Familia es Todo



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Familia es Todo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
Familia es Todo  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimewo 6 jan 2021 - 20:40

Stilte voor de storm, zo kon ze de huidige situatie beschrijven. En toch was Crystalstar redelijk op haar gemak. Ze wist dat de affaires met intussen drie clan ver van voorbij waren, maar had ook al plannen. Echter was je geen Leader in je eentje, je had nog minstens twee anderen van wie je het advies en het inzicht kon en moest vragen. En dat zou ze ook doen voordat ze iets ondernam. Natuurlijk hadden de inzichten van Blueflower en Shrimppaw geen echte macht, maar Crystalstar was niet dom genoeg om volledig op haar eigen willens en wetens af te gaan. Daarom had ze haar vertrouwde deputy bij zich geroepen. De twee kattinnen konden moeilijk meer van elkaar verschillen. Blueflower was de volmaakte moeder: ze was lief, verzorgend en zacht van geest. Crystalstar daarentegen was hard, calculerend en had een geest sterker dan steen. Misschien was Blueflower daarom als haar deputy gekozen, vroeg ze zich onwillekeurig af. Vandaag zouden ze spreken over de toekomst van Riverclan, het eerste van velen van dit soort gesprekken. Ze stonden aan het begin van het pad naar verlichting of verdoemenis. 

[Blue]
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Familia es Todo  VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimewo 6 jan 2021 - 21:51


Blueflower had, met pijn en moeite, Azurekit en de rest achtergelaten in de medicine den en was op weg naar Crystalstar's den. Hoewel ze haar best deed om ieder moment bij haar kinderen te blijven waren er ook momenten zoals deze. Momenten waarin ze gedwongen werd om haar plek te verlaten en haar taken het hoofd te bieden. Ze zou niet liegen als iemand het haar vroeg. Voor haar kinderen zorgen vond ze prima zat en ze vond het absoluut niet erg dat ze tijdelijk niet meer de oplettende deputy hoefde te zijn. Althans, dat hield ze zichzelf voor. Ze wist wel beter.

Bij de ingang van de leader's den miauwde ze even een korte groet, voordat ze naar binnen stapte na Crystalstar's roep. "Crystalstar," Groette ze de ander met formele beleefdheid, doch kort een zachte glimlach. Een tijd geleden had ze nog wat warmers in haar ogen gehad maar nu was ze moe, wilde ze naar haar kittens terug en had ze een aantal dingen op haar lever liggen die ze al veel eerder bij Crystalstar had moeten neerleggen. Dat hele gedoe met Appleseed had allerminst geholpen.


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Familia es Todo  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimewo 6 jan 2021 - 22:24

Ze zou beleef zijn, want ze achtte Blueflower's mening waardevol, maar ze zou ook duidelijk maken waarom ze deed wat ze deed. Bepaalde zaken waren nodig geweest om Riverclan te beschermen, dat was nu eenmaal haar belangrijkste taak en ze zou alles doen om die taak te vervullen. "Blueflower, ga zitten." Miauwde ze met een verwelkomende glimlach. Het was relatief warm in het den, en het was de meest comfortabele plek voor privégesprekken. "Ik zal direct ter zake komen. We moeten de situatie bespreken, en de toekomst." Haar toon was relaxt en ongedwongen. "Ik gok dat je het niet helemaal eens bent met mijn beslissingen van de afgelopen tijd, en ik hoop dat we het vandaag kunnen kortsluiten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Familia es Todo  VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimevr 8 jan 2021 - 16:45

Blueflower nam plaats zoals Crystalstar haar aanbood. Ze vouwde haar dunne staart om haar voorpootjes terwijl ze de blik van de ander beantwoorde. Ze knikte gedwee terwijl het in haar hoofd zoemde als een boos nest bijen. Ze had genoeg te zeggen maar ervoor gekozen om haar mond dicht te houden. Ze wilde geen vuurtje stoken of scéne schoppen. Zulk soort zaken handelde ze privé af. Net als ze met Appleseed had gedaan. Als ze aan hem dacht wilde ze huilen en schreeuwen tegelijk. “Crystalstar.. ik ben het niet eens wat je met Twistedheart hebt gedaan. Hij moet terug.” Zei ze verassend kalm. Ze verbaasde zichzelf daar een beetje mee. Goden wisten dat ze het liefste Crystalstar hard heen en weer wilde schudden om vervolgens te eisen dat ze Twistedheart terugbracht. Zou ze daarmee wegkomen? Tja, misschien moest ze zulke dingen nu maar even niet riskeren.


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Familia es Todo  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimema 11 jan 2021 - 18:23

Ah, ze had het dus goed geraden. Blueflower begon direct over de Shadowclankater, die nog steeds in het kamp vastgehouden werd. Het was nog niet echt een regelrechte eis, zoals Rookchirp haar had gegeven. Maar de toon was gezet: haar beleid werd in twijfel getrokken. "In alle andere gevallen was ik het met je eens geweest." Gaf Crystalstar onmiddellijk toe, haar glimlachje vervaagde, maar haar uitdrukking werd niet onvriendelijk. "Het meenemen en vasthouden van een buitenclanse kat is een harde en willekeurige straf. Maar ik zie hier noodweer, Blueflower." Ze keek haar deputy aan, hopend dat die zou begrijpen wat ze bedoelde. "Shadowclan is onstabiel, en Acornstar heeft een probleem met mijn leiderschap. Als hij besluit zich te bewijzen voor zijn clan door Riverclan aan te vallen, wil ik hem een stap voor zijn." Ze zij nog maar niks over haar eigen persoonlijke verlangen: om hém juist te verwijderen en een Shadowclan leader te krijgen waar makkelijker mee te werken was. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Familia es Todo  VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimeza 23 jan 2021 - 13:52

Blueflower luisterde. Haar blauwe ogen toonde wat twijfel maar ze besloot om de ander niet in de reden te vallen. Crystalstar was niet onvriendelijk tegen haar. Dat moest ze de ander nageven. Haar woorden waren diplomatiek. Een uitleg die onschuldig moest overkomen maar eigenlijk geen weerwoord verlangde. Blueflower trok het ten zeerste in twijfel dat Acornstar hun kant op zou komen marcheren, maar daar besloot de kleine she-cat ook over te zwijgen. Ze had hem één keer ontmoet en hij kwam haar voor als een redelijke kater die zijn clan graag veilig wilde houden na wat er met Bloodclan was gebeurt. "Toch wil ik dat hij teruggaat." Hield ze vol al was haar stem een stuk minder vast. Verdorie, hier was ze helemaal niet goed in. Het druiste tegen alles in haar karakter in tegen een leider in te gaan..  


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Familia es Todo  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimema 25 jan 2021 - 21:04

Het grootste deel van haar had verwacht dat ze haar gevoelige deputy daarmee zou kunnen doen zwichten, maar dat bleek niet het geval. Crystalstar had grote twijfels gehad bij de benoeming van Blueflower. Een kattin die net tot permanente queen was genoemd moest haar tweede in rang worden? Maar deze kracht om tegen haar leader, zeker een die met zoveel pressie als zijzelf, in te gaan was bewonderenswaardig. "En dat zal hij gaan. Zodra Acornstar iemand stuurt zal ik Twistedheart laten gaan. Als dit niet gebeurd laat ik hem gaan zodra hij voor mij geen waarde meer heeft. Ik verwacht dat twee dagen het maximaal zou zijn." Ze liep op haar deputy toe en glimlachte weer, genegen en met respect. Ze zou het leiderschap meer gaan delen, Blueflower verdiende haar aandeel. "En vanaf nu zal je over elk belangrijk besluit wat betreft dit kamp ingelicht worden. Ik wil graag je mening horen, ook al ik heb ik ditmaal op mijn eigen houtje gehandeld."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Familia es Todo  VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimedo 28 jan 2021 - 11:03

Blueflower trok ongemakkelijk met haar oren. Crystalstar zwichtte niet. Haar woorden maakte de kleine she-cat ongemakkelijk. "Zodra hij voor mij geen waarde meer heeft" Herhaalde ze mentaal. Dat zinde haar niet. Het klonk net alsof Twistedheart een object was om te gebruiken tot haar eigen goeddunken en hem daarna achteloos weg te smijten. Zo praktisch en calculerend.. Betekende het dat zij ook zo moest zijn als ze de clan ooit wilde gaan leiden? Allemachtig, nee, daar wilde ze absoluut nog niet over nadenken.

Blueflower liet een gespannen zucht klinken toen het onderwerp daarmee leek afgedaan en Crystalstar overging op het volgende. Hoewel Crystalstar's houding vriendelijker gekeerd leek, meer zoals Blueflower gewend was van voor haar leiders benoeming, was ze nog steeds niet tevreden. Ze was nog steeds moe en had er de pest in wat er tussen haar en Appleseed was gebeurt. Blueflower overwoog haar woorden kort en knikte daarna waarderend. Ze slikte haar rothumeur in en besloot haar werk te gaan doen. "Dat zou ik waarderen, Crystalstar," miauwde ze oprecht. "Is er nog iets wat je met me wilt bespreken? Ik wil weer terug voor ik gemist wordt," Door mijn kittens voegde ze er mentaal aan toe. O, hoe ze zich zorgen maakte over Azurekit. Haar zieke kindje..  


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Familia es Todo  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimevr 29 jan 2021 - 12:04

Ze begon te merken dat Blueflower weg wilde, ze was klaar met het gesprek, klaar met Crystalstar. De leader had altijd al het onderliggende gevoel gehad dat zij niet zo enorm blij was geweest om deputy te worden. Maar ze zei wel dat ze het zou waarderen als Crystalstar haar inderdaad over alles in zou gaan lichten. De she-cat knikte en haar milde glimlach verdween niet. "Je bent belangrijk voor de clan, Blueflower. Ik weet dat je jezelf soms onderschat en denkt dat je niet de juiste keuze bent geweest. Maar er is geen juistere keuze dan die van Starclan." Ze liet een zucht horen, en even voelde ze zich oud. Dat was ze nog lang niet, maar de vele moons hard werken hadden haar lichaam niet zomaar met rust gelaten. "Laat me dit goed zetten, en we zullen samen verder gaan." Meer betrokkenheid van de clan, dat was het nieuwe streven. Blueflower vroeg of er nog iets besproken moest worden. Ze wilde terug naar haar kinderen. Crystalstar kende het gevoel, haar nieuwe nestje had lang niet zoveel van haar gezien als Fireside en Icecream toen zij jong waren. "Ik wil je een taak voorleggen. Ik ben niet de beste diplomaat. Ik ben goed in krijgen wat ik wil, maar een stuk minder goed in andere clans gelukkig houden. Zou jij voor mij willen optreden wanneer we iets zo vredig mogelijk willen afhandelen?" Stelde ze voor, het idee had al langer bestaan. Ze had iemand nodig die het ándere deel van de tussenclanse relaties aanpakte. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Familia es Todo  VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimewo 3 feb 2021 - 16:18

Blueflower liet op haar beurt een verslagen zucht horen en sloeg haar ogen neer. Starclan's keuze was onbetwistbaar. Daarin had Crystalstar gelijk. Ze begreep zelf nog steeds niet waarom Starclan ooit haar had gekozen, maar ze hoopte met heel haar hart dat ze dat tenminste voor ze zou sterven dat nog te weten zou mogen komen. Haar ogen ontmoete die van Crystalstar weer en ze gaf een knikje ter erkenning. Ze wilde het vanaf nu samen gaan doen. Samen verder gaan. Dat wilde Blueflower ook. Ze wilde gewoon dat alles weer normaal werd- het nieuwe normaal omdat ze wist dat het oude normaal toch niet meer terug ging keren. Blueflower trok nieuwsgierig met haar snorharen terwijl Crystalstar aankondigde dat ze haar een taak wilde voorleggen. Blueflower haar ogen verwijdde zich licht bij het horen van de vraag. Afzijdig van de grote stroom twijfel die nog steeds door haar eigen aderen stroomde, voelde ze ook een soort trots omhoog komen. Diplomatiek zijn dat kon Blueflower als de beste. Ze wilde niets liever dan het voorkomen van oorlogen. Oorlogen die Crystalstar heel snel op de been scheen te kunnen zetten. Dit soort taken lagen meer in haar straatje. "Ik- nou- ja! Dat wil ik." Stamelde ze ongemakkelijk. "Het zou een eer zijn om namens de clan zo'n taak te verrichten-" -al zal het niet gemakkelijk zijn voegde Blueflower er nog aan toe. Op deze manier kon ze tenminste nog een beetje inspraak hebben op Crystalstar haar war-mongering. Een beetje controle, meer grip krijgen. Dat was tenminste meer grip dan ze op haar eigen privé leven kon krijgen. "Ik zal mijn uiterste best doen, Crystalstar." Beloofde ze eerlijk met een vurige blik in haar blauwe kijkers.


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Familia es Todo  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimedo 4 feb 2021 - 20:30

Met beide poten aanvaarde haar deputy het voorstel, precies zoals Crystalstar gehoopt had. Ze wist dat ze de ander van veel inspraak beroofd had, en ergens voelde ze zich daar schuldig om. Dit was niet alleen een manier om Blueflower als een pion te gebruiken die haar problemen op mocht proberen te lossen, het was ook een goedmaker. Ze wilde dat Blueflower wist dat haar stem en haar handelingen gewicht droegen, zelfs tegenover Crystalstar. "Ik dacht wel dat je dat zou zeggen. Ik wil je ten eerste Windclan laten bezoeken, ik weet dat dat gevoelig ligt maar we moeten weten hoe Wolfstar staat tegenover Riverclan en ons nieuwe bestuur." Geen enkele Riverclankat zou vrijwillig een poot in Windclan's kamp zetten om vredig te komen praten, dat wist zij ook wel. Maar de clan had nu juist een nieuw bestuur, en Crystalstar wist als geen ander hoeveel dat kon veranderen. "Dat kan je nu denk ik gaan, ga nog even terug naar je kinderen, ik zal er straks zelf ook zijn." Miauwde Crystalstar, en ze glimlachte opnieuw. In de Nursery was ze nooit Leader, daar was ze gewoon één van de moeders. "En ik zal Twistedheart niet te lang vasthouden, dat beloof ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Familia es Todo  VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Familia es Todo    Familia es Todo  Icon_minitimeza 13 feb 2021 - 14:26


Blueflower's gezicht betrok. Haar eerste opdracht zou haar direct naar Windclan sturen. Daar zag ze enorm tegenop. Ze had nog steeds geen warme gevoelens tegen hen. Maar er lag waarheid in Crystalstar's woorden, en daarbij, als Blueflower een goed woordje kon doen.. dan zou ze misschien kunnen voorkomen dat die vreselijke hazenvreters een tweede invasie op hen zouden lanceren. Ze dacht hierbij terug aan haar vele ontmoetingen met Stallionheart. Hoe ze vurig had gewenst dat ze iets aan de hele situatie had kunnen doen en hoe ze meer inspraak had gewild. Nu had ze het. Nu kón ze ook een verschil maken. "Goed.." miauwde Blueflower uiteindelijk zacht. Ja, haar kinderen, daar wilde ze nog wel even heen. Zij waren haar enigste anker op dit moment. Zonder hen was ze allang weggevoerd met de bries. Ze wierp Crystalstar nog één blik en gaf tenslotte een respectvolle, iet wat warmere knik dan ze bij binnenkomst had gedaan. "Ik ga terug naar mijn kinderen. Fijne middag, Crystalstar. Dankjewel voor dit gesprek." En Blueflower verliet haar leaders den.

Topic uit


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Familia es Todo
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: