Too much



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Too much

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Arcticwolf
Member
Too much MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Too much   Too much Icon_minitimeza 16 jan 2021 - 22:50

De riverclan warrior merkte hoe zijn gedachtes de laatste tijd een bepaalde kant op weken. Een manier zoekende om zijn probleem eens en voor altijd te doen oplossen, en zo dien niet zo drastisch wel een belangrijke boodschap over te brengen. Een waarschuwing die niet langer te negeren valt, waar zijn vorige woorden op dove oren waren gevallen. Nee, niet langer. Maar hoewel ideeën zeker tot leven begonnen te komen was hij niet iemand om zomaar actie te ondernemen zonder hiervan zeker te zijn dat het in zijn voordeel werkte. Hij was geen man van onnodig risico. Vandaar dat de avond hem naar de den van zijn leider lokte. Zoals altijd was de kalme kater redelijk onleesbaar terwijl hij naderde, om hierna tot stilstand te komen bij de opening op een respectvolle manier. “Crystalstar? Ik zou graag met u willen spreken” Nee, als het hem verboden zou worden zou hij dit niet doen. Als hij om zijn gedachtes gestraft werd zou hij deze nemen. Maar hij kon niet langer stilstaan en enkel toekijken hoe zijn gezin verder van hun gratie zou vallen. Nee, dat nooit.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Too much E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimeza 16 jan 2021 - 23:21

De avond was kalm, en Crystalstar had zich teruggetrokken in haar eenzame den. Daar zat ze na te denken. Na te denken over wat ze ging doen met de kwestie Shadowclan. Ze had hen nu goed opgejaagd en wist dat er vroeg of laat iets ging losbarsten. Daar kwam nog bij dat Settleddust ook een probleem was gaan worden. Ergens achter in haar kop had ze altijd nog gehoopt dat hij te paaien zou zijn geweest als Acornstar neerging, maar nu leek het er op dat de gestreepte kater sterker verbonden was met zijn leader dan gunstig was. Ze werd uit haar mijmeringen opgeschrokken door een vraag voor een gesprek. Arcticwolf stond bij de ingang. De grijze dame liet snel haar blik over haar glanzende vacht gaan en besloot dat ze presentabel was. "Natuurlijk, Arcticwolf. Kom binnen." Miauwde ze, opkijkend naar de jonge warrior. Ergens was ze een beetje geërgerd door zijn bezoek, maar ze wist ook dat nog uren langer nadenken weinig vruchten zou afwerpen zonder nieuw inzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Too much MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimeza 16 jan 2021 - 23:34

Er was veel over hem te zeggen. Hij was de zoon van Warhound, een kater die iedere regel onder de sterrenhemel gebroken had en er keer op keer mee weg kwam. Hij was zelf enkel spraakzaam als het naar zijn belevenis waarde had om te spreken, niet iemand om zijn tijd te verdoen met praat over weer of roddels. Maar hij was niet iemand om tegen de code in te gaan. Dat was de reden dat hij zichzelf hier nu bevond. Hoewel hij dit van nature zou kunnen uitvoeren en hierna zichzelf weer tot recht kon spreken, was dat simpelweg niet hoe hij werkte. En vreemd het ook mocht zijn, ook voor onethische zaken wilde hij bevestiging krijgen dat dit de wil was van zijn clan. Hij vond het niet prettig zichzelf zo open te moeten zetten, maar met de uitnodiging liep hij op een rustige tred naar binnen voor hij zichzelf neerzette. Kort beantwoorde hij de blik van zijn leader, waarna hij zuchtte en tot sprake kwam. Hij zou niet de tijd van een ander nog die van hemzelf verspillen. “Ik zou graag u mening willen weten over een situatie die speelt, en uw goedkeuring of afkeuring ontvangen voor de oplossing die in mij speelt” Zijn toon was zacht, als een mompeling, terwijl een van zijn oren wat naar achteren bewoog. “Het betreft namelijk meer dan enkel onze clan” Arcticwolf liet een stilte vallen na deze verklaring, om hierna geduldig te wachten op toestemming om verder te spreken. Zoals het hem geleerd was, eerst delen waarvoor je komt voor je je tijd verdoet met álles uit te leggen.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Too much E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 0:45

Wat een beleefde jonge kat, merkte Crystalstar bij zichzelf op. Ze was ondertussen de uitingen van Hermitpaw en Whitewalker meer voor normaal gaan aanzien dan ze natuurlijk echt waren. Arcticwolf daarentegen was een toonbeeld van ingetogen welgemanierdheid. Crystalstar spitste hoor oren toen hij vertelde dat hij om toestemming kwam vragen, en ze leunde naar voren toen hij noemde dat er andere clans bij betrokken zouden zijn. "Ik ben blij dat je daarvoor eerst naar mij komt. In plaats van simpelweg te handelen." Ze sprak bedachtzaam en keek hem nieuwsgierig aan. "Vertel, wat is de situatie en wat is je oplossing?" Ze kwam ter zake, praktisch en duidelijk zoals ze het zelf ook graag had. Crystalstar kon het echter niet laten om er nog aan toe te voegen: "Van wie gaan we een mogelijke vijand maken?" Want dit was niet de manier waarop katten haar kwamen vragen of ze misschien een afspraak mochten maken met een kat van buiten de clan. Nee, dit was de manier waarop ze toestemming vroegen om iemands bloed te doen vloeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Too much MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 1:16

Arcticwolf wist niet goed wat hij moest verwachten, een feit waar hij niet zo zeer problemen mee had maar hem eerder open hielt voor iedere mogelijke reactie. En de eerste die hij kreeg van zijn leader was een positieve. Ze sprak bedachtzaam maar hij wist ook een bereidheid in haar te vinden. Ze wilde hem uithoren. Zijn vader sprak altijd dat wanneer iemand dat deed je al gewonnen had, maar hij had niet zijn talent met woorden doorgespeelt gekregen, nog diens bewustzijn als het ging om andere lezen. Hij was zelf meer privé, meer bezig in zijn eigen intieme cirkel. “Deze kat heeft van mij al een vijand gemaakt” Deelde hij, zonder schande of schaamte. Hij sprak nuchter terwijl hij de situatie begon uit te leggen, zei het hoe het stond, even duidelijk als de ander hem had aangesproken. “Mijn partner Seamist wordt constant benaderd door de Shadowclan Deputy, Settleddust. Hij probeert haar actief te verleiden” Hoewel neutraal is er iets van zijn ongunst in hem af te lezen. De kater staat hier niet voor, al vervolgt hij hierna op schappelijke toon. “Nu weet ik dat Seamist een loyaal warrior is, we hebben zelfs het geluk om samen een nest groot te mogen brengen. Maar ze blijven elkaar spreken, en hij blijft haar het verkeerde pad op leidden, ze is naïef en ziet niet het kwade van deze situatie in.” Hij maakt het duidelijk dat de schuld niet bij zijn partner ligt, zelfs al vindt hij dit van wel, hij wilt niet dat ze gestraft wordt… niet door de leader in ieder geval. Zijn beschermende natuur was overhangend en die poes behoorde tot hem, niemand zal haar tasten. Daarbij is dit alsnog de waarheid die hij besluit te geloven. “Bij hun volgende samenkoming wil ik ze betrappen en ingrijpen. Waarna ik ze straffen voor hun daden” Hij zette een stap naar voren en laagde zijn kop, waarna hij in stilte het plan met zijn leader deelde. Zijn woorden niks meer dan een fluistering, zodat geen enkel nieuwsgierig oor het zou kunnen opvatten. Zodat geen nieuwsgierige lezen ze voortijdig lezen kon. Enkel een verwisseling van informatie van de een tot de ander. Terwijl hij sprak waren zijn blauwe ogen niet uit die van de ander te halen. Ze moest hierin inzien hoe diep deze situatie lag voor hem. En dat hij dit kon. Toen het belangrijkste gedeeld was ging hij weer terug rechtop zitten. “-Naast dat wil ik dat Seamist hierbij aanwezig is, zodat ze realiseert dat haar acties consequenties dragen en dat dit vanaf dan afgehandeld is.” En hiermee eindigde hij zijn verklaring, waarna hij een kort moment nam om adem te halen en zijn blik naar buiten te keren, voor deze weer terug op Crystalstar viel. “Ik hoor graag uw mening over deze situatie” Hierna boog hij kort zijn kop, in een teken dat hij open stond voor wat het antwoord van de ander ook mocht zijn.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Too much E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 21:37

Ze luisterde aandachtig naar het verhaal. Met elk detail werd ze gretiger, hoewel ze er niets van liet merken. Wat een verhaal: Seamist werd dus achternagezeten door Settleddust. Wat een uitkomst voor haar problemen. Ze zou hem kunnen pakken waar het pijn deed, zonder dat ze haar eigen poten vuil hoefde te maken, precies zoals ze dit had willen regelen. "Arcticwolf, je begrijpt dat ik het me niet kan veroorloven dat andere clans weten dat ik toestemming heb gegeven voor een aanval op een deputy." Miauwde ze, maar het was verre van een afwijzing. Haar ogen twinkelden en de grijze kattin begon weer rond haar den te ijsberen, in bezit genomen door de mogelijkheden die haar hier gegeven werden. "Als je dit kan regelen zonder dat het naar mij terug te leiden is, is Settleddust wat mij betreft vrij spel." Maar ze zou hem niet bedriegen, ze zou niet doen alsof dit compleet zonder voordeel van haar was. Katten werden immers beter gestimuleerd door de belofte van beloning dan door de bedreiging van straf. "Zoals je weet heb ik ook geen beste relatie met hem, ik zie hem als een bedreiging voor mijn leiderschap." Begon ze, terwijl ze stopte met lopen en zich naar hem omdraaide. Crystalstar controleerde de ingang vlug, om zeker te weten dat er niemand meeluisterde. "Ik ben bereid je te belonen voor succes, Arcticwolf." Vervolgde ze met een kleine glimlach. "Heb je al een plan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Too much MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 22:09

Geduldig en onbewogen wachtte hij op een reactie van zijn leader. Zijn eigen houding was nog altijd onleesbaar en ontnomen van zijn werkelijke emoties en gedachte. Hij was stil, zijn houding neutraal, kalm maar met een zichtbaar respect voor de kattin voor zich. Het was hoe hij opgevoed was. Maar een reactie was zeker wat hij kreeg. Een die zeer duidelijk geen nee voorschotelde. Hij draaide kort met zijn oren en knikte in een wederzijds begrip. “Natuurlijk, dit gesprek heeft daarom ongeacht de uitkomst ook niet plaatsgevonden” Zijn manier om te vertellen dat het onder hun zou blijven als de poes het hiermee eens was. Arcticwolf was een simpele kater op dat vlak, privé in natuur, hij zou dit van zichzelf al tegen niemand doorspelen laat staan als het hem afgeraden werd. Hij zag daar simpelweg niet zijn voordeel in. De grijze kat stond op en begon rond te lopen, maar zelf bleef de lichtgevlekte kat zitten, haar enkel volgende met zijn koud blauwe ogen. En daar was het, toestemming. Settleddust was vrij spel. Hij was tevreden hiermee, een behoefte en een drang in hem speelde luid op zelfs al hielt hij dit allemaal inwendig. Maar hij kon dit dromenplan doorzetten en actie ondernemen. Absoluut perfect. Meer woorden volgden en ze ontmoette hem in zijn blik, waarna hij voor de eerste keer iets liet doorschemeren. Een afvragende maar nieuwsgierige blik bij de mentie van een beloning. “Ik doe dit om mijn gezin te beschermen, dat is beloning op zichzelf” Maar toch knikte hij bij de vraag of hij een plan had. Oh dat had hij zeker. Hij zou nooit zonder plan aan komen zetten, dit was voor hem al compleet uitgedacht met toestemming als laatste stap. “Ik wil hem van het bewustzijn beroven en meeslepen naar de twoleg place, om hem daar voor de honden te gooien. Ik weet een locatie waar dit mogelijk moet zijn” Hij had al onderzoek gedaan, natuurlijk had hij dat gedaan, hij was een bezig ventje als het hem lag. “Het zal aan de honden en de sterren liggen hoe hij hieraan ontkomt, verwond of dood, dat beslis ik niet. Maar voor mijn doeleindes is dat ook niet nodig, zolang hij de boodschap maar ontvangt” Er zat altijd een spel van kans hierin, maar hij wilde hem graag verscheurt zien worden, dat was zijn wens. Tot hoeverre dit hem gegund zou worden was afhankelijk van het lot en hun gedeelde geloof. “In de kans van leven kan hij de poot naar mij wijzen, maar bewijs zal hij niet hebben. Van nature wilt hij de partner van zijn affaire framen voor een misdaad, en misschien zou die affaire uit haar hartlust instemmen. Maar dat zijn enkel twee emotionele codebrekens tegenover een loyaal en niet noemenswaardige warrior” Hoe gelovig zou dat klinken, hij was bereid dat risico te nemen. Hij wist wat zijn recht tot spreken was, hij wist wat zijn plaatje was. “Meer dan een accusatie kan hij niet leveren, en deze is niet terug te leiden tot mijn leader” En wederom keerde zijn bekende stilte terug, hopende hierbij genoeg verklaard te hebben. Er zat geen enkele korrel twijfel nog schuld in zijn stem. Hij zou dit kunnen, daar was niks tegenin te brengen.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Too much E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 22:30

Wat er tussen Seamist en Settleddust speelde vond ze ook reuze interessant, hoewel ze er nu weinig mee kon. Ze wilde dit plan op geen enkele manier verstoren, en als Seamist er lucht van kreeg dat Crystalstar iets vermoedde zou ze er ongetwijfeld voor zorgen dat de afstand tussen haar en de deputy groter werd. Als alles wat Arcticwolf haar net verteld had waar was zou zij het perfecte lokaas zijn voor het plan, ze was nodig. En als hij besloot dat hij haar daarna nog wilde hebben, wie was Crystalstar dan op hem zijn droomvrouw te ontnemen? Als hij besloot dat hij de liefde van een verrader had nagejaagd, dan zou zij nog wel met Seamist afrekenen. Natuurlijk was het beschermen van zijn gezin, en daarmee zijn eer, genoeg beloning. Maar Crystalstar wist ook dat ze hem nog wat meer kon stimuleren met een kleine extra push. Zijn eindelijk brekende blik was daar ook bewijs van: hij was wel degelijk geïnteresseerd in wat ze te bieden had. En toen kwam het plan: gruwelijk en bijna waterdicht. Ze was blij dat dit gesprek nooit had plaatsgevonden, want dit was wel en ander niveau. Hierbij vergeleken was haar behandeling van Twistedheart een voetnootje geworden. En toch brak er een zelfvoldane blik op haar serieuze gezicht. "Je hebt mijn toestemming, en mijn goedkeuring." Miauwde ze, wetend dat hij daarnaar op zoek was geweest toen hij hier binnen was gekomen. "Maar onthoud: je handelt hier alleen, als je word gepakt of door hem wordt overmeesterd zal ik er niet zijn om je te redden." Maar dat zou hij wel weten, en daarnaast had ze alles voor hem, alles wat hij voor en na dit plan nodig kon hebben. "Als het je gelukt is kan je bij mij komen om de laatste problemen uit de weg te ruimen. Dan zal ik je beschermen tegen zijn beschuldigingen. Dan zal ik erop toezien dat je een alibi hebt voor de tijd dat je weg was. En dan is Seamist van jou, als ze inderdaad met Settleddust heeft wat je beweerd, dan vind ik dat jij het recht hebt om dit ook af te handelen. Akkoord?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Too much MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimezo 17 jan 2021 - 22:54

Arcticwolf had open gesproken over hetgeen wat de afgelopen nachten en dagen in hem had lopen opbloeien. Hij voelde geen behoefte om dit te filteren, waarom zou hij ook? Naar zijn mening was hij compleet in zijn recht deze acties uit te voeren. Het enige wat hem stopte was de warriorcode, iets waar hij zeker loyaliteit naar droeg. En deze sprak dat de wil van de clanleader wet was, vandaar dat hij deze bevestiging nodig had. Het was het dichtste wat hij kon komen naar een zegen van de sterren zelve. Hij kreeg waarvoor hij kwam met de volgende woorden van de grijze kattin. Toestemming en goedkeuring. Weer een buigende knik als tegen van dank. Dat was alles wat hij nodig had om dit tot actie om te zetten, dit en gepaard met het beste moment. Ze zouden elkaar weer moeten opzoeken, en dan zou hij zijn slag kunnen slaan. Maar het was wachten op het juiste moment, al hoopte hij van natuur dat deze niet zou komen. Dat zijn partner loyaal tot hem bleef zoals haar behoorde. “Dat weet ik, dat is ook niet nodig. Ik zal niet falen hierin Crystalstar, ik weet wat ik doe” Hij had een vertrouwen in zijn eigen krachten en mogelijkheden. Hij kende zichzelf, en hij kende ook de risico’s. Hier was hij al mee in acceptatie gekomen. Dat was hoe de kater werkte, hij was vernoemd naar een wolf voor een reden. Als hij zijn tanden in iets zette liet hij niet los. Maar de leader kwam hem meer tegemoed als dat hij had gedacht. Hij kreeg het offer voor een alibi, maar ook voor een tweede moord. Die van zijn partner. Hij wist dat hij geen aanspraak op deze zou doen, hij zag geen reden toe. Seamist behoorde tot hem, was van hem, en hij wilde haar zeker niet aan de dood verliezen. Maar ondanks zijn heilige overtuiging hiervan nam hij alsnog het aanbod aan. “Akkoord, bedankt voor dit alles. Ik zal u informeren wanneer dit gelukt is, maar het is nog wachten tot de volgende breuk van vertrouwen. Op dat moment onderneem ik actie. Ze zullen toch een afgelegen plek vinden voor hun ontmoeting, geen reden om daar niet gebruik van te maken” Laat ze hun eigen graf graven op deze manier, simpel als dat. Maar hij liet iets van tevredenheid doorschemeren uit zijn gelaat, hij was voldaan met de uitkomst van dit risicovolle gesprek. En in die tevredenheid was ook zeker een respect voor zijn leader te vinden, een die net had aangetoond zijn denkwijze te delen.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Too much E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimema 18 jan 2021 - 19:57

Hij begreep haar, natuurlijk begreep hij haar. Hij was hier niet gekomen om een plan te opperen en samen verder te bouwen. Arcticwolf had haar de blauwdrukken gegeven, en het enige wat hij nog nodig was was haar goedkeur. Ze was misselijk geworden van het idee dat ze Seamist had opgegeven voor deze taak. Zij was geen slechte kattin, ze was hooguit van het rechte pad afgedwaald. Maar als het nodig was om Riverclan's grotere bedreigingen uit te schakelen, dan was dat hoe het zou zijn. De kater legde uit dat het nog langer zou kunnen duren, wat zijzelf ook wel begreep. "Natuurlijk Arcticwolf, neem alle tijd die je nodig hebt." Had Settleddust maar kunnen verdwijnen voor de volgende Gathering, dan had Shadowclan wel iets anders om over te spreken dan Twistedheart. In de tussentijd zou ze hem iets anders aanbieden, iets om hem tegelijkertijd te belonen en dichter aan haar wil te binden. "Arcticwolf, nu ik toch zeker weet dat ik je kan vertrouwen en vice versa, wil ik je iets aanbieden. Het staat los van je opdracht en zal daar niet mee in conflict komen." Die belofte deed ze ook maar meteen, voordat hij twijfel kreeg. Voor de derde keer legde ze het idee van de geheime beschermers uit, maar voegde er nu ook de taak om gevoelige opdrachten uit te voeren aan toe. Ze noemde ook Hermitpaw en Whitewalker, twee katers die weliswaar minder geraffineerd waren dan Arcticwolf zelf, maar die Riverclan tot in het uiterste trouw waren. Ook het feit dat dit een geheim was, zelfs voor Blueflower en Shrimppaw, benadrukte ze stipt. "Dus wat zeg je? Kan je het aan?" 
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Too much MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimema 18 jan 2021 - 20:29

Arcticwolf was een geduldig wezen, een die rust en stabiliteit uitstraalde. Hij zat onbewogen maar rustig dit te bespreken met zo min mogelijk woorden, hij was immers niet iemand die graag openlijk sprak nog die graag openlijk liet zien wat er in hem speelde. Hij viel niet op in Riverclan, gewoon een goed warrior en harde werker die nooit een taak afwees. Niet iemand die om de haverklap toestemming om moord vroeg, maar blijkbaar werd een clean slate goed beloond, want hij had hem gekregen. Meer dan flarden van wat hij voelde deelde hij ook niet, zijn helblauwe ogen stonden enkel in die van de ander op een respectvolle wijze. Hij hoopte dat hiermee zijn probleem tot einde gekomen zou zijn. Dat Seamist zou inzien waartoe ze behoorde en haar loyaliteit weer op de juiste plek kreeg. Maar nu was het hem ook toegewezen om Riverclan te helpen met deze persoonlijke affaires van hem. Klonk perfect in zijn oren, en hij wist dat de geluiden van scheurende honden dat ook zullen doen. Iets om naar uit te kijken, mocht de ongelukkige situatie van vreemdgaan zich herhalen. Maar net toen hij het idee kreeg dat ze uitgesproken waren begon Crystalstar over iets ander. Wederom luisterde hij in stilte tot het complete verhaal was gedaan. Hm. Een extra taak als geheime beschermers en degene om speciale opdrachten uit te voeren naast twee clangenoten, geheim voor iedereen behalve hun vier. Het pastte bij hem, realiseerde hij zich zodra ze het uitlegde. Hij was zeker het type om stil en alert op de achtergrond te blijven maar actie te ondernemen wanneer het nodig was. De kater was niet iemand voor onnodig drama, hij was praktisch, en hij was verdomd loyaal naar zijn leider. Het woord van de leider was de warrior code, om die reden alleen al had hij wat de kattin net omschreef al van zichzelf gedaan. “Het zou me een eer zijn deze rol te mogen vervullen” Sprak hij toen zijn beurt was om te spreken. “Ik kan het aan en ik zal klaar staan wanneer ik nodig ben Crystalstar, ongeacht de situatie kunt u op me rekenen. Bedankt voor deze kans” Uitte hij op zijn zachte maar gemanierde wijze. Ingehouden in zijn doen, zoals hij was, maar er leek geen haar twijfel op zijn lichaam te groeien. Hij was gewoon niet iemand van veel woorden. Het leek erop dat het vandaag de dag was om bijzondere gespreksonderwerpen aan te snijden. Toch was dit een goed bericht. Dit was exact wat hij wilde, een ultieme manier zijn clan te dienen.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Too much E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimema 18 jan 2021 - 20:44

Dat was nummer drie. Ze had grootse plannen voor hen, en wist dat het niet alleen bij beschermen zou blijven, zoals eerst het idee was geweest. Dit waren haar dichtste vertrouwelingen, dus ze zouden nog wel wat meer mogen doen dan op wacht staan en af en toe een aanval verhinderen. De eerste taak was al uitgedeeld: ruim Settleddust voor me uit de weg, geef me onrust in Shadowclan. Arcticwolf had met passie aanvaard. Of ten minste, wat bij hem voor passie doorging. "Bedankt voor je trouw en loyaliteit, Arcticwolf. Je zult het weten wanneer ik je nodig heb." Liet ze hem weten. Dat kon eerder worden dan ze oorspronkelijk had gedacht. De gathering zat er aan te komen, en dat was de perfecte plek voor haar kliek om zichzelf uit te dagen. "Als dat het was kan je gaan, het was me een genoegen." Dat was deels waar. Het voelde altijd goed om bezig te zijn met Riverclan beschermen, om haar plannen vooruit te duwen. Maar er waren ook dingen aan bod gekomen waar ze niemand anders over zou kunnen inlichten. De honden, het was een verschrikkelijk lot. En misschien verdiende Settleddust het niet, het was immers slechts een voorzorgmaatregel, maar ze wist dat het nodig zou zijn. En Seamist... Oh, Seamist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticwolf
Member
Too much MassiveUnitedDegus-max-1mb
James
234
Actief
“If you run from me, I will pursue”

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arcticwolf
BerichtOnderwerp: Re: Too much   Too much Icon_minitimema 18 jan 2021 - 21:17

De kater had een vage trots in zich dat niet alleen zijn idee aangenomen was maar dat hij ook uitgenodigd was voor iets groters dan hemzelf. Hij had altijd ergens tussen leider en volger ingezeten, een vreemde tussen positie waar hij zich comfortabel aamde. Maar goed, hoewel dit allemaal mooi was wist hij wel wat het belangrijkste was. Hij kon zijn gezin eens en voor altijd houden waar het hoorde. Seamist behoorde aan zijn kant te staan en als ze bloed moest zien om zich hiervan bewust te worden was het maar zo. Hij had ze zo veel kansen gegeven, zo duidelijk met ze geweest. Maar die niet horen wilde zal voelen, dat was nu eenmaal zijn recht in deze situatie. Nogmaals een knik van zijn kant. Hij beantwoorde vaak met enkel een knik of een zachte schudt van zijn kop, alles wat er soms nodig was vond hij. Niet alles wat hij dacht hoefde besproken te worden, zoals wat er vandaag was gedeeld tussen hun twee. Het was zeker maar goed dat dit gesprek nooit heeft plaatsgevonden ondanks dat er zaken rond waren gekomen. “Eens gelijk, een fijne avond Crystalstar” Met deze woorden stond de lichte kat op en liep op zijn normale tredje naar buiten, zonder ook maar om te kijken, alsof er niks was gebeurd. Met rustige stappen bracht hij zichzelf naar de Nursery, waar hij het nest zou delen met Seamist en zijn kinderen. Het enige wat hij vandaag niet had gedeeld, simpelweg omdat ze in zijn kop werkelijk enkel hem toebehoorde. Hij zou het onmogelijke doen voor hun, en dat had hij vannacht al bewezen.


“I would like to be the air that inhabits you for a moment only. I would like to be that unnoticed and that necessary.”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Too much
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: