord kwam hakkelend. Nu hij tegen haar had gezegd wat ze niet deed kon ze het ineens wel en dat deed er niets aan om zijn humeur te verbeteren. Moest hij dan alles voor haar voorkauwen? “Je lijkt ze nou anders wel ineens magisch te kunnen vinden,” reageerde hij dan ook bitter. Weer maar wat sympathie naar haarzelf trekken zoals ze altijd leek te doen, hij was er klaar mee. Maar blijkbaar moest Coalnose weer door gaan, met woorden waar hij op het moment niet om kon geven. Alleen de laatste zin die ze sprak was waar zijn aandacht naar toe ging. “Nee, dat ben je inderdaad niet geweest. Dus waarom laat je me niet gewoon met rust en draag je de consequenties van je acties net zoals iedereen dat doet in plaats van ze proberen af te schuiven op anderen.” Het waren bijtende woorden, maar dat was ook precies wat ze moest horen in zijn mening. Iedereen had de zwarte kattin met zachte poten behandeld, maar dat was zeker niet wat ze verdiende. Helemaal al niet in zijn ogen.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I do not want to fight anymore
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: