goedmaken



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 goedmaken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scytheshade
Member
goedmaken DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 17:15

Scythepaw rekte zich uit en keek naast zich sinds het kitten icident. Scythepaw was het zat. Hij stond op en raakte met zijn neus die van Purplepaw aan. Vandaag zal hij met haar doorbrengen of ze wil of niet. Als het niet snel goed is flipt hij. "Purplepaw, schoonheid, wakker worden." Hij likte haar voorhoofd en gaf haar een kopje en zei "Of je staat op of ik blijf de hele dag zo doorgaan en dat gaat irriteren." Hij likte haar hoofd en begon haar kopjes te geven tot haar vacht door de war zat en begon het weer goed te tongen. "Geef je je over of moet ik doorgaan." Hij keek naar haar maar ze bleef liggen, ze lag heel diep te slapen. Hij kreeg een idee en ging voor haar hoofd liggen en ademde in haar gezicht en zei "Of je komt mee of je moet dit de hele dag ruiken" Niemand zou dat volhouden zelfs de sterrenclan niet. Dit was dodelijk gas dat je bestrijden moet met gehoorzamen of luisteren of gewoon vleien.


goedmaken 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
goedmaken DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 17:31

Purplepaw zat diep in slaap en droomde over het icident. Ze stond in de boom met de kitten in haar bek. Ze wou bijna loslaten toen ze een vage zachte stem. "Purplepaw, schoonheid, wakker worden." Met de kitten in haar mond keek ze om haar heen maar alles wat ze zag was de boom waar ze inzat en de kitten. Toen liet ze de kitten vallen die in een oneidige gat viel. Ze draaide om en kreeg een harde klauw in haar gezicht. Ze zag alleen maar velrode ogen in de schaduwen oplichten als een oog van een monster. Het bloed viel van haar wang op de tak. De wondt prikte en deed zeer. "Of je komt mee of je moet dit de hele dag ruiken" Er kwam een bries aanwaaien die rook als een groote hoop kraaienpoep. Door de stank viel ze van de tak en verdween in het oneindige gat. Ze schrok wakker en rook nog steeds. ''Ah wat een stank!'' Ze keek liggend naar Scythepaw en kuchde. ''Jemig, spoel je mond een. Het ruikt naar kraaienpoep!'' Ze keek weer weg en bleef stokstijf liggen, kuchte og een keer en deed haar ogen weer dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
goedmaken DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 17:47

"Kom mee, anders spring ik voor een monster, aan het begin van onze relatie had ik het ook bijna gedaan dus je weet dat het geen bluf is." Hij keek strak naar haar en fluisterde "Of je komt mee of ik ga naar de sterrenclan." Hij keek strak haar aan en zei "Het was niet jouw schuld als iemand de schuld moet krijgen is het Steelfang en Sunpaw die daagde jou uit en ik weet als geen ander wat het is om uitgelokt te worden dan hou ik het ook niet vol. Dat betekent dat wij voor elkaar gemaakt zijn en bij elkaar moeten blijven" Hij keek diep in haar ogen en gaf haar een likje. Hij wou niet zonder Purplepaw leven en zei recht voor zijn raap "Het maakt me niet uit wat andere van je vinden of wat jij van je vind. Mij maakt het alleen uit dat ik er voor jou ben en je alles wil geven. Ik hou van je zoals iedereen van het bos houd."


goedmaken 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
goedmaken DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 17:59

Purplepaw luisterde niet echt maar was meteen in gedachte van haar vage droom.
"Het maakt me niet uit wat andere van je vinden of wat jij van je vind. Mij maakt het alleen uit dat ik er voor jou ben en je alles wil geven. Ik hou van je zoals iedereen van het bos houd." Toen werdt ze uit die gedachte weggehaalt na de woorden van Scythepaw. Ze keek hem nu ook aan en stond langzaam op en liep achter hem aan. Haar oren zaten plat in haar nek en liet haar kop een beetje zakken. Sommige katten keken haar raar aan, ze voelde zig helemaal niet op haar gemak om door het kamp te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
goedmaken DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 18:07

Purplepaw had haar oren plat toen ze werd nagekeken Scythepaw vulde zich met woede en schreeuwde "OH JULLIE VINDEN HET LEUKOM KATTEN NA TE KIJKEN WIE EEN PROBLLEEM MET HAAR HEEFT KOM NAAR VOREN DAN RUK IK JE OGEN ERUIT! ALSOF NIEMAND VAN JULLIE OOIT OF BIJNA DE CODE HAD OVERTREDEN IK KAN ZO VAN ELKE KAT OP 2 NA ZEGGEN WAT ZE HADDEN OVERTREDEN OF BIJNA!" Scythepaw ging naast Purplepaw lopen en iedereen stopte met nakijken en ging verder met wat ze aan het doen waren. Scythepaw zei "Kennis is macht, en je had bijna een kleine fout gemaakt. Dat maakt niet uit het was niet jouw schuld je hebt ervan geleerd dus alles is goed." Hij gaf haar een kopje en vroeg "wil je even zwemmen een wandeling maken of gewoon zonnen." Hij keek in haar ogen en toonde eerlijkheid. Zijn rode ogen kleurden van rood naar licht paars en zei "Ik zou alles voor je doen, is het weer goed tussen ons of wil je nog even nadenken erover"


goedmaken 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
goedmaken DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 18:48

"wil je even zwemmen een wandeling maken of gewoon zonnen." Hij keek in haar ogen en toonde eerlijkheid. Zijn rode ogen kleurden van rood naar licht paars en zei "Ik zou alles voor je doen, is het weer goed tussen ons of wil je nog even nadenken erover'' Haar oren gingen weer een beetje overeind staan. ''Ik wil graag zwemmen, dan kan je je mond spoelen.'' Ze lachte er een beetje bij en keek weer naar hem. In haar ooghoek zag een paar katten weer in elkaars oor fluisteren en afwisselende blikken naar haar toe. Ze keek weer naar haar poten en haar oren gingen weer in haar nek. Ze liep toen stevig door om daarvan te ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
goedmaken DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 18:57

Hij moest lachen om haar grapje. Hij draaide zich om "MOETEN JULLIE RUZIE KOM DAN, KOM DAN!" toen ze niet kwamen spuugte hij in hun richting en liep naast Purplepaw en zei "Zal ik je vertellen waarom me adem zo stinkt." Precies op dat moment vloog er een vogel over en er landde een ranzige witte vogel uitwerpsel over zijn voorhoofd en hij zei "Ik haat die SCHEITvogels." Hij lachte even en wenkte haar toen mee naar de rivier. Langzaam liepen ze naar de rivier en daarging Scythepaw helemaal voorover leunen bij de minste zuchtje wind zou hij in het water vallen. Hij gaapte even en dacht ´Als ze me duwt betekent het dat ze weer wat haarzelf is.´ Hij strekte zich uit en boog dieper voorover en zei "Er zwemt daar een vis."


goedmaken 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
goedmaken DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 19:13

Ze moest weer een beetje laggen van de vogel die op zijn hoofd zijn behoefte deed. Toen ze aankwamen bij een rivier ging hij dicht bij de rand van de rivier staan en leunde voorover. Purplepaw twijvelde geen moment dat hij haar uitlokte om hen te duwen. Ze rende op hem af en met haar voorpoten duwde ze hem in het water, maar ze werdt meegenomen door hem. Met een plons vielen ze samen in de rivier. Toen purplepaw boven water kwam zag ze Scythepaw niet, alleen maar een paar bubbels die onder haar poten vandaan kwam. Ze voelde iets aan haar achterpoot vasthouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
goedmaken DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 19:18

Scythepaw werd kopje onder geduwd en trok haar mee even later trok hij haar onderwater en draaide even een paar keer rond. Hij kon wel zwemmen maar doen alsof van niet vond hij leuk. Hij kwam boven en begon te lachen. Purplepaw was spoorloos en toen zag hij bubbels onderhem dus zwom hij ergens anders naartoe hij deed zijn mond open om iets te eruit te laten omdat toen hij onderwater ging iets binnenkrijg hij keek naar Purplepaw en deed zijn mond open. Een nog levende kikker zat erin. Scythepaw ging naar de kant en spuugde de kikker uit en zei "Ik voelde hem in mijn mond springen." Hij trok een vies gezicht en ging even liggen en wenkte dat ze erbij moest gaan liggen.


goedmaken 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
goedmaken DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 19:59

Ze ging uit het water en schudde haar lichaam, alle druppels vlogen in het rond. Stap voor stap ging ze naar hem toe en ging naast hem liggen, maar zij ging op haar rug liggen. Ze sloot haar ogen en genoot van de zon die haar vacht opdroogte. De gedachte van de kitten was helemaal weg, ze voelde haarzelf weer. Ze keek naast haar en zag Scythepaw met een vies gezicht. '' Nu zitten we evengoed te zonnen he.'' Ze gaapte even en sloot haar ogen. Langzaam viel ze in een lichte slaap. In haar slaap rolde ze tegen Scythepaw aan. Met haar neus raakte ze op een muislengte na bijna die van Scythepaw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
goedmaken DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 20:15

Hij zag dat ze sliep en langzaam gleed hij weg in een slaap. Hij rolde wat dichterbij Purplepaw en raakte metzijn neus die van haar aan. Hij zei in zijn slaap "Ik blijf bij je, voor eeuwig" Hij strekte zijn poot uit die op de poot van Purplepaw belandde. Hij lag romantisch bij haar en werd langzaam wakker en deed zijn ogen open en gaf haar een lik en een kopje langzaam haalde hij zijn poot weg en schoof van haar af. Hij stond op en rekte zich uit en zei tegende slapende Purplepaw "Ik ben even weg, ik ben zo terug." Hij liep even weg en ging jagen. Er was nog genoeg prooi in het kamp dus deed hij nu pas zijn eigen behoefte´s in eten. Hij kwam later terug met 2 muizen en maakte haar langzaam wakker en zei "Ik heb een muis voor je, je moet eten anders wordt je zwak en trouwens vanavond moet je ook nog kunnen slapen"


goedmaken 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
goedmaken DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 20:25

"Ik heb een muis voor je, je moet eten anders wordt je zwak en trouwens vanavond moet je ook nog kunnen slapen" Ze werdt langzaam wakker en rekte zig helemaal uit. Ze ging rechtop zitten en rook aan de muis. Ze zag er inderdaad niet ze sterkjes uit als normaal, ze had een tijdje niks gegeten. Met haar nagels haalde ze de stukjes vlees van de botten af en at ze netje op. Met de laatste hap was haar buik weer gevuld. Ze pakte de botten op en begroef ze aan de kant van de rivier. Ze likte het bloed van haar mond en nagels. Ze gaapte nog eens en liep naar Scythepaw. Ze liet weer voor het eerst sins tijden weer haar staart over zijn kin en wang glijden. ''Het is weer goed tussen ons. Kom laten we naar het kamp gaan.'' Ze sprong over een omgevallen boom en verdween erachter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
goedmaken DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 20:36

Toen ze verdween trok hij een wenkbrauw omhoog. "Scythepaw lukt het weer. Ze is weer de normale Purplepaw" Hij begon vaag heen en weer te bewegen wat net een overwinings dansje leek en ging toen achter haar aan en kwam naast haar lopen en gaf haar een kopje. Samen liepen ze naar het kamp en Scythepaw tikte haar aan en zei met een glimlach "Wie als laatst in onze den is, is een knappe kater." zij was eerder en hij ging naast haar liggen. Hij had het express gemaakt tot een wedstrijd dan zou ze niet op de andere letten als ze haar nakeken. Hij schoof zijn mos wat dichter naar Purplepaw toe en ging liggen en ging even dagdromen met zijn ogen open.


goedmaken 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
goedmaken DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 21:02

Toen ze naar de Den rende lette ze niet op de andere katten. Haar kop stak in de Den, en gelukkig was er maar een iemand die op zijn nest zat. Purplepaw ging zitten op haar plaats en zag dat Scythepaw aankwan. Hij schoof wat meer mos bij haar en purplepaw keek hem dankbaar en liefdevol aan. ''Ik ben blij dat dat voorbij is.'' Toen was het even stil, ze dacht aan die dag dat hij haar een klap had bezorgd. Ze voelde met haar poot op haar wond. Het was nog niet behandeld en het prikte als ze eraan kwam. Ze keek weer weg naar de grond. Weer in haar ooghoek zag ze de kat die op zijn mos zat te kijken. De kat keek een beetje vijandig naar haar. Ze liet haar oren weer zakken, maar toen dacht ze Nu is het genoeg'' Ze stond op en keek met een woedende ogen naar de kat. De kat keek haar nu niet meer vijandig aan maar bang. Purplepaw ontbloote haar nagels en wou een flinke klap geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
goedmaken DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: goedmaken   goedmaken Icon_minitimezo 8 aug 2010 - 21:20

Scythepaw keek genietend hoe de kat bang wegzakte en toen gaf hij Purplepaw een lik en zei "Ik hou van je en niet alleen omdat je zo mooi en sim bent maar ook zo aardig en spontaan." Hij ging liggen en keek toen naar die kat en maakte zijn ogen vuurrood en de kat reageerde weer bang. Hij keek naar Purplepaw en zei "Liever gevreest dan gehaat." Hij gaf haar nog een lik en ging liggen. Hij keek naar haar en raakte haar staart met de zijne en glimlachte. Hij wachtte even en kwam dichterbij de kat toen hij dacht dat Purplepaw sliep en zei "Als je nog een keer zo kijkt naar haar, dan kan je nooit meer kijken of het is mogelijk zonder ogen te kijken" Scythepaw´s ogen gloeiden even op en toen ging hij liggen naast Purplepaw.


goedmaken 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
goedmaken
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: