[FINISHED] Easy come, easy go



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [FINISHED] Easy come, easy go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thawrage
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 16:58

Het was weer eens één van de veelvoorkomende dagen dat Thawrage rondliep met een slecht humeur. Er was een koude blik in zijn ogen te vinden, zijn passen waren groot en hij zei tegen niemand iets. Aangezien de helft van zijn leven bestond uit het negeren van anderen verwachtte hij ook niet echt dat er problemen kwamen door zijn attitude en dat vond hij prima. Van heel de Clan leek het zo te zijn dat Oakpaw en Blazesong hem mochten. Hij wist niet zo goed waarom de deputy Thawrage aardig vond, maar hij nam aan dat het kwam door het incident dat ze samen hadden meegemaakt. Thawrage dacht niet dat de helft van de Clan wist hoe loyaal hij kon zijn als puntje bij paaltje kwam, maar dat hoefden ze naar zijn idee ook niet te weten. Een maar al te bekende geur kwam zijn neusgaten binnen en Thawrage rolde met zijn gouden ogen toen hij een rode vacht in zicht kreeg. “Uit mijn weg, freak,” sprak hij op een koude toon tegen haar, zijn gouden ogen op haar fixerend.


+ @Radishroot


Laatst aangepast door Thawrage op za 2 jan 2021 - 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Radishroot
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  E1d6a6d8c479fe4bb78bd8360ec4a7e2
Beertje
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Radishroot
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 17:12

Starts so soft and sweet may still become a wolf
radish root

Ze was plantjes aan het verzamelen. Gewoon mooi uitziende plantjes die ze naar de Tunnels kon brengen voor Antpaw. Hij was daar nooit begraven geweest, maar ze hadden met vier daar een mooi plekje voor hem gemaakt. Niet ver van de plek legde ze soms planten in cirkels en soms stenen. Vaak groeide daar een kring van paddenstoelen en dan wist ze dat het geholpen was. Was dit een antwoord van Starclan of van de natuur? Ze ging het nooit weten, maar dat maakte Radishroot niet uit, ze... Haar gedachtegang werd ruw onderbroken. Ze lieten de planten bijna perplex vallen. Haar pupillen versmalden boos. Ze vond het helemaal niet erg als ze heks werd genoemd, maar freak raakte haar nog altijd, na al die moons. Hij noemde haar al van kitten af aan zo en het hielp niet dat ze geïnteresseerd was in vreemde paddenstoelen en planten. Voor ze het wist, in een paar seconden na zijn belediging had ze haar klauwen al naar hem uitgestoken. Haar rode poot ging vol voor zijn gezicht. "ER IS GENOEG PLAATS VOOR IEDEREEN DIKKE PAD!", schreeuwde ze voor ze de woorden door haar mond kon spoelen om te beoordelen of deze wel de juiste waren.

when the autumn moon is bright


[FINISHED] Easy come, easy go  Ys5YBg7
A tiny radish of passionate scarlet, tipped modestly in white.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 17:55

Zowel de uitval naar hem als de woede waren verwacht. Thawrage ontweek haar poot door simpelweg een stap naar opzij te doen en kneep zijn ogen stevig naar haar samen. Hij zag dat ze weer plantjes bij zich had en rolde met zijn ogen. “Ben je weer op weg om rare dingen te doen, freak?” vroeg hij op een koude toon aan haar. Hij wist hoe erg de bijnaam haar dwarszat, maar het zat niet bepaald in zijn houding om het te veranderen. Hij was minstens één kop groter dan haar en hij was niet bepaald bang voor haar uitvallen. Hij had haar één keer teruggeslagen en toen was hij een kitten geweest, maar daarna was het langs zijn kant vooral bij beledigingen geweest. Hij wist dat als hij haar met volle kracht terug zou meppen, ze wel een tripje naar de medicine cat’s den kon gebruiken, dus dat zat er voor vandaag niet in. Hij had andere manieren om haar te treiteren zonder daarbij geweld te gebruiken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Radishroot
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  E1d6a6d8c479fe4bb78bd8360ec4a7e2
Beertje
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Radishroot
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 18:08

Starts so soft and sweet may still become a wolf
radish root

Ze duwde haar lip naar voren en keek hem met vlammende ogen aan. Radishroot keek even naar de plantjes aan haar voeten en dan weer naar hem. De tipjes van haar oren kwamen net aan zijn neus. Zij was meestal de grootste van de bende, samen met haar ouders en siblings, maar Thawrage was ook behoorlijk lang en vooral erg gespierd. Hij ontweek haar klauw met gemak. Hmpff, beginnersgeluk. Een koppige blik kwam in haar ogen te staan. "In tegenstelling tot jou eer ik mijn doden Thawrage," sputterde ze boos naar hem. Hij had het recht niet om haar hobby te ontnemen, of haar manier van rouwen. De zwart-witte apprentice verdiende alle cadeautjes die ze bracht. Radish keek weg toen een traan over haar wang rolde. Wat een enorme bullebak was Thawrage. Ze haatte hem.

when the autumn moon is bright


[FINISHED] Easy come, easy go  Ys5YBg7
A tiny radish of passionate scarlet, tipped modestly in white.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 18:12

Thawrage’s gezicht bleef onbewogen toen Radishroot dichtbij hem kwam staan zodat de puntjes van haar oortjes zijn neus raakte. Hij was niet bepaald onder de indruk van haar dreigende houding, noch van de woorden die ze sprak. “Please,” begon hij op een spottende toon. “Een groep dode katten die zogenaamd over ons zouden waken? Bespaar me je sprookjesverhalen en doe iets nuttig voor de Clan.” Hij draaide zich om en zwiepte expres zijn staart in haar gezicht, maar niet voordat hij eerst over zijn schouder had gekeken en zag dat ze haar kopje naar beneden hield gericht. Hij ving nog net het spoor dat de traan over haar wang naar beneden trok en hij richtte zijn ogen geïrriteerd tot de hemel. Waarom werd hij altijd geconfronteerd met irritante kittens, vervelende BloodClanners die van een klif waren gedonderd en emotionele she-cats? “Radishroot,” begon hij op een koude toon. “Houd je emoties voor je. Er zijn katten die er gebruik van kunnen maken.” Het was niet duidelijk of hij haar goedbedoeld advies gaf of nog meer wilde bespotten en hij keerde zijn rug weer naar haar toe. Ze was een freak en tijdsverspilling, dus waarom hield hij zich hier nog mee bezig?

Terug naar boven Ga naar beneden
Radishroot
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  E1d6a6d8c479fe4bb78bd8360ec4a7e2
Beertje
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Radishroot
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 18:22

Starts so soft and sweet may still become a wolf
radish root

Ze wist al lang hoe hij dacht over Starclan, maar dat was spijtig genoeg niet een geldige reden om hem de clan uit te kegelen, al had ze vaak gedroomd van wel. Ze snapte niet dat Thawrage een goede warrior bestempeld kon worden als hij niets om Starclan gaf. De eenzame traan die een donkere streep over haar wang trok viel op de koude grond, een cirkeltje achterlatend in de vorst. Ze keek op toen hij haar naam sprak. Haar nekvacht ging overeind staan. "Ik heb tenminste katten van wie ik hou, voor wie ik rouw, wie heb jij Thawrage?! Als je sterft wie gaat er dan om je huilen..." Haar emotionele stem sloeg over. Hij moest niet zo met haar sollen, ze stond een muizenlengte ver van zijn nek open te rijten of zijn kop in te slaan. Ze trilde.

when the autumn moon is bright


[FINISHED] Easy come, easy go  Ys5YBg7
A tiny radish of passionate scarlet, tipped modestly in white.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 18:31

En toen kwam er een hele emotionele serenade over dat ze katten had van wie ze hield en om wie ze kon rouwen. Alsof dat echt zo’n achievement was. Hij had liever zo weinig mogelijk emotionele pijn in zijn leven en door het feit af te kappen dat zijn ouders hem in de steek hadden gelaten, had hij dat doel al grotendeels bereikt. Hij bleef stilstaan toen ze haar woorden tegen hem sprak en hij keek haar aan met zijn koude blik over zijn schouder gericht. “Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik heb zo’n vermoeden dat Oakpaw me best wel zou gaan missen,” sprak hij op een toon alsof hij het over het weer had. “En voor de rest maakt het me vrij weinig uit wie om mij zal huilen. Ik ben dan dood, dus ik zal het toch niet merken.” Hij rolde zijn ogen nadrukkelijk naar haar. “Je laat je emoties te veel vat op je nemen en dat is niet goed. Stel dat ik niet hier tegenover je zou staan, maar bijvoorbeeld iemand van BloodClan? Als je ze te veel zwakte toont, zullen ze daar gebruik van maken. Kijk daar voor uit.” Zijn stem was iets zachter geworden, maar de blik in zijn gouden ogen werd daar niet milder om en hij trok kort met zijn oortje terwijl hij in zich opnam hoe emotioneel ze was. Hoe zwak. Hoe zielig. Het was om mee te lachen, zo belachelijk was het.

Terug naar boven Ga naar beneden
Radishroot
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  E1d6a6d8c479fe4bb78bd8360ec4a7e2
Beertje
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Radishroot
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 18:45

Starts so soft and sweet may still become a wolf
radish root

Radishroot begon rood aan te lopen onder haar scharlakenrode huid. Als ze boos werd, écht boos, dan blies ze altijd haar kaken rond op en legde ze haar oortjes in haar nek. Zo zag ze er dan toch het meeste van de tijd uit bij Thawrage. "Ik heb hier geen Bloodclanner voor mijn neus, die zou ik al veel eerder hebben aangevallen stomkop!", brieste ze naar hem. Hij zag het in zijn ogen, het woord freak en hoe zielig hij haar wel niet vond. Het kwetste haar, meer dan ze wilde toegeven. Een zin flitste door haar hoofd, maar zoals gewoonlijk dacht ze niet voor ze sprak. "Je vermoeden ligt dan behoorlijk fout, want heeft Oakpaw je niet in de steek gelaten, net zoals Juniper en Snow?"

when the autumn moon is bright


[FINISHED] Easy come, easy go  Ys5YBg7
A tiny radish of passionate scarlet, tipped modestly in white.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 19:18

“Het was dan ook bij wijze van spreken, freak,” zei hij op een sarcastische toon tegen haar. Het kon hem weinig schelen dat het haar boos maakte, dat het haar kwetste. Als ze geen gesprek met hem wilde, dan moest ze maar niet antwoorden. Dan moest ze weggaan. En als ze wist wat goed voor haar was, dan zou ze dat ook snel doen. Zijn blik gleed naar haar toen ze haar woorden sprak en eerst kwam het niet in hem op waar ze het over had. En toen drong het tot hem door. Juniperberry en Snowcloud, zijn ouders. Zijn spieren spanden zich aan, de blik in zijn gouden ogen werd mogelijk nog kouder en een kilte verspreidde zich door zijn lichaam terwijl hij haar aankeek. “Ik adviseer je om je bek te houden als je niet weet waar je over spreekt,” sprak hij op een kille toon, maar het was duidelijk dat ze een gevoelige snaar bij hem had geraakt en zijn tanden ontblootten zich licht terwijl hij zich naar haar toedraaide. Waarom kon ze niet gewoon haar kop houden en weggaan?

Terug naar boven Ga naar beneden
Radishroot
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  E1d6a6d8c479fe4bb78bd8360ec4a7e2
Beertje
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Radishroot
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 20:27

Starts so soft and sweet may still become a wolf
radish root

Ze vond het rot om het toe te geven, maar hij had gelijk. Ze had het recht niet om hem op privé zaken te wijzen. Ze liet haar blik even afdwalen van zijn vijandige postuur naar haar plantjes. Misschien moest ze gewoon verder haar weg gaan naar wat ze van plan was geweest. Waarom bleef hij haar ook aanspreken? Als hij geen gesprek wou, en dat liet hij duidelijk zien, waarom haar dan steeds treiteren? Radischroot stak haar tong naar hem uit. "Oke, maar ík adviseer je om mij nooit meer freak te noemen." Dat was een mooie compromis toch? Haar nekhaar ging wat meer liggen. Ze verheugde zich al op het kringetje van planten.

when the autumn moon is bright


[FINISHED] Easy come, easy go  Ys5YBg7
A tiny radish of passionate scarlet, tipped modestly in white.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 20:54

Ze ging makkelijk akkoord. Te makkelijk. Hij liet zijn blik naar haar glijden en hij trok met zijn oortje toen ze haar woorden sprak. En toen begon hij te lachen. Eerst zachtjes, maar daarna harder, tot zijn spottende lach zowat door heel het territorium schalde en waarschijnlijk hoorbaar was tot aan het kamp. “Geef me een paar goede redenen om dat niet te doen,” sprak hij op een haast geamuseerde toon tegen haar, al waren er geen pretlichtjes in zijn ogen te vinden. Die waren al op kittenleeftijd gedoofd toen zijn ouders hem in de steek hadden gelaten en de zorg van zijn broertje aan hem over hadden gedragen. “De manier hoe je naar die plantjes kijkt, hoe je soms haast meer bezig bent met de natuur dan dat je bezig bent met je Clantaken… hoe kan ik je anders bestempelen dan een freak? Ik zie niemand anders in de Clan doen wat jij doet, zelfs de medicine cats niet. Hoe wil je dan dat ik je noem?” Hij keek haar strak aan met zijn gouden ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Radishroot
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  E1d6a6d8c479fe4bb78bd8360ec4a7e2
Beertje
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Radishroot
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 21:17

Starts so soft and sweet may still become a wolf
radish root

De woorden die van zijn lippen sprongen waren net klauwen in haar hart. Ze duwde haar oren verder in haar nekvacht en keek hem geschrokken aan. Ze werd bijna bang van zijn lach, maar de woorden die hij sprak. Het vlammetje dat gedoofd was toen ze naar haar plantjes had gekeken werd opgestookt met olie. Radishroot gromde en sprong. Ze klapte haar nagels uit, terwijl ze op hem probeerde te landen. "Ik doe prima mijn Clantaken! En je mag me gewoon Radishroot noemen, of nee... jij mag 'mevrouw' zeggen," gilde ze met een overslaand stemmetje. Ze was niet echt luid, het was eerder alsof ze woest piepte. Zo kwam haar adem er ook uit. Hij was de drempel over gegaan, haar gevoelens waren te hard gekwetst, door hem, alweer. Ze had er genoeg van.

when the autumn moon is bright


[FINISHED] Easy come, easy go  Ys5YBg7
A tiny radish of passionate scarlet, tipped modestly in white.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 21:21

Hij zag de verandering al in haar houding voordat het zich daadwerkelijk doorvoerde. Hoewel je het niet zou zeggen, was Thawrage vrij goed getraind in het anticiperen op reacties van anderen. Zijn mentor had hem dat geleerd en hoewel Thawrage het nooit hardop had gezegd, was hij blij geweest met de strikte training die hij had gekregen. Zijn mentor was tenminste geen onrealistische, blije dwaas geweest, maar had Thawrage met strenge poot aangepakt. Thawrage liet zijn grote lichaam op de grond vallen en rolde weg toen Radishroot hem aanviel. Met een snelle beweging sprong hij naar voren en spreidde zijn poten zo ver uit elkaar dat hij ze makkelijk aan weerszijden van haar lichaam kon planten. Hij boog zich dichter naar haar toe en siste in haar oor: “Nah. Ik vind freak beter bij je passen.” Zijn klauwen lieten diepe groeven achter in het gras toen hij weer naar achteren sprong en haar spottend aankeek met zijn gouden ogen. Zijn lichaam was echter nog steeds gespannen en hij verwachtte ieder moment weer een aanval langs haar kant uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Radishroot
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  E1d6a6d8c479fe4bb78bd8360ec4a7e2
Beertje
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 ☽'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Radishroot
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimevr 1 jan 2021 - 21:30

Starts so soft and sweet may still become a wolf
radish root

Ze was misschien best voorspelbaar. Een voorspelbare, emotionele she-cat, maar dat deerde haar niet. Ze was al speciaal genoeg. Ze vond het niet erg dat hij haar rituelen bespotte, maar ze wilde liever niet dat hij haar Clantaken hierbij betrok. Thawrage sprong weer weg bij haar. Hij had akelig dicht gestaan, ze keek naar de groeven die hij had achtergelaten in de grond. Dat had haar rug geweest kunnen zijn. Radishroot beet op haar lip, ze zwiepte boos met haar staart. Haar woedeaanval raasde door haar lichaam, het was moeilijk om tot tien te tellen en rustig adem te halen. Radishroot draaide zich om. Ze was ziedend en zo keek ze ook naar hem. "Niks respect heb jij, jij gaat nooit een partner kunnen vinden en áls je dat doet verwacht ik dat ze je gaat verlaten zoals al de rest in je zielige leven! Rot in Dark Forest!" Ze liep naar voren, duwde hard met haar schouder tegen de zijne en nam haar plantjes beet. Haar lichaam straalde boosheid uit. Ja het leven bestond meer dan alleen uit een partner vinden, maar het was toch leuk om geliefd te zijn en niet alleen te sterven. Ze draaide zich weer om, om haar weg te vervolgen naar haar originele plan, ver weg van Thawrage.

when the autumn moon is bright


[FINISHED] Easy come, easy go  Ys5YBg7
A tiny radish of passionate scarlet, tipped modestly in white.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[FINISHED] Easy come, easy go  DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [FINISHED] Easy come, easy go    [FINISHED] Easy come, easy go  Icon_minitimeza 2 jan 2021 - 14:11

Het was best grappig om te zien hoe boos ze werd, zeker gezien het feit dat zij de eerste was die aan had gevallen. Thawrage keek dan ook weinig onder de indruk zijnde toe naar haar toen ze haar woorden sprak. “En je denkt dat dat iets is wat me dwarszit?” Hij snoof op een spottende manier. “Ik heb geen partner nodig. Je bent toch beter af alleen.” Dat zou ze snel genoeg ondervinden, maar voor nu werd ze verblind door haar emoties. Dat soort katten kon hij beter niet in zijn buurt hebben en hij deed dan ook geen aanstalten om haar terug te schouderen toen ze haar schouder tegen de zijne stootte. Hij draaide kort zijn kopje en keek over zijn schouder naar haar, maar schudde daarna zijn kopje en richtte zijn blik weer naar voren. Het was niet de eerste keer dat iemand dat soort dingen naar hem riep en het zou ook zeker niet de laatste zijn. Dit was beter dan zo’n idiote dwaas zijn die alles accepteerde en die de hele tijd met een glimlach om zijn lippen rond liep in zijn territorium. Haar woorden mochten misschien, als hij heel eerlijk was naar zichzelf, ergens wel steken, maar het was beter zo. En dus snoof hij luidop, draaide haar de rug toe en schreed met grote passen weg.

OOC: Topic uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[FINISHED] Easy come, easy go
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: